作者: ricky1221 時間: 2012-6-30 10:54 標題: 平價7"平板的抉擇
都爬左唔少文..
好似大家都比較傾向選擇 精靈2 或者 極光2
但係大家都好似有過熱既問題...
本人就唔係太接受到過熱既機...幾好用都係假...
請問大家有無試過其他唔錯既平價7"呢? 最重要用落唔會好熱既...
請推薦一下! 謝!
作者: jensonsum 時間: 2012-6-30 16:56
Nexus7 啦@@
作者: cchhll 時間: 2012-6-30 17:16
爬文係岩既~但唔好盡信,唔係既話一樣比錢買經驗
首先問自己買平板點用,再從自己需方向著手
精靈2 或者 極光2都係國產機中多功能表表者
但N7出左,你就要分析下自已要求,N7冇MS卡SIM卡位,但ASUS出品,頂級4核NT3 CPU,199美金,已經無敵,隨了加插卡位HDMI OUT死硬派及定死預算199美金以下的人之外,找唔到咩原因仲會買部造工低的國產平板
作者: Ricky_ston 時間: 2012-6-30 18:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dee329 時間: 2012-6-30 18:14
可惜有排等...
作者: waman1984 時間: 2012-6-30 20:00
我會寧願買KINDLE FIRE

