作者: 167pk 時間: 2010-11-11 22:35 標題: 山寨 P7 新機下星期跟 2.2 系統
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ngkf 時間: 2010-11-11 22:40
呢樣野鬼頭做得好好多。
作者: 167pk 時間: 2010-11-11 22:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Famas_HK+ 時間: 2010-11-11 22:47
新rom…好驚,想起當初2.1剛剛出…真係自己搵黎煩。
依加2.1先穩定dddddd…2.2又黎。
冇新方案冇咩驚喜。
作者: 167pk 時間: 2010-11-11 22:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: goa 時間: 2010-11-11 22:52
雖然都係2.1 既minor update, 但我十月買到依家都叫到出過兩次啦, 好過冇啦
作者: 167pk 時間: 2010-11-11 22:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eim21048 時間: 2010-11-11 23:05
2.2几時到?
作者: 167pk 時間: 2010-11-11 23:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kyleli 時間: 2010-11-11 23:10
P7 我唔熟, 不過照道理如果無轉過PCBA設計應該係支持. 可照上.
聽聞有幾間PAD廠都係呢個月底前會有2.2. 大陸野有就通街都有, 應該都似堅堅地.
作者: goa 時間: 2010-11-11 23:14
你咪仲易

作者: 167pk 時間: 2010-11-11 23:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kyleli 時間: 2010-11-11 23:23
回復 12# 167pk
據可靠消息指係堅會出, 因為下星期係大陸"GO膠會", 好多廠都密謀緊, 電容屏會有, 2.2 都會有. 希望係真, 有時間都可以上去睇下. 無蝕底的.
作者: kinlingbb 時間: 2010-11-12 00:01
新P7希望快D出啦,最好有埋電容mon就perfect~
作者: kinlingbb 時間: 2010-11-12 00:02
Taobao 舊P7大部份都冇貨賣~
作者: Famas_HK+ 時間: 2010-11-12 00:06
天璣 新機就出啦,預載2.2,基本上同P7冇乜分別,RAM都冇加,但只係個解像度轉左做800x600 4:3尺寸…P7已經用唔到,你話死未…哈哈!
作者: goa 時間: 2010-11-12 00:09
解像度轉左做800x600 4:3尺寸 <-- 呢個解像度好用d喎
作者: kyleli 時間: 2010-11-12 00:11
800 X 600 好睇唔好食, ANDROID 好多APPS都係DESIGN FOR 手機, 4:3 好多時行唔到, 會FC.

作者: Famas_HK+ 時間: 2010-11-12 00:11
好似係今個月Telechip出左Android 2.2檔,所以大批山寨都可以升到。
但時間咁少,唔知d廠俾你升果時會唔會好多bugs者,尤其是P7有多點觸控,但可能照搬過去都work,程式野我係白痴的,請指教!
作者: Famas_HK+ 時間: 2010-11-12 00:15
智器T7 一早4:3啦,讀取檔案速度仲比P7快三份一,個mon d色都靚好多,但冇兩點觸控同HDMI,可用空間得六十幾MB。
作者: Famas_HK+ 時間: 2010-11-12 00:16
FC就唔係太多,用Telechip都係因素之一,特別係遊戲。
作者: goa 時間: 2010-11-12 00:17
又係喎, 不過睇ebook/漫畫好d嘛
作者: goa 時間: 2010-11-12 00:19
就係唔明p7個mon既色點解會咁差, acho部c901行1.5個mon都好好多
作者: kyleli 時間: 2010-11-12 00:26
應該唔得, 唔同機PCB走線設計唔同, ROM入面要處理埋供電, 程序執行等等設定. 所以每款機都要行返原廠既upgrade rom先升到, 除非有時間爆開個rom, 抽返有用既data自己改, 否則就算真係好彩flash到, 都有好多問題.
作者: Famas_HK+ 時間: 2010-11-12 00:40
Telechip應該係成個配套架,佢修改完Google個2.2,再俾山寨自己改。
Telechip係成個架構方案,基本上你唔加乜乜物物,應該好快搞掂,好似Nexus One咁,官方出就即刻升到,岩唔岩呢?!
咁有d廠又4:3mon…又HDMI/3G,兩點觸控等,就要自己再寫囉。
作者: Famas_HK+ 時間: 2010-11-12 00:46
mon顏色應該係用料問題,用慣左…智器個mon都好按d,我依加在屋企都係用T7取代手機上網/check mail/MSN等,P7變左相架…哈哈!
可能升左2.2我會用返P7既。
作者: kyleli 時間: 2010-11-12 01:05
岩呀. 問題只不過會出現係山寨廠自己改呢個部份. 因為好多山寨根本無資源/人才去自己設計rom, 佢地只不過係買方案同零件砌機出貨而已, 而佢地最得意既手法(亦係最大升級障礙)就係每間山寨既自己既貨, 會加入某d特別功能. (呢個無辦法, 因為面對競爭對手, 大家一模一樣就只有鬥價, 改dd咪又一隻新機囉), 升級對佢地黎講. 真係睇彩數. 簡單d講, 要花時間同人力去升級一隻舊機, 同買新料砌新機出新貨. 你覺得邊個賺到多d錢? 賺得多果個咪就係佢地既選擇囉...
作者: oldtwohk 時間: 2010-11-12 02:05
回復 1# 167pk
師兄:
咪話咗你聽,
天璣廠15號出2.2,
月底大量出機!
天璣8吋~P8係用緊2.2,
P8同P7係一樣,
想試下2.2,去買部P8咪知囉!
仲有佢問我有無興趣係香港幫佢做維修,
買機順手俾埋"士啤拍",
以後壞機唔使拎返上廠喎!!!!
作者: goa 時間: 2010-11-12 08:02
回復 28# oldtwohk
咁我地咪好方便, 不如你做埋代理啦
作者: 167pk 時間: 2010-11-12 13:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: leung1610 時間: 2010-11-12 14:05
回復 167pk
師兄:
咪話咗你聽,
天璣廠15號出2.2,
月底大量出機!
天璣8吋~P8係用緊2.2,
P8同P7係一樣,
想 ...
oldtwohk 發表於 2010-11-12 02:05
請問P8有無兩點TOUCH, 重力感應同GPS??
作者: 167pk 時間: 2010-11-12 14:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gamez 時間: 2010-11-12 20:47
讚成!!
作者: 167pk 時間: 2010-11-13 11:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Crash9898 時間: 2010-11-13 11:33
唔駛免費修理 ; 買机保一年OK
作者: phoenic 時間: 2010-11-13 14:02
是邊部P7呀?咩牌子?
作者: goa 時間: 2010-11-15 12:11
你o岩, 係可視角度差, 不過如果我想幫p7講好說話, 可唔可以話佢私"忍"度高呀, 唔駛比見到我做緊咩野

作者: oldtwohk 時間: 2010-11-15 23:12
回復 28# oldtwohk https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1103752&k=dadadb604910fe97a712e9fb1db09818&t=1782308043&sid=57XmJjls0R

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1103753&k=2c10e3783ba7837cbdfd4858eaf289be&t=1782308043&sid=57XmJjls0R

作者: 167pk 時間: 2010-11-15 23:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 167pk 時間: 2010-11-15 23:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: oldtwohk 時間: 2010-11-15 23:22
回復 39# 167pk
師兄:
Rockchips同Telechips唔同啊!!!!
作者: eim21048 時間: 2010-11-15 23:44
唸住過左15號我都會問..好心急阿..

作者: NetSoul 時間: 2010-11-16 00:15
我都好心急, 已經唔想再等Archos 70啦
作者: oldtwohk 時間: 2010-11-16 22:44
回復 42# eim21048
師兄:
未有咁快流出市面,
等多幾日啦!
頭批貨唔會派街!
作者: NetSoul 時間: 2010-11-16 22:48
師兄你咁講係咪已經Confirm左會出, 只係時間未到啊 ?
作者: newkid 時間: 2010-11-16 23:05
未來幾日好緊張啊 !
期待發掘P7跑Android 2.2時,在效能和操作上會否有實質的提升。
作者: peterjohn 時間: 2010-11-16 23:08
精神折磨......
作者: applebabyxp 時間: 2010-11-17 11:45
太多choice ....
作者: ronaldphl 時間: 2010-11-17 11:52
無記錯的話,硬件上telechip 應該跑唔到 flash 10.1
縱使行到, 都會好窒
作者: slxar 時間: 2010-11-22 20:31
係某個網站見到
http://goods.ruten.com.tw/item/qa?21011134534252#qna
作者: Famas_HK+ 時間: 2010-11-22 21:00
天璣 都未出聲…佢知個日期?!
作者: slxar 時間: 2010-11-22 21:35
回復 51# Famas_HK+
佢好似講到已經有咁-.-唔知有冇知情人士講下

作者: drslump 時間: 2010-11-23 12:28
期待實機效能係點~
作者: NetSoul 時間: 2010-11-23 16:10
唔知係唔係舊機太多存貨要等出晒先放2.2機出街呢
作者: slxar 時間: 2010-11-23 16:29
回復 54# NetSoul
直接放個2.2比人升咪仲好,唔洗煩-.-
作者: 167pk 時間: 2010-11-23 16:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: newkid 時間: 2010-11-24 12:35
M701的官方2.2测试版已发布,可直接到官网下载。
http://www.haipad.net/DownloadShow.asp?ID=10
热烈期待P7官方2.2的发布!
作者: 167pk 時間: 2010-11-24 13:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eim21048 時間: 2010-11-24 18:45
CM出個d rom係好野..不過都要齊driver先推得到部機...等下la...
作者: oldtwohk 時間: 2010-11-24 23:13
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1106865&k=3a3338139dbc3d11951494a417389ef5&t=1782308043&sid=57XmJjls0R

作者: 167pk 時間: 2010-11-24 23:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eim21048 時間: 2010-11-24 23:37
信唔過
作者: oldtwohk 時間: 2010-11-24 23:39
回復 61# 167pk
師兄:
係咪劉備借荊州,一去無回頭???
作者: 167pk 時間: 2010-11-25 12:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: oldtwohk 時間: 2010-11-25 23:00
回復 64# 167pk
師兄:
唔好意思!呢幾日唔得閒,
聽日我問一下啦!
有就send俾你!


