Board logo

標題: [資源] [Archos Gen8/9]集中討論區/貼 (FW2.4.83/4.0.6/UD1.62) [20-05-12更新!] [打印本頁]

作者: Leo628    時間: 2011-3-5 01:03     標題: [Archos Gen8/9]集中討論區/貼 (FW2.4.83/4.0.6/UD1.62) [20-05-12更新!]

本帖最後由 Leo628 於 2012-5-21 00:05 編輯

此貼為了集中各類/各種有關Archos Gen8 Internet Tablet(簡稱Archos Gen8 IT)及Archos Gen9 Tablet的問題/資訊/教學而設.
請各位善用此貼作所有有關Archos主機應用/問題的討論.



官方網頁:
(中文)
Gen8 - http://www.archos.com.cn/gen8.asp
Gen9 - http://www.archos.com.cn/gen9.asp
(英文)
Gen8- http://www.archos.com/home.html?country=us&lang=en
Gen9 - http://www.archos.com/products/gen9/index.html?country=us&lang=en


對應機種:
Archos 28 IT
Archos 32 IT
Archos 43 IT
Archos 70 IT
Archos 101 IT
Archos 80 G9
Archos 101 G9




>>重要資源<<

Archos系統更新: (Gen8最新2.4.83 (Android 2.2.1) / Gen9最新4.0.6 (Android 4.0.3))


Archos Gen8 ROOT提取:


Archos Gen9 ROOT提取:



(Gen9)ROM資源:


(Gen8)使用EXT4 system:


(Gen8)SWAP教學:


(Gen8)OverClock CPU超頻 (簡稱OC):


(Gen8)加入Android Market (Android官方電子市場):


(Gen8)切換Android Market的兩個State (解決某些APPS不能正確搜尋的問題!)


(Gen8)第三方ROM UrukDroid

(Gen8)Archos進階應用


(Gen8)Archos遊戲區

作者: Leo628    時間: 2011-3-5 01:08     標題: --FAQ--

本帖最後由 Leo628 於 2011-3-11 19:39 編輯

Q: 做乜要超頻?
A: 超頻(OverClocking, 簡稱OC)是把CPU的出產(廠方標準)時脈速度提升至高於廠方所定的速度運作,從而提升其性能和速度。

Q: 超頻有乜缺點?
A: 由於其運算能力(時脈)高於廠方標準, 所以CPU會較耗電, 另外CPU的壽命也會較廠方提供的短,
換言之, 超頻可以加快系統速度或流暢度, 但亦同時加速電池耗盡的時間, 亦加速消耗CPU的壽命

Q: 點解要SWAP?
A: SWAP類似於Windows的虛擬內存(VM),是將SD卡上的空間作為系統內存的補充。
它的優缺點也跟虛擬內存類似,可以讓系統同時運行很多的程序或者對內存需求更大的程序,但讀寫的速度大大低於物理內存。
   由於SD卡的速度較慢,在卡內的SWAP主要作用是建立一個交換空間,當有較大內存需求的軟件(如電話、相機等)突然運行時,可以將後台程序先暫存在SWAP裡,待該軟件使用完畢,內存又有空余的時候,再將SWAP內的程序數據轉到內存裡,以降低程序被關閉的可能。
   有一點需要注意的是,開啟SWAP後,並不是說程序不會被關閉了,而是說被關閉的幾率變小了。

Q: 乜野係Swappiness?
A: Swappiness=0的時候表示最大限度使用物理內存,然後才是SWAP空間,Swappiness=100的時候表示積極的使用SWAP分區,並且把內存上的數據及時的搬運到SWAP空間裡面。

Q: Archos 70/101可以播咩格式既影片/音樂?
A: 官方支援清單,
影片: MP4(最高支援720P), AVI, WMV, MKV, MPG, VOB, FLV, RM, RMVB(經測試不支援848x480), ASF, 3GP
字幕: SRT, SSA, SMI, SUB
音樂: MP3(CBR/VBR), WMA, WAV, AAC, OGG, FLAC
*小弟有個簡單既影片測試: Here

Q: 可唔可以轉字體(Font)?
A: 可以使用Font Changer (root), 只支援TTF字體

Q: Archos 70/101可唔可以駁Card Reader?
A: 可以, 但要另外買USB HOST線, 有山寨版, 正常可以使用 http://h1.hkepc.com/forum/redirect.php?goto=findpost&ptid=1574018&pid=24544686

Q: Archos 70/101 點樣可以唔要原生/內置既軟件?
A: 請用System App Remover,
如果動手能力高既話可以入'/system/app', 之後'rm'左佢地

Q: 我部Archos 70/101係咪壞左, 個桌布(Wallpaper)點整都係只用到上半部份.
A: 你部機冇壞, 只係Archos考慮埋你張桌布會打直顯示, 所以打橫顯示時只見到上半部份.
如果想正確顯示成張WALLPAPER, 可以參考ArchosFans既研究:
http://forum.archosfans.com/viewtopic.php?f=74&t=46103

Q: Archos (Gen8)可以連接Y5ZONE或者PCCW個Wi-Fi嗎?
A: 可以, 其實冇乜特別野SET, 連接左Y5ZONE之後, 開瀏覽器, 會自動Redirect去Y5ZONE個Login Page, 登入成功就可以上網了.
*如果一開瀏覽器顯示"無法顯示", 可以去清除瀏覽器的快取(Cache), 再重新載入(refresh)
Y5ZONE login page:
https://www.y5zone.net/hotspot/y5/loginu.asp


Q: 我部Archos 70/101新買番黎, 入左好多歌同片之後一開機就自己REBOOT?
     (死之前部機顯示"Preparing Scan"/"Prepaing Drive")

A: 因為Android本身有Media Scan功能, 每當系統偵測到有外置儲存裝置的時候, Media Scan就會自動啟動, 用意係幫Android系統對Media作分類同建立索引(類似MAC/WIN7既Spotlight/Windows Search來建立系統索引), 方便日後軟件在使用Media時可以減少使用者的等候時間(例如: 音樂, 影片, 圖片庫)
解決方法:
因為Media Scan會無差別對外置儲存裝置掃瞄, 所以你需要在Media Scan之前建立".nomedia"檔案, 此舉能有效阻止Media Scan掃瞄非媒體的資料夾, 例如以下資料夾: gameloft, data, Android...etc
*可以於Android Market上下載'小熊 .nomedia 管理工具'
作者: goddamnit    時間: 2011-3-5 07:17

c兄係有心人. 推!
作者: fai000000    時間: 2011-3-5 07:52

支持師兄~推~
作者: kl0646    時間: 2011-3-5 09:19

支持支持
作者: kaiyin    時間: 2011-3-5 11:19

支持!!!70IT機主報到
作者: ardatdat    時間: 2011-3-5 11:33

本帖最後由 ardatdat 於 2011-3-5 13:28 編輯

呵~~
ardatdat 報到~
Archos 70IT 機主

打個廣告:
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1

*******************************************************************
2011-03-04: 最新測試 kernel 出爐, 請各勇士幫忙試下 (myTV 用 1200/1200 都好順!!!)
http://www.mediafire.com/?0i312yibh9mquqt
File: zImage_archos_2.1.08_recode05.zip
*******************************************************************



作者: joeman    時間: 2011-3-5 11:37

支持下先,順便一問,我部101之前用過1click root,而家好似奇奇怪怪咁自己run d app,kill左一陣又自己run一d無用過既app,大家有無呢個問題呢
作者: ahwah133    時間: 2011-3-5 11:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ahwah133    時間: 2011-3-5 11:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: joeman    時間: 2011-3-5 11:51

我都係咁,kill左一陣又係出番呢!
我諗正常掛,因為新機番呢咩都無裝都係咁. ...
ahwah133 發表於 2011-3-5 11:45

我buy左番來幾日已經用1click,末root之前唔記得la,仲有無ching有此情況呢
作者: meiericamei    時間: 2011-3-5 11:55

支持!支持!清晰左好多呀
作者: goddamnit    時間: 2011-3-5 12:21

我buy左番來幾日已經用1click,末root之前唔記得la,仲有無ching有此情況呢
joeman 發表於 2011-3-5 11:51


我都係. 仲有無故開wifi. 攪到我成日要睇下佢係咪開左.
作者: 小健    時間: 2011-3-5 13:12

此貼為了集中各類/各種有關Archos Internet Tablet(簡稱IT)的問題/資訊/教學而設.
請各位善用此貼作所有有 ...
Leo628 發表於 2011-3-5 01:03



    Wow!終於開帖喇!支持支持!
作者: 小健    時間: 2011-3-5 13:14

呵~~
ardatdat 報到~
Archos 70IT 機主

打個廣告:


************************************************** ...
ardatdat 發表於 2011-3-5 11:33



    唔該ardatdat兄!今晚就試下佢!
作者: alex仔仔07    時間: 2011-3-5 23:04

我都係. 仲有無故開wifi. 攪到我成日要睇下佢係咪開左.
goddamnit 發表於 2011-3-5 12:21



    用 Archangel one-click-root  係會自動連上wifi的,因為每次開機都要連上wifi再可ROOT機。
支持Archos IT 集中討論,因為我都有好多難題未解決,謝謝各位幫忙
作者: ardatdat    時間: 2011-3-5 23:19

本帖最後由 ardatdat 於 2011-3-5 23:21 編輯

樓主可以加埋點樣 tune 個 /data/local.prop 嗎?

做法如下 ( dalvik.vm.execution-mode=int:fast ) 呢句係最重要:

1) 先 root 機
2) edit 呢個 file:  /data/local.prop (記住 backup)
3) 如果無, 就 create 一個, 用 text editor 加入以下呢幾句:

connection.concurrent=100
ro.HOME_APP_ADJ=1
dalvik.vm.execution-mode=int:fast

wifi.supplicant_scan_interval=15
dalvik.vm.heapsize=24m
ro.FOREGROUND_APP_MEM=1536

4) Reboot
5) 加埋個 OC (Over Clock) kernel, 就 perfect
6) 搞點! 之後會發現用起來順好多
作者: abcjerry    時間: 2011-3-5 23:38

root 機後
用terminal emulator打
su
pm setInstallLocation 2

可以將大部份程式裝去SD.來源
http://5i01.com/topicdetail.php?f=566&t=1727795

還有/DATA/CACHE下面的檔案可以刪的
作者: bananapineapple    時間: 2011-3-5 23:45

我又報到一下先~@~!!!!!!!近排好忙都無搞到部機~~,哈哈
作者: Leo628    時間: 2011-3-6 04:11

樓主可以加埋點樣 tune 個 /data/local.prop 嗎?

做法如下 ( dalvik.vm.execution-mode=int:fast ) 呢句係 ...
ardatdat 發表於 2011/3/5 23:19



    加左, 但heapsize我會用vm heap tool (via Market), 但heapsize改左真係有大影響?
作者: Leo628    時間: 2011-3-6 04:23

樓主可以加埋點樣 tune 個 /data/local.prop 嗎?

做法如下 ( dalvik.vm.execution-mode=int:fast ) 呢句係 ...
ardatdat 發表於 2011/3/5 23:19


師兄介唔介意我加呢兩句入我自己個加速POST入面?
wifi.supplicant_scan_interval=15
dalvik.vm.heapsize=24m
作者: Leo628    時間: 2011-3-6 04:52

支持下先,順便一問,我部101之前用過1click root,而家好似奇奇怪怪咁自己run d app,kill左一陣又自己run一 ...
joeman 發表於 2011/3/5 11:37


正常..我KILL完個WIDGET佢都識番生, 因為佢係LAUNCHER真係有用到資源...
所以唯一辦法係減少LAUNCHER, 減少WIDGET, 我會連原生LAUNCHER都DEL埋佢~~^^

但如果其他APPS明明冇用, 佢亦無理由自己開...錦你就要諗下會唔會係流氓軟件~~ 因為我自己之前都中過招
作者: kaiyin    時間: 2011-3-6 10:24

請問係咪有個app可以set每次boot機都會自動run d script????
謝謝
作者: dcpotato    時間: 2011-3-6 10:43

呢個輸入法好個X10,try try。不過未支援香港字。

"gPen繁體版手寫輸入法"
作者: joeman    時間: 2011-3-6 13:03

:
正常..我KILL完個WIDGET佢都識番生, 因為佢係LAUNCHER真係有用到資源...
所以唯一辦法係減少LAUNCHER, 減 ...
Leo628 發表於 2011-3-6 04:52

樓主之前裝過咩中招,而又點解決呢
作者: benlee630    時間: 2011-3-6 13:18

請問點樣先可以用到card reader等等呢? 係咪要買過條線? 謝謝師兄回覆
作者: ardatdat    時間: 2011-3-6 13:36

師兄介唔介意我加呢兩句入我自己個加速POST入面?
wifi.supplicant_scan_interval=15
dalvik.vm.heapsize= ...
Leo628 發表於 2011-3-6 04:23


當然可以^^
heapsize 較左之後, 係 system panel info 可以睇到真係加大左.
有無影響, 就唔知, 只知道其他機加大左係有用的.
作者: Leo628    時間: 2011-3-6 13:38

當然可以^^
heapsize 較左之後, 係 system panel info 可以睇到真係加大左.
有無影響, 就唔知, 只知道其 ...
ardatdat 發表於 2011/3/6 13:36


係咪即係"閾值"?
我用Quick System Info Pro..
作者: JonesChan    時間: 2011-3-6 13:51

本帖最後由 JonesChan 於 2011-3-6 13:52 編輯

我都報個到先。。。。。。。呢排又開始攪番部101啦。。。。。。。
但係用左新版OC1200之後都係睇唔到tvb.com...
但係宜家部機又真係順左好多。。。。
作者: alex仔仔07    時間: 2011-3-6 16:52

我想請教大家,我只用Archangel one-click-root,可不可以OC呢?
作者: abcjerry    時間: 2011-3-6 20:38

我想請教大家,我只用Archangel one-click-root,可不可以OC呢?
alex仔仔07 發表於 2011-3-6 16:52



    我部101可以超.不過最多超到1.1G
去下MILESTONE OVERCLOCK同GSCRIPT LITE
LOAD入超頻核心
之後去GSCRIPT新建腳本
打下
echo 1100000 > /proc/overclock/max_rate
作者: Leo628    時間: 2011-3-7 01:34

:
樓主之前裝過咩中招,而又點解決呢
joeman 發表於 2011/3/6 13:03


正確黎講係我女朋友中過招, 因為之前'黑市'盛行, 佢亂係黑市DL左好多APPS, 有一半都係流氓軟件, 會自己上網, 會自己SMS, 好彩SD CARD冇乜自己野....總之裝APPS之前認真睇一睇個APPS申請既PERMISSION先好按下'確定'!
作者: Leo628    時間: 2011-3-7 01:36

請問點樣先可以用到card reader等等呢? 係咪要買過條線? 謝謝師兄回覆
benlee630 發表於 2011/3/6 13:18


之前有師兄討論過:
http://h1.hkepc.com/forum/viewth ... p;extra=&page=1
http://h1.hkepc.com/forum/redire ... 63&pid=24431766
作者: 小健    時間: 2011-3-7 02:43

小弟請教一下…如果可以成功delete到 /system/app/入面的apk呢???
作者: Leo628    時間: 2011-3-7 04:42

小弟請教一下…如果可以成功delete到 /system/app/入面的apk呢???
小健 發表於 2011/3/7 02:43



=,=
http://h1.hkepc.com/forum/redire ... 86&ptid=1574956
作者: 小健    時間: 2011-3-7 05:02

=,=
Leo628 發表於 2011-3-7 04:42



    Thanks....
咁可以點改DroidSansFallback.ttf??
我用SDE root/One Click Root都係唔可以Full r/w既....=..=
作者: 小健    時間: 2011-3-7 05:05

Thanks....
咁可以點改DroidSansFallback.ttf??
我用SDE root/One Click Root都係唔可以Full r/w既. ...
小健 發表於 2011-3-7 05:02



      呀!!!我知道點解喇!!!
因為Kernal同initramfs.cpio.gz問題,我可能flash左個未有Full r/w既Kernal!!!
之前都係咁!!!!一flash左ardatdat最新果個initramfs.cpio.gz+zImage就可以Full r/w 任delete都得了!!!
作者: kaiyin    時間: 2011-3-7 11:23

請問係咪有個app可以set每次boot機都會自動run d script????
謝謝
kaiyin 發表於 2011-3-6 10:24


push
作者: 小健    時間: 2011-3-7 13:28

push
kaiyin 發表於 2011-3-7 11:23


請看#1 Swap教學
作者: sirionzone    時間: 2011-3-7 13:36

101 sde~~
作者: eddychan    時間: 2011-3-7 23:46

各位用70的ching可以分享吓你地用d咩套呢?幾$&邊到買....thx
作者: HachiTora    時間: 2011-3-8 11:06

報到!!...支持
作者: joeman    時間: 2011-3-8 12:40

各位用70的ching可以分享吓你地用d咩套呢?幾$&邊到買....thx
eddychan 發表於 2011-3-7 23:46
我用緊原裝跟果個CASE,未有合眼合價格
作者: 小健    時間: 2011-3-8 13:20

本帖最後由 小健 於 2011-3-8 13:32 編輯

回復 41# eddychan
IMAG0346.jpg
我星際買$68

圖片附件: IMAG0346.jpg (2011-3-8 13:28, 137.79 KB) / 下載次數 258
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1147153&k=70c540028df336ca6359ffb403d7ad35&t=1782200589&sid=28jJaOc3cU


作者: xinshouzai    時間: 2011-3-8 13:34

報到. 並求問? 看mytv. 播完廣告後, 自動關閉. 我找不到以前的link 關於解決方法.
請CHING 們幫忙.
作者: stancowong    時間: 2011-3-8 13:36

其實大家用緊initramfs+oc 定 UrukDroid?
之前用initramfs+oc,但bt tethering 有bug,所以轉左UrukDroid。
雖然用左class 10 sd card,但不是快所多。用mytv 要 load 幾次先得。
請問新既initramfs fix 左未?
另外,各ching既swap file放係sd card 定 internal storage? 速度有否分別?
作者: 小健    時間: 2011-3-8 13:45

其實大家用緊initramfs+oc 定 UrukDroid?
之前用initramfs+oc,但bt tethering 有bug,所以轉左UrukDroid。 ...
stancowong 發表於 2011-3-8 13:36



    我個人覺得用官方rom好d....因為UrukDroid 會auto delete我d media files.............
作者: Leo628    時間: 2011-3-8 15:32

回復  eddychan

我星際買$68
小健 發表於 2011/3/8 13:20



我見到有隻同呢隻一樣, 但冇牌子$35, 可以雙面用, 黑色紅色雙面....
作者: Leo628    時間: 2011-3-8 15:33

我用緊原裝跟果個CASE,未有合眼合價格
joeman 發表於 2011/3/8 12:40


跟機有CASE~!? 死喇, 我冇既!?
作者: joeman    時間: 2011-3-8 15:40

跟機有CASE~!? 死喇, 我冇既!?
Leo628 發表於 2011-3-8 15:33
我係百記買16g有送,買8g版要另外買
作者: Leo628    時間: 2011-3-8 17:59

推介一個軟件俾大家用, 因為呢度POST唔到APK檔..

轉貼應該可以掛..
http://bbs.gfan.com/viewthread.p ... p;extra=&page=1

圖片附件: WP_000049 (2).jpg (2011-3-8 17:57, 149.44 KB) / 下載次數 186
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1147248&k=6cb67c7b46b34ca6039770bd6929943b&t=1782200589&sid=28jJaOc3cU


作者: 小健    時間: 2011-3-8 18:20

跟機有CASE~!? 死喇, 我冇既!?
Leo628 發表於 2011-3-8 15:33



    我Centralfield買都冇跟…
作者: 小健    時間: 2011-3-8 18:22

本帖最後由 小健 於 2011-3-8 18:24 編輯

回復 45# xinshouzai


    請看» Archos 70/101 Firmware 2.1.0X Root + OC kernel (04 MAR Updated!)252# 小健
作者: alex仔仔07    時間: 2011-3-8 18:23

我係百記買16g有送,買8g版要另外買
joeman 發表於 2011-3-8 15:40



    咁你係百記買16g版是否$2980?
作者: xinshouzai    時間: 2011-3-8 18:51

回復 53# 小健


    Thanks! Ching.
作者: joeman    時間: 2011-3-8 19:25

咁你係百記買16g版是否$2980?
alex仔仔07 發表於 2011-3-8 18:23
唔係喎,係2780
作者: benlee630    時間: 2011-3-8 19:38

2011-03-08 19.26.12.jpg

買左番黎, 諗住試下喇... 點知.....

2011-03-08 19.27.12.jpg

但係我又試過, 直插USB手指, CARD READER落部101都直接READ到,
不過奇怪既係, 經CARD READER可以LOAD到SD等等, 但係就LOAD唔到XD CARD
我試過USB 手指型CARD READER同插線既CARD READER都得,
咁其實係咪唔使買番條CA-157呢...?

圖片附件: [係星際買既CA-157] 2011-03-08 19.26.12.jpg (2011-3-8 19:32, 47.53 KB) / 下載次數 241
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1147293&k=fac3a7d2d4d09e072551406d74c478ad&t=1782200589&sid=28jJaOc3cU



圖片附件: [USB HOST頭唔岩既....] 2011-03-08 19.27.12.jpg (2011-3-8 19:32, 52.69 KB) / 下載次數 259
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1147294&k=d6492348124458b6b2a02fe2caefd44a&t=1782200589&sid=28jJaOc3cU


作者: wdenniz    時間: 2011-3-8 22:20

我見到有隻同呢隻一樣, 但冇牌子$35, 可以雙面用, 黑色紅色雙面....
Leo628 發表於 2011-3-8 15:32

ching 你係邊見到嫁???=D
我一早已經唔想要書形果隻套la!!!
搞到部機厚晒重晒!!!
作者: goddamnit    時間: 2011-3-8 22:24

推介一個軟件俾大家用, 因為呢度POST唔到APK檔..

轉貼應該可以掛..
Leo628 發表於 2011-3-8 17:59



    咦! 幾正咁喎! thx c兄!
作者: goddamnit    時間: 2011-3-8 22:27

買左番黎, 諗住試下喇... 點知.....



但係我又試過, 直插USB手指, CARD READER落部101都直接RE ...
benlee630 發表於 2011-3-8 19:38



    101 冇需要買呢條cable...............
作者: benlee630    時間: 2011-3-8 22:48

回復 60# goddamnit


下...................... 多謝師兄回覆先   
作者: Leo628    時間: 2011-3-9 01:21

ching 你係邊見到嫁???=D
我一早已經唔想要書形果隻套la!!!
搞到部機厚晒重晒!!! ...
wdenniz 發表於 2011/3/8 22:20



星隙2樓, ARCHOS冇乜人識...所以大陸都冇新貨番..我最想買底殼
作者: 小健    時間: 2011-3-9 13:18

星隙2樓, ARCHOS冇乜人識...所以大陸都冇新貨番..我最想買底殼
Leo628 發表於 2011-3-9 01:21



    星隙!?
作者: Leo628    時間: 2011-3-9 15:14

星隙!?
小健 發表於 2011/3/9 13:18


星際...
作者: Leo628    時間: 2011-3-9 17:35

更新左Q&A
作者: Leo628    時間: 2011-3-9 17:46

當然可以^^
heapsize 較左之後, 係 system panel info 可以睇到真係加大左.
有無影響, 就唔知, 只知道其 ...
ardatdat 發表於 2011/3/6 13:36


我改做:
wifi.supplicant_scan_interval=120
dalvik.vm.heapsize=32m
作者: alanszeong    時間: 2011-3-9 18:17

我改做:
wifi.supplicant_scan_interval=120
dalvik.vm.heapsize=32m
Leo628 發表於 2011-3-9 17:46



其實有咩野用呢?
作者: Leo628    時間: 2011-3-9 18:37

其實有咩野用呢?
alanszeong 發表於 2011/3/9 18:17


第一個可以達到慳電效果.
第二個改HEAPSIZE
wifi.supplicant_scan_interval=120 //冇WIFI時, 隔幾多秒尋找WIFI, 120=120秒
dalvik.vm.heapsize=32m //更改heapsize (預設為24m)
作者: Henry!!    時間: 2011-3-9 19:15

101 Andriod新手報到!!
都睇左大半個月post 都未識點玩部機,
打算restore 部機跟住黎做,但仲有好多野唔明,
1.兩種root 有乜野分別??
2.root 完SWAP +OC係咪部機就會順D?仲需要做D乜??
3.myTV 點樣可以睇哂成套??
sorry 只係問D機本問題,但真係睇唔明,越睇得多就越唔明
希望幫幫手,謝謝!!
作者: west999    時間: 2011-3-9 19:23

見大家咁落力推Archos IT,作為用家覺得好開心

等我呢個新手都貢獻下簡易swap方法 (其實都是大家講過既)
1.裝Archangel,按root
2.裝Swapper,去設定set好swap size256,再按swap建立swap file,再按on,完成

swap完部機真係有明顯改善,mytv都少lag
希望幫到d想swap的新手用家
作者: cape    時間: 2011-3-10 10:05

如果要買sd 卡係咪買class 10 16gb最好?
之前好似見有d師兄話32gb swap唔到…
作者: JonesChan    時間: 2011-3-10 12:01

有冇師兄係用左UrukDroid0.7呢???
作者: 小健    時間: 2011-3-10 15:11

本帖最後由 小健 於 2011-3-10 15:15 編輯

回復 71# cape
如果要買sd 卡係咪買class 10 16gb最好?
之前好似見有d師兄話32gb swap唔到…
cape 發表於 2011-3-10 10:05


小弟做左個MicroSD/Internal Storage既測試!

A70IT.PNG
^ Archos 70 IT Internal Storage 速度

ADATA16C10.PNG
^ ADATA 16GB Class10 MicroSD 速度

KINGMAX16C10.PNG
^ KINGMAX 16GB Class10 MicroSD 速度

Internal Storage 既速度係最快~所以我會用黎做SWAP!!
希望可以幫到你!!

圖片附件: [Archos 70 IT Internal Storage] A70IT.PNG (2011-3-10 15:08, 22.61 KB) / 下載次數 211
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1148028&k=faa8fafea44f25190265b839006802bc&t=1782200589&sid=28jJaOc3cU



圖片附件: [ADATA 16GB Class10 MicroSD] ADATA16C10.PNG (2011-3-10 15:08, 27.74 KB) / 下載次數 250
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1148029&k=c53f0693f382801da315f3684e77c05b&t=1782200589&sid=28jJaOc3cU



圖片附件: [KINGMAX 16GB Class10 MicroSD] KINGMAX16C10.PNG (2011-3-10 15:08, 26.94 KB) / 下載次數 189
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1148030&k=ee29e1d0274298dc1815fc2281fc329f&t=1782200589&sid=28jJaOc3cU


作者: neo338388    時間: 2011-3-10 15:21

ezPDF問題~~
A70 開PDF後menu自動hidden, 唔知點先叫得佢返出黎!  
作者: 小健    時間: 2011-3-10 16:10

ezPDF問題~~
A70 開PDF後menu自動hidden, 唔知點先叫得佢返出黎!
neo338388 發表於 2011-3-10 15:21



    按Power制2秒>按鍵模式>ok!
作者: 小健    時間: 2011-3-10 16:12

有冇師兄係用左UrukDroid0.7呢???
JonesChan 發表於 2011-3-10 12:01



    我用過...唔stable所以唔用了...
作者: fai000000    時間: 2011-3-10 16:20

有冇師兄係用左UrukDroid0.7呢???
JonesChan 發表於 2011-3-10 12:01



我試緊~用埋佢個oc kernal
行到1853分~
作者: Leo628    時間: 2011-3-10 16:38

ezPDF問題~~
A70 開PDF後menu自動hidden, 唔知點先叫得佢返出黎!
neo338388 發表於 2011/3/10 15:21


裝button savior or softkeys
作者: JonesChan    時間: 2011-3-10 16:50

我宜家用緊0.7~~~
宜家WIFI成日好似冇野LOAD咁呀~~~
個WIFI成日ON居居咁!!!有冇計攪攪呢???
但係我就覺得呢個ROM都幾快~~~~
作者: fai000000    時間: 2011-3-10 17:13

我宜家用緊0.7~~~
宜家WIFI成日好似冇野LOAD咁呀~~~
個WIFI成日ON居居咁!!!有冇計攪攪呢???
但係我就覺得呢 ...
JonesChan 發表於 2011-3-10 16:50


係幾快~可能因為ext4關係
不過就唔係太穩定~
希望1.0會有改善啦~
作者: 石黑幸四郎    時間: 2011-3-10 19:51

回復  cape


小弟做左個MicroSD/Internal Storage既測試!


^ Archos 70 IT Internal Storage 速度


^ A ...
小健 發表於 2011-3-10 15:11



    ching 請問咩係Internal Storage
作者: neo338388    時間: 2011-3-10 20:19

裝button savior or softkeys
Leo628 發表於 2011-3-10 16:38



裝左button savior, 但係back同menu都無反應, 係得個home掣正常~~ 是否唔兼容?  
作者: lok2007    時間: 2011-3-10 21:47

心大心細唔知買唔買好
巴打知唔知dualcore 幾時出
作者: 小健    時間: 2011-3-10 23:59

ching 請問咩係Internal Storage
石黑幸四郎 發表於 2011-3-10 19:51



    姐係内置8GB/16GB:funk:
作者: 小健    時間: 2011-3-11 00:05

裝左button savior, 但係back同menu都無反應, 係得個home掣正常~~ 是否唔兼容?   ...
neo338388 發表於 2011-3-10 20:19



    我都有同樣問題…我諗應該唔兼容……
作者: alanszeong    時間: 2011-3-11 00:21

有冇開左usb果個debug mode同root? 開左先得的
btw.....有d apps真係唔十卜的
作者: 小健    時間: 2011-3-11 00:47

本帖最後由 小健 於 2011-3-11 00:57 編輯

回復 69# Henry!!
101 Andriod新手報到!!
都睇左大半個月post 都未識點玩部機,
打算restore 部機跟住黎做,但仲有好多野唔明,
...
Henry!! 發表於 2011-3-9 19:15


1. 一:Archangel One Click Root 唔會冇保養,但係唔可以Flash OC Kernal; 二: SDE Root 會冇保養,但係可以任意Flash Kernal/ROM

2. Root完 Swap+OC係會順d(起碼可以播到Mytv互動新聞),仲要裝SetCPU調校CPU Clock!

3. 一. 安裝SDE(會冇保養)
二. Flash ardatdat兄的OC Kernal (zImage_archos_recode04A.zip)
三. Swap 512MB from Internal Storage
四. 改Swappiness到60以上 (Terminal Emulator打 echo 60 > /proc/sys/vm/swappiness)
五. 安裝SetCPU
六. 開SetCPU將CPU Clock調到1000-1200,同選performance 如下圖
snap20110310_161918.png
七. 安裝Dolphin HD Browser (因為Build-in Browser係會自動調低CPU Clock既...)
八. 開Dolphin HD上Mytv互動新聞
九. 等佢Load完廣告之後按住Home Switch返去SetCPU調返1000-1000 如下圖
snap20110310_162444拷貝.gif snap20110310_162503.png snap20110310_162516.png
十. 按Back返去Dolphin HD, 流暢播放!

另外如果要睇Appledaily 蘋果動新聞的話就要Set返1000-1000

咁就可以播到架喇~
snap20110310_162903拷貝.gif

圖片附件: snap20110310_161918.png (2011-3-11 00:28, 38.6 KB) / 下載次數 191
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1148253&k=71c3f1480e541e807401a7996b095482&t=1782200589&sid=28jJaOc3cU



圖片附件: snap20110310_162503.png (2011-3-11 00:28, 112.97 KB) / 下載次數 179
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1148254&k=b693c45da9f86c95ad8e53c56eab6f37&t=1782200589&sid=28jJaOc3cU



圖片附件: snap20110310_162516.png (2011-3-11 00:49, 38.44 KB) / 下載次數 171
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1148273&k=e33a9663e361545b88cfa56502b61147&t=1782200589&sid=28jJaOc3cU



圖片附件: snap20110310_162444拷貝.gif (2011-3-11 00:55, 66.94 KB) / 下載次數 182
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1148275&k=af471406b41e308881482c7f24f2a929&t=1782200589&sid=28jJaOc3cU



圖片附件: snap20110310_162903拷貝.gif (2011-3-11 00:55, 93.79 KB) / 下載次數 179
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1148276&k=76056cce57639fbd5258cf82325fa047&t=1782200589&sid=28jJaOc3cU


作者: fai000000    時間: 2011-3-11 00:53

回復  Henry!!


1. 一: 唔會冇保養,但係唔可以Flash OC Kernal; 二:  會冇保養,但係可以任意Flash Kernal ...
小健 發表於 2011-3-11 00:47

師兄~點開要開左mytv先調番1000?
一開始調左1000先唔得?
謝謝
作者: 小健    時間: 2011-3-11 00:59

本帖最後由 小健 於 2011-3-11 01:00 編輯
師兄~點開要開左mytv先調番1000?
一開始調左1000先唔得?
謝謝
fai000000 發表於 2011-3-11 00:53



    因為CPU Clock要高過1000睇完廣告先唔會彈出去....
作者: Leo628    時間: 2011-3-11 01:08

本帖最後由 Leo628 於 2011-3-11 01:42 編輯
裝左button savior, 但係back同menu都無反應, 係得個home掣正常~~ 是否唔兼容?   ...
neo338388 發表於 2011/3/10 20:19



裝呢個:
SoftKeys
https://market.android.com/detai ... oo.android.SoftKeys

Button Savior解決方法:(我部機唔WORK)
http://forum.xda-developers.com/ ... 20&postcount=49

Button Savior:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=865525
作者: 小健    時間: 2011-3-11 01:13

回復 77# fai000000
我試緊~用埋佢個oc kernal
行到1853分~
fai000000 發表於 2011-3-10 16:20



    我用官方2.1.08 ROM+SDE+OC Kernal(04A)+Swap512 from Internal, Swappiness 60+Set local.prop
跑分如下:







改左local.prop:

ro.sf.lcd_density=128會變左咁:

作者: Leo628    時間: 2011-3-11 01:42

回復  fai000000



    我用官方2.1.08 ROM+SDE+OC Kernal(04A)+Swap512 from Internal, Swappiness 60+S ...
小健 發表於 2011/3/11 01:13


有冇試過用120?
我見XDA D人改到個SOFTKEY好細, 不過係101用先正, 70用就真係好難禁..
作者: 小健    時間: 2011-3-11 05:05

裝呢個:
SoftKeys


Button Savior解決方法:(我部機唔WORK)


Button Savior:
Leo628 發表於 2011-3-11 01:08



    Button Savior個解決方法真係work~thanks!!
作者: fai000000    時間: 2011-3-11 06:36

本帖最後由 fai000000 於 2011-3-11 09:03 編輯
回復  fai000000



    我用官方2.1.08 ROM+SDE+OC Kernal(04A)+Swap512 from Internal, Swappiness 60+S ...
小健 發表於 2011-3-11 01:13


我分1848
cpu:4874
mem:939
i/o:2848
2d:222
3d:359

我只有i/o 高分~
其他都差過你~
作者: cape    時間: 2011-3-11 08:38

但係有d師兄話internal storage 做swap會好易死,係咪真?

回復  cape


小弟做左個MicroSD/Internal Storage既測試!


^ Archos 70 IT Internal Storage 速度


^ A ...
小健 發表於 2011-3-10 15:11

作者: fai000000    時間: 2011-3-11 09:02

但係有d師兄話internal storage 做swap會好易死,係咪真?
cape 發表於 2011-3-11 08:38


我都聽過有個師兄係咁講~
可能因為SWAP成日讀寫會易整壞internal storage
所以我都係將個SWAP放係SD Card穩陣d~(可能心理作用)
作者: 小健    時間: 2011-3-11 13:20

我分1848
cpu:4874
mem:939
i/o:2848
2d:222
3d:359

我只有i/o 高分~
其他都差過你~ ...
fai000000 發表於 2011-3-11 06:36

我用UrukDroid0.7+OC 可以過二千分架喎!@@
作者: fai000000    時間: 2011-3-11 13:35

我用UrukDroid0.7+OC 可以過二千分架喎!@@
小健 發表於 2011-3-11 13:20


我裝過3次 0.7
都係18xx分~
我咩都無改~
淨係update左佢果個oc kernal
作者: 小健    時間: 2011-3-11 13:53

我裝過3次 0.7
都係18xx分~
我咩都無改~
淨係update左佢果個oc kernal
fai000000 發表於 2011-3-11 13:35


有冇用SetCPU set 1200-1200??@@
作者: fai000000    時間: 2011-3-11 15:53

有冇用SetCPU set 1200-1200??@@
小健 發表於 2011-3-11 13:53


SET左1200
但佢cpu分都係得4千幾
可能佢個oc kernal 未優化





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2