Board logo

標題: Talk9X 999人仔减價 [打印本頁]

作者: b-29    時間: 2014-7-10 10:55     標題: Talk9X 999人仔减價

本帖最後由 b-29 於 2014-8-9 13:00 編輯

Talk9X 999人仔减價, 去京東看看, 很快会回舊價, 要就快D la!
作者: john2000    時間: 2014-7-10 12:51

有無開箱文
作者: b-29    時間: 2014-7-10 12:57

本帖最後由 b-29 於 2014-7-10 12:59 編輯

回覆 2# john2000

Talk9X 開箱le度就冇la, 重彈多讚少. 可上mobile01看看.
重有, 可上youtube, 有多個Video.


http://www.mobile01.com/topicdet ... p;t=3949687&p=1
作者: john2000    時間: 2014-7-10 13:02

回覆 3# b-29


    Mobile01 權限唔夠,睇唔到。
作者: b-29    時間: 2014-7-10 13:03

回覆 4# john2000

耍註册就可以了.
作者: john2000    時間: 2014-7-10 13:05

回覆 5# b-29


    Thanks, 看到了
作者: b-29    時間: 2014-7-10 13:06

le 部野, 如果唔係完美主義者, 而家做999, 都可以架!
作者: ny911    時間: 2014-7-10 13:50

我都有興趣,不過舊嗰部重用到,都係等下先啦
作者: b-29    時間: 2014-7-10 14:19

京東真係值得久唔久上去行下, 最唔好佢既payment system, 唔係強国人就麻煩了, 好在有自堤付現点!
作者: b-29    時間: 2014-7-10 17:29

無貨la,賣完la.
作者: edenli    時間: 2014-7-10 17:43

本帖最後由 edenli 於 2014-7-10 17:44 編輯

. 最重要係京東售後好. 淘寶...你預佢無售後

via HKEPC Reader for Android
作者: NoCarrier    時間: 2014-7-11 12:18

Talk9X 999人仔减價, 去京東看看, 很快会回舊價, 要就快D la!
b-29 發表於 2014-7-10 10:55



    真係好喜歡b-29你,成日第一手資料給我們。
有個問題,你估大6幾時出4g lte 平板呢? 等唔等下好呢?
作者: b-29    時間: 2014-7-11 13:01

你真客氣la, 不急的可以等等, 4g lte平版看來最快要年尾吧! 畢竞大陸4g lte仍末普及.

Talk9x 今早京東仍做特價999元有貨,淘宝天cat都有.
作者: Congo    時間: 2014-7-11 13:31

京東真係值得久唔久上去行下, 最唔好佢既payment system, 唔係強国人就麻煩了, 好在有自堤付現点! ...
b-29 發表於 2014-7-10 14:19


CHING平時留意佢特價商品?
作者: b-29    時間: 2014-7-11 19:15

回覆 14# Congo

唔係好特意去, 偶然会去溜溜。
作者: b-29    時間: 2014-7-11 19:20

原來白色既mon係downgrade不是全贴合屏幕. 黑色才是。但黑色賣少見少了!
作者: NoCarrier    時間: 2014-7-12 03:56

原來白色既mon係downgrade不是全贴合屏幕. 黑色才是。但黑色賣少見少了!
b-29 發表於 2014-7-11 19:20



    那裡講的?你真細心,差點想買白色
作者: b-29    時間: 2014-7-12 08:00

本帖最後由 b-29 於 2014-7-13 09:15 編輯

回覆 17# NoCarrier


   貼吧上的人說的,黑色的全貼mon亦不見得做得好,看来黑色会停產la,要黑色快手買la,不過無得平。
京東客服都confirm係..應該是真的。
作者: b-29    時間: 2014-7-12 08:02

本帖最後由 b-29 於 2014-7-12 13:02 編輯

其实999買白色都唔鍣、話晒京東售後都好D.

le 次promote平銷, 買家評語都几多好評喎, 唔通真係le水做得好D!!!
作者: lailailai    時間: 2014-7-12 13:25

呢 部预售已经係999,后来只係托价,依家只係回复原价,等你地以为真係减价去抢
作者: b-29    時間: 2014-7-13 09:08

回覆 20# lailailai


    唔係, 呢個係白色平價版, Mon 不是全貼合, 黑色仍賣舊價,淘宝仍有, 但存貨不多。黑色京東已旡哂貨la。
作者: b-29    時間: 2014-7-14 14:05

已order1部, 看看如何! 希望唔会成曰死机就OK la!
作者: law1618    時間: 2014-7-14 16:02

其實999真係好抵
如果唔多問題
真係買多幾部派街坊都好
作者: NoCarrier    時間: 2014-7-14 16:03

已order1部, 看看如何! 希望唔会成曰死机就OK la!
b-29 發表於 2014-7-14 14:05



    大神,京東用咩充值?我只有支付寶
作者: NoCarrier    時間: 2014-7-14 16:03

其實999真係好抵
如果唔多問題
真係買多幾部派街坊都好
law1618 發表於 2014-7-14 16:02



    我可做你街坊嗎,嘻
作者: NoCarrier    時間: 2014-7-14 16:08

京東真係值得久唔久上去行下, 最唔好佢既payment system, 唔係強国人就麻煩了, 好在有自堤付現点! ...
b-29 發表於 2014-7-10 14:19



    怎做,在羅湖區有嗎?
作者: b-29    時間: 2014-7-14 16:19

回覆 26# NoCarrier


    去褔田区有自提付現。有冇師兄識点set個手寫版功能呀!
作者: b-29    時間: 2014-7-14 16:20

回覆 24# NoCarrier


    我用京東既自提点,上到去付款。
作者: b-29    時間: 2014-7-14 16:31

個手writing版功能找到la,不過真係渣,差個部colorfly.
作者: b-29    時間: 2014-7-14 16:34

so far都玩左几個鍾,很稳定冇hang机,滿意la,
作者: b-29    時間: 2014-7-14 16:39

wifi and 手机signal同部iphone差不多,算ok.
作者: law1618    時間: 2014-7-14 18:15

如果你用左一星期都無事我就去馬
等你好消息XD
唔該晒
作者: ny911    時間: 2014-7-14 18:34

電量ok嘛?
作者: b-29    時間: 2014-7-14 19:50

回覆 33# ny911


    电量沒問题,話哂係10.A电,用了6小時,还有56%电。
作者: b-29    時間: 2014-7-14 19:54

而家個ROM係1.6,都OK, 唔駛update 去1.8 la.
作者: b-29    時間: 2014-7-14 22:51

回覆 32# law1618


    呢水机OK呀!負評都少LA.....
作者: law1618    時間: 2014-7-15 10:26

回覆 36# b-29


無果D大陸機通病?
作者: law1618    時間: 2014-7-15 10:32

有無繁體中文/英文?
作者: 無極    時間: 2014-7-15 11:35

http://detail.tmall.com/item.htm ... 495_67386&pos=1

ching同台電P98比較邊部好D
作者: b-29    時間: 2014-7-15 12:45

回覆 38# law1618


    而家so far 都OK,操作畅顺,冇死机,很稳定OS, 有多国文字,中,台美,曰都有。
作者: b-29    時間: 2014-7-15 12:49

兩部都差不多,talk9X就平些。
作者: ny911    時間: 2014-7-15 13:46

回覆  ny911


    电量沒問题,話哂係10.A电,用了6小時,还有56%电。
b-29 發表於 2014-7-14 19:50
如果 screen on time 加 WiFi 用到6 個鐘頭,咁就真係好勁

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: b-29    時間: 2014-7-15 14:14

本帖最後由 b-29 於 2014-7-15 14:20 編輯

回覆 42# ny911


    冇乜玩game, 聴歌, 上綱,,see video咋, Talk9x 黑色比較多wat気, 而冡缩水版反而讚多弹少!
电既问題好人性化, 睇你点义电, 睇你点用机, 玩game多就唔店la, 义电100%後继續义多3,4小時比較电好用,。
作者: NoCarrier    時間: 2014-7-16 10:04

本帖最後由 NoCarrier 於 2014-7-16 10:20 編輯
回覆  ny911


    冇乜玩game, 聴歌, 上綱,,see video咋, Talk9x 黑色比較多wat気, 而冡缩水版反而讚多弹 ...
b-29 發表於 2014-7-15 14:14



  B-29  咁個mon清唔清, 不是全貼片咁可視角度是否低d? 2048x1536 是否水分過高?
作者: b-29    時間: 2014-7-19 12:39

回覆 44# NoCarrier

sorry for late reply, mon 係OK既,好凊控觸正常,可視角度是IPS, 都OK...But2048x1536 是否水分過高???90%la, 一般用都OK....
作者: ny911    時間: 2014-7-19 15:07

回覆  NoCarrier

sorry for late reply, mon 係OK既,好凊控觸正常,可視角度是IPS, 都OK...But2048x1536  ...
b-29 發表於 2014-7-19 12:39

會唔會出開相文?

via HKEPC Reader for Android
作者: b-29    時間: 2014-7-19 15:15

回覆 46# ny911


    唔会la, up相很庥煩, here only allowed 150K,
作者: b-29    時間: 2014-7-21 09:45

本帖最後由 b-29 於 2014-7-21 10:38 編輯

各位,暫時不要買la, 有多人complain充不了电, 电腦USB充OK, 充电器不能充!!!
作者: b-29    時間: 2014-7-21 10:59

已買師兄, Talk9X既Rom係可以刷上又可以刷下的, 故可放心Update la.
作者: b-29    時間: 2014-7-22 22:44

本帖最後由 b-29 於 2014-7-22 22:53 編輯

刷左個新Rom1.8. 觸控順好多, 手冩板功能正常la, 不過机背闪光灯不能當电筒用, 用時都係闪一下就熄左, GPS 仲係有bug.....
重有, D人話Talk9X 会挑Charger, 唔可以用其他廠charger, 其實如果部机正常, Charger係可以通用. 不過始终都有Charging problem, 希望近期新朳能解决!
作者: matta722    時間: 2014-7-24 04:05

買左兩日白色Talk9x, 使用感唔錯,流暢,我暫時沒有充電問題!CP值高
作者: b-29    時間: 2014-7-24 09:17

回覆 51# matta722


    有冇買套,如冇,介紹一個给你
作者: matta722    時間: 2014-7-24 13:31

回覆 52# b-29


  買左個膠殼休眠套。
酷比魔方TALK9X皮套保护套9.7寸平板电脑支架保护壳 休眠皮套 http://tb.cn/c1OhVXy
作者: b-29    時間: 2014-7-24 13:54

回覆 53# matta722
這個同京东下架一様

    http://item.taobao.com/item.htm? ... &_u=om94du70c5d
作者: b-29    時間: 2014-7-25 08:50

本帖最後由 b-29 於 2014-7-25 09:29 編輯

用安兔兔X版,跑分会很高,我的跑分是42058。

圖片附件: Screenshot_2014-07-25-08-37-57_20140725091158855.jpg (2014-7-25 09:13, 22.43 KB) / 下載次數 53
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1699741&k=f1d9e061c5b5c2ecf9f66387e2def6b8&t=1782196353&sid=2NzpTaehLv


作者: b-29    時間: 2014-7-25 09:45

個GPS都算几滿意,同iphone和NOKIA GPS Module差不多!

圖片附件: Screenshot_2014-07-24-15-41-41_20140725094332815.jpg (2014-7-25 09:43, 122.11 KB) / 下載次數 73
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1699748&k=89a4fc4ed8689bf2967bf24998f8f7d4&t=1782196353&sid=2NzpTaehLv


作者: YCW1402    時間: 2014-7-25 11:15

have google playstore?
作者: matta722    時間: 2014-7-25 12:04

本帖最後由 matta722 於 2014-7-25 12:07 編輯

回覆 57# YCW1402


    有架,暫時好穩定

IMG_20140725_120550.jpg

圖片附件: IMG_20140725_120550.jpg (2014-7-25 12:07, 58.22 KB) / 下載次數 69
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1699790&k=3e01a69845b3f3b2964f076610b9845d&t=1782196353&sid=2NzpTaehLv


作者: b-29    時間: 2014-7-25 12:29

Google play 商店有啊,可download mytv apps

圖片附件: Screenshot_2014-07-25-12-24-27.jpg (2014-7-25 12:29, 61.36 KB) / 下載次數 47
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1699797&k=e1967764ceec4fd4d6903e59f1833623&t=1782196353&sid=2NzpTaehLv


作者: b-29    時間: 2014-7-25 12:54

截图1張

圖片附件: Screenshot_2014-07-25-12-48-01_20140725125156146.jpg (2014-7-25 12:54, 148.59 KB) / 下載次數 56
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1699806&k=5caf30ee7a9318006094ca443415ce18&t=1782196353&sid=2NzpTaehLv


作者: b-29    時間: 2014-7-25 13:10

買左都有10日la, 初時個rom有些bugs, 如手寫板不順,GPS搜星问題,义电不稳定,都在1.8新ROM大部分解决。我這部都几好,没有那些网上常提问題,wifi, 3G, GPS 訊号良好,以999人仔買到retina screen, 10吋可以打电話既平板,今次是滿意收貨la.
作者: YCW1402    時間: 2014-7-25 13:34

回覆 58# matta722
Thanks....
作者: matta722    時間: 2014-7-25 21:30

我部都好穩定滿意,收貨已經係rom1.8  ,差電正常,尿袋2.1a差都可以!可能白色真係解決左bug
作者: matta722    時間: 2014-7-25 21:33

但呢部機個rom 對 chrome 有衝突,現在用uc browse睇 flash 冇問題
作者: win1628    時間: 2014-7-26 16:27

回覆 61# b-29


請問邊度有得刷1.8 ROM ,

另睇MYTV 係咪人同景都會拉直左, youtube 就無事, 會自動縮到16:9
作者: b-29    時間: 2014-7-26 16:42

回覆 65# win1628
以下link

    http://pan.baidu.com/s/1gdqZGqB
看mytv会拉長,我亦是一樣,看來是apps本身的bug,因有師兄話其他机都有此現象。
作者: b-29    時間: 2014-7-26 16:56

解壓後得update file, 不用改名,直接放入TFcard用,其他step 跟解壓另1 file 做便可以了。
作者: b-29    時間: 2014-7-26 17:02

更新1.8新ROM,D apps icon会变大左。




圖片附件: Screenshot_2014-07-26-16-58-56.jpg (2014-7-26 17:02, 109.64 KB) / 下載次數 39
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1700204&k=1fa5bf661f4c14bb6842a338cd7f13c7&t=1782196353&sid=2NzpTaehLv


作者: win1628    時間: 2014-7-26 17:11

本帖最後由 win1628 於 2014-7-26 17:17 編輯
更新1.8新ROM,D apps icon会变大左。



b-29 發表於 2014-7-26 17:02


Thanks b-29

如更新左1.8 係咪無晒APP , 好似原廠設置咁?

可否移除埋ROOT大師?

另我買的是ROOT 版, 問酷比魔方售後話可以ROOT 大師個網都可刷ROM?
作者: b-29    時間: 2014-7-26 17:29

直接更新我末試過,通常我会恢復原廠先,因為想達到100%效果update,anroid OS, 始终係二奶貨。。買的是ROOT 版,看來是假root,不用root 也好好用的,這部机的apps 算少同clean了。唔須要ROOT都OK。。update new rom 應可以移除埋ROOT大師。。
作者: win1628    時間: 2014-7-26 17:38

本帖最後由 win1628 於 2014-7-26 17:40 編輯
直接更新我末試過,通常我会恢復原廠先,因為想達到100%效果update,anroid OS, 始终係二奶貨。。買的是RO ...
b-29 發表於 2014-7-26 17:29



thanks

好似NOW 隨身睇 ROOT 左睇唔到,
啱啱出左talk 10 16:10 聯通3G 899元
http://bbs.51cube.com/
作者: b-29    時間: 2014-7-26 17:40

本帖最後由 b-29 於 2014-7-26 17:48 編輯

相机都唔错!唉!咁孤寒150K, 咪咁law!!!

圖片附件: IMG_20140724_153914_20140726173850699.jpg (2014-7-26 17:40, 143.11 KB) / 下載次數 43
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1700218&k=4cbe3a422631c16f5868a712f8dfa709&t=1782196353&sid=2NzpTaehLv


作者: b-29    時間: 2014-7-26 17:47

回覆 71# win1628


    部Talk9x  rom 可以刷上刷下的,唔鍾意1.8可刷返1.6!!!
看來Talk9x利閏不高,要揾錢咪要改下Model la。
作者: b-29    時間: 2014-7-26 17:54

本帖最後由 b-29 於 2014-7-26 17:58 編輯

Talk10 平100人仔, 但得1G 內存, CPU, Screen 都差一些, Talk9X 比較底買些了..
作者: win1628    時間: 2014-7-26 18:48

回覆 73# b-29


個官網有卡刷包
http://www.51cube.com/ch/DownLis ... OfKBfP&SortID=7
作者: b-29    時間: 2014-7-26 19:09

本帖最後由 b-29 於 2014-7-26 19:15 編輯

我给你的link就係官网取來的!是卡刷的!你可以兩個link都download比較下,便知道了!
作者: win1628    時間: 2014-7-26 19:21

我给你的link就係官网取來的!是卡刷的!你可以兩個link都download比較下,便知道了! ...
b-29 發表於 2014-7-26 19:09


是一樣的, 但酷比個售後話只可綫刷?

不過我覺綫刷比較繁複
作者: b-29    時間: 2014-7-26 19:24

係呀,可以线刷,就是电腦刷,卡刷方便很多!
作者: b-29    時間: 2014-7-26 19:28

睇movie裝個mx player好用D, 声音大些!
作者: win1628    時間: 2014-7-26 19:29

回覆 78# b-29


好的, 晏D試, 買個時係V1.3, 刷左應會更好
作者: b-29    時間: 2014-7-26 19:30

你部黑色?
作者: b-29    時間: 2014-7-26 19:32

回覆 80# win1628


    1.3rom好早期了,黑色机嗎?
作者: win1628    時間: 2014-7-26 19:58

回覆 82# b-29

係呀, 世盃前買的, 順豐到付, 只有銷售5肯發到付
作者: b-29    時間: 2014-7-26 20:09

回覆 83# win1628


    你都好運執到部好机!早期黑机比较多问題!跟机個貼唔好用,我買個新貼几好用,但貼上去要小心,通常要交學费,我都廢左一張致搞店。
作者: win1628    時間: 2014-7-26 20:21

解壓後得update file, 不用改名,直接放入TFcard用,其他step 跟解壓另1 file 做便可以了。 ...
b-29 發表於 2014-7-26 16:56


個update file 使唔使解壓? 係咪儲存係micro SD 就可以插落平板就得

thanks
作者: asgiga    時間: 2014-7-26 20:35

b-29 師兄、一個小小請求:

請下載個 Candy Crush Saga、之後玩廿零三十關、如果無「閃退」、「當機」或 reboot、小弟都會入番部.......謝喇!!
作者: b-29    時間: 2014-7-26 20:40

回覆 85# win1628


    個update 既file 唔使解壓,儲存係microsd 就得la ,good luck.!
作者: b-29    時間: 2014-7-26 20:43

回覆 86# asgiga


    師兄,你咪搞笑啦!你咁試,不如都係買ipad, 保險多D!
作者: b-29    時間: 2014-7-26 20:46

本帖最後由 b-29 於 2014-7-26 21:02 編輯

我又唔係hardsell部talk9X ,只不過大家研究下!不過你個game都几好玩, 我会試下玩下!
作者: win1628    時間: 2014-7-26 21:22

刷了ROM 是否也有 play 商店

Thanks
作者: b-29    時間: 2014-7-26 21:27

回覆 90# win1628


    有架!
作者: win1628    時間: 2014-7-26 23:38

回覆 91# b-29


已成功更新了V1.8, 但想加網頁書籤係主螢幕時, 說launcher 3 停止

help
作者: b-29    時間: 2014-7-27 00:16

回覆 92# win1628
我個部無你的问題,試下回愎出广,然後再次update 1.6,然後再update1.8,
作者: b-29    時間: 2014-7-27 09:37

回覆 92# win1628


    你試下先將sd card 其他野delete左衹留update file,然后再update试试!你的问題看來update運行不良所致!有沒有先恢復原廠裝置先再刷机?因你的机用了一段曰子了,会殘留一些不良东西。
作者: asgiga    時間: 2014-7-27 11:54

回覆 88# b-29

絕非開玩笑、只因之前買過一部PXXX8.9"、今年產品、仲話係***屏幕......一天數次當機,若玩 Candy Crush、前幾關大家玩過都知好容易 ga....都係不停咁閃退或 reboot.......重裝CC、hard-reset 後也過不了20關.......
另一部在內地網站今年2月曾被譽為「國內最強」的OXXX9.7"玩CC就很快發熱、電池如倒水........
第三部是朋友在深圳買的去年產品X立X10.1"(香港無名的)卻反而無以上問題、可繼續玩下去..........

據悉CC核心為一非常高級的運算程式、你每行一步、、它立即算出你還須走幾多步便能過關、它不停地在運算、結果往往過不了關就「只差那一步!」、還以為自己運滯!

所以我覺得CC倒不失為一款測試大陸機的軟件..........

你說的對、我用的 iPad 3 4G 32G、玩CC便即顯出王者風範了!
作者: b-29    時間: 2014-7-27 12:15

本帖最後由 b-29 於 2014-7-27 13:07 編輯

回覆 95# asgiga


    我都試個買部ColorXX,7寸平板,成日死机,最後退货!你個game而家都玩緊,玩到12關卡,就玩不上了,不是部机既问題,丙係自已玩机能力!sofar 都冇死机闪退等问題!

圖片附件: Screenshot_2014-07-27-12-17-43.jpg (2014-7-27 12:19, 129.23 KB) / 下載次數 44
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1700411&k=27e1bf186edb712ef19d34021061c258&t=1782196353&sid=2NzpTaehLv



圖片附件: Screenshot_2014-07-27-12-30-20_20140727123144670.jpg (2014-7-27 12:32, 101.5 KB) / 下載次數 64
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1700414&k=b2165027036d70e4f2cd9678b1eb51c0&t=1782196353&sid=2NzpTaehLv


作者: asgiga    時間: 2014-7-27 12:42

回覆 96# b-29

除了這個CC外、我極少玩其他遊戲、我一毫子都不會給 KING 的、純在空餘時自我挑戰吧........
同林書豪一樣(不是他的學歷和籃球技術)、係到第147關企咗係度~~~~

繼續努力吧!70關之前都不算難過.........

因為好想知你哩部平板是否可挨到三、四十關啫.......

若過得了、電還餘一半(上兩次教訓的心得)、你這部 TALK9X 算是不錯的了...........
作者: asgiga    時間: 2014-7-27 12:51

忘了告訴你"永生"法..........
去《設定》改日子、改早一天或兩天(有時要改三幾天的)、返去玩過、掉了一條命後就回去改番今日.....
如此重複、生命源源不絕........
作者: b-29    時間: 2014-7-27 12:54

這部机production不是可靠的!手神好,咪買到部好机!唔好彩就激死你la.我這部so far so good.我個friend佢個部就要退貨换机。
作者: matta722    時間: 2014-7-27 16:31

我同朋友部白色暫時都好穩定,長開wifi 待機一日都係用1%電





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2