作者: hioohi 時間: 2013-1-16 19:24 標題: ViewSonic ViewPad N710 入手(17/2/13 已root已裝play store CWM備份)
本帖最後由 hioohi 於 2013-2-24 16:31 編輯
今日日去7仔攞貨
淘寶機價999RMB+運費37HKD+7仔收10HKD
用左4粒鐘既感想
rom係1.0.5
操作流暢,電量ok~用緊上網、裝app、睇片,1粒鐘跌~10%
無play store(root機後可以裝番)
暫時見到既小問題,有D APP開出黎會倒轉左,lock rotation/倒轉個tablet可以解決到
遲D再試root機
17/1/2012更新
岩岩root左&由ics4.0.4(rom1.0.5) ota update 去 jb4.1.1(rom1.0.7)
注意:1.0.7仲未root到住,要係1.0.5 ROOT左,再用root keeper,先可以keep到1.0.7既root
詳細教學睇下面條link
http://www.vsset.com/forum.php?m ... &extra=page%3D1
1.0.5有待機食電既問題,update完1.0.7,今晚睇下1.0.7有冇呢個問題
1.0.7用起上黎感覺比1.0.5更順
仲多左direct wifi既function,試左同siii連到,but要用咩apps先傳到檔案?
18/1/2012更新
1.0.7待機耗電測試
琴晚到今朝,待機10小時,飛行模式,wifi,gps關,100%->97%,待機食電問題改善左唔少
Google play都裝埋,可以正常使用
跟手試埋播32GB ntfs sd卡上面既11.9GB 1080p影片,冇問題
sd卡ntfs格式read only,fat32格式read/write都得
21/1/2012更新
測試:
續航力:
Wifi睇片:一半亮度,插耳筒,wfi,gps(唔記得關…)開,pps播片7小時36分,自動關機
待機耗電:wifi關,gps關,待機10小時,100%->97%,消耗3%電量
wifi開,gps關,待機10小時,100%->93%,消耗7%電量
跑分:


8/2/2013更新
分享一鍵1.05 1.07root工具,和解決SUPERUSER不能自動授權的方法
http://www.vsset.com/forum.php?m ... &extra=page%3D2
優派N710 4.1.1 1.07 root教程 暫無BUG
http://www.vsset.com/forum.php?m ... &extra=page%3D1
N710 CWM 6.0.23更新 支持4.2系统
http://www.vsset.com/forum.php?m ... &extra=page%3D1
15/2/2013更新
1.07root教學
1.07 root步驟(我用呢方法唔會replace官方個recovery,cwm recovery只係暫用)
所需檔案
1. N710 drivers.rar驅動程式
http://www.sendspace.com/file/q075ve
2. root.rar (root文件,包括cwm,superuser,adb等)
http://www.sendspace.com/file/n658zb
steps
1.設置->開發人員選項->啟用USB偵錯
2.連接電腦
3.在電腦解壓縮N710 drivers.rar,安裝n710驅動(right click "android_winusb.inf"安裝)
4.解壓縮root.rar到C:\
(所有文件應在C:\root目錄下)
5. 以系統管理員執行CMD
6. 在CMD輸入指令:
7. cd c:\root
8. adb reboot bootloader
部機會reboot去bootloader既畫面
9. fastboot flash recovery N710-recovery619-Leew-vsset.img
10. fastboot reboot
輸入完即禁實N710既vol up,入recovery mode,用vol down去到第3行”Recovery Kernel”,用vol up選擇,會入到CWM-based Recovery
11.在N710上的CWM-based Recovery(用power鍵選擇)進入mounts and storage,再揀mounts/system
返到電腦上既CMD輸入指令
12. adb push su /data/local/tmp/su
13. adb push Superuser.apk /data/local/tmp/Superuser.apk
14. adb shell
15. cat /data/local/tmp/su > /system/bin/su
16. chmod 06755 /system/bin/su
17. ln -s /system/bin/su /system/xbin/su
18. cat /data/local/tmp/Superuser.apk > /system/app/Superuser.apk
19. chmod 0644 /system/app/Superuser.apk
20. exit
21. adb shell "sync; sync; sync;"
22.在N710上的CWM recovery揀reboot
Root完成
17/2/2013更新
已root已裝play store CWM備份
自己測過可用
新入手既機,要root,又要裝play store,可以OTA上1.07再用CWM刷呢個備份,好方便
下載地址:http://pan.baidu.com/share/link?shareid=321591&uk=3392450320
呢個CWM備份改左:
1.已root
2.已裝play store 3.10.10
3.已裝NetworkLocation.apk,改用第二個version既com.google.android.maps.jar(solve定位&用google map程式既問題)
4.dpi由213改做160
使用方法:
1.解壓縮上面個clockworkmod.rar,將個clockworkmod資料夾放係外置sd卡上
2.跟上面1.07root既方法甘做,由step1做到step10,就會入到CWM recovery
3.揀backup and restore->retore
4.reboot就ok
感想:
之前用過ipad3&android phone,第一次用android tablet,用左5日既感想
優點:
-7吋真係方便,夠輕,9.7吋既ipad(比左屋企人用lu)
-部機用Tegra3 四核,運作流暢,相容上亦冇乜問題
-wifi視頻續航力有7粒半鐘唔錯,我諗比大部分平價7吋平板強
-系統穩定,冇試過hang機or其他大問題
-GPS(本人好少用),but定位快,準
-價錢合理
缺點:
Root後可解決既問題:
-冇原生play store,要root機後先裝到
-部分需要定位既apps,無法定位(eg,google map),
gps定位既導航app(eg,凱立德)不受影響
原因係冇裝NetworkLocation<-root後,裝左可解決
-要用到embeded google map既app(eg.mtr,kmb既apps)會crash,replace “com.google.android.maps.jar”,可以解決
未能完全解決既問題:
-小bug,部分apps開出黎係上下倒轉左,lock rotation or倒轉部機黎用<-要完全解決,我諗要等官方更新
-個前置相機好廢…
個人對n710好滿意,呢個價有tegra3,1280x800ips,速度快,續航表現理想,系統穩定
不過呢部機, root左先用到play store,google map定位&embedded google map既apps
建議要用呢D function,又唔想煩既人,不要購此機
root機,裝play store,solve定位等bug既教學
1.Root
rom係1.07已可用上面"15/2/2013更新"提到既方法黎root,當然亦都可以係1.05root再用rootkeeper先至OTA上1.07黎keep root
Root文件下載地址
http://pan.baidu.com/share/link?shareid=124585&uk=3087272701
For 1.05
方法:
1、“設置”>“開發人員選項>啟用USB調試
2、現在n710和電腦上安裝豌豆莢,用豌豆夾之類的輔助軟體,裝好設備驅動,系統能正常認出N710,並可以進行檔操作。之後,以防萬一,把電腦、N710的豌豆夾等市場軟體都刪去(我沒刪),只剩下驅動。下面開始root。(卸載這步不知道是否必須)
3、右鍵以管理員打開cmd檔(此檔在電腦c:/windows\system32裡),解壓root檔,解壓出來的檔 (放在c:\root資料夾裡)
4、在電腦上彈出的cmd編輯視窗裡先(輸入 c:\ 然後輸入cd\root)然後把下面的一步一步複製、確認以下命令 (滑鼠右鍵選擇、複製、粘貼)以下中文為說明文字 斜體為命令。
1)adb push su /data/local/tmp/su
2)adb push Superuser.apk /data/local/tmp/Superuser.apk
3)adb restore fakebackup.ab
這步之後,別管N710顯示什麼,繼續下一步
4)adb shell "while ! ln -s /data/local.prop /data/data/com.android.settings/a/file99; do :; done"
這步之後,電腦命令列視窗會有很多錯誤提示(別理電腦,也別關cmd窗口),這時,點選N710的“恢復資料”。
5)adb reboot
這個命令是重啟機器的。這步之後別管你的N710,它是進入一個了emulator 模式(表現為不斷重啟,淡定),繼續命令列下一步。(別斷線啊~別關CMD窗口啊!)
6)adb shell
這一步之後如果你的CMD視窗應該是#而不是$,否則,重輸入第三個命令。這一步之後,就是複製su、Superuser.apk等文件到N710了。
7)mount -o remount,rw -t ext4 /dev/block/mmcblk0p1 /system
8)cat /data/local/tmp/su > /system/bin/su
9)chmod 06755 /system/bin/su
10)ln -s /system/bin/su /system/xbin/su
11)cat /data/local/tmp/Superuser.apk > /system/app/Superuser.apk
12)chmod 0644 /system/app/Superuser.apk
13)rm /data/local.prop
14)exit
15)adb shell "sync; sync; sync;"
16) adb reboot
此時優派N710重啟開機,root完成(打開豌豆莢,卸載自帶檔時,n710快顯視窗,點允許即可,自帶軟體卸載完畢,root成功)
這樣,搞定~如果不行,重複8 9的命令(或者重頭來過...)
重啟自救:長按關機鍵關機,之後按音量上+開機鍵 開機,看到4個選項,按音量下選第三項,按音量上選擇該項,之後看到機器人躺著,肚子是紅色嘆號,之後音量上下鍵一起按,選擇雙wipe,按開關鍵確定。
rootkeeper使用方法,要先係1.0.5 root,用rootkeeper備份root,再ota,再係1.0.7用rootkeeper恢復root
Rootkeeper 軟體下載
http://www.sendspace.com/file/xyxcnh
方法:
1.現在下載rootkeeper軟體,安裝到n710裡
2.運行n710上的rootkeeper軟體
3. (方塊裡的對勾保持原狀,別動) 第一下點 protect root 第二下點temp開頭的,然後出現restore root時候不要點直接退出(此時root已經備份完成,當n710升級系統1.07後,再運行 rootkeeper軟體 後,點restore root一次,退出恢復root檔)
Source: http://www.vsset.com/forum.php?m ... &extra=page%3D1
2.安裝play store(要root)
所需文件下載
http://www.sendspace.com/file/oqtl82
方法:
1.解壓縮有5個檔案
(1)GoogleServicesFramework.apk(2)GoogleLoginService.apk(3)Vending.apk(4)GooglePartnerSetup.apk(5)GoogleFeedback.apk
2.用root explorer, copy上面5個檔案去/system/app/(要mount R/W)
3.改呢5個檔案既permission如下圖

4.重新開機
搞掂
Source:http://www.vsset.com/forum.php?m ... 05&extra=page%3
3.解決apps定位問題(eg.google map)(要root)
所需檔案(NetworkLocation.apk)下載地址
http://www.sendspace.com/file/lepo62
方法:
1.用root explorer, copy上面個檔案去/system/app/(要mount R/W)
2.改上面個檔案(NetworkLocation.apk)既permission(同裝play store一樣)
3.重新開機
搞掂
Source:me
4.解決embedded google map app問題(eg.kmb,mtr apps)(要root)
所需檔案(com.google.android.maps.jar)下載地址
http://www.sendspace.com/file/yupf2d
方法:
1.用root explorer, copy上面個檔案去/system/framework/,replace原本既檔案(要mount R/W)
2.改上面個檔案(com.google.android.maps.jar)既permission(同裝play store一樣)
3.重新開機
搞掂
Source:me
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1481366&k=f3100aafb9720ff4a0c717fbcfe6df65&t=1782518651&sid=YGAyUDWG2h

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1481367&k=f79ca3a1df167cee3047cf57bbac2712&t=1782518651&sid=YGAyUDWG2h

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1481368&k=2110d877f0835c2b82426bafbab96434&t=1782518651&sid=YGAyUDWG2h

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1481369&k=740ab486cf675af755a7e119a489d026&t=1782518651&sid=YGAyUDWG2h

作者: 074010 時間: 2013-1-17 09:50
有冇SD Card槽?
作者: luke123 時間: 2013-1-17 10:32
How is the Wifi performance? Steady? Any disconnections?
What about bluetooth?
Thanks.
作者: 陳豪 時間: 2013-1-17 12:12
應該無SD CARD SLOT
作者: fight1985 時間: 2013-1-17 12:18
玩GAME情況如何
作者: andrew225 時間: 2013-1-17 13:23
有 SD 卡插口的, 參考 - http://www.gfan.com/review/2012121732116.html
作者: hioohi 時間: 2013-1-17 16:31
回復 2# 074010
有microSD卡槽,試左32GB SD卡,播video,冇問題
作者: hioohi 時間: 2013-1-17 16:41
回復 3# luke123
坐係router旁邊TEST既result,wifi未試過disconnect
藍牙只係同電話,試左用send個10MB既mp3,都用到
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1481739&k=4f758ff9f43306186977c40501db762b&t=1782518651&sid=YGAyUDWG2h

作者: hioohi 時間: 2013-1-17 18:43
回復 5# fight1985
試左玩D普通GAME,e.g.angry bird,切水果,temple run,植物大戰殭屍都冇問題
大型既3D game試左nfs most wanted,有時有小lag,玩到
呢部應該同其他tegra3機差唔多
作者: 167pk 時間: 2013-1-17 18:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: luke123 時間: 2013-1-17 19:35
回復 luke123
坐係router旁邊TEST既result,wifi未試過disconnect
藍牙只係同電話,試左用send個10MB既m ...
hioohi 發表於 2013-1-17 16:41
Thanks, hioohi.
Would you mind repeating the test further away, say 15 feet, and separated by at least one wall?
Thanks again.
作者: sylvie 時間: 2013-1-17 20:53
ching, 試下個GPS, 哩陪好似有GPS, 因為我見D USER 話佢SEARCH星好慢,請CHING CHECK 下, THX
作者: chinwah 時間: 2013-1-17 22:39
USB無得OTG ?
作者: hioohi 時間: 2013-1-18 21:14
回復 11# luke123
~5m 1 wall
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1482233&k=e1fae0768de854a82c50c641f21ae924&t=1782518651&sid=YGAyUDWG2h

作者: hioohi 時間: 2013-1-18 21:23
回復 13# chinwah
有得OTG
作者: marcuschan 時間: 2013-1-18 21:59
你用乜野比先?
國產晶片半殘廢
大陸 d 廠又廢
如果睇戲既話, 當然係用番電腦睇好啦
平板個 mon 咁細, 想盲人咩?
作者: marcuschan 時間: 2013-1-18 22:01
nVidia Tegra3 有 3 隻型號的 http://en.wikipedia.org/wiki/Tegra#Tegra_3
呢部 viewsonic N710 係咪用左最低頻率 1.2G 果隻?
作者: marcuschan 時間: 2013-1-18 22:03
1.0.5有待機食電既問題,update完1.0.7,今晚睇下1.0.7有冇呢個問題
1.0.7用起上黎感覺比1.0.5更順
你可唔可以幫手裝一裝 cpuspy 睇下 1.0.7 有無 deep sleep? (好易用, 一裝就識用)
仲多左direct wifi既function,試左同siii連到,but要用咩apps先傳到檔案?
應該係同藍牙傳 file 一樣咁做
作者: hioohi 時間: 2013-1-18 22:37
回復 12# sylvie
岩岩試完用凱立德定位,得左,係屋企窗邊,10多秒定位完成,搜到10/11粒星
作者: hioohi 時間: 2013-1-18 22:45
回復 17# marcuschan
yes
作者: hioohi 時間: 2013-1-18 22:47
回復 18# marcuschan
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1482295&k=fe4ec4a2bedd4b228958149f912fd09e&t=1782518651&sid=YGAyUDWG2h

作者: sylvie 時間: 2013-1-19 01:36
本帖最後由 sylvie 於 2013-1-19 01:39 編輯
回復 19# hioohi
thx ching, 咁你係咪冇開wifi同a-gps搜到傢??
如果係就正, 值頭用佢做行車道行
E... ching...你係咪開左wifi搜星呀??
可吾可以試下吾開wifi同a-gps搜星呀?? thx
最想知佢內置GPS chipset 係咪咁勁
作者: marcuschan 時間: 2013-1-19 06:09
其實你原本知唔知咩係 deep sleep?
作者: hioohi 時間: 2013-1-19 22:32
回復 22# sylvie
我個測試,係剩用gps
作者: hioohi 時間: 2013-1-19 22:33
回復 23# marcuschan
唔知,上網睇完係FOR慳電?
作者: hioohi 時間: 2013-1-21 17:17
做左D測試,同solve部分bug既教學,同5日做用感受
做左D tune後,本人對此機十分滿意
作者: Mojoe 時間: 2013-1-21 18:31
N710 有港版行貨嗎?
作者: hioohi 時間: 2013-1-23 15:52
回復 27# Mojoe
no

作者: hioohi 時間: 2013-2-8 15:23
有高手出左n710既cwm
1.07都有得root la
cwm仲可以用黎 backup/restore
作者: gnap2005 時間: 2013-2-9 00:00
我都有買,正
作者: z1022 時間: 2013-2-9 22:44
C-Hing
Please PM 淘寶 link.
Thanks
作者: herbert_h 時間: 2013-2-9 23:13
C-Hing
請 PM 淘寶 link.,,感謝
Thanks回復 31# z1022
作者: z1022 時間: 2013-2-10 20:10
can play RMVB format?
作者: fy166 時間: 2013-2-11 05:46
請pm 淘寶link
Thx
作者: hioohi 時間: 2013-2-11 21:33
回復 33# z1022
Tegra3只可軟解rmvb
試過用mxplayer,1080p 720prmvb都可以順暢播到,碼率唔太高都ok
作者: z1022 時間: 2013-2-11 23:37
回復 35# hioohi
Thanks
作者: fung155 時間: 2013-2-12 01:16
請pm 淘寶link
Thx
作者: 2108 時間: 2013-2-14 23:00
C-Hing
Please PM 淘寶 link.
作者: siumonmon 時間: 2013-2-15 03:05
師兄可唔可以教下點裝CWM Recovery 同事先BACKUP 官方個Recovery 的command?
作者: turth 時間: 2013-2-15 11:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hioohi 時間: 2013-2-15 20:26
本帖最後由 hioohi 於 2013-2-15 22:43 編輯
回復 39# siumonmon
完整安裝cwm recovery+root教學(cwm recovery會replace官方recovery)
http://www.vsset.com/forum.php?m ... &extra=page%3D1
如果只係要用cwm recovery用下面既方法,可以唔洗replace官方既recovery,不過每次用cwm recovery都要連電腦入反D指令,我親自試完下面既方法ROOT和backup/restore 都可以用
所需檔案
1. N710 drivers.rar驅動程式
http://www.sendspace.com/file/33b7d1
2. root.rar (root文件,包括cwm,superuser,adb等)
http://www.sendspace.com/file/n658zb
steps
1.設置->開發人員選項->啟用USB偵錯
2.連接電腦
3.在電腦解壓縮N710 drivers.rar,安裝n710驅動(right click "android_winusb.inf"安裝)
4.解壓縮root.rar到C:\
(所有文件應在C:\root目錄下)
5. 以系統管理員執行CMD
6. 在CMD輸入指令:
7. cd c:\root
8. adb reboot bootloader
部機會reboot去bootloader既畫面
9. fastboot flash recovery N710-recovery619-Leew-vsset.img
10. fastboot reboot
輸入完即禁實N710既vol up,入recovery mode,用vol down去到第3行”Recovery Kernel”,用vol up選擇,會入到CWM-based Recovery
作者: iceice627 時間: 2013-2-16 21:37
C-Hing
Please PM 淘寶 link.
Thanks
作者: hioohi 時間: 2013-2-17 16:27
我backup左CWM備份,已root,裝play store,已solve埋定位&google map bug
新入手既N710,OTA上1.07後,可以用CWM刷呢個備份,慳好多力水
作者: C-Leung 時間: 2013-2-17 17:09
本帖最後由 C-Leung 於 2013-2-17 17:15 編輯
論款galapad會靚d,同埋有hdmi out,喇叭擺位討好d
不過viewsonic平板經驗豐富d,個mon resolution高d,電量多d
同樣RMB999,似乎viewsonic會受歡迎少少
但係點解雙喇叭硬係要放打直兩邊?
一般打機橫屏多,full screen睇戲就更加一定打橫
仲有android一般只可強制直屏唔可以強制橫屏,亦有唔少app只有直屏screen
雖然android初出係for手機only,但都出左咁多代,點解都係冇顧及pad o既應用?
作者: 魔鬼魚 時間: 2013-2-17 17:32
回復 44# C-Leung
如果講人仔
galapad都係一千頭左右
作者: C-Leung 時間: 2013-2-17 17:34
一樣係999
作者: hioohi 時間: 2013-2-17 17:56
回復 44# C-Leung
galapad香港有得買,有得出有HDMI,有play store
我之前係淘寶睇諗過揀N710定galapad,果陣galapad未有港行
結果揀左N710
因為我唔用HDMI,加上N710個mon 1280x800&續航力好唔少
N710要裝play store麻煩D lo&香港冇得買
兩款tablet分別就係甘上下
作者: C-Leung 時間: 2013-2-17 18:41
平時少去平板區,都唔知viewsonic出咗部4核
hdmi的確唔常用,但係有時dl咗d戲/播livestreaming想output去電視,都係會用到
其實淘得平板通常都會玩埋root,加上樓主你出咗個咁詳細嘅post,買咗想唔玩都唔得
識得root裝返market都唔係難事吧
不過點解唔preload埋market…我見好多大陸平板都preload咗ga
搭單問下,請問有冇人識改開market://嘅default app store?
而家部大陸平板預設係安智巿場,開market://嘅link成日都搵唔到app
作者: hioohi 時間: 2013-2-17 18:57
回復 48# C-Leung
設定->應用程式->安智巿場->清除預設值
作者: C-Leung 時間: 2013-2-17 19:49
冇set到預設冇得清
而家開market://嘅link都係自動跳去安智巿場冇得揀跳去play store
作者: C-Leung 時間: 2013-2-17 20:04
而家uninstall咗跟機嘅安智巿場,開market://有得俾我揀google play
不過set咗預設下次開同類link都係會再問用咩app開,吹漲
作者: billy1346 時間: 2013-2-18 23:28
請問師兄呢部好野有冇繁體中文字呢?
作者: 2108 時間: 2013-2-18 23:59
想問下~MON貼同殼係唔係一定要淘寶埋??
作者: matxmat 時間: 2013-2-19 00:31
有。。。。。。。。。。。。。。。。
作者: 813813 時間: 2013-2-19 15:28
C-Hing
Please PM 淘寶 link.
作者: hioohi 時間: 2013-2-19 18:38
回復 53# 2108
MON貼,跟機,貼好埋
殼,套都未有專用
作者: siumonmon 時間: 2013-2-22 10:24
已經有個77地嘅套出售了

作者: sam2012 時間: 2013-2-22 10:27
我都買咗部,用了二個星期到,都升上了1.07。不過發現待機時,用電都幾快。無師兄測出咁好。
待機10小時關了WIFI/GPS/SYNC,就無左8%左右,我用CPUSPY看,佢都有入DEEPSLEEP。如果玩過TEMPLE RUN仲衰,待機時佢唔識入DEEPSLEEP,掉電更快,1小時都無咗2%。要重開機先正常。
請問師兄,是不是用了省電APP,才可做到待機10小時,跌3%?
作者: siumonmon 時間: 2013-2-22 11:39
其實關晒所有能關的都關上好似沒有用...因為部機好似會不停搜尋2G/3G網路...
你試試打開飛行模式
我的1.07版打開飛行模式後一晚只用2%電

平時使用也是打開飛行模式
作者: hioohi 時間: 2013-2-22 11:46
本帖最後由 hioohi 於 2013-2-22 11:49 編輯
回復 58# sam2012
我冇用省電APP
我係關曬D run緊既程式做test,只有少量後台app 行緊
待機行太多程式食電一定多
作者: 自動播放 時間: 2013-2-22 12:29
回復 47# hioohi
Galadpad 有陀螺儀
打賽車同埋modern combat 4等等遊戲可以用到
Viewpad N710則沒有陀螺儀
其實7寸平價高性能平板還有一部Hyundai T7,
前後相機,三星 exynos 4412,GPS,人民幣899,香港行貨1499
不過電量只有3300mAh
作者: 自動播放 時間: 2013-2-22 12:40
回復 57# siumonmon
是不是淘寶上面三種顏色
有粉紅粉藍那一種
根本是從三十年前的回鄉證套改裝的

作者: Fiaalex 時間: 2013-2-24 14:39
請問樓主, 由於我手多改了DPI的文件後, 我的N710變磚了 TuT....
本已跟教學Root機...只用了1天, 因為字太小想改DPI為170結果磚了
請問需要怎樣Recovery?有沒有N710 1.07的官方Rom可以重灌?
現在N710開機後, 就一直卡在 ViewSonic TuT...
作者: hioohi 時間: 2013-2-24 16:37
本帖最後由 hioohi 於 2013-2-24 17:38 編輯
回復 63# Fiaalex
for 1.07
所需檔案
build.prop<-已改dpi 170
http://www.sendspace.com/file/dvrh9l
1. N710 drivers.rar驅動程式
http://www.sendspace.com/file/q075ve
2. root.rar (root文件,包括cwm,superuser,adb等)
http://www.sendspace.com/file/n658zb
steps
1.n710關機,連接電腦
2.按實vol+,再按實電源制開機
3.vol-去到第2行"fastboot protocol",vol+選擇
4.裝左driver,可以跳過呢步,
在電腦解壓縮N710 drivers.rar,安裝n710驅動(right click "android_winusb.inf"安裝)
5.解壓縮root.rar到C:\
(所有文件應在C:\root目錄下)
6.放埋build.prop到C:/root
7. 以系統管理員執行CMD
在CMD輸入指令:
8. cd c:\root
9. fastboot flash recovery N710-recovery619-Leew-vsset.img
10. fastboot reboot
輸入完即禁實N710既vol up,入recovery mode,用vol down去到第3行”Recovery Kernel”,用vol up選擇,會入到CWM-based Recovery
11.在N710上的CWM-based Recovery(用power鍵選擇)進入mounts and storage,再揀mounts/system
12.在CMD輸入指令:
adb push build.prop /system/
13.adb shell
14.chmod 0644 /system/build.prop
15.係N710上揀reboot,應該ok
作者: Fiaalex 時間: 2013-2-24 17:15
回復 64# hioohi
謝謝樓主的指導, 我已成功拯救N710!
萬分感謝!
作者: 百式mkII 時間: 2013-2-24 18:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 自動播放 時間: 2013-2-26 21:33
本帖最後由 自動播放 於 2013-2-26 21:35 編輯
我裝好了Google Play,成功下載並安裝以下apps,不過有很多apps都不能運行,現向大家請教問題所在,謝謝
mytv (成功運行)
天文台 My Observatory (立即退出,不能運行並顯示 Unfortunately,My Observatory has stopped)
九巴龍運巴士 app (立即退出,不能運行並顯示Unfortunately,My Observatory has stopped)
城巴新巴app (成功運行)
郊野樂行(初期成功運行,但是按右上角"在線icon"立即顯示Unfortunately,郊野樂行 has stopped)
Diamond Dash遊戲(初期立即退出不能運行 Unfortunately,Diamond Dash has stopped,第二次嘗試成功運行)
作者: hioohi 時間: 2013-2-26 22:30
本帖最後由 hioohi 於 2013-2-26 22:32 編輯
回復 67# 自動播放
係因為官方rom冇networklocation.apk and com.google.android.maps.jar 兼容出問題
要定位既app會出問題,可以用以下既方法解決,or 1.07既亦可刷我既cwm備份
3.解決apps定位問題(eg.google map)(要root)
所需檔案(NetworkLocation.apk)下載地址
http://www.sendspace.com/file/lepo62
方法:
1.用root explorer, copy上面個檔案去/system/app/(要mount R/W)
2.改上面個檔案(NetworkLocation.apk)既permission(同裝play store一樣)
3.重新開機
4.解決embedded google map app問題(eg.kmb,mtr apps)(要root)
所需檔案(com.google.android.maps.jar)下載地址
http://www.sendspace.com/file/yupf2d
方法:
1.用root explorer, copy上面個檔案去/system/framework/,replace原本既檔案(要mount R/W)
2.改上面個檔案(com.google.android.maps.jar)既permission(同裝play store一樣)
3.重新開機
作者: 自動播放 時間: 2013-2-26 23:17
更新
天文台 My Observatory 可以運行 【我可能之前沒有連接WIFI ,除了連接WIFI外我基本上沒有任何的調整】
除了點擊查詢輻射水平又會顯示My Observatory has stopped外,其他東西基本正常【華南天氣和紫外線指數也沒問題】
回復 68# hioohi
原來是這樣
我以為之前你說定位問題只是可以運行但不能定位
謝謝你
我照你的方法調整好再向你和大家報告
作者: 自動播放 時間: 2013-2-26 23:24
看高清翡翠台live的高和中等質素影片不暢順(畫面定格,聲音不順暢)是否和設定有關呢?
作者: 自動播放 時間: 2013-2-26 23:46
UA戲院app和香港藝術節app均和N710不相容
作者: hioohi 時間: 2013-2-26 23:52
回復 70# 自動播放
我試完睇mytv live高,中都好順
作者: hioohi 時間: 2013-2-26 23:56
回復 71# 自動播放
你用1.07定1.05
我係play store睇呢兩個app都相容,裝完入到
你有冇改dpi?
作者: 自動播放 時間: 2013-2-27 19:20
本帖最後由 自動播放 於 2013-2-27 19:25 編輯
再次謝謝你。
我試過用你的方法改善定位,reboot没有效,wipe cache/wipe data factory reset也是没有效。九巴app等等問題和昨天没有分别。
我是1.05,沒有改dpi。
UA戲院app和香港藝術節兩個在PC清楚顯示均和N710不相容,在N710上面的Google Play 根本搜尋不到。
我看高清youtube,優酷和mytv錄播也是没有問題。
Fruit Ninja 也是顯示 Unfortunately, Fruit Ninja has stopped.
作者: 百式mkII 時間: 2013-2-27 19:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hioohi 時間: 2013-2-27 22:06
回復 74# 自動播放
1.05我用左一日已ota上,1.07,,因為食電
我用1.07冇你既問題,你講既app亦search到
你可上1.07再刷我個cwm備份
作者: 自動播放 時間: 2013-2-28 00:14
回復 76# hioohi
謝謝。
我root N710的時候用過 CWM recovery,曾經嘗試ota升級1.05卻失敗。
我現在不打算修改dpi,所以浪費了你精心為大家準備的 recovery,向你說聲不好意思。請問我有什麼方法升級1.07呢?
我現在的Google Play和修改了的GPS定位文件是不是升級了就沒有?
作者: hioohi 時間: 2013-2-28 17:14
本帖最後由 hioohi 於 2013-2-28 17:28 編輯
回復 77# 自動播放
先刷未修改過既1.05 CWM備份
http://www.vsset.com/forum.php?m ... &extra=page%3D1
再係CWM卡刷,下面條link既1.07升級包
http://www.vsset.com/forum.php?m ... amp;page=1#pid49147
甘應該得
甘樣升級法後,應該要再裝過PLAY&ROOT
我覺得升左1.07後,直刷我個1.07 CWM備份,會方便D,root,play store等都有曬,自己再改DPI
1.07原裝dpi係213,同nexus7一樣,唔係幾好睇,so我用160
用213,160以外既DPI,play store d app會出現唔相容or search唔到
其實我懷疑1.05預設既dpi唔係160,令到play store有D app出現唔相容
要先用160or213既dpi裝play store,login,之後再改其他dpi,如170,先唔會出現唔相容
作者: matxmat 時間: 2013-2-28 17:47
v1.0.9 OTA
http://pan.baidu.com/share/link?shareid=488219&uk=2837588909
1.Fixed screen black line bug.
2.Optimization AudioCodec
3.Increased Update shortcut
作者: 自動播放 時間: 2013-2-28 20:29
本帖最後由 自動播放 於 2013-2-28 20:47 編輯
回復 78# hioohi
多謝你。有一件事我想多學一點,這個升級方法之所以root/google play會消失是不是因為第一部分的1.05備份沒有root/google play?如果直接使用1.07升級包那麼root/google play文件會不會還在呢?
其實我已經看過說1.05升級到1.07的root會消失,我想知道這個消失是乾淨的(就是我之前曾放進去的 superuser,五個google service文件,networklocation.apk會全部消失, 非原裝的com.google.android.maps.jar 會變回原裝的),還是這些文件還在,可是其效果消失?
我只知道wipe cache/wipe data factory reset就沒有了自己裝的apps,但是superuser(root)不會消失,只有用了一個還沒有root的備份superuser(root)才會不見了。是不是superuser(root)就是變成factory state一部分?通常有什麼文件我加了還是減少了就 wipe cache/wipe data factory reset也不會回復?
用Windows的時候知道只要format就什麼都沒有,可是N710 wipe cache/wipe data factory reset就不可以抹去root/playstore。我知道如果升級缺少文件,系統會提醒補齊,但是我也想知道會不會能夠升級,但是將來系統不穩定,或者如果我要系統「比較」原裝,是不是wipe cache/wipe data factory reset沒有用呢?
作者: anthonyko 時間: 2013-3-6 15:19
玩唔玩到real racing 3?
作者: sam2012 時間: 2013-3-8 10:32
剛用OTA升上1.09,真的解決了黑線的問題,現在玩TEMPLE RUN唔會有D閃一下的線出現。而且在設定->備份,多了備份到GOOGLE:它說可以把APP的設定,WIFI密碼等放到GOOGLE。而待机用電又好似改善咗,以前開WIFI,就會長期保持"清醒",現在開了WIFI,只要關了屏,待机時都會入DEEPSLEEP。
在1.07時,用樓主的方法加了google play和google map,升完也能保持到,不用再裝。不過我没加superuser->root,所以唔知保唔保到ROOT。
作者: sam2012 時間: 2013-3-8 11:12
想講下經電話上網,我發現用bluetooth分享上網,電話會比較省電。以前直接用WIFI share,用半個鐘部電話都好熱,現在用bluetooth只係暖,仲有係部PAD關屏後,部電話也會暫停分享。有時唔記得關bluetooth都無乜走電。致於速度可能會慢些,不過用時覺得分別不大,反正座車時信號也不會太好。覺得用WIFI時,部電話係長開,唔識入standby。用bluetooth時佢會識入standby所以省電D。
如果想用exchange收email,記得在設定時要開"同步",如果唔開佢會一直設定唔到。因為exchange用了push-email,佢一定要經"同步"才能設定好account。
作者: 自動播放 時間: 2013-3-8 21:10
回復 81# anthonyko
Real Racing 3唔知道,NFS從內地用家示範片段睇幾順。
http://v.youku.com/v_show/id_XNTAxMDE5NTUy.html
作者: 自動播放 時間: 2013-3-8 21:19
剛用OTA升上1.09,真的解決了黑線的問題,現在玩TEMPLE RUN唔會有D閃一下的線出現。而且在設定->備份,多了備份到GOOGLE:它說可以把APP的設定,WIFI密碼等放到GOOGLE。而待机用電又好似改善咗,以前開WIFI,就會長期保持"清醒",現在開了WIFI,只要關了屏,待机時都會入DEEPSLEEP。
在1.07時,用樓主的方法加了google play和google map,升完也能保持到,不用再裝。不過我没加superuser->root,所以唔知保唔保到ROOT。
sam2012 發表於 2013-3-8 10:32
備份到google唔係1.07已經有咩?聽講1.09個GPS唔掂,你個GPS有無受影響?
你想知道有無root可以用root checker。
點樣知道關屏之後係唔係deep sleep?
作者: 2108 時間: 2013-3-8 23:00
LOAD唔LOAD到外置HARDDISK?THZ
作者: sam2012 時間: 2013-3-9 22:06
回復 85# 自動播放
用cpuspy ,可睇到不同的工作頻率幾多.
GPS 無問題,工作正常.
作者: sam2012 時間: 2013-3-9 22:11
可以,要用外置電先得.我試過有二個partition 的usb 手指就用唔到.
作者: Fiaalex 時間: 2013-3-16 19:30
我部N710仲係1.07,內存還有4.2GB但係向Playstore download程式,大部分都顯示 ”儲存空間不足“ ,連MyTv都裝唔到,請問係咪冇得解決?
謝謝各位解答。


