Board logo

標題: 討論兩把電鑽點揀 [打印本頁]

作者: mobile2    時間: 前天 10:45     標題: 討論兩把電鑽點揀

[attach]2530561[/attach]

電池放在中間及後面,左面前手柄是否冇咁好揸手?
用左邊果把時要將手柄撥埋一邊,唔可以置中用,
但右邊果把冇呢個問題
作者: ghost2377    時間: 前天 10:53

垂直收藏
橫向才好發力
作者: mobile2    時間: 前天 11:15

垂直收藏
橫向才好發力
ghost2377 發表於 2026-6-22 02:53


左邊要橫向用,右邊就橫向或垂直用都得
兩把都可垂直收藏
作者: Tom_jerry    時間: 前天 12:53

本帖最後由 Tom_jerry 於 2026-6-22 05:07 編輯

5401 十年前o既款仲有賣咩

喵2017年時買,到今日仲未壞

[attach]2530617[/attach][attach]2530620[/attach]
作者: Bluth_Lai    時間: 前天 13:01

5401氣缸連電池重量集中喺前面,水平鑽窿時需額外發力保持平衡;
5401散熱開孔喺手柄上方,長期使用容易入灰;
5401由打鑿功能,5408則省略。但5408鑽窿時震動較低,鑽牆身會更精準;
5408機身更細,手柄設計更好揸手;
由於輕型油壓鑽焦耳不大,甚少會有人裝手柄使用,故對電池摭擋問題不大
作者: Tom_jerry    時間: 前天 13:05

5401氣缸連電池重量集中喺前面,水平鑽窿時需額外發力保持平衡;
5401散熱開孔喺手柄上方,長期使用容易入 ...
Bluth_Lai 發表於 2026-6-22 05:01



    仲有多左上螺絲功能5401係可以正反轉
作者: Bluth_Lai    時間: 前天 13:25

5401 十年前o既款仲有賣咩

喵2017年時買,到今日仲未壞
Tom_jerry 發表於 2026-6-22 04:53



    在下之前用開WORX嘅WU380S同WU389,WU380S就算鑽窿前用鑿定位,都好難精準控制鑽窿。據聞WU384有減震,襯618試下換WU384+集塵器,唔使每次鑽窿清潔咁麻煩


[attach]2530623[/attach]
作者: Tom_jerry    時間: 前天 13:28

在下之前用開WORX嘅WU380S同WU389,WU380S就算鑽窿前用鑿定位,都好難精準控制鑽窿。據聞WU384有減 ...
Bluth_Lai 發表於 2026-6-22 05:25



    係定左位5401都係震過貓王
作者: abyss    時間: 前天 13:55

個個都拆晒枝柄開工冇見人用過

準唔準某程度上係靠手勢練返嚟,唔好下下衝到最行會定啲
作者: ghost2377    時間: 前天 14:25

本帖最後由 ghost2377 於 2026-6-22 14:27 編輯
個個都拆晒枝柄開工冇見人用過

準唔準某程度上係靠手勢練返嚟,唔好下下衝到最行會定啲 ...
abyss 發表於 2026-6-22 13:55


拆柄有扭傷手風險
請自行評估
唔好見人咁自己就咁
Exp.很值錢的
你可以話人廢,保護自己才是王道,抄散傷左鬼可憐你
作者: Tom_jerry    時間: 前天 14:30

拆柄有扭傷手風險
請自行評估
唔好見人咁自己就咁
Exp.很值錢的
你可以話人廢,保護自己 ...
ghost2377 發表於 2026-6-22 06:25



    只要一chok就拗柴 除非係大隻仔夠力足實否則乖乖加柄用
作者: mobile2    時間: 前天 14:36

[youtube]UsAVosqP6d4[/youtube]

5401用手柄小朋友都鑽到
作者: Kin_2012    時間: 前天 15:34

電池放在中間及後面,左面前手柄是否冇咁好揸手?
用左邊果把時要將手柄撥埋一邊,唔可以置中用,
但右邊果把 ...
mobile2 發表於 2026-6-22 10:45



左邊果把三用,右邊果把唔係。

睇用途已可以做到選擇。
作者: Kin_2012    時間: 前天 15:36

本帖最後由 Kin_2012 於 2026-6-22 15:38 編輯
係定左位5401都係震過貓王
Tom_jerry 發表於 2026-6-22 13:28



    一分錢一分貨

   大有係明顯無紅M咁定,但亦唔係你講咁震,一般用無咩問題。
作者: mobile2    時間: 前天 15:56

左邊果把三用,右邊果把唔係。

睇用途已可以做到選擇。
Kin_2012 發表於 2026-6-22 07:34


咁又係,一般家用只係鑽孔
作者: hkmand001    時間: 前天 16:37

兩部我都唔建議,
因為我有5401。
真係好重好唔方便。
所以最後我買咗博世GBH18V
輕身好多
作者: kanduki    時間: 前天 17:47

本帖最後由 kanduki 於 2026-6-22 17:49 編輯
一分錢一分貨

   大有係明顯無紅M咁定,但亦唔係你講咁震,一般用無咩問題。 ...
Kin_2012 發表於 2026-6-22 15:36



大有單係啲正廠電池仲平過人哋啲山寨電池就已經夠晒屈機

至於鑽窿正唔正嘅問題
用支好啲嘅十字或Y字頭鑽咀比把鑽係乜更重要
自己用油壓鑽做最多返手嘢就係
用支長身金手指扁鑿去剷嘢
作者: 鼎爺食神    時間: 前天 17:53

其實呢啲係咪開工用?家用使唔使咁勁?
作者: abyss    時間: 前天 18:17

拆柄有扭傷手風險
請自行評估
唔好見人咁自己就咁
Exp.很值錢的
你可以話人廢,保護自己 ...
ghost2377 發表於 22/6/2026 14:25


鑽窿未試過扯手, 收六角c帽用衝擊批
作者: Kin_2012    時間: 前天 19:11

兩部我都唔建議,
因為我有5401。
真係好重好唔方便。
所以最後我買咗博世GBH18V
輕身好多 ...
hkmand001 發表於 2026-6-22 16:37


5401 唔算重,其實已經算輕。

GBH18V 只係輕幾百克, 但只有 1.5J 比 5401 1.7J 細, 輕少少鑽耐左, 都唔一定著數。

除非成日要鑽更花,否則無需要追求輕果幾百克....
作者: Kin_2012    時間: 前天 19:15

大有單係啲正廠電池仲平過人哋啲山寨電池就已經夠晒屈機

至於鑽窿正唔正嘅問題
用支好啲嘅十字或Y ...
kanduki 發表於 2026-6-22 17:47


就係因為平, 我成手紅M 都忍唔住開多條 line 買大有。

至於鑽窿正唔正,只要技術同經驗夠,一般用 5401 都夠做,不過想做靚野,以同一款鑽咀計,紅M 確實定唔少, 呢樣無得比。
作者: Kin_2012    時間: 前天 19:15

其實呢啲係咪開工用?家用使唔使咁勁?
鼎爺食神 發表於 2026-6-22 17:53


幾百蚊細細支, 想問有幾勁呢 ?
作者: 鼎爺食神    時間: 前天 22:45

回覆 22# Kin_2012

我用開有線,無咁大把喎⋯
作者: Kin_2012    時間: 昨天 00:15

回覆  Kin_2012

我用開有線,無咁大把喎⋯
鼎爺食神 發表於 2026-6-22 22:45


有線的我放左係道好耐無用, 大把過 5401 。

你把係油壓鑽?
作者: 鼎爺食神    時間: 昨天 00:25

有線的我放左係道好耐無用, 大把過 5401 。

你把係油壓鑽?
Kin_2012 發表於 2026-6-22 16:15


係丫,用專用油壓鑽咀,但同普通電鑽一樣大,所以先有錯覺大有嗰啲係搵食用😅
作者: Kin_2012    時間: 昨天 00:33

係丫,用專用油壓鑽咀,但同普通電鑽一樣大,所以先有錯覺大有嗰啲係搵食用😅 ...
鼎爺食神 發表於 2026-6-23 00:25


你把鑽咩形號呢?
作者: 鼎爺食神    時間: 昨天 00:46

本帖最後由 鼎爺食神 於 2026-6-22 16:56 編輯

好似係Bosch GBH 2-24 RE,而家收到好埋,唔方便去確認😅

另外而家開始知道,純hammer都幾有用 ,不過我無⋯
作者: Kin_2012    時間: 昨天 01:01

好似係Bosch GBH 2-24 RE,而家收到好埋,唔方便去確認😅

另外而家開始知道,純hammer都幾有用 ,不 ...
鼎爺食神 發表於 2026-6-23 00:46



Bosch 差唔多形號的我都有

明顯大把過 5401
作者: 白羊    時間: 昨天 09:30

仲有多左上螺絲功能5401係可以正反轉
Tom_jerry 發表於 2026-6-22 13:05



    知道有依個功能用嚟上螺絲..第一次用唔識用..攪到螺絲頭掃牙..之後唔敢再用依個功能..
作者: ghost2377    時間: 昨天 10:18

知道有依個功能用嚟上螺絲..第一次用唔識用..攪到螺絲頭掃牙..之後唔敢再用依個功能.. ...
白羊 發表於 2026-6-23 09:30


咁大把收縲絲已經唔止殺雞用牛刀了
係解剖用關刀
作者: Bluth_Lai    時間: 昨天 10:30

本帖最後由 Bluth_Lai 於 2026-6-23 04:54 編輯
咁大把收縲絲已經唔止殺雞用牛刀了
係解剖用關刀
ghost2377 發表於 2026-6-23 02:18



    咁又唔可以咁講,出街維修,多把架生就多個負擔。況且工具箱/袋位置有限,所以好多師傅只帶油壓鑽同磨機出街
作者: 鼎爺食神    時間: 昨天 11:00

回覆 28# Kin_2012


    我嗰部原來係GBH 20E
作者: Kin_2012    時間: 昨天 16:34

回覆  Kin_2012


    我嗰部原來係GBH 20E
鼎爺食神 發表於 2026-6-23 11:00


都係明顯大過  5401 ...
作者: 鼎爺食神    時間: 昨天 16:43

回覆 33# Kin_2012


    咁可能我睇錯了
作者: contax6_45    時間: 昨天 17:28

工具黎講建議買新款好d,點都有野改良左,減震同埋力水大d都有幫助
作者: hkbaby    時間: 昨天 17:28

本帖最後由 hkbaby 於 2026-6-23 17:30 編輯

Bosch GBH 18-26









歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2