作者: JIMillim 時間: 前天 01:22 標題: 師傅拒絕安裝冷氣機!?
https://www.facebook.com/groups/ ... _type=recently_seen
我買咗格力3/4冷暖窗口機,大昌安裝師傅又係話火柴盒位左邊散熱唔夠150mm裝唔到,無提供任何可行方法,安裝師傅話大昌會星期一覆我有乜方案,本身個位裝緊定頻用咗(如圖)18年冇壞,但其實右邊有多過200mm散熱距離,其實係咪裝右邊少少就得?如果堅持硬裝上去會否無咗保養?買時仲有5年保養,謝謝各位!
第一次聽聞大陸格力機, 師傅唔肯安裝!
作者: vtrchan 時間: 前天 03:47
應該係錢作怪,佢個安裝可能只係包放部機上去,唔包造架同封邊⋯⋯
作者: Baggio3go 時間: 前天 06:39
個客問題啦, 散熱空間唔夠就係唔夠
要裝一定得架, 只係裝好後, 效能差/易壞/保養有機會唔包
個客一見保養唔包又唔想, 覺得其他師傅裝就有保養?? 真係唔知係乜諗法
[attach]2530541[/attach]
作者: ghost2377 時間: 前天 10:16
本帖最後由 ghost2377 於 2026-6-22 10:17 編輯
看FB回覆有些人很無知,說什麼畀夠錢就OK什麼什麼的,師傅功力、架生唔夠等等,我反而覺得他很專業和對業主負責。
裝冷氣,尤其窗口機,根本沒多少技巧難度,來都來了裝完收錢不爽嗎?
他跟足指引免業主失去保養(亦可能免被照肺),有指引不跟才顯得他是濕九師傅吧

等D大袋出了指引先裝才是雙赢
作者: Kin_2012 時間: 前天 19:22
明顯係大昌行有指引
加上而家的人, 一聽到加錢就投訴
安裝師傅唔想奶野, 好正常

