作者: mobile2 時間: 前天 10:45 標題: 討論兩把電鑽點揀
[attach]2530561[/attach]
電池放在中間及後面,左面前手柄是否冇咁好揸手?
用左邊果把時要將手柄撥埋一邊,唔可以置中用,
但右邊果把冇呢個問題
作者: ghost2377 時間: 前天 10:53
垂直收藏
橫向才好發力
作者: mobile2 時間: 前天 11:15
左邊要橫向用,右邊就橫向或垂直用都得
兩把都可垂直收藏
作者: Tom_jerry 時間: 前天 12:53
本帖最後由 Tom_jerry 於 2026-6-22 05:07 編輯
5401 十年前o既款仲有賣咩
喵2017年時買,到今日仲未壞
[attach]2530617[/attach][attach]2530620[/attach]
作者: Bluth_Lai 時間: 前天 13:01
5401氣缸連電池重量集中喺前面,水平鑽窿時需額外發力保持平衡;
5401散熱開孔喺手柄上方,長期使用容易入灰;
5401由打鑿功能,5408則省略。但5408鑽窿時震動較低,鑽牆身會更精準;
5408機身更細,手柄設計更好揸手;
由於輕型油壓鑽焦耳不大,甚少會有人裝手柄使用,故對電池摭擋問題不大
作者: Tom_jerry 時間: 前天 13:05

作者: Bluth_Lai 時間: 前天 13:25
在下之前用開WORX嘅WU380S同WU389,WU380S就算鑽窿前用鑿定位,都好難精準控制鑽窿。據聞WU384有減震,襯618試下換WU384+集塵器,唔使每次鑽窿清潔咁麻煩
[attach]2530623[/attach]
作者: Tom_jerry 時間: 前天 13:28
作者: abyss 時間: 前天 13:55
個個都拆晒枝柄開工冇見人用過
準唔準某程度上係靠手勢練返嚟,唔好下下衝到最行會定啲
作者: ghost2377 時間: 前天 14:25
本帖最後由 ghost2377 於 2026-6-22 14:27 編輯
拆柄有扭傷手風險
請自行評估
唔好見人咁自己就咁
Exp.很值錢的

你可以話人廢,保護自己才是王道,抄散傷左鬼可憐你
作者: Tom_jerry 時間: 前天 14:30
只要一chok就拗柴
除非係大隻仔夠力足實否則乖乖加柄用作者: mobile2 時間: 前天 14:36
[youtube]UsAVosqP6d4[/youtube]
5401用手柄小朋友都鑽到
作者: Kin_2012 時間: 前天 15:34
左邊果把三用,右邊果把唔係。
睇用途已可以做到選擇。
作者: Kin_2012 時間: 前天 15:36
本帖最後由 Kin_2012 於 2026-6-22 15:38 編輯
一分錢一分貨
大有係明顯無紅M咁定,但亦唔係你講咁震,一般用無咩問題。
作者: mobile2 時間: 前天 15:56
咁又係,一般家用只係鑽孔
作者: hkmand001 時間: 前天 16:37
兩部我都唔建議,
因為我有5401。
真係好重好唔方便。
所以最後我買咗博世GBH18V
輕身好多
作者: kanduki 時間: 前天 17:47
本帖最後由 kanduki 於 2026-6-22 17:49 編輯
大有單係啲正廠電池仲平過人哋啲山寨電池就已經夠晒屈機
至於鑽窿正唔正嘅問題
用支好啲嘅十字或Y字頭鑽咀比把鑽係乜更重要
自己用油壓鑽做最多返手嘢就係
用支長身金手指扁鑿去剷嘢
作者: 鼎爺食神 時間: 前天 17:53
其實呢啲係咪開工用?家用使唔使咁勁?
作者: abyss 時間: 前天 18:17
鑽窿未試過扯手, 收六角c帽用衝擊批
作者: Kin_2012 時間: 前天 19:11
5401 唔算重,其實已經算輕。
GBH18V 只係輕幾百克, 但只有 1.5J 比 5401 1.7J 細, 輕少少鑽耐左, 都唔一定著數。
除非成日要鑽更花,否則無需要追求輕果幾百克....
作者: Kin_2012 時間: 前天 19:15
就係因為平, 我成手紅M 都忍唔住開多條 line 買大有。
至於鑽窿正唔正,只要技術同經驗夠,一般用 5401 都夠做,不過想做靚野,以同一款鑽咀計,紅M 確實定唔少, 呢樣無得比。
作者: Kin_2012 時間: 前天 19:15
幾百蚊細細支, 想問有幾勁呢 ?
作者: 鼎爺食神 時間: 前天 22:45
回覆 22# Kin_2012
我用開有線,無咁大把喎⋯
作者: Kin_2012 時間: 昨天 00:15
有線的我放左係道好耐無用, 大把過 5401 。
你把係油壓鑽?
作者: 鼎爺食神 時間: 昨天 00:25
係丫,用專用油壓鑽咀,但同普通電鑽一樣大,所以先有錯覺大有嗰啲係搵食用😅
作者: Kin_2012 時間: 昨天 00:33
你把鑽咩形號呢?
作者: 鼎爺食神 時間: 昨天 00:46
本帖最後由 鼎爺食神 於 2026-6-22 16:56 編輯
好似係Bosch GBH 2-24 RE,而家收到好埋,唔方便去確認😅
另外而家開始知道,純hammer都幾有用
作者: Kin_2012 時間: 昨天 01:01
Bosch 差唔多形號的我都有
明顯大把過 5401
作者: 白羊 時間: 昨天 09:30
知道有依個功能用嚟上螺絲..第一次用唔識用..攪到螺絲頭掃牙..之後唔敢再用依個功能..
作者: ghost2377 時間: 昨天 10:18
咁大把收縲絲已經唔止殺雞用牛刀了
係解剖用關刀

作者: Bluth_Lai 時間: 昨天 10:30
本帖最後由 Bluth_Lai 於 2026-6-23 04:54 編輯
咁又唔可以咁講,出街維修,多把架生就多個負擔。況且工具箱/袋位置有限,所以好多師傅只帶油壓鑽同磨機出街
作者: 鼎爺食神 時間: 昨天 11:00
回覆 28# Kin_2012
我嗰部原來係GBH 20E
作者: Kin_2012 時間: 昨天 16:34
都係明顯大過 5401 ...
作者: 鼎爺食神 時間: 昨天 16:43
回覆 33# Kin_2012
咁可能我睇錯了
作者: contax6_45 時間: 昨天 17:28
工具黎講建議買新款好d,點都有野改良左,減震同埋力水大d都有幫助
作者: hkbaby 時間: 昨天 17:28
本帖最後由 hkbaby 於 2026-6-23 17:30 編輯
Bosch GBH 18-26



