Board logo

標題: [資源] [同好區] ACER ICONIA TAB W500 功能/優化/配件 研究所! 試下WIN 8! [打印本頁]

作者: motang    時間: 2011-4-11 21:45     標題: [同好區] ACER ICONIA TAB W500 功能/優化/配件 研究所! 試下WIN 8!

本帖最後由 motang 於 2012-11-4 22:46 編輯

新增:

緊急. UPDATE VGA DRIVER!!! p.61 #607

WIN 7 平板優化技術.

w500 加速指引 (英文參考版) p.38 #377

ICONIA TAB W500 皮套見参!!! p.36 #351

一個月用後感 - 與w500有「關」の私人部落格  p.26 #251

收集win7 tablet相關的有用軟件 (不定期update) - p.14 #131
神の保護貼, 切割敢死團!!  p.17 #161  
screen size: 25.5 cm x 16.0 cm, body size: 275 x 190 x 15.95

HDMI 駁電視 玩ZOMBIES睇MOVIES
解決Firefox 4.0 zoom in-out 功能用唔倒 P.9 #84
補品篇 -  p.2 #12
使用技巧篇 - p.11 #101
官方客戶服務, 維修中心 - p.9 #81

-------------------------------------------------------------------------------
一直都等緊高解象WINDOWS 平板, 差的就買左富士萊F979.或者係翅膀本2代.
好在俾我見倒ACER ICONIA.
本來以為香港會跟台灣8.4見街.原來香港四月頭已派街.
最初係電腦雜誌見倒鬚0有售, 於是去問一問, 知道新野都係賣LIST架啦. 點知佢乜都唔舍得送, 於是乎咪等下LOR.
不過, 佢又好似唔怕XOOM同變形金鋼 (可能唔同MKT)又怕的RAM價係咁升.
所以終於係上星期五入手.
係係百老入既. $5003 送 4G 手指同 1隻MOUSE (本來係ACER 14吋NOTEBOOK袋, 不過要MOUSE唔要袋, 大家都知乜野事)
點解要俾多$5?因為SALES話咁先可以做18個月分期喎.

俾左錢, 順口同個SALES八一八呢部的行情,
原來部機已經返左一個星期, 第一水100部已經賣哂, 呢批係第二水,  真係估唔到好多人都想要WINDOW BASED TABLET. 定係攞上祖國炒 , 不過有人陪總係好事.

-------------------------------------------------------------------------------

開箱後. 可以見倒既材料係:
一部tab
一個keyboard連mouse既docking
一個火牛
一套碟同說明

先講講的parts先.

A. DOCKING

未買機之前, 覺得個個docking係多餘既.
因為用平板多數係出街or手攜用, 輕得就輕, 唔會想帶咁多野.
而見倒實物, 更有以下感覺:
P1370321.jpg P1370323.jpg
1. 重, 個docking可以同個tab合體. 但係個tab本身都已1kg. 加埋個base起碼1.5kg.
重過部netbook 仔 10.1 acer aspire one, 拍得住部fujitsu 12" notebook.
所以, 唔好諗住可以一齊出街.

2. 接口少, 個docking係keyboard同mouse一齊既, 但係只有2個usb. 同一個lan port.
杯具係 個tab個2個usb都係係機底, 結合之後, 就係冇多冇少, 只係2個usb port. 唔多夠用.

3. 只有一個angle, 褶唔埋, 呢個唔係好方便, angle唔係問題, 但係合體之後唔可以褶埋攞走.
而且老婆有次以為褶得, 個docking差的就咁升仙...

4. 佢用磁力同一個扣仔將個docking同tab合埋攞走. 令人懷疑究竟會唔會唔記得扣而攞攞下會分體.
A1.jpg A2.jpg
5. 頭重尾輕, 唔好係個docking下面放墊板之類, 因為個docking靠腳膠咬住張枱, 如果唔係, tab重docking輕, 個tab就會自動向後訓覺.

6. Acer FineTrack 即係好似thinkpad個 mouse pointer. 嗰2個mouse左右鍵太近spacebar. 新手成日錯手按左spacebar. 單撈緊嘢就杯具...

不過, 個docking的確係用料甚好, 無論係外觀定用手感都一流. 有齊keyboard, mouse.
所以, 結論係...
個docking只會放係屋企, 連住lan線用.
希望有齋tab版可以平到$4200啦

B. 火牛

SIZE: 係一張信用咭既長度, 3/4高度, 1毫子厚度, 相當輕巧.

會唔會係將來既趨勢?  個三腳頭可以同個牛身分離, 即係轉個二腳頭就變2腳牛, 可以方便TRAVEL唔駛帶咁多轉插. 但係跟機只有三腳頭冇二腳頭喎? 即係留條線賺多你一筆PARTS錢啦...
TR1.jpg TR1A.jpg
細節: 佢個綑線用既魔術貼係用新料, 唔似毛毛鈎鈎魔術貼咁會痴毛線, 而且可以雙面用, 非常方便, 一讚!!
補充: 原來佢個三腳頭除左可以分體, 重可以轉方向喎. DELTA 台達出品, 強!

C. 碟同說明

佢好醒目咁將所有碟同說明PACK埋封埋膠. 好似話俾你聽:「你唔駛理我, 將我一叠咁放係冷宮就OK.」
我好尊重佢既決定...

-------------------------------------------------------------------------------

-- 主角 --

~~ THE TAB, ICONIA TAB W500 ~~

重量 0.97克, MON大細 10.1", 可視角度, 厚度....
呢堆SPEC大家去各大WEB都有好詳細介紹.  
補多個官網http://www.acer.com.hk/ac/zh/TW/content/model/LE.RK602.056

呢度只係講.... 「實況」

比重
比IPAD大, 重 (廢話), 比10寸NETBOOK 大 (長闊), 輕 (注意)
上手係會感到佢幾重. 如果單手楂既話會好快攰.

開機
開機到用倒要1分鐘多的. (呢度真係希望有高人指點點可以BOOT得快的. 好似幫人TUNE車咁TUNE機.)
http://www.youtube.com/watch?v=R92GuqUmNOY
條片中見倒入左windows之後, 同時間load緊bumptop同excel. 直到excel用倒計

可視角度 (自己體驗~)
VA.jpg VA2.jpg

WINDOWS 體驗指數
INDEX.jpg

電池
出廠時已經叉滿 (唔會係俾人用過, 唔好嚇我~) 之後做左幾次放乾叉滿, 正式既續航能力係 4小時58分鐘
(有機會會TRY 放1080P片既續航), 佢CLAIM既6小時相信係用WIN7既省電MODE.

叉電時間
叉一小時約回復25%電力, 整個叉電時間差不多要五小時.

32G SSD
CHECK 到係 SANDISK 既出品, 形號係SanDisk SSD P4 32GB ATA Device. READ ~100m/s. 好快!!
ssd.jpg
不過WIN 7 同佢的SOFTWARE 要左 十幾G. 裝埋MICROSOFT OFFICE同的防病毒呀, PLAYER等, 剩番15G
SSD.jpg
補充:呢個圖已經入左好多無謂野, 大家唔好俾佢誤導. CHING話WIN7只要5G, ACER個金輪就唔知要多幾G.
因為佢係用GHOST既方法係第一次開機時裝哂WIN7同ACER APP冇OPTION話可以唔裝的乜. BRO.可以試下自己DEL的冇用既野.唔駛用咁多SSD SPACE.
** 有冇人可以話我知, WIN7最少要有幾多G先可以運作正常呢?? **

超靜
SSD既好處, 運作中聽唔倒有聲, 除左喇叭. 奇怪係貼近散熱口都唔覺有聲, 莫非連風扇都冇?????

散熱
如果冇風扇, 部機咪會發燒?? 但係插係DOCKING煲5小時都係輕微熱.
注意係插DOCKING. 如果係放係布上面, 溫度會升得好快, 呢個係因為佢用整個金屬背版做散熱既關係.
所以插係度冇問題, 放係枱冇問題, 但係放係大脾, 用套時就要小心熱力.

直睇橫睇
唔知由直睇轉橫睇係唔係叫G-SENSOR. ICONIA 係可以直轉橫, 橫轉直的. 而且可以鎖機, 不過流暢度遠遠不及IPAD
大家可以睇睇 ICONIA VS IPAD http://www.youtube.com/watch?v=kXjvMexSfuo
呢條片係自拍 http://www.youtube.com/watch?v=upwUivUVp9c

補充: G-SENSOR 原名係 Gyroscope 中譯陀螺儀. http://zh.wikipedia.org/wiki/%E9%99%80%E8%9E%BA%E5%84%80
iconia A500 是標準配置, 但係W500有冇呢? 真係唔多清楚...


MULTI-TOUCH
係四點, 冇錯. 去小畫家抓條血痕你睇~~
4pts.jpg
下面條片係好多人都話LAG既I.E. 放大縮小功能. FIREFOX 唔知點解我試唔倒呢個功能 ....
http://www.youtube.com/watch?v=U4qUCtw9lFI

遊樂場
games.jpg
games1.jpg
多左的上海呀, 吹船仔呀, 4 PTS TOUCH既堆波子呀咁LOR.

鏡頭
就算可有可無既野. 都覺得佢既規格實在太弱. A500 都去到 500萬後 200萬前. 佢重停留係 前後130萬像.
影個時有弱弱既一閃.  或者, 平板既目的就唔係用黎影相.....
Snapshot_20110416.JPG

播片
上youtube睇 1080p 勉強啦, 720p以下冇問題.
用firefox係youtube度load 1080p 細window 之後大window 之後full screen
http://www.youtube.com/watch?v=oV6x9OGuSDA
同一條片 load 720p
http://www.youtube.com/watch?v=YsgQ8VfTtq0

用kmplayer播rmvb好順, cpu 60% usage. 續航未知.  

HDMI
大家睇睇, 部電視只係出倒720p. 玩zombie非常之靚.
HDMI.jpg HDMI2.jpg
另外, HDMI接32吋電視, 用來播720p的電影的效果, 請看此片.
http://www.youtube.com/watch?v=9yC-_tH2W7k

補充: 呢個HDMI支援 HDCP 即係至少有480p既高畫質保證.
想知多的請睇 http://zh.wikipedia.org/wiki/HDCP
http://www.chimei.com.tw/feature-detail.asp?tech_id=38


解像度
1280 X 800 =10.1" 係買佢既原因之一. 之前用NETBOOK 得 1024 X 600, 好多SOFTWARE出唔倒FULL SCREEN. 要ROLL黎ROLL去好麻煩.  而家鬆哂

USB PORT
得2個... 應該係2.0啦. 不過設計全部係底, 要小心插穿肚...

WINDOWS 7 LICENCE -
呢個係 LICENCE KEY. 竟然係入SD CARD既位置發現佢.
為左入SD CARD. 拉左出黎. 大家最好唔好亂試!!:curse:
P1370277.jpg

-------------------------------------------------------------------------------
補品篇 -  請移玉步去 p.2 #12


之前做左少少硬件功課. 俾大家參考一下:
CPU                                              BENCHMARK
AMD Sempron 3800+                466        
AMD Athlon XP 2900+                465        
AMD Athlon 64 2800+                464        
AMD C-50                                        463<-- ICONIA
AMD Athlon XP 2800+                462
Intel Pentium M 1.80GHz                462
Intel Atom Z530 @ 1.60GHz        298<-- 富士萊F979
Intel Atom N455 @ 1.66GHz        315<-- Viewpad 10
Intel Atom N450 @ 1.66GHz   319

GPU            
Radeon HD 6310                               203
GeForce4 Ti 4200                       203
GeForce 210                                       202
Intel G45/G43 Express Chipset201
Quadro NVS 420                               201
Radeon HD 6250                               199 <-- ICONIA
Quadro NVS 450                               199
GeForce4 Ti 4200 with AGP8X 199
MOBILITY RADEON X700               198
RADEON 8500                            197

source: http://www.cpubenchmark.net

補多一條LINKS 對時下流行WIN 7 平板所用既CPU 比較..
http://www.netbookreports.com/20 ... -vs-n550-dual-core/


圖片附件: P1370277.jpg (2011-4-14 10:51, 52.93 KB) / 下載次數 362
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1166288&k=8b16a624d1b9a7465fc52964110d8474&t=1782236321&sid=upzzzMagcS



圖片附件: SSD.jpg (2011-4-14 11:13, 139.05 KB) / 下載次數 318
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1166297&k=9a6218c1a66fd3268dd1c3716fcf3888&t=1782236321&sid=upzzzMagcS



圖片附件: TR1.jpg (2011-4-14 11:23, 53.23 KB) / 下載次數 308
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1166299&k=3b83f2651858d46974ea3db90fc1d6e2&t=1782236321&sid=upzzzMagcS



圖片附件: TR1A.jpg (2011-4-14 11:23, 55.02 KB) / 下載次數 315
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1166300&k=81f5a5ededcc3930663dc7ca5305f1f9&t=1782236321&sid=upzzzMagcS



圖片附件: VA.jpg (2011-4-14 11:31, 102 KB) / 下載次數 307
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1166305&k=ae0a77d965816aedea38e9e72976c748&t=1782236321&sid=upzzzMagcS



圖片附件: VA2.jpg (2011-4-14 11:31, 103.45 KB) / 下載次數 309
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1166306&k=528407dc43b03b9c8c8e6d680f68e2f4&t=1782236321&sid=upzzzMagcS



圖片附件: INDEX.jpg (2011-4-14 11:32, 147.35 KB) / 下載次數 307
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1166307&k=1dbeddf255610d140f6b21b771a37521&t=1782236321&sid=upzzzMagcS



圖片附件: A1.jpg (2011-4-14 11:36, 117.21 KB) / 下載次數 341
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1166314&k=4fbcd2d37b58abdbbd18a4908d5ada9d&t=1782236321&sid=upzzzMagcS



圖片附件: A2.jpg (2011-4-14 11:37, 117.45 KB) / 下載次數 316
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1166315&k=f50be8735e0c43d84bdac2eb6af19d21&t=1782236321&sid=upzzzMagcS



圖片附件: P1370321.jpg (2011-4-14 11:37, 140.05 KB) / 下載次數 314
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1166316&k=3f051c869ce4c34ceba82341b2ed0091&t=1782236321&sid=upzzzMagcS



圖片附件: P1370323.jpg (2011-4-14 11:37, 146.61 KB) / 下載次數 331
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1166317&k=cef0ea821219f1a34d3984aaeeb70703&t=1782236321&sid=upzzzMagcS



圖片附件: 4pts.jpg (2011-4-15 02:11, 91.07 KB) / 下載次數 370
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1166797&k=f7c7d131e50f4fb094a1bbed743717a6&t=1782236321&sid=upzzzMagcS



圖片附件: ssd.jpg (2011-4-15 02:27, 73.24 KB) / 下載次數 313
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1166808&k=de9fc50c0324c80e02742ee703460df3&t=1782236321&sid=upzzzMagcS



圖片附件: games.jpg (2011-4-15 02:45, 121.56 KB) / 下載次數 327
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1166811&k=c89482601bac7ba24cfcea2da864925f&t=1782236321&sid=upzzzMagcS



圖片附件: games1.jpg (2011-4-15 02:50, 93.5 KB) / 下載次數 307
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1166812&k=900a8fc3add021445c53a2bd609b20e8&t=1782236321&sid=upzzzMagcS



圖片附件: HDMI.jpg (2011-4-16 01:52, 147.29 KB) / 下載次數 331
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1167216&k=b0ed6f58118b30358c4ab85aa55598d5&t=1782236321&sid=upzzzMagcS



圖片附件: HDMI2.jpg (2011-4-16 01:52, 148.11 KB) / 下載次數 471
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1167217&k=e38b32528f25fb46cbcc5f76f02eb6e2&t=1782236321&sid=upzzzMagcS



圖片附件: Snapshot_20110416.JPG (2011-4-18 22:48, 51.65 KB) / 下載次數 316
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1168516&k=88afe338ee9d42b9d9c7d03f4c78c6a7&t=1782236321&sid=upzzzMagcS


作者: desmanwong    時間: 2011-4-11 22:31

本帖最後由 desmanwong 於 2011-4-12 09:29 編輯

I also bought one in Wilsxx at $4700 last Friday (with 4G sd card).  I'm still looking for a screen protector.
作者: motang    時間: 2011-4-11 22:55

回復 2# desmanwong

VERY GOOD AR BRO. SCREEN PROTECTOR 係唔係 MON保護貼?
作者: desmanwong    時間: 2011-4-12 09:29

本帖最後由 desmanwong 於 2011-4-12 09:32 編輯
回復  desmanwong

VERY GOOD AR BRO. SCREEN PROTECTOR 係唔係 MON保護貼?
motang 發表於 2011-4-11 22:55


yes ar.

After using it for a few days, I can say its performance is better than many netbooks I used before (VAIO P15, P118 and Fujitsu UH900).
作者: Yoda    時間: 2011-4-12 14:56

I am interested in this one two.  What concerns me is the CPU seems a bit under powered.  I believe the graphic should be reasonable with the ATI 6250 on board, but a 1G CPU seems quite slow today.

Do you guys found its response too slow for everyday use?  Also, how bright is the mon?  Can it be read reasonably well out door?
作者: desmanwong    時間: 2011-4-12 15:21

本帖最後由 desmanwong 於 2011-4-12 15:26 編輯

I can say it definitely sufficient for web browsing, word processing, excel.  It's faster than Atom Z540 (1.6Ghz, single core?) that I used before. Watching 1080p movie is a joy, very smooth.  The mon is bright enough and I set it to 50% only, otherwise it will sting my eyes. I don't find any problems using it outdoors.  The battery life is quite well indeed.
作者: Yoda    時間: 2011-4-12 15:26

Does it feel heavy/clumpsy when holding?  I want a replacement for my Viliv x70.  Actually I prefer 7", but I don't see anything interesting with a 7" mon.
作者: desmanwong    時間: 2011-4-12 15:28

Yes, it quite heavy when holding it with one hand.  0.97kg ma.......
作者: Yoda    時間: 2011-4-12 15:53

Hahaha... same weight as my 12" Toshiba laptop!
作者: desmanwong    時間: 2011-4-12 16:53

When put together with the keyboard docking, it's heavier than my VAIO Z58 (13.3"mon)
作者: gahqm    時間: 2011-4-12 23:02

我尋日出去黃金時都試玩過呢部機,咁啱佢係 show hk msn 果網頁,我試下用手指嚮 hk msn 個網頁頁掃上掃落時,發覺有少少 "cake",唔知係咪因為個網頁多圖關係呢???
作者: motang    時間: 2011-4-13 00:15

本帖最後由 motang 於 2011-5-7 02:34 編輯

-------------------------------------------------------------------------------
補品篇 - (硬補)

SD咭
ICONIA既好處係有SD CARD READER之餘重可以完全食入機內.
IN1.jpg IN2.jpg
所以用SD咭做2ND HARDDISK係不二之選. 而家最化算同實用應該係32G. $3XX - $5XX.
由於日本地震令RAM價(有藉口地)上升, 所以BRO.都係早買有著數. 留意RAM CLASS. 4X 就係READ 4MB/S, 10X就係10MB/S.
當中有分SINGLE CHANNEL同DUEL CHANNEL.
為左ICONIA, 買左B LOY個隻32G DUEL CHANNEL 10X. $380 (實用30G), 佢話有20MB/S.
32g1.jpg
不過, 係ICONIA做TESTING, 幾次都唔過10, 之後用SANDISK 8G 10X, 都係唔過10.
懷疑係佢BUILD IN個CARD READER 唔過10. <= 有冇BRO可以證實下.
如果係既話, 大家就唔駛唗錢買HISPEED SD CARD,
用隻平野 A MAX 32G 10X SD CARD $319 一樣開心.
今日FORMAT過個SD CARD, CHECK倒AVG READ係13.4MB/S, 唉~又話20X, 真係信唔過...(15/4/2011)
sdtest.jpg

USB 3G 手指
冇3G, 唯有用3G手指, 試過PCCW, 好易認, 一裝DRIVE就OK, WIN7應記一功.

USB HUB
一定要買啦, 得2個USB. 插唔倒好多野. 一個插3G, 一個插手指, 已經冇哂位啦
USBHUB.jpg

USB EXT. CABLE
如果好似我咁, 要插USB 3G 手指, 最好就有條線EXTEND.
而家買個條係10cm短cable. 黃金有售
EXT.jpg

HDMI轉VGA線
去個客度PRESENT, 本來可以用ICONIA. 點知要駁PROJECTOR. 杯具~~
有冇BRO知道「HDMI轉VGA線」得唔得嫁??
答案係: 「完全唔得!」因為HDMI係DIGITAL, VGA係ANALOG. 所以BRO.可以慳番唔駛試. (2011/4/14)
可以睇番ching的post: http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1443290

vga.jpg

皮套
市面上所有皮套, 完全不適合!!!! 由於比其他10吋既平板大, IPAD等牌子機既皮套不適合, 就連山塞機都冇一部用呢個呎吋造, 係淘寶都未見有, 不過暫時聯絡到一家大廠, 叫佢一出套就CALL我. 所以用家只有等待... 一有消息, 再聯絡.

保護袋
既然知道未咁快有皮套出, 廠商好好醜醜都應該送個袋裝下機, 保護下. 跟機袋都冇個, 賣機個度又俾唔倒, 只有暫時用住NETBOOK袋.
咁啱之前ACER ASPIRE ONE個袋SIZE完全合用. 所以可以暫時頂住先~~
BAGA.jpg BAGB.jpg
保護貼
SCREEN本身應該已有保護貼, 不過再係上面做左的介紹同貼左WIN7 LOGO.
佢貼得咁好, 所以冇諗過再為佢加多一件衫, (當然係著得越少越好...)

-------------------------------------------------------------------------------

插曲:
1. 廣大既馬迷球迷可以用呢部機落注, 用安卓機同IPAD應該重未得.... (馬會話...)



-------------------------------------------------------------------------------

圖片附件: 111.jpg (2011-4-15 12:26, 32.11 KB) / 下載次數 177
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1166874&k=a0b70cea9a55b9ddde63723427a81e3e&t=1782236321&sid=upzzzMagcS



圖片附件: BAGA.jpg (2011-4-15 12:27, 103.72 KB) / 下載次數 172
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1166875&k=05f3562b9312a4b613954170c4a8d55c&t=1782236321&sid=upzzzMagcS



圖片附件: BAGB.jpg (2011-4-15 12:27, 102.08 KB) / 下載次數 184
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1166876&k=8f708e8b499b07bca6ee6941a31db18c&t=1782236321&sid=upzzzMagcS



圖片附件: EXT.jpg (2011-4-15 12:28, 115.01 KB) / 下載次數 206
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1166877&k=67bb164c6a779206e4887d78ab5c3fa5&t=1782236321&sid=upzzzMagcS



圖片附件: USBHUB.jpg (2011-4-15 12:28, 113.68 KB) / 下載次數 182
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1166878&k=eba4681df659ea592d8e0b8cc462d84f&t=1782236321&sid=upzzzMagcS



圖片附件: IN2.jpg (2011-4-15 12:29, 93.85 KB) / 下載次數 203
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1166879&k=a230d51e13cf8d3a78702cb250d70ad3&t=1782236321&sid=upzzzMagcS



圖片附件: IN1.jpg (2011-4-15 12:29, 94.1 KB) / 下載次數 187
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1166880&k=9405e9663ac37c7f2c6c39bfa2620970&t=1782236321&sid=upzzzMagcS



圖片附件: 32g1.jpg (2011-4-15 12:30, 121.12 KB) / 下載次數 233
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1166881&k=9b18414b8230dfd17de345cca715c533&t=1782236321&sid=upzzzMagcS



圖片附件: sdtest.jpg (2011-4-15 12:32, 68.63 KB) / 下載次數 190
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1166883&k=8bc561300a36fb0b30c5fde99db58571&t=1782236321&sid=upzzzMagcS



圖片附件: vga.jpg (2011-4-15 12:32, 79.18 KB) / 下載次數 195
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1166884&k=82e4af2f8aae889ad421bd76361cb56e&t=1782236321&sid=upzzzMagcS


作者: leonsy    時間: 2011-4-13 00:53

唔知會唔會有W501呢?問過百記都唔知喎!
作者: leonsy    時間: 2011-4-13 00:54

唔知會唔會有W501呢?問過百記都唔知喎!
作者: leonsy    時間: 2011-4-13 00:54

唔知會唔會有W501呢?問過百記都唔知喎!
作者: motang    時間: 2011-4-13 09:37

本帖最後由 motang 於 2011-4-13 10:22 編輯

回復 15# leonsy

3G VERSION 相信都係會睇市場反應,
不過WIN7環境, 加個USB 3G手指用都好方便.
呢個應該比安卓同10S方便 (暫時...)

而且一張行3G咭既PART 成本低於$400. 我覺得佢賣貴$1000係暴利LOR....
作者: desmanwong    時間: 2011-4-13 12:02

本帖最後由 desmanwong 於 2011-4-13 12:04 編輯

Yes ar,  I can use a 3G usb modem or use my Android phone to share 3G network.  Very convenient.

If it is an Android Tablet, I may buy 3G version as they don't support 3G usb modem yet.
作者: hikari_hinomoto    時間: 2011-4-13 12:14

想請問樓主, 跟個幾隻碟有無driver?

因為有諗過買機後將佢降低做win 7 starter, 會唔會開機又或者行programme時快d
作者: motang    時間: 2011-4-13 12:26

本帖最後由 motang 於 2011-4-13 12:29 編輯

回復 18# hikari_hinomoto

與其係重裝WINDOW. 不如試下裝XP, 再裝TOUCH DRIVER. 然後用之前BRO介紹既BUMPTOP.
可能會重好,
開機速度, 認為WINDOW 2000 最快, 可惜兼容不足....
裝OS真係好有挑戰性.

唔知有冇DRIVER, 睇睇先...
作者: motang    時間: 2011-4-13 12:28

回復 17# desmanwong

聽講安卓連USB MOUSE都認唔倒, 有D嚇人LOR....
作者: hikari_hinomoto    時間: 2011-4-13 12:30

回復 19# motang

有諗過XP, 但驚佢俾的driver唔兼容, 同埋對應touch唔夠好

不過新機買返去都值得一試

尋晚左行右行都未出手, 想睇多d review先
作者: motang    時間: 2011-4-13 12:40

回復 21# hikari_hinomoto

最麻煩的確係TOUCH. XP TOUCH DRIVER 都係得一點.....
重差乜REVIEW ??
作者: Herman000    時間: 2011-4-13 13:29

回復  motang

有諗過XP, 但驚佢俾的driver唔兼容, 同埋對應touch唔夠好

不過新機買返去都值得一試
...
hikari_hinomoto 發表於 2011-4-13 12:30


千折吾好裝 XP 呀,我記得 xp Touch 好似系 single touch!

暫時玩 Win7 就系開機慢,無計,不過你可以考慮關機用 sleep 又 或者 hibernation, 應該開機時會快的。
作者: desmanwong    時間: 2011-4-13 13:37

千折吾好裝 XP 呀,我記得 xp Touch 好似系 single touch!

暫時玩 Win7 就系開機慢,無計,不過你可以考 ...
Herman000 發表於 2011-4-13 13:29

I disabled hibernation, so that I can have 1.xG SSD space more.
作者: hikari_hinomoto    時間: 2011-4-13 13:52

回復 22# motang
都係好處壞處之類啦

不過暫時買左既ching都話唔錯咁喎

唯一係對acer呢個牌子無乜信心... 以前中過雷
作者: desmanwong    時間: 2011-4-13 14:09

回復  motang
都係好處壞處之類啦

不過暫時買左既ching都話唔錯咁喎

唯一係對acer呢個牌子無乜信心. ...
hikari_hinomoto 發表於 2011-4-13 13:52


haha, so far no regret.  Bought it on last Friday.
作者: irvingtin    時間: 2011-4-13 18:39

想問下, 個價錢包左 Windows license 未???
佢比 N455 仲快???
作者: motang    時間: 2011-4-13 19:42

回復 27# irvingtin

ACER 係大廠, 用正版windows 7 licence.
我覺得microsoft做平版係蝕做, 分分鐘只係收幾百蚊一個licence.
目的係收復平板, 電話等失地.
而且相對既config呀parts呀, 要比安卓機要求高.
所以行win7既平板貴過安卓係正常.
以上求指點....
作者: motang    時間: 2011-4-13 19:48

回復 27# irvingtin

我唔會睇少AMD. 佢地整合GPU既能力比INTEL強. 大有可為.
作者: tonycws    時間: 2011-4-13 20:50

其待相片
作者: gahqm    時間: 2011-4-13 22:19

我試過嚮 multi touch 嘅 mon 度裝 xp,冇左 multi touch 都仲叫好,冇左 right-click (即係㩒個 mon 耐啲變 right-click) 果野先大劑,等於個 touch mon 廢左武功。另外買 acer 呢個牌子,真係要好睇黎彩數,我依家用緊佢部 1825ptz,用左一年都冇穿冇爛。
作者: irvingtin    時間: 2011-4-13 23:24

回復  irvingtin

ACER 係大廠, 用正版windows 7 licence.
我覺得microsoft做平版係蝕做, 分分鐘只係收幾 ...
motang 發表於 2011-4-13 19:42


咁佢比 Viewsonic 抵玩
我怕佢只跟試用版 Windows
作者: gavin851209    時間: 2011-4-14 00:30

終於有 ching 可以交流下
我都買多個幾星期 好滿意
主要用黎出街上網玩股

1) 我都搵緊位個套同貼比佢 >_<
2) 我連 iphone BT 上網, 食電一定冇 3G 手指咁勁
3) 我試過裝 android 2.2 入佢, 乜Q driver 都認唔到, 放棄左, 你有試過嗎
4) so far 我覺得係最好既 WIN7 tablet
作者: motang    時間: 2011-4-14 08:53

我連 iphone BT 上網, 食電一定冇 3G 手指咁勁
...
gavin851209 發表於 2011-4-14 00:30



  好少有人可以咁瀟灑, 唔會一舖用哂 i 字產品, gavin兄真係理智呀~
作者: motang    時間: 2011-4-14 08:57

咁佢比 Viewsonic 抵玩
我怕佢只跟試用版 Windows
irvingtin 發表於 2011-4-13 23:24


買個時冇諗過呢個情況, 直覺上佢一定係完整版本, 覺得試用版通常係山寨機.
之前有心買山寨既時候, 已經預左裝番梘, 所以有一套瘦身win7.
而家唔駛lor.
作者: hikari_hinomoto    時間: 2011-4-14 09:25

我試過嚮 multi touch 嘅 mon 度裝 xp,冇左 multi touch 都仲叫好,冇左 right-click (即係㩒個 mon 耐啲 ...
gahqm 發表於 2011-4-13 22:19


另外買 acer 呢個牌子,真係要好睇黎彩數

↑ 就係咁至驚... 我係旺角百記, 雷射試左幾部demo, 睇同一頁漫畫, load完哂之後碌上碌落, 有2部好順, 其餘幾部窒窒下咁... 可能窒個幾部係個windows開左好耐無boot機, 所以到今時今日都仲未出手
作者: motang    時間: 2011-4-14 09:35

另外買 acer 呢個牌子,真係要好睇黎彩數

↑ 就係咁至驚... 我係旺角百記, 雷射試左幾部demo, 睇同一頁 ...
hikari_hinomoto 發表於 2011-4-14 09:25


明白, 係心理因素, 你只要買個時同自己講, 佢一定係間shop最好既一部, 個部機就會自然變做最好, 如果你諗住有死點, 有問題, 唔順, 部機就真係會有死點, 有問題, 唔順.
記住, 佢只不過係你一生中咁多部機既其中一部. 而唔係唯一一部.
作者: hikari_hinomoto    時間: 2011-4-14 09:43

明白, 係心理因素, 你只要買個時同自己講, 佢一定係間shop最好既一部, 個部機就會自然變做最好, 如果你諗 ...
motang 發表於 2011-4-14 09:35

yes, 其實而家只係磨爆蓆等自己下定決心去買    

百記送4G手指, mouse, speaker, 機袋, 耳機, 唯獨係唔送鬆馳熊 (要買家電至送)
作者: motang    時間: 2011-4-14 09:53

yes, 其實而家只係磨爆蓆等自己下定決心去買     

百記送4G手指, mouse, speaker, 機袋, 耳 ...
hikari_hinomoto 發表於 2011-4-14 09:43


desman兄話去阿信買$4700. 重有4g sd card.
個人覺得4g sd card 冇乜用. 可以試試有冇其他禮品option.
我認為呢部機唔會太大落價. 因為暫時冇乜對手. 而且的原材料係咁升....
俾個建議你, 就算而家唔買機, 都要買card. 因為card短期內只升不跌....
作者: hikari_hinomoto    時間: 2011-4-14 10:01

desman兄話去阿信買$4700. 重有4g sd card.
個人覺得4g sd card 冇乜用. 可以試試有冇其他禮品option.
...
motang 發表於 2011-4-14 09:53

是指"胃信"嗎? 問過但只係覆正價$4998...

今晚去逗下先, 如果真係$4700即入
作者: bluesky5889    時間: 2011-4-14 10:25

速度ok,流暢度一般,價錢太高@@
作者: desmanwong    時間: 2011-4-14 10:31

是指"胃信"嗎? 問過但只係覆正價$4998...

今晚去逗下先, 如果真係$4700即入  ...
hikari_hinomoto 發表於 2011-4-14 10:01


同個sales買嘢買到熟晒(因小弟成日換電話),唔使講價, 自動話$4700,跟4G card.
作者: irvingtin    時間: 2011-4-14 11:21

速度ok,流暢度一般,價錢太高@@
bluesky5889 發表於 2011-4-14 10:25


個 Windows 7 Home Premium OEM 都要 $1,000
$4000 買部機 加 docking, netbook 都要呢個價~
作者: desmanwong    時間: 2011-4-14 11:33

本帖最後由 desmanwong 於 2011-4-14 11:34 編輯

TO : Motang

WINDOWS 7 LICENCE -
呢個係 LICENCE KEY. 竟然係入SD CARD既位置發現佢.
為左入SD CARD. 拉左出黎. 駛唔駛入番落去???


I don't see the licence ge?
作者: motang    時間: 2011-4-14 11:43

TO : Motang

WINDOWS 7 LICENCE -
呢個係 LICENCE KEY. 竟然係入SD CARD既位置發現佢.
為左入SD CARD. 拉 ...
desmanwong 發表於 2011-4-14 11:33


可能係錯手拉出來, 唔建議大家試, 總之話俾大家聽有就係啦~~
作者: hikari_hinomoto    時間: 2011-4-14 11:50

同個sales買嘢買到熟晒(因小弟成日換電話),唔使講價, 自動話$4700,跟4G card.
desmanwong 發表於 2011-4-14 10:31

ching可以介紹我去嗎 XD (雖然我自己都有VIP, 但就無特定同某位SALES熟...)
作者: ppcjacky    時間: 2011-4-14 13:15

我都想買

不過最怕係個電

如果我睇網頁/movie 的話可以用到幾多個中?

謝謝
作者: terry00722    時間: 2011-4-14 13:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ppcjacky    時間: 2011-4-14 14:16

唔好意思有樣野想問..
個tablet 係咪無得差電?要加埋keyboard 先差得?

不過如果係notebook 應該要用普通火牛先差到?一般microusb 係咪差不到電?
作者: Stupid_Germini    時間: 2011-4-14 15:05

回復 48# terry00722
好似話有4點! 不過有都無乜用, 因為放大放細時超lag...
作者: ottoho    時間: 2011-4-14 16:28

本帖最後由 ottoho 於 2011-4-14 16:30 編輯

師兄, 小弟今日都入手 W500, 行貨, $4280 咋, 可碌咭

小弟原用既 Acer timeline 1810TZ 可以遲d放上 HKEPC 拍賣
作者: hikari_hinomoto    時間: 2011-4-14 16:29

師兄, 小弟今日都入手 W500, 行貨, $4280 咋, 可碌咭
ottoho 發表於 2011-4-14 16:28

可否pm小弟邊度買, thanks
作者: ottoho    時間: 2011-4-14 16:35

可否pm小弟邊度買, thanks
hikari_hinomoto 發表於 2011-4-14 16:29



    旺角有幾間分店, 綠色招牌, 寫明專賣行貨, 因我係 VIP member, 所以有 15% off
作者: hikari_hinomoto    時間: 2011-4-14 16:56

旺角有幾間分店, 綠色招牌, 寫明專賣行貨, 因我係 VIP member, 所以有 15% off  ...
ottoho 發表於 2011-4-14 16:35

淺綠色??

因為老百係深綠色
作者: ottoho    時間: 2011-4-14 17:02

淺綠色??

因為老百係深綠色
hikari_hinomoto 發表於 2011-4-14 16:56



    自己估啦, 據我所知, 百老X係無攪乜乜 普通/VIP/至尊 會員
作者: hikari_hinomoto    時間: 2011-4-14 17:14

自己估啦, 據我所知, 百老X係無攪乜乜 普通/VIP/至尊 會員
ottoho 發表於 2011-4-14 17:02

明哂, thx ching
作者: motang    時間: 2011-4-14 18:42

師兄, 小弟今日都入手 W500, 行貨, $4280 咋, 可碌咭

小弟原用既 Acer timeline 1810TZ 可以遲d ...
ottoho 發表於 2011-4-14 16:28


好呀, 真係羨慕. 我初時個budget都係$4200.
而家個頭真係大左好多.
唯有努力的用佢賺多的錢, 補番條數啦~~
作者: motang    時間: 2011-4-14 18:44

唔好意思有樣野想問..
個tablet 係咪無得差電?要加埋keyboard 先差得?

不過如果係notebook 應該要用普通 ...
ppcjacky 發表於 2011-4-14 14:16


tablet有位叉, 唔駛用docking叉, 所以docking真係可有可無...
作者: motang    時間: 2011-4-14 18:47

回復  terry00722
好似話有4點! 不過有都無乜用, 因為放大放細時超lag...
Stupid_Germini 發表於 2011-4-14 15:05


同意, LAG呀, 係WEB度放大縮細真係冇得同IPHONE比.
作者: gavin851209    時間: 2011-4-14 23:25

4.2K 買到真係好抵, 仲有野送
Sales 見食硬我咩都唔送, 不過鍾意都冇計
你地試唔試下裝 android
小分不才, 只係裝到個 2.2 run 到不過認唔到個 wireless driver 所以放棄左
WIN7 冇咩 touch game 玩失色左D
作者: black818pro    時間: 2011-4-15 00:37

look good, 可以考慮入手
作者: garychoi    時間: 2011-4-15 01:25

$4200?唔係VIP,walk in一樣價嗎?如果係,要立即行動
作者: lkj258poi    時間: 2011-4-15 02:44

用FIREFOX3.6就可以放大縮小
Safari都得
可以用金山衛士優化吓,開關機會快D,
優化完覺得唔好可以還完,我自己就覺得幾OK
作者: motang    時間: 2011-4-15 02:56

用FIREFOX3.6就可以放大縮小
Safari都得
可以用金山衛士優化吓,開關機會快D,
優化完覺得唔好可以還完,我自 ...
lkj258poi 發表於 2011-4-15 02:44


唔係下話, 3.6都得4.0唔得?
一定係我唔識set. 再試一試.
多謝ching指點~
作者: 陳豪    時間: 2011-4-15 04:34

想問下AMD唔係可以硬解1080 P 果D MOVIE 既咩??
作者: irvingtin    時間: 2011-4-15 08:58

尋晚係大埔問胃信, 個 sales 竟然答我個 docking 要另買
$4998 只包部機...
即刻走人~
作者: motang    時間: 2011-4-15 09:04

想問下AMD唔係可以硬解1080 P 果D MOVIE 既咩??
陳豪 發表於 2011-4-15 04:34


哦, 只係用browser試行啫.
手頭上冇1080p既movie做testing呀.....
作者: motang    時間: 2011-4-15 09:05

本帖最後由 motang 於 2011-4-15 09:07 編輯
尋晚係大埔問胃信, 個 sales 竟然答我個 docking 要另買
$4998 只包部機...
即刻走人~ ...
irvingtin 發表於 2011-4-15 08:58


哎呀, 麻煩你幫我問問佢齋docking賣幾多錢...
最重要係, 收唔收呀.
哈哈~~
作者: Udaloy    時間: 2011-4-15 09:18

4.2K 買到真係好抵, 仲有野送
Sales 見食硬我咩都唔送, 不過鍾意都冇計
你地試唔試下裝 android
小分不才,  ...
gavin851209 發表於 2011-4-14 23:25



能否試下android用唔用到bluetooth? thx
作者: motang    時間: 2011-4-15 10:03

4.2K 買到真係好抵, 仲有野送
Sales 見食硬我咩都唔送, 不過鍾意都冇計
你地試唔試下裝 android
小分不才,  ...
gavin851209 發表於 2011-4-14 23:25


買機個時, 我只係問2個問題, 有乜野送, 有冇分期.
冇就走人.
另外, 唔試裝android啦. 唔係我杯茶.
而且又冇乜興趣用黎打機,
d/l 左plants vs zombies 同 angry birds for pc應酬下就算數.
作者: irvingtin    時間: 2011-4-15 10:11

買機個時, 我只係問2個問題, 有乜野送, 有冇分期.
冇就走人.
另外, 唔試裝android啦. 唔係我杯茶.
而 ...
motang 發表於 2011-4-15 10:03


裝個 simcity 4 係街玩都非常正啦...
作者: motang    時間: 2011-4-15 10:16

裝個 simcity 4 係街玩都非常正啦...
irvingtin 發表於 2011-4-15 10:11


騎~騎~
我最近既目標係裝紅白機, 超任同街機呀~~
作者: desmanwong    時間: 2011-4-15 10:23

哦, 只係用browser試行啫.
手頭上冇1080p既movie做testing呀.....
motang 發表於 2011-4-15 09:04


I tried 1080p movie in w500, very smooth.
作者: 陳豪    時間: 2011-4-15 11:42

邊度4200....
本來想買變型金鋼...
如果4200又OK WOWW
作者: Stupid_Germini    時間: 2011-4-15 12:47

剛才係上水廣場衛訊4590入手,送4g手指
作者: irvingtin    時間: 2011-4-15 12:47

剛才係上水廣場衛訊4590入手,送4g手指
Stupid_Germini 發表於 2011-4-15 12:47


Walk in???
作者: Stupid_Germini    時間: 2011-4-15 12:59

回復 76# irvingtin

YES!
作者: lkj258poi    時間: 2011-4-15 13:27

[quote]唔係下話, 3.6都得4.0唔得?
一定係我唔識set.
firefox4為咗速度放棄咗個放大縮小功能,
可以4.0同3.6一齊裝就會知道有咩分别。
作者: irvingtin    時間: 2011-4-15 13:28

回復  irvingtin

YES!
Stupid_Germini 發表於 2011-4-15 12:59


包 docking???
作者: Stupid_Germini    時間: 2011-4-15 13:29

回復 79# irvingtin

Of course... its part of the package
作者: motang    時間: 2011-4-15 13:36     標題: 官方客戶服務, 維修中心

本帖最後由 motang 於 2011-4-20 23:46 編輯

官方客戶服務, 維修中心
-------------------------------------------------------------------------------


宏碁客戶服務中心
為客戶提供多媒體個人電腦、筆記型電腦、顯示器及智慧型手機產品的維修及客戶服務。

客戶服務中心及服務熱線辦公時間*:
星期一至星期五 上午 9時至 12時 及 下午 1時 至 5時30分星期六 上午 9 時 至 下午 1 時
星期日及公眾假期 休息

地址:九龍觀塘成業街6號泓富廣場18樓1室
電話:2520 2000
傳真:2866 2685

*由2011年5月1日起,客戶服務中心及服務熱線辦公時間將作出如下更改:
星期一至星期五 上午 10時 至 下午 7時30分
星期六 上午 10時 至 下午 2時30分
星期日及公眾假期 休息
作者: lkj258poi    時間: 2011-4-15 14:47

裝上E個完件試試,
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/grab-and-drag/
作者: Stupid_Germini    時間: 2011-4-15 14:56

回復 81# motang

This will help
http://www.gottabemobile.com/201 ... %28GottaBeMobile%29
作者: motang    時間: 2011-4-16 10:36

本帖最後由 motang 於 2011-4-16 11:08 編輯

回復 82# lkj258poi

唔該BROS., 已搵到答案....
http://support.mozilla.com/zh-TW/questions/792359#answer-146844
而家ZOOMING 好左好多, Firefox 勁過ie
唔好意思,應該講,如果部機快,IE 會好smooth 但係iconia慢,所以IE會失控
但firefox係一格格ZOOM 所以反而效果好的...
作者: Stupid_Germini    時間: 2011-4-16 11:09

但播1080p概mkv file好lag...
作者: motang    時間: 2011-4-16 11:13

但播1080p概mkv file好lag...
Stupid_Germini 發表於 2011-4-16 11:09


係呀. 1080P好勉強~~
作者: motang    時間: 2011-4-16 11:45

要成500X??有無平D介紹呀
nathan888 發表於 2011-4-16 11:23


的確好肉赤....
作者: motang    時間: 2011-4-16 11:46

點解WINDOW唔出平板?
nathan888 發表於 2011-4-16 11:23


有好多架
作者: mrbuscheung    時間: 2011-4-16 12:28

回復 85# Stupid_Germini
ching你係用咩player試??
我都諗住買,主力係睇1080mkv......但係如果1080lag就真係要諗諗先
作者: Stupid_Germini    時間: 2011-4-16 12:37

回復 92# mrbuscheung

pure codec...
作者: mrbuscheung    時間: 2011-4-16 12:52

本帖最後由 mrbuscheung 於 2011-4-16 12:55 編輯

有幾個問題想問,請ching們解答
1.其實係咪同普通電腦冇分別??(除性能外)
2.我可唔可以將bt程式裝係sd卡度bt?(或程式係ssd但download既file直入sd卡)
3.C-50比得上celeron 2.8g嗎?(差幾遠?)因為我想用黎打online game 部celeron 2.8g+onboard display少少lag但可以接受,有冇可能玩到??
作者: motang    時間: 2011-4-16 12:58

有幾個問題想問,請ching們解答
1.其實係咪同普通電腦冇分別??(除性能外)
2.我可唔可以將bt程式裝係s ...
mrbuscheung 發表於 2011-4-16 12:52


1. 係
2. 可以
3.
AMD C-50                                        463<-- ICONIA
Intel Celeron 2.80GHz                    337
不過唔知可唔可以咁比.
作者: mrbuscheung    時間: 2011-4-16 13:23

回復 95# motang
thx ching
仲有一樣野想問,佢比既碟有冇driver碟同win7?(係咪可以無限裝?)
我怕將來(橙)機有問題
thx
作者: yiu1    時間: 2011-4-16 14:27

今日係中環衛訊 $4880 fix price 同冇嘢送....
作者: proware    時間: 2011-4-16 15:02

點解WINDOW唔出平板?
nathan888 發表於 2011-4-16 11:23



其實已經有幾部, Unifox, Redfox, Viewpad 10, MSI都有出.
作者: Stupid_Germini    時間: 2011-4-16 15:06

本帖最後由 Stupid_Germini 於 2011-4-16 15:52 編輯

回復 97# yiu1

4590入手概價錢算好平,如果有埋内置3g就正!
作者: kenmine    時間: 2011-4-16 17:52

請問樓主可否拍一段用 Firefox 多點觸控去放大縮小既測試,然後放上 Youtube ?

Thank you very much.
作者: desmanwong    時間: 2011-4-16 18:22

本帖最後由 desmanwong 於 2011-4-16 18:28 編輯

Just bought a cheap cheap case ($76),fit 到漏. DSC_0046.jpg [attachimg]1167423[javascript:;javascript:;/attachimg]

圖片附件: DSC_0046.jpg (2011-4-16 18:24, 108.86 KB) / 下載次數 137
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1167423&k=0c5ec328945ee54f1628962eb386b1ed&t=1782236321&sid=upzzzMagcS



圖片附件: DSC_0044.jpg (2011-4-16 18:26, 93.92 KB) / 下載次數 131
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1167424&k=f4226b1b8ae1a41ecfffa76275294da1&t=1782236321&sid=upzzzMagcS



圖片附件: DSC_0045.jpg (2011-4-16 18:26, 100.15 KB) / 下載次數 139
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1167425&k=58522cc4faf2dba630daed47ed86635e&t=1782236321&sid=upzzzMagcS


作者: gavin851209    時間: 2011-4-16 21:52

其實好想玩 jubeat
ipad 有得玩, 希望快d 有 window 版
作者: motang    時間: 2011-4-16 22:21

其實好想玩 jubeat
ipad 有得玩, 希望快d 有 window 版
gavin851209 發表於 2011-4-16 21:52


有啦. 不過唔係叫 jubeat, 叫 youbeat 呀. 你試下search.

咁我就試下係 iconia 裝!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2