作者: indyyeung 時間: 2012-7-2 10:46 標題: 淘寶集運一問!
請問大家用邊間集運?
因為淘寶賣平板D人都唔肯寄香港,現在要找集運!
作者: nnd 時間: 2012-7-2 10:59
你同佢講,叫佢用順風運費到付佢就肯, 順風真係快靚正! 但送上門要30大元附加費~
作者: indyyeung 時間: 2012-7-2 11:16
順風可以寄電子? 之前買過D電子野順風都唔肯寄,要轉用其他!
作者: nnd 時間: 2012-7-2 11:24
好似唔可以寄有外置電池既電子產品, 平板係內置電池的~
我部平板就係用順風寄過黎...
作者: indyyeung 時間: 2012-7-2 11:37
Thx!
作者: ywringo 時間: 2012-7-2 13:44
順豐寄得的 我買過部 酷比魔方由廣州來香港 $48 在7仔取免附加費(現時在7仔取要加 $10 ><)
作者: hkstandard 時間: 2012-7-9 09:27
點會唔肯寄??
如果唔肯寄,我用開依間。
http://cheaptaobao.blogspot.hk/2012/01/shipping.html
作者: 豆豆與我 時間: 2012-7-9 11:05
我用 dimbuy
作者: 1號閒人 時間: 2012-7-9 18:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nnd 時間: 2012-7-9 19:49
幾多日到?
作者: kwokwaiming 時間: 2012-7-9 22:17
到付不是37HKD咩
作者: 1號閒人 時間: 2012-7-10 08:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cmhung 時間: 2012-7-11 07:14
試過順風OKAY冇問題。
作者: charoge 時間: 2012-7-11 07:21
用開呢間 :
http://store.taobao.com/?spm=a1z ... mp;shop_id=58946391
作者: felixfwk 時間: 2012-7-11 09:42
i asked some taobao shop for buying a mobile phone. but they told me Shun Fung will not deliver mobile phone to hong kong. I also asked some taobao shop for delivering a mobile. But they also told me the same answer.
作者: kukoc80 時間: 2012-7-11 09:50
請問點寄順風去7仔取,直接寫7仔地址??
作者: dommi 時間: 2012-7-11 11:24
7仔我見台灣有,香港就唔知。
作者: oralb 時間: 2012-7-11 11:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 1號閒人 時間: 2012-7-11 11:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: azurt 時間: 2012-7-11 13:20
7-11 自取現在要收$10, 其實以前你不在家收派員會問你7-11取件可唔可以, 可以的話就放7-11不會收服務費.
作者: 1號閒人 時間: 2012-7-11 13:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkmankind 時間: 2012-7-11 15:25
樓主, 借個post問下.
我開左個account之後第一次log in時, taobao要我開通脹戶.
佢要我入大陸手機號碼但我無, 咁點算好?
作者: 泥涌 時間: 2012-7-11 17:14
想問下而家仲可唔可以寫地址做順豐門市, 之後自己去攞?
作者: TOMMY6041 時間: 2012-7-11 17:25
7仔都加10 = ='
作者: TOMMY6041 時間: 2012-7-11 17:26
入HK 果個, 加852.... 就會收到個SMS
作者: hkmankind 時間: 2012-7-13 09:03
回復 25# TOMMY6041
個網址係乜? 係咪都係under taobao公司架?
作者: charoge 時間: 2012-7-16 00:34
回復 23# 泥涌
我幾個月前試過可以

