Board logo

標題: [操作疑難] mic 記真係好野,想有返部surface 用難過登天 [打印本頁]

作者: 長勝飛龍    時間: 2015-9-17 17:18     標題: mic 記真係好野,想有返部surface 用難過登天

話說部surface pro 有d 問題,8月尾落左order 要維修,咁佢就話香港冇得整要等換機,3-5 日就得,如是者等左幾耐都冇update 又冇收到mail 打上去問下,話缺貨冇辦法要再等下5-7 日應該得,咁又過左3 日,我又打俾佢地問,佢話係呀仲未見到有貨出,你等下啦7-10 日會寄出,不過到呢一刻大家應該都估到到第11日都係冇影,唯有再打去啦,佢搵左個高級d 既黎覆我話14,15 號一定會出貨,出左會搵人通知我,咁我又係收唔到通知咪打返賣囉,今次仲好笑,佢地話係呀surface 全球缺貨,好多人好似你咁等緊架,仲會按先後次序出貨,你其實可以唔好成日打電話黎架,出左貨自然會通知你ga la.......呢一刻我真係O 左咀了
作者: jso77    時間: 2015-9-17 17:54

轉用大陸機冇呢個煩惱, 有事直頭可以買過另一部, 一部surface頂四五部
作者: gt3    時間: 2015-9-17 18:04

回復 2 #jso77

Forecast做得差。嗰條友要炒啦。
我上個月尾問衛X,佢都話冇貨期。
尋日再問,答案都係一樣。

via HKEPC Reader for Android
作者: kofz    時間: 2015-9-17 19:29

轉玩水貨機,又平又多選擇
作者: eggling    時間: 2015-9-17 19:53

師兄,我情況同你一樣,我9月4號登記換機,又係等等等,你連8月尾都未收機,我諗我重有排等
作者: tommychow0811    時間: 2015-9-17 20:06

當佢MAIL你有部機之後,你都唔好咁開心

佢換比你果D機外觀一定有花,仲要係好明顯下,甩油甩色咩都有,仲要係有D個MON 飛起左

我前前後後都換左4部,到而家都仲等緊
作者: 長勝飛龍    時間: 2015-9-17 20:36

當佢MAIL你有部機之後,你都唔好咁開心

佢換比你果D機外觀一定有花,仲要係好明顯下,甩油甩色咩 ...
tommychow0811 發表於 2015-9-17 20:06



    嘩唔係呀!點做野架
作者: eggling    時間: 2015-9-17 21:30

咁攪法好快換到sp4
作者: tommychow0811    時間: 2015-9-17 21:49

嘩唔係呀!點做野架
長勝飛龍 發表於 2015-9-17 20:36

其實你SEARCH 下呢道FORUM 都有唔小苦主
作者: fung_peace    時間: 2015-9-18 19:56

睇回覆覺得Surface Pro響全球壞機數量非比尋常,所以無晒機換,
缺機之下,可能會求其俾部機就算,換返來都要CHECK真D

估唔到內地平板服務都好過微軟
話說你部機有咩問題?
作者: 長勝飛龍    時間: 2015-9-18 23:59

睇回覆覺得Surface Pro響全球壞機數量非比尋常,所以無晒機換,
缺機之下,可能會求其俾部機就算,換返來都要CH ...
fung_peace 發表於 2015-9-18 19:56



   個差電位成日接觸不良咁差唔到電,個touch 成日freeze 左冇反應,用筆時可以完全唔係我點個位
作者: gt3    時間: 2015-9-20 10:59

回復 11 #長勝飛龍

剛剛衛X打比我。佢話Surface 3唔會再返貨,反而返咗Surface Pro 3。唔通Surface 3 Lte replace佢?

via HKEPC Reader for Android
作者: b-29    時間: 2015-9-20 11:26

看來国内山寨平板机都唔系太差姐!!!
作者: tommychow0811    時間: 2015-9-20 15:47

本帖最後由 tommychow0811 於 2015-9-20 15:49 編輯
個差電位成日接觸不良咁差唔到電,個touch 成日freeze 左冇反應,用筆時可以完全唔係我點個位 ...
長勝飛龍 發表於 2015-9-18 23:59


要某D角度插先得,有一次換機果時即場差,拎起部機差唔到,要放係平面最仔細插落去先差到,最後佢都係收返部機再等REPLACE

有一部個MON 甩起左,有一部就USB 位無反應,仲有部唔記得係咩問題,我只你要部功能正常都咁難,我已經唔係睇部機機身外觀既人

MS回覆所有機都經過工程人員檢查合格無問題先比你,我都唔會寄部壞機比你,可能係運輸出左問題,我再話幾次REPLACE都係咁,每次REPLACE 都要1個月,換左4,5次都係,我等幾耐唔係問題,你係咪可確保下一部機無問題,功能正常,佢話都重覆果句,運輸D野我地CONTROL 唔到
作者: gt3    時間: 2015-9-20 16:09

要某D角度插先得,有一次換機果時即場差,拎起部機差唔到,要放係平面最仔細插落去先差到,最後佢都係收 ...
tommychow0811 發表於 2015-9-20 15:47

我己經blacklist咗ThinkPad, 睇黎M$都唔洗考慮。為有觀望三叔or 東枝。

via HKEPC Reader for Android
作者: erickkk    時間: 2015-9-20 16:22

本帖最後由 erickkk 於 2015-9-20 16:32 編輯

最近依到唔係有師兄部pro1有問題Microsoft後尾換左部pro3比佢? 我八月頭果時自己唔小心整爆左部pro3 screen, 上網比左$3200就可以拎部機去旺角禮品換領中心到換過部機, credit card比錢後第2日個status就轉左做shipped, 不過等左幾日都收唔到電話或轉status話有機可以拎, 打去禮品中心一定冇人聽飛留言, 留左都冇人覆, 再過幾日自己去開旺角順便拎部爆機上去睇下有得拎未, 一問就話已經到左好多日, 想開機試都冇晒電, 機身冇花一D都唔似係番新機, 上網睇返個保養係當新機計, 有1年多幾個月咁, 唔通最近太多人拎部pro1打算去換部pro3返來所以全部機都要返廠check?

自己比錢換機有圖有真相
pro3.jpg

圖片附件: pro3.jpg (2015-9-20 16:32, 73.08 KB) / 下載次數 30
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1828131&k=1cd67e8accdd98aa728e7b1ce6e6e045&t=1782634134&sid=qKGoymwoUO


作者: LOUyoyo    時間: 2015-9-20 16:24

回覆 16# erickkk


    真係好野
作者: erickkk    時間: 2015-9-20 16:26

放返成功pro1換pro3師兄條link出來先
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... p;highlight=surface
作者: wy7008    時間: 2015-9-21 01:34

最近依到唔係有師兄部pro1有問題Microsoft後尾換左部pro3比佢? 我八月頭果時自己唔小心整爆左部pro3 screen ...
erickkk 發表於 2015-9-20 16:22


pro 1 正路應早就過左保養期 ! 重有得換有點疑問
作者: akitohk    時間: 2015-9-21 03:00

pro 1 正路應早就過左保養期 ! 重有得換有點疑問
wy7008 發表於 2015-9-21 01:34


美水有得加到3年保, 國際保養
港行部份入貨途徑(大學機, 商業機)亦有3年保
作者: ngreg    時間: 2015-9-21 07:30

國貨平板一樣咁衰,我八月中買部皇馬平板,九月初就壞,拎去整話要4-5星期,仲耐過我用嘅時間。

via HKEPC Reader for Android
作者: DGCNYO    時間: 2015-9-21 11:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: l3enjamin    時間: 2015-9-21 16:13

樓主部surface pro係第幾代?我部surface pro 3用咗一年,除咗有時開機慢咗少少都無乜問題喎…
作者: LarSing    時間: 2015-9-21 16:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kellykk    時間: 2015-9-21 16:41

回復 長勝飛龍

剛剛衛X打比我。佢話Surface 3唔會再返貨,反而返咗Surface Pro 3。唔通Surface 3 Lte repl ...
gt3 發表於 2015-9-20 10:59



    無surface3 ? 豐澤有喎
作者: gt3    時間: 2015-9-21 19:04

無surface3 ? 豐澤有喎
kellykk 發表於 2015-9-21 16:41

So 寧都冇貨(128G),係凶宅先有貨。個promoter係咁sell, 同M$ store 一樣;買keyboard 送筆。
個人覺得好似清貨中。

via HKEPC Reader for Android
作者: edenli    時間: 2015-9-21 19:11

我部SURFACE PRO 1都有充電接觸不良既問題, 其實用乜鬼磁石充電, 要專用插仲要成日接觸不良
作者: tommychow0811    時間: 2015-9-21 20:19

我部SURFACE PRO 1都有充電接觸不良既問題, 其實用乜鬼磁石充電, 要專用插仲要成日接觸不良 ...
edenli 發表於 2015-9-21 19:11

仲要有時用隻手hi 一hi 部機有d 流電感覺
作者: 長勝飛龍    時間: 2015-9-22 20:27

仲要有時用隻手hi 一hi 部機有d 流電感覺
tommychow0811 發表於 2015-9-21 20:19


我仲以為係我錯覺 btw 差唔多一個月了都未有任何消息
作者: billy12342001    時間: 2015-9-22 21:13

回覆 19# wy7008


    因為我部機係14年9月份買(腦場水尾),而Microsoft計保養去到今年10月1日
作者: riceking    時間: 2015-9-23 09:36

仲要有時用隻手hi 一hi 部機有d 流電感覺
tommychow0811 發表於 2015-9-21 20:19


呢個係火牛問題, 我如果用另一隻有接地的牛(用淘返來的12V牛改)就冇事
作者: chanmingfu    時間: 2015-9-24 17:52

why this product always need RMA service.
it really just a laptop fit into a tablet.
作者: 長勝飛龍    時間: 2015-9-29 21:27

報左維修岩岩超過一個月,今日再打去都只係同我講全球缺貨你等消息啦
作者: s0213028    時間: 2015-10-1 20:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hydrocarbon    時間: 2015-10-1 23:51

回覆  長勝飛龍


  全球缺貨
凶澤 SO寧 大學 學生機賣緊果D咩黎....
s0213028 發表於 2015-10-1 20:31


    我呢排幫同事買了五部,仲要下晝四點落單,第二日就送到,仲要係去遍遠地區。
作者: 長勝飛龍    時間: 2015-10-1 23:54

咪係囉,d 大話真係!!!今日下午仲搵個人打黎話真係仲未有叫我耐心等下!
作者: free6836    時間: 2015-10-2 02:45

PRO 真係太貴....保養仲要咁差既話...

用1000銀玩大陸機好過....每年換一次機仲好....
作者: riceking    時間: 2015-10-5 15:08

PRO 真係太貴....保養仲要咁差既話...

用1000銀玩大陸機好過....每年換一次機仲好.... ...
free6836 發表於 2015-10-2 02:45


1000銀大陸機我都有, 不過Atom唔係好夠用
作者: chung0816    時間: 2015-10-5 16:46

7月份換過一次 Surface pro 3 + Type cover, 21號request, 27號有得換
2 樣都同新一樣.
咁我都算好好彩.
作者: gt3    時間: 2015-10-7 08:23

So 寧都冇貨(128G),係凶宅先有貨。個promoter係咁sell, 同M$ store 一樣;買keyboard 送筆。
個人覺得好 ...
gt3 發表於 2015-9-21 19:04


M$ Store 依家都冇 64G 賣. 唔通真係清貨?
作者: gold    時間: 2015-10-7 08:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 奠老旗合    時間: 2015-10-7 09:21

PRO1 PRO3  我都有 換過幾次 (機同,火牛) 開單,兩三日就到貨 快靚正喎
依家變到咁惡搞?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2