Board logo

標題: 今日係黃金腦場見到: MSI WindPad 110W [打印本頁]

作者: hkowl    時間: 2011-8-12 17:59     標題: 今日係黃金腦場見到: MSI WindPad 110W

今日係黃金腦場見到,display 個IPS mon真係幾正,
MSI WindPad 110W
(10" IPS (1280x800) + 最新 Brazos Dual Core Z01 + RADEON HD6250)
HK$4,298
-
處理器:        AMD Brazos Dual Core Z01
顯示屏:        10吋
硬碟:        SSD 32GB
記憶體:        DDR3 2GB
顯示卡:        ATi RADEON HD 6250 graphics
作業系統:        正版 Windows® 7 Home Premium
重量:        850g
體積:        271x183x15.5mm
作者: belleville    時間: 2011-8-12 19:51

行 win......
即刻無興趣
作者: Third_uncle    時間: 2011-8-12 21:44

雙OS 我可能會買
只用window 部機只可做電子垃圾了
作者: deep@hkepc    時間: 2011-8-12 23:00

應該都係頂Acer 果部W500 啦...
作者: deep@hkepc    時間: 2011-8-12 23:00

雙OS 我可能會買
只用window 部機只可做電子垃圾了
Third_uncle 發表於 2011-8-12 21:44


又唔好咁講, 百貨應百客姐...
作者: hanglch    時間: 2011-8-12 23:09

display 咁勁又dual core, 應該效能冇問題。windows7 勁過android 呀, 雖然大食的,唔可以叫垃圾。
SSD + hibernation, 應該可以十幾秒內開機. 要看的是續行力了。
作者: Third_uncle    時間: 2011-8-12 23:18

回復 6# hanglch

game 商唔多support WINDOW 呢
作者: 車道士    時間: 2011-8-12 23:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: patrick17    時間: 2011-8-12 23:36

850g真係好重
作者: rion    時間: 2011-8-13 00:02

人地amd話粒新u建議配雙通,但部野竟然配1條ddr3 2g.....而家d ram已經平到唔平架喇喎,咁都要慳皮? ...
車道士 發表於 12/8/2011 23:32



    多個SLOT 唔係多條RAM 錢, 塊板要多好多位, 唔止成本, 連個DESIGN 都要大改
作者: 車道士    時間: 2011-8-13 00:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tntm64    時間: 2011-8-13 10:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kentyau    時間: 2011-8-31 00:59

有冇C Hing買左可以post個開箱文?
作者: 乳交七    時間: 2011-8-31 02:13

回復  hanglch

game 商唔多support WINDOW 呢
Third_uncle 發表於 2011-8-12 23:18



    你中左IPHOX毒呀? 個個都要ANGRY BIRD架咩....... WINDOWS多大作........
作者: weezer    時間: 2011-8-31 04:22

本帖最後由 weezer 於 2011-8-31 04:29 編輯
回復  hanglch

game 商唔多support WINDOW 呢
Third_uncle 發表於 2011-8-12 23:18



    師兄.......... windows 7 喎................唔多support game?......
或其實你意思唔係咁多windows game support touch screen?..


回題 :
等埋3G版睇睇先..... 用緊w501....有d想換機......
作者: irvingtin    時間: 2011-8-31 09:15

回復  hanglch

game 商唔多support WINDOW 呢
Third_uncle 發表於 2011-8-12 23:18


當我可以係街玩 AOE Online 個陣,
你都係得個望字
作者: rion    時間: 2011-8-31 09:33

當我可以係街玩 AOE Online 個陣,
你都係得個望字
irvingtin 發表於 31/8/2011 09:15


部機果個spec 去玩pc game... 真係得啖笑
作者: irvingtin    時間: 2011-8-31 09:39

部機果個spec 去玩pc game... 真係得啖笑
rion 發表於 2011-8-31 09:33


我自己用 W500 玩 AOE, 全部 default 行 1280x800 超順
而且我仲玩過 Simcity 4, 三國志11
唔知你試過未呢???
作者: naviwow    時間: 2011-8-31 10:07

正呀, 係街拎住部winpad玩diablo 3, 插手制打PES, 周圍d人實流晒口水
作者: vistory    時間: 2011-8-31 10:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cth6996    時間: 2011-8-31 10:33

AMD Brazos Dual Core Z01 啱啱出架?我未聽過...
作者: Kan.Ho    時間: 2011-8-31 10:46

正呀, 係街拎住部winpad玩diablo 3, 插手制打PES, 周圍d人實流晒口水
naviwow 發表於 2011-8-31 10:07

而家D netbook 都做到丫....
作者: 乳交七    時間: 2011-8-31 11:40

Amd / ati
立即沒興趣
Bug 死
vistory 發表於 2011-8-31 10:11



    關咩BUG事...??
作者: Third_uncle    時間: 2011-8-31 15:36

回復 16# irvingtin


    無片無真相
作者: hfkwong    時間: 2011-8-31 19:01

大家有沒有想過當年點解 iPad 甘成功,就是個 Pad 可以即開即用,沒有 multi task,軟件就可以又快又順。

依家又行回頭? 當年 notebook都己經有反屏啦。一反屏咪己經是個 pad 羅。
作者: rick1412    時間: 2011-8-31 20:37

既然行得windows,點解唔可以netbook加touch或者好似 transformer咁呢?
始終windows7 都唔係設計俾touch mon用。
作者: eric811    時間: 2011-8-31 20:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: markchan    時間: 2011-8-31 21:31

剛找過資料睇,其他野都ok,有少少興趣,最大問題係usb,得1個USB...如果想同時用keyboard and 手指,就要用hub.
希望唔會好似之前果部Z530咁.
作者: higundamhws    時間: 2011-8-31 21:44

見到呢部野有少少興趣,但已經買o左W500仲要係買o左冇耐)(
但見到呢部野側面有個光學mouse,搞到有d衝動換機
我發覺我想玩既game都係比較需要mouse先玩到,反而個keyboard唔多重要
有冇師兄買o左想交換我部W500?要既PM我 (換機play XD)
作者: nelsonlee130    時間: 2011-9-5 04:12

成個場都搵唔到 得返 A- GRADE 部 DEMO 機
作者: DeathKnight    時間: 2011-9-5 12:42

關咩BUG事...??
乳交七 發表於 2011-8-31 11:40



有睇開呢位人兄喺硬件同顯卡區出嘅post的話
就知道可以無視佢對AMD/ATI/Nvidia嘅任何評論...
作者: 寂寞的FSY    時間: 2011-9-9 18:02

睇過官網,呢部機好似有GPS功能
雜誌話會出埋3G+Wi-Fi版
作者: 寂寞的FSY    時間: 2011-9-9 18:06

既然行得windows,點解唔可以netbook加touch或者好似 transformer咁呢?
始終windows7 都唔係設計俾touch m ...
rick1412 發表於 2011-8-31 08:37 PM

Win7對觸控的設計已經唔錯,只不過唔支援ARM先會輸蝕ipad、android
作者: 寂寞的FSY    時間: 2011-9-9 18:07

我自己用 W500 玩 AOE, 全部 default 行 1280x800 超順
而且我仲玩過 Simcity 4, 三國志11
唔知你試過未 ...
irvingtin 發表於 2011-8-31 09:39 AM

不過槍game唔支援用觸控方式玩
如果唔係響街度玩肯定好正





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2