作者: mcclane 時間: 2010-12-5 23:35 標題: Archos 經藍牙用WM 6.1 手機上網
我用Xperia X1經多次嘗試,WifiRouter是不能用,反而程式集內的"網際網路共用"OK,方法如下:
1. X1及Archos 70 都開 藍牙,用X1新增新裝置,找Archos 70及確認密碼。注:Archos 70 中藍牙設定會看見X1下面寫"已配對,但尚未連接"
2. X1 去 開始→程式集→網際網路共用,PC連線:藍牙PAN,網路連線:(你的手機網路,如:3),然後按 "連線"
3. Archos 70 去 設定→無線與網路→take "Wi-Fi" (不是開玩笑,我都唔明,唔開用不到)
4. Archos 70 去 設定→無線與網路→手機tethering→選擇你的設備的連接 "藍牙"→從所有已配對和相容Tethering的設備中選擇 "X1"→tether
完成後Archos 70 右上角除了藍牙Logo外會多個電話Logo,設定→無線與網路→WiFi會沒有Take。
我在九巴上試過OK
作者: swh0660 時間: 2010-12-5 23:47
作者: google 時間: 2010-12-6 09:55
回復 1# mcclane
要開埋WiFi咁怪
我用Moto A3100 唔使wo
作者: 紫河馬 時間: 2010-12-6 10:02
thx ching, good reference!!!!
作者: 小俠客 時間: 2010-12-6 11:15
即係你既做法同樓主一樣,只係唔駛開WIFI?
仲未搵唔到機買,無得試......
作者: pass0418 時間: 2010-12-6 15:16
WIFI + BT 一齊開, 未會好快無電?
作者: mcclane 時間: 2010-12-6 20:23
Wifi會自動Cut
作者: yuer710 時間: 2010-12-6 23:22
新手,有點不明
70本身可以用WIFI,為什麼還要用手機的WIFI功能棧上網,是因為想用手機的WIFI服務嗎?但手機WIFI服務可以在巴士上流動使用嗎?
作者: mcclane 時間: 2010-12-6 23:35
Archos 70 沒有3G,所以用3G手機令Archos 70 流動上網
作者: kenneth_choi 時間: 2011-2-17 09:05
我都係用 X1, 只係試過一次成功, 之後就冇次得, 請問應該點SET呢? 仲有冇其他方法呀? 謝謝.
作者: mcclane 時間: 2011-2-17 22:06
一次多數不成功,連續兩次,第二次會成功

