Board logo

標題: [開箱] 我第一部Tablet - Asus TF300!! [打印本頁]

作者: barrylam1986    時間: 2012-7-6 10:01     標題: 我第一部Tablet - Asus TF300!!

本帖最後由 barrylam1986 於 2012-7-6 10:04 編輯

好! 尋日唔記得係個post留位添! 延續尋日個post! 再黎
再重覆講講先! 我係wilson買機, $45xx, 連keyboard! (唔好再問了)
本身我用開android, 又想買部android tablet, 但又想要埋有keyboard
所以揀左呢部asus tf300! 有睇過部tf700! 但一來未出二來佢又貴成2k!
睇下遲d留返錢買多部nexus 7仲好! tf300個spec已經岩我
唔駛行full HD! 10吋mon full唔full都差唔多, 所以揀佢
小弟第一次用android tablet! 感覺唔錯! 影左d 相同大家分享下

DSC02045.jpg
尋日影既盒!

DSC02046.jpg
打開佢個位岩岩好fit晒

DSC02047.jpg
拎起部tablet, 下面已經放左個keyboard係度

DSC02048.jpg
keyboard係咁既樣, 同我另一部asus notebook差唔多

DSC02049.jpg
拎起埋個keyboard, 見到個盒仔野, 原來係放說明書

DSC02050.jpg
拎起個說明書, 見到有塊布, 仲有d火牛同usb線

DSC02051.jpg
放晒出黎入面就係有咁多野

DSC02052.jpg
淨係配件影影!

DSC02053.jpg
個火牛插頭我諗佢整一個for全世界, 香港就配呢隻三腳比你, 要自己插返, 但要留意佢插到岩岩好位先至得, 我插左陣叉唔到電, 原來最尾發現佢爭少少未插實

DSC02055.jpg
另一邊就係USB頭, 佢係5V 1.2A

DSC02056.jpg
條USB線係專用既, 唔係普通micorusb, 佢可以要黎叉個keyboard或者部機都得

DSC02058.jpg
唔知點解要整咁多份說明書, 本本都咁鬼薄, 一本過慳返d錢仲好啦!平少少部機

DSC02060.jpg
合體左後就係咁, 唔講都唔知以為係notebook一部, 阿媽仲問我做乜又買notebook

DSC02061.jpg
個面白色, 我覺得好靚

DSC02064.jpg
佢800萬像鏡頭, 前面仲有個120萬像

DSC02067.jpg
側面上邊有個USB位比你插其他野, 仲有個位係sd card reader! 但另一個窿唔知係唔係比你插筆??

DSC02068.jpg
另一邊見到部機有HDMI頭, 上面係插火牛位, 部tablet插左落去兩邊都叉得電

DSC02069.jpg
插左部tablet落去, 要蚊返出黎就要靠呢個制

DSC02070.jpg
佢個mousepad板, 原本諗住唔會太大用途, 因為我會插mouse, 點知佢兩隻手一齊推會有唔同功能, 又幾方便下

DSC02071.jpg
蚊返部tablet出黎就見到咁

DSC02074.jpg
分返開再影返幅靚仔相

DSC02078.jpg
尋日影既叉電相


再講返部機個spec, 我都係睇返網, 我買係白色32GB版, 無3G
入面係android 4.0.3, 粒CPU係Tegra 3, 不過唔知幾多MHz, 1GB RAM
其實都勁過我部手機, 我用返同一個google account,好多買左既app都用得返!
玩左陣試左機, 等我整埋下再出先, 大家睇住咁多先! 多謝收看

佢網個spec自己睇, 唔多講了
http://tw.asus.com/Tablet/Transf ... 00T/#specifications

圖片附件: DSC02045.jpg (2012-7-6 09:35, 113.9 KB) / 下載次數 52
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1395566&k=0105a3c7f4390b5f1e49d267b043547c&t=1782303857&sid=lLhCv7TxiH



圖片附件: DSC02046.jpg (2012-7-6 09:35, 79.57 KB) / 下載次數 82
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1395567&k=7d8b0984664f17a79945ae6f4996158b&t=1782303857&sid=lLhCv7TxiH



圖片附件: DSC02047.jpg (2012-7-6 09:35, 84.01 KB) / 下載次數 54
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1395568&k=d86f77574a523a04a9b9cda3f640b051&t=1782303857&sid=lLhCv7TxiH



圖片附件: DSC02048.jpg (2012-7-6 09:35, 104.51 KB) / 下載次數 42
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1395569&k=c4138b9f7342200ca63f70c2c2793959&t=1782303857&sid=lLhCv7TxiH



圖片附件: DSC02049.jpg (2012-7-6 09:36, 71.38 KB) / 下載次數 73
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1395570&k=9c477e07311c970bac56252453c34ed3&t=1782303857&sid=lLhCv7TxiH



圖片附件: DSC02050.jpg (2012-7-6 09:36, 80.98 KB) / 下載次數 56
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1395571&k=7d28e739e3c9509ddf73c8b427a06a47&t=1782303857&sid=lLhCv7TxiH



圖片附件: DSC02051.jpg (2012-7-6 09:36, 123.9 KB) / 下載次數 68
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1395572&k=53d4add7304ced0040c57d7046478c74&t=1782303857&sid=lLhCv7TxiH



圖片附件: DSC02052.jpg (2012-7-6 09:36, 104.82 KB) / 下載次數 87
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1395573&k=558d78c5c7ce711862bd1d4c17307cc5&t=1782303857&sid=lLhCv7TxiH



圖片附件: DSC02053.jpg (2012-7-6 09:37, 91.8 KB) / 下載次數 69
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1395574&k=a1dc8b19b72e90558ce9bd14ccc5c78a&t=1782303857&sid=lLhCv7TxiH



圖片附件: DSC02055.jpg (2012-7-6 09:37, 98.64 KB) / 下載次數 65
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1395575&k=7aeab37c1fa95eba4cf214dc94602fde&t=1782303857&sid=lLhCv7TxiH



圖片附件: DSC02056.jpg (2012-7-6 09:38, 97.05 KB) / 下載次數 50
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1395576&k=d2e767def1a614dc84390e9881c693cc&t=1782303857&sid=lLhCv7TxiH



圖片附件: DSC02058.jpg (2012-7-6 09:38, 108.68 KB) / 下載次數 50
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1395577&k=142b954c1a61256c34c94b3e69c56ac7&t=1782303857&sid=lLhCv7TxiH



圖片附件: DSC02060.jpg (2012-7-6 09:38, 127.79 KB) / 下載次數 79
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1395578&k=2e2e3f9795377694424cccbef1fac6fb&t=1782303857&sid=lLhCv7TxiH



圖片附件: DSC02061.jpg (2012-7-6 09:38, 81.19 KB) / 下載次數 64
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1395579&k=1b9999e99e622b55a9b98adeca959078&t=1782303857&sid=lLhCv7TxiH



圖片附件: DSC02064.jpg (2012-7-6 09:39, 62.83 KB) / 下載次數 54
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1395580&k=a4d77aa3152592034a2c00867db6f374&t=1782303857&sid=lLhCv7TxiH



圖片附件: DSC02067.jpg (2012-7-6 09:39, 82.74 KB) / 下載次數 44
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1395581&k=b28812e7d32945194784085f32d28b52&t=1782303857&sid=lLhCv7TxiH



圖片附件: DSC02068.jpg (2012-7-6 09:39, 87.85 KB) / 下載次數 61
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1395582&k=c2701ab198e7dffd0cc8dbd54bb21191&t=1782303857&sid=lLhCv7TxiH



圖片附件: DSC02069.jpg (2012-7-6 09:39, 97.68 KB) / 下載次數 47
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1395583&k=053654f7f1d2fcdc9c59200f0b23fcd3&t=1782303857&sid=lLhCv7TxiH



圖片附件: DSC02070.jpg (2012-7-6 09:40, 110.67 KB) / 下載次數 55
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1395584&k=535b057806c000eaaa2fddf95b11d68b&t=1782303857&sid=lLhCv7TxiH



圖片附件: DSC02071.jpg (2012-7-6 09:40, 122.55 KB) / 下載次數 68
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1395585&k=a98a0c5a53232a4ae769a3b002a19aee&t=1782303857&sid=lLhCv7TxiH



圖片附件: DSC02074.jpg (2012-7-6 09:40, 145.06 KB) / 下載次數 67
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1395586&k=31011f1a6160179527e459429cce1657&t=1782303857&sid=lLhCv7TxiH



圖片附件: DSC02078.jpg (2012-7-6 09:40, 99.95 KB) / 下載次數 45
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1395587&k=5a0be24eb91de3f56581831975a197a4&t=1782303857&sid=lLhCv7TxiH


作者: barrylam1986    時間: 2012-7-6 10:03

我已經試左幾個唔同播片野! 裝埋poweramp聽歌! 佢個speaker都幾好聲!
仲有d乜野要試下??
作者: wy7008    時間: 2012-7-6 10:15

試下 用網頁版you tube睇 1080p片
作者: IanW    時間: 2012-7-6 10:51

"我係wilson買機, $45xx, 連keyboard! (唔好再問了)"

但我想問唔連 keyboard 又幾錢呢 ?
作者: barrylam1986    時間: 2012-7-6 10:52

試下 用網頁版you tube睇 1080p片
wy7008 發表於 2012-7-6 10:15


超順! 用dolphin同youtube睇一樣咁順
試下4k片先
作者: barrylam1986    時間: 2012-7-6 10:58

"我係wilson買機, $45xx, 連keyboard! (唔好再問了)"

但我想問唔連 keyboard 又幾錢呢 ?  ...
IanW 發表於 2012-7-6 10:51


呢個, 我都唔知!~ 但我諗平多800-1000左右? 其實香港有無無keyboard版?
呢部賣點係keyboard, 做乜唔要埋keyboard~!?
作者: IanW    時間: 2012-7-6 11:01

呢個, 我都唔知!~ 但我諗平多800-1000左右? 其實香港有無無keyboard版?
呢部賣點係keyboard, 做乜唔要埋k ...
barrylam1986 發表於 2012-7-6 10:58


重麻...
作者: smalltaste    時間: 2012-7-6 11:05

超順! 用dolphin同youtube睇一樣咁順
試下4k片先
barrylam1986 發表於 2012-7-6 10:52



    小弟試過2K,都係無問題! 順嗰隻!
作者: 乜都唔識    時間: 2012-7-6 12:14

個窗台好大
呢排都想換機
用緊 101   等埋下個月 出700  點先   去美國網上買搵人帶番黎,反正有全球保用
作者: smalltaste    時間: 2012-7-6 12:20

個窗台好大
呢排都想換機
用緊 101   等埋下個月 出700  點先   去美國網上買搵人帶番黎,反正有全球保 ...
乜都唔識 發表於 2012-7-6 12:14


咁即係無分行 / 水貨 ?
作者: jensonsum    時間: 2012-7-6 12:28

好! 尋日唔記得係個post留位添! 延續尋日個post! 再黎
再重覆講講先! 我係wilson買機, $45xx, 連keyboard!  ...
barrylam1986 發表於 2012-7-6 10:01

但另一個窿唔知係唔係比你插筆??
應該係3.5mm耳機插孔黎
冇補光燈-0-.....
應該影響不大~_~
9.9mm覺得厚唔厚-.-?
輕唔輕?_?
作者: jensonsum    時間: 2012-7-6 12:30

超順! 用dolphin同youtube睇一樣咁順
試下4k片先
barrylam1986 發表於 2012-7-6 10:52

咩黎4K-.-??
作者: hyperbola    時間: 2012-7-6 12:35

多謝分享。新機薄好多。
作者: 乜都唔識    時間: 2012-7-6 13:54

咁即係無分行 / 水貨 ?
smalltaste 發表於 2012-7-6 12:20



    我響asus 維修部問過  美國買 tablet  保唔保   ,佢地話保

只要係正貨,有單  國際兩年保  包括 大陸 香港都冇問題
作者: minazuki    時間: 2012-7-6 14:18

我都唔諗住要keyboard,因為我仲有部notebook
但香港價又要連keyboard買先抵,好鬼煩…

但另一個窿唔知係唔係比你插筆??
應該係3.5mm耳機插孔黎
冇補光燈-0-.....
應該影響不大~_~
9.9mm覺 ...
jensonsum 發表於 2012-7-6 12:28

咁大舊野,我真係冇諗過會用佢黎影相

咩黎4K-.-??
jensonsum 發表於 2012-7-6 12:30

http://en.wikipedia.org/wiki/4K_resolution


Youtube/h264 mkv喱的大路野多數有硬解應該唔太需要擔心
我反而想知播1080p/720p wmv如何?
作者: jensonsum    時間: 2012-7-6 14:32

我響asus 維修部問過  美國買 tablet  保唔保   ,佢地話保

只要係正貨,有單  國際兩年保  包括 大 ...
乜都唔識 發表於 2012-7-6 13:54

咁姐係買水貨抵啦
定係因為咁, 水貨同行貨個價相差不大
作者: barrylam1986    時間: 2012-7-6 15:11

重麻...
IanW 發表於 2012-7-6 11:01


唔用可以拆, 有keyboard方便好多
作者: barrylam1986    時間: 2012-7-6 15:11

個窗台好大
呢排都想換機
用緊 101   等埋下個月 出700  點先   去美國網上買搵人帶番黎,反正有全球保 ...
乜都唔識 發表於 2012-7-6 12:14


咩價先! 又會有全球保??
作者: barrylam1986    時間: 2012-7-6 15:13

但另一個窿唔知係唔係比你插筆??
應該係3.5mm耳機插孔黎
冇補光燈-0-.....
應該影響不大~_~
9.9mm覺 ...
jensonsum 發表於 2012-7-6 12:28


係喎, 諗唔到係耳筒! 咪同ipad差唔多!
無補光燈都ok! 我唔會用佢影相
作者: barrylam1986    時間: 2012-7-6 15:13

我都唔諗住要keyboard,因為我仲有部notebook
但香港價又要連keyboard買先抵,好鬼煩…


咁大舊野,我真係 ...
minazuki 發表於 2012-7-6 14:18


要試下先!邊度有得download?
作者: jensonsum    時間: 2012-7-6 15:18

係喎, 諗唔到係耳筒! 咪同ipad差唔多!
無補光燈都ok! 我唔會用佢影相
barrylam1986 發表於 2012-7-6 15:13

800MP唔影相好似哂左
作者: smalltaste    時間: 2012-7-6 15:39

我響asus 維修部問過  美國買 tablet  保唔保   ,佢地話保

只要係正貨,有單  國際兩年保  包括 大 ...
乜都唔識 發表於 2012-7-6 13:54

係咪指華碩皇家俱樂部有兩年保呀?
作者: 乜都唔識    時間: 2012-7-6 15:53

係咪指華碩皇家俱樂部有兩年保呀?
smalltaste 發表於 2012-7-6 15:39



    係呀
作者: trident2006    時間: 2012-7-6 16:02

good look!!
作者: peaceso    時間: 2012-7-6 16:07

好有心機, 好多回圖!
支持下!
作者: 乜都唔識    時間: 2012-7-6 16:07

咩價先! 又會有全球保??
barrylam1986 發表於 2012-7-6 15:11



    美國定價 不嬲平過香港好多
保唔保自己睇 有圖有真相
2012-07-06 15.59.45.jpg 2012-07-06 16.00.11.jpg

圖片附件: 2012-07-06 15.59.45.jpg (2012-7-6 16:07, 146.96 KB) / 下載次數 31
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1395749&k=ab838af2f10b38d530ce15b5d95a946f&t=1782303857&sid=lLhCv7TxiH



圖片附件: 2012-07-06 16.00.11.jpg (2012-7-6 16:07, 134.82 KB) / 下載次數 34
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1395750&k=1fe29107257b70ea0db2273e8d5b09ee&t=1782303857&sid=lLhCv7TxiH


作者: smalltaste    時間: 2012-7-6 16:16

茟記簿先兩年,TF300得一年呀!
作者: siuman0523    時間: 2012-7-6 16:25

白色好靚仔呀!*v*

仲用緊101, 唔知點解放o係Y!拍賣放左好耐冇人要, 銀根短缺, 要trade左先換到. 唯有用住先101先.

想問樓主wifi接收如何? 我部101 用netvigator個router 隔左幅主力牆都收到四格, 唔知300又點呢?!
作者: jensonsum    時間: 2012-7-6 16:55

茟記簿先兩年,TF300得一年呀!
smalltaste 發表於 2012-7-6 16:16

但係如果全球都保
買美國水貨好過啦
作者: smalltaste    時間: 2012-7-6 16:55

白色好靚仔呀!*v*

仲用緊101, 唔知點解放o係Y!拍賣放左好耐冇人要, 銀根短缺, 要trade左先換到. 唯有用住 ...
siuman0523 發表於 2012-7-6 16:25



小弟部機無論係隔住主力牆或石屎牆都係收爆或三格....經WIFI最快有30.7Mpbs
作者: siuman0523    時間: 2012-7-6 17:19

小弟部機無論係隔住主力牆或石屎牆都係收爆或三格....經WIFI最快有30.7Mpbs ...
smalltaste 發表於 2012-7-6 16:55


咁即係冇問題, 聞說第一批wifi麻麻...

哎呀, 101 快點脫手吧, 我要白色300呀....
作者: kingson12hk    時間: 2012-7-6 17:25

有冇得插LAN線架個KEYBOARD底座?
作者: siuman0523    時間: 2012-7-6 17:26

有冇得插LAN線架個KEYBOARD底座?
kingson12hk 發表於 2012-7-6 17:25



  唔會有架....
作者: jensonsum    時間: 2012-7-6 17:32

咁即係冇問題, 聞說第一批wifi麻麻...

哎呀, 101 快點脫手吧, 我要白色300呀.... ...
siuman0523 發表於 2012-7-6 17:19

到你101脫手果陣..
揀700好過啦
CHING PM俾link我上去睇下都好@@
作者: siuman0523    時間: 2012-7-6 17:37

到你101脫手果陣..
揀700好過啦
CHING PM俾link我上去睇下都好@@
jensonsum 發表於 2012-7-6 17:32


有撞花可能難放...d... pm你...等等...
作者: jensonsum    時間: 2012-7-6 17:45

有撞花可能難放...d... pm你...等等...
siuman0523 發表於 2012-7-6 17:37

ching不如去埋http://www.hkepc.com/forum/forumdisplay.php?fid=119 開post呀@@
作者: barrylam1986    時間: 2012-7-6 17:48

800MP唔影相好似哂左
jensonsum 發表於 2012-7-6 15:18


唔係唔會影, 但真係會少用咁大部
我手機都有得影
作者: barrylam1986    時間: 2012-7-6 17:48

美國定價 不嬲平過香港好多
保唔保自己睇 有圖有真相
乜都唔識 發表於 2012-7-6 16:07


原來係咁!
不過我又唔識人係美國! 算吧
作者: barrylam1986    時間: 2012-7-6 17:49

白色好靚仔呀!*v*

仲用緊101, 唔知點解放o係Y!拍賣放左好耐冇人要, 銀根短缺, 要trade左先換到. 唯有用住 ...
siuman0523 發表於 2012-7-6 16:25


接收好過手機!唔識比較喎
但我行到去好遠都收到!都有兩個主力牆
作者: barrylam1986    時間: 2012-7-6 17:50

有冇得插LAN線架個KEYBOARD底座?
kingson12hk 發表於 2012-7-6 17:25


wifi年代仲要LAN?!?!
作者: jensonsum    時間: 2012-7-6 18:04

唔係唔會影, 但真係會少用咁大部
我手機都有得影
barrylam1986 發表於 2012-7-6 17:48

影完有得睇, 大幅D呀嘛
作者: jensonsum    時間: 2012-7-6 18:05

原來係咁!
不過我又唔識人係美國! 算吧
barrylam1986 發表於 2012-7-6 17:48

上網amazon買可唔可以運黎香港呢
作者: erickleung    時間: 2012-7-6 18:17

回復 42# jensonsum

香港甚應都有可能.
作者: barrylam1986    時間: 2012-7-6 18:23

上網amazon買可唔可以運黎香港呢
jensonsum 發表於 2012-7-6 18:05


美國運費唔平
不過我都買左! 比我再揀都係香港買
作者: siuba    時間: 2012-7-6 19:27

順唔順?
作者: jensonsum    時間: 2012-7-6 22:47

回復  jensonsum

香港甚應都有可能.
erickleung 發表於 2012-7-6 18:17

唔明...
作者: jensonsum    時間: 2012-7-6 22:48

美國運費唔平
不過我都買左! 比我再揀都係香港買
barrylam1986 發表於 2012-7-6 18:23

CHING用得開唔開心
600幾free ram應該好順
作者: barrylam1986    時間: 2012-7-7 00:39

CHING用得開唔開心
600幾free ram應該好順
jensonsum 發表於 2012-7-6 22:48


仲裝緊唔同既app玩緊!
仲可以講下心得!玩多日先
作者: kingson12hk    時間: 2012-7-7 01:07

感覺上快D 冇咁易斷線
作者: elvako    時間: 2012-7-7 01:11

有無人知美國邊度買同幾錢呢?....想叫人幫買如果平好多
作者: jensonsum    時間: 2012-7-7 11:48

仲裝緊唔同既app玩緊!
仲可以講下心得!玩多日先
barrylam1986 發表於 2012-7-7 00:39

其實E部已經可以代替laptop
仲大過laptop@@
上hkepc唔放大睇唔睇到?.?
作者: aussie    時間: 2012-7-7 12:25

呢部連keyboard 澳洲賣476@HN
作者: barrylam1986    時間: 2012-7-7 12:31

其實E部已經可以代替laptop
仲大過laptop@@
上hkepc唔放大睇唔睇到?.?
jensonsum 發表於 2012-7-7 11:48


咪同laptop差唔多大~
epc up圖有限制, 我都唔想
作者: barrylam1986    時間: 2012-7-7 12:36

其實想講, 個個都話係美國買, 美國買要運費, 又要稅, 雖然asus咁岩係話全球保, 但你買機無得比你試機, 又無實物睇, 我覺得香港買岩我多d, 只係貴多幾百蚊, 呢d錢係要比人賺 (只要唔好差價太過份就OK!)

係香港係得幾樣野係貴得過份!
1) samxung產品, 尤其是LCDTV
2) 電器產品 (比各大連鎖店炒起晒個價, 可以話係無比大財團玩晒)
作者: makkinhk    時間: 2012-7-7 15:10

回復 54# barrylam1986

上網某d舖頭可以唔使稅,不過實體店基本上一定要~
不過要有fd係US幫手帶返黎,如果唔係運費都幾貴(~3xUSD for 最平shipping)
作者: jensonsum    時間: 2012-7-7 15:24

咪同laptop差唔多大~
epc up圖有限制, 我都唔想
barrylam1986 發表於 2012-7-7 12:31

我係想問10.1吋瀏覽"PC版 網頁"果陣, D字大小足唔足夠唔洗放大都睇到.3.?
當真正notebook咁用@@
作者: barrylam1986    時間: 2012-7-7 17:59

我係想問10.1吋瀏覽"PC版 網頁"果陣, D字大小足唔足夠唔洗放大都睇到.3.?
當真正notebook咁用@@ ...
jensonsum 發表於 2012-7-7 15:24


夠大呀
但打直就爭D! 打橫OK
作者: jensonsum    時間: 2012-7-7 18:00

夠大呀
但打直就爭D! 打橫OK
barrylam1986 發表於 2012-7-7 17:59

甘就好喇
好想要呀
作者: barrylam1986    時間: 2012-7-7 22:19

甘就好喇
好想要呀
jensonsum 發表於 2012-7-7 18:00


買啦~
我覺得幾好用~用左兩日so far無乜大問題
作者: jensonsum    時間: 2012-7-7 22:21

買啦~
我覺得幾好用~用左兩日so far無乜大問題
barrylam1986 發表於 2012-7-7 22:19

錢係最大問題$__$
作者: Mandom    時間: 2012-7-8 00:46

回復 1# barrylam1986


   Good sharing
作者: 許樂仔    時間: 2012-7-8 00:54

我今日都差點入手~~幸而我還是想買TF700
作者: barrylam1986    時間: 2012-7-8 14:38

我今日都差點入手~~幸而我還是想買TF700
許樂仔 發表於 2012-7-8 00:54


TF700有排都未出
作者: yht    時間: 2012-7-8 15:37

thanks share
我都想買部比老媽子用
作者: seijai98    時間: 2012-7-9 07:40

good! 有幾多隻色可以揀? 入面有冇裝左乜ga?
作者: barrylam1986    時間: 2012-7-9 11:35

good! 有幾多隻色可以揀? 入面有冇裝左乜ga?
seijai98 發表於 2012-7-9 07:40


好似藍同白?
有一堆asus野, 好似有dropbox既野, 但未試快唔快, 一陣試一先
作者: seijai98    時間: 2012-7-9 14:34

好似藍同白?
有一堆asus野, 好似有dropbox既野, 但未試快唔快, 一陣試一先
barrylam1986 發表於 2012-7-9 11:35



   可以試埋速度嗎! thank
作者: barrylam1986    時間: 2012-7-9 15:26

可以試埋速度嗎! thank
seijai98 發表於 2012-7-9 14:34


試左大概35M左右, 幾快下!
我會再出個report先
作者: jensonsum    時間: 2012-7-9 15:47

試左大概35M左右, 幾快下!
我會再出個report先
barrylam1986 發表於 2012-7-9 15:26


Asus好似有永久雲端送?.?
作者: IanW    時間: 2012-7-9 15:55

試左大概35M左右, 幾快下!
我會再出個report先
barrylam1986 發表於 2012-7-9 15:26


用左幾日, 有 d 乜野唔好/唔順手o既地方同大家分享下?
作者: 我愛太妍    時間: 2012-7-9 16:21

回復 1# barrylam1986


   我tf300t用 youtube睇片有時卡下卡下
作者: barrylam1986    時間: 2012-7-9 21:49

回復  barrylam1986


   我tf300t用 youtube睇片有時卡下卡下
我愛太妍 發表於 2012-7-9 16:21


你試下轉用performance mode!
作者: barrylam1986    時間: 2012-7-9 21:49

Asus好似有永久雲端送?.?
jensonsum 發表於 2012-7-9 15:47


這個未試, 永久咁so?
作者: 我愛太妍    時間: 2012-7-9 21:49

回復 72# barrylam1986


    就係用performance mode!
作者: barrylam1986    時間: 2012-7-9 21:50

用左幾日, 有 d 乜野唔好/唔順手o既地方同大家分享下?
IanW 發表於 2012-7-9 15:55


有!! 個google play係唔係因為tablet關係唔同? 好似無手機版咁方便既?
有無人兩樣都有可以講講?
作者: jensonsum    時間: 2012-7-9 21:58

有!! 個google play係唔係因為tablet關係唔同? 好似無手機版咁方便既?
有無人兩樣都有可以講講? ...
barrylam1986 發表於 2012-7-9 21:50

tablet google play係咩樣?.?
我真係唔知-.-
有分別-0-?
作者: jensonsum    時間: 2012-7-9 22:00

這個未試, 永久咁so?
barrylam1986 發表於 2012-7-9 21:49

好似淨係nexus 7 先有
作者: barrylam1986    時間: 2012-7-9 22:21

tablet google play係咩樣?.?
我真係唔知-.-
有分別-0-?
jensonsum 發表於 2012-7-9 21:58


都係咁既樣, 但唔知點講, 總之有唔同
作者: barrylam1986    時間: 2012-7-9 22:21

好似淨係nexus 7 先有
jensonsum 發表於 2012-7-9 22:00


nexus 7唔用google drive?
作者: jensonsum    時間: 2012-7-9 22:32

nexus 7唔用google drive?
barrylam1986 發表於 2012-7-9 22:21

ASUS自家的雲端
可能可以加埋google drive呢@@
作者: barrylam1986    時間: 2012-7-9 23:34

ASUS自家的雲端
可能可以加埋google drive呢@@
jensonsum 發表於 2012-7-9 22:32


試下先, 但會唔會server係台灣, 如果係應該慢到hihi
作者: jensonsum    時間: 2012-7-9 23:35

試下先, 但會唔會server係台灣, 如果係應該慢到hihi
barrylam1986 發表於 2012-7-9 23:34

台灣同香港好近姐
作者: barrylam1986    時間: 2012-7-10 12:37

台灣同香港好近姐
jensonsum 發表於 2012-7-9 23:35


頭先試左! 220MB左右一段片, 要成3分鐘左先
同埋個得8GB用得!! 不過都多過google drive!
作者: jensonsum    時間: 2012-7-10 12:39

頭先試左! 220MB左右一段片, 要成3分鐘左先
同埋個得8GB用得!! 不過都多過google drive! ...
barrylam1986 發表於 2012-7-10 12:37

都有1.2MB/S 呀
你E部都有永久?_?
作者: barrylam1986    時間: 2012-7-10 13:55

都有1.2MB/S 呀
你E部都有永久?_?
jensonsum 發表於 2012-7-10 12:39


邊度可以check到!?
作者: siuman0523    時間: 2012-7-10 14:40

我部101終於有人要, 過左書展如果洗得唔多錢就入手300.

想問問有冇人在百記/凶宅買到白色呀? 仲有, 邊度有皮套賣?!
作者: barrylam1986    時間: 2012-7-10 15:45

我部101終於有人要, 過左書展如果洗得唔多錢就入手300.

想問問有冇人在百記/凶宅買到白色呀? 仲有, 邊度有 ...
siuman0523 發表於 2012-7-10 14:40


唔多覺有皮套, 但我用埋keyboard, 用notebook袋袋幾好
作者: lichunka    時間: 2012-7-10 16:47

去胃信no keybroad 公價3898, 東亞卡95折
有冇邊到平D
美國賣US$399 = HK$3100
真係想打獲代理
作者: siuman0523    時間: 2012-7-10 16:59

回復 87# barrylam1986

本來想買no keyboard版, 但冇sd card位過唔到相, 開始玩DLSR, 用來睇相架嘛... (其實101過DSLR相都OK快)
作者: hardmankam    時間: 2012-7-10 17:25

回復 88# lichunka

SSP golden sells for $37xx cash price.
胃信 $3898 x .95 ~ $3700 ... better price.
作者: gen77    時間: 2012-7-10 17:29

去胃信no keybroad 公價3898, 東亞卡95折
有冇邊到平D
美國賣US$399 = HK$3100
真係想打獲代理 ...
lichunka 發表於 2012-7-10 16:47



   美國買要比稅同運費, 知唔知要幾多錢呢?
作者: loklok555    時間: 2012-7-10 18:24

唔錯!
作者: jensonsum    時間: 2012-7-10 19:19

邊度可以check到!?
barrylam1986 發表於 2012-7-10 13:55

唔知呀-.-
我都係睇介紹nexus7果陣話有永久
作者: barrylam1986    時間: 2012-7-10 22:55

美國買要比稅同運費, 知唔知要幾多錢呢?
gen77 發表於 2012-7-10 17:29


計埋應該唔會差好遠
作者: barrylam1986    時間: 2012-7-10 22:56

唔知呀-.-
我都係睇介紹nexus7果陣話有永久
jensonsum 發表於 2012-7-10 19:19


nexus 7可能就有
作者: barrylam1986    時間: 2012-7-10 22:56

回復  barrylam1986

本來想買no keyboard版, 但冇sd card位過唔到相, 開始玩DLSR, 用來睇相架嘛... (其實 ...
siuman0523 發表於 2012-7-10 16:59


如果用得no keyboard, 未必買佢, 但佢個keyboard幾好用
作者: jensonsum    時間: 2012-7-10 23:02

如果用得no keyboard, 未必買佢, 但佢個keyboard幾好用
barrylam1986 發表於 2012-7-10 22:56

有冇內置速成?
如果入面個速成可以好似PC windows XP果隻速成就好
我記住晒D字碼位置
如果有的話, 打字可以快好多倍
作者: jensonsum    時間: 2012-7-10 23:02

nexus 7可能就有
barrylam1986 發表於 2012-7-10 22:56

咁你果個8GB就可能未必永久?
作者: siuman0523    時間: 2012-7-10 23:04

有冇內置速成?
如果入面個速成可以好似PC windows XP果隻速成就好
我記住晒D字碼位置
如果有的話, 打字可 ...
jensonsum 發表於 2012-7-10 23:02


唔會似WINDOWS O個D位架.
作者: jensonsum    時間: 2012-7-10 23:05

唔會似WINDOWS O個D位架.
siuman0523 發表於 2012-7-10 23:04

姐係要重新記過
個keyboard應該可以按數字1-9來揀字架可?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2