Board logo

標題: 淘寶集運一問! [打印本頁]

作者: indyyeung    時間: 2012-7-2 10:46     標題: 淘寶集運一問!

請問大家用邊間集運?
因為淘寶賣平板D人都唔肯寄香港,現在要找集運!
作者: nnd    時間: 2012-7-2 10:59

你同佢講,叫佢用順風運費到付佢就肯, 順風真係快靚正! 但送上門要30大元附加費~
作者: indyyeung    時間: 2012-7-2 11:16

你同佢講,叫佢用順風運費到付佢就肯, 順風真係快靚正! 但送上門要30大元附加費~ ...
nnd 發表於 2012-7-2 10:59


順風可以寄電子? 之前買過D電子野順風都唔肯寄,要轉用其他!
作者: nnd    時間: 2012-7-2 11:24

順風可以寄電子? 之前買過D電子野順風都唔肯寄,要轉用其他!
indyyeung 發表於 2012-7-2 11:16

好似唔可以寄有外置電池既電子產品, 平板係內置電池的~
我部平板就係用順風寄過黎...
作者: indyyeung    時間: 2012-7-2 11:37

好似唔可以寄有外置電池既電子產品, 平板係內置電池的~
我部平板就係用順風寄過黎... ...
nnd 發表於 2012-7-2 11:24


Thx!
作者: ywringo    時間: 2012-7-2 13:44

順豐寄得的 我買過部 酷比魔方由廣州來香港 $48 在7仔取免附加費(現時在7仔取要加 $10 ><)
作者: hkstandard    時間: 2012-7-9 09:27

點會唔肯寄??

如果唔肯寄,我用開依間。
http://cheaptaobao.blogspot.hk/2012/01/shipping.html
作者: 豆豆與我    時間: 2012-7-9 11:05

我用 dimbuy
作者: 1號閒人    時間: 2012-7-9 18:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nnd    時間: 2012-7-9 19:49

順豐寄得的, 我剛剛今日收到部 onda, 由廣州來香港 , 在7仔取要附加費 hk$10 >_
1號閒人 發表於 2012-7-9 18:37

幾多日到?
作者: kwokwaiming    時間: 2012-7-9 22:17

到付不是37HKD咩
作者: 1號閒人    時間: 2012-7-10 08:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cmhung    時間: 2012-7-11 07:14

試過順風OKAY冇問題。
作者: charoge    時間: 2012-7-11 07:21

用開呢間 :

http://store.taobao.com/?spm=a1z ... mp;shop_id=58946391
作者: felixfwk    時間: 2012-7-11 09:42

i asked some taobao shop for buying a mobile phone. but they told me Shun Fung will not deliver mobile phone to hong kong. I also asked some taobao shop for delivering a mobile. But they also told me the same answer.
作者: kukoc80    時間: 2012-7-11 09:50

請問點寄順風去7仔取,直接寫7仔地址??
作者: dommi    時間: 2012-7-11 11:24

7仔我見台灣有,香港就唔知。
作者: oralb    時間: 2012-7-11 11:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 1號閒人    時間: 2012-7-11 11:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: azurt    時間: 2012-7-11 13:20

7-11 自取現在要收$10, 其實以前你不在家收派員會問你7-11取件可唔可以, 可以的話就放7-11不會收服務費.
作者: 1號閒人    時間: 2012-7-11 13:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkmankind    時間: 2012-7-11 15:25

樓主, 借個post問下.
我開左個account之後第一次log in時, taobao要我開通脹戶.
佢要我入大陸手機號碼但我無, 咁點算好?
作者: 泥涌    時間: 2012-7-11 17:14

想問下而家仲可唔可以寫地址做順豐門市, 之後自己去攞?
作者: TOMMY6041    時間: 2012-7-11 17:25

順豐寄得的, 我剛剛今日收到部 onda, 由廣州來香港 , 在7仔取要附加費 hk$10 >_
1號閒人 發表於 2012-7-9 18:37

7仔都加10 = ='
作者: TOMMY6041    時間: 2012-7-11 17:26

樓主, 借個post問下.
我開左個account之後第一次log in時, taobao要我開通脹戶.
佢要我入大陸手機號碼但我 ...
hkmankind 發表於 2012-7-11 15:25


入HK 果個, 加852....  就會收到個SMS
作者: hkmankind    時間: 2012-7-13 09:03

回復 25# TOMMY6041

個網址係乜? 係咪都係under taobao公司架?
作者: charoge    時間: 2012-7-16 00:34

回復 23# 泥涌


    我幾個月前試過可以





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2