Board logo

標題: 電子鎖係咪要用同一隻牌子 [打印本頁]

作者: viviit    時間: 2026-1-6 20:26     標題: 電子鎖係咪要用同一隻牌子

本身用開三星都好多年,想換一部,但周圍都唔見有,如果轉牌子又得唔得?因為聽人話轉唔到定點。
作者: antonyhk    時間: 2026-1-6 21:03

回復 1 #viviit

三星電子鎖賣咗盤,緊係揾唔到

唔一定轉唔到牌子,主要係睇鎖大細,及開窿位,唔啱位要再鑽窿咁解
作者: ghost2377    時間: 2026-1-6 21:23

建議先找現用鎖圖紙,開孔說明等,再找一把匹配或小改動的
作者: ww9876    時間: 2026-1-6 22:18

本身用開三星都好多年,想換一部,但周圍都唔見有,如果轉牌子又得唔得?因為聽人話轉唔到定點。 ...
viviit 發表於 2026-1-6 20:26

zigbang基本上可以直接裝原本三星孔。你可以選型號時確認。我三個月前換過,個師傅15分鐘連拆連裝。

via HKEPC Reader for Android
作者: antonyhk    時間: 2026-1-6 22:19

回復 3 #ghost2377

樓主諗得換鎖,舊鎖圖紙未必揾到,反而check下新鎖尺寸係咪俾舊鎖大,開窿問題交番俾師傅諗就可以
作者: ghost2377    時間: 2026-1-7 00:11

回復 ghost2377

樓主諗得換鎖,舊鎖圖紙未必揾到,反而check下新鎖尺寸係咪俾舊鎖大,開窿問題交番俾師傅 ...
antonyhk 發表於 2026-1-6 22:19


有Model no.網上找圖紙不難吧?又不是角瓜機襪
作者: deep5    時間: 2026-1-7 20:55

主要係睇個窿,有d brand個窿未必match,到時可能要再鑽多一個先裝到。
作者: deep5    時間: 2026-1-7 20:56

有Model no.網上找圖紙不難吧?又不是角瓜機襪
ghost2377 發表於 2026-1-7 00:11


你咁講又好似有d道理
作者: ckyuen2    時間: 2026-1-7 21:22

有model no. 問舖頭/鎖佬都得
作者: ericyyhk    時間: 2026-1-8 08:51

走去 PLC 問佢地有乜鎖可以揀唔洗再鑽孔, 之後再出去格價 lor...
作者: antonyhk    時間: 2026-1-8 10:03

回復 10 #ericyyhk

除非樓主諗住唔洗鎖窿自己換鎖,慳番嗰$800-$1,000蚊,唔係諗唔明點解要咁care窿位

想慳錢,自己買工具動手開窿換鎖就搞掂,不求人
作者: 川崎    時間: 2026-1-8 10:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bdmoon    時間: 2026-1-8 11:38

如果新鎖遮唔住舊窿就要加塊遮醜板, 大概3舊水

反而想知就算同牌子, 開窿大細都有分別?
作者: antonyhk    時間: 2026-1-8 11:45

回復 12 #川崎

我7年前已開始用智能鎖,換過2把
都係自己搞掂,所以好清楚開窿位置,都係鎖既上及下部,所以點解我講要對清楚新鎖同舊鎖尺寸,大過就唔洗遮醜,而窿位重疊位驚鬆就唔洗擔心,實對到啱位緊既
作者: liyee    時間: 2026-1-8 12:00

本身用開三星都好多年,想換一部,但周圍都唔見有,如果轉牌子又得唔得?因為聽人話轉唔到定點。 ...
viviit 發表於 2026-1-6 20:26

2日都唔見樓主上來?

最主要新的門鎖嘅面板(冚得住)舊嘅窿位就可以
內裡的孔位鑽爛曬都冇問題……作用不大。

固定的門鎖,最主要靠出/入嘅面板自行螺絲收緊
(鎖體和鎖膽)就靠門邊螺絲收緊

[attach]2511183[/attach]



後期修理壞的鎖示範
[attach]2511184[/attach]



via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: kwliu    時間: 2026-1-8 12:37

我反而覺得樓主好精明
道門有幾多地方俾你?適合開窿?
要開新嘅窿,新窿嘅位置有機會同舊嘅窿部份重疊 ...
川崎 發表於 2026-1-8 10:55


係, 開窿要工具, 凸窿要遮, 又影響強度,  如果搵啱鎖慳好多功夫.
之前我換抽油煙機特登買一樣闊度, 窿都唔洗鑽.
作者: antonyhk    時間: 2026-1-8 12:40

回復 16 #kwliu

不過世事通常無咁完美,就算同牌子唔同型號,個窿位都有少少唔同
作者: viviit    時間: 2026-1-8 20:41

回復 viviit

三星電子鎖賣咗盤,緊係揾唔到  

唔一定轉唔到牌子,主要係睇鎖大細,及開窿位,唔啱 ...
antonyhk 發表於 2026-1-6 21:03


ohh no,原來係咁,難怪啦
作者: viviit    時間: 2026-1-8 20:43

回復 ericyyhk

除非樓主諗住唔洗鎖窿自己換鎖,慳番嗰$800-$1,000蚊,唔係諗唔明點解要咁care窿位   ...
antonyhk 發表於 2026-1-8 10:03


咁始終都係大門嘛,多個窿俾我感覺唔安全,可能得我咁諗
作者: viviit    時間: 2026-1-8 20:44

2日都唔見樓主上來?

最主要新的門鎖嘅面板(冚得住)舊嘅窿位就可以
內裡的孔位鑽爛曬都冇問題……作用 ...
liyee 發表於 2026-1-8 12:00


I see,咁我買個陣都係問一問師父先,主要唔想有多個窿又遮唔住
作者: ww9876    時間: 2026-1-8 21:31

ohh no,原來係咁,難怪啦
viviit 發表於 2026-1-8 20:41

zigbang買左三星而且繼續出同款,可以用番原本嘅位裝。

via HKEPC Reader for Android
作者: momochan    時間: 2026-1-10 15:18

樓主用緊三星可以考慮下zigbang~因為三星冇再出鎖啦,都轉咗俾zigbang。我早幾個月都換咗,可以用返同一個窿去裝,冇問題~
作者: momochan    時間: 2026-1-10 15:20

如果新鎖遮唔住舊窿就要加塊遮醜板, 大概3舊水

反而想知就算同牌子, 開窿大細都有分別? ...
bdmoon 發表於 2026-1-8 11:38


可能覺得加多塊板會唔好睇啦,俾我都唔想再鑽
作者: momochan    時間: 2026-1-10 15:23

咁始終都係大門嘛,多個窿俾我感覺唔安全,可能得我咁諗
viviit 發表於 2026-1-8 20:43


可以遮,但要睇你本身想唔想囉~所以先會有人話換埋門嘛~
作者: yeungka    時間: 2026-1-12 20:14

樓主用緊三星可以考慮下zigbang~因為三星冇再出鎖啦,都轉咗俾zigbang。我早幾個月都換咗,可以用返同一個 ...
momochan 發表於 2026-1-10 15:18


呢隻brand幾好用,我都係行PLC個陣見到。佢有隻model幾靚又夠細仔,係R70,有顏色揀幾特別,平時都係黑同灰,佢呢隻有奶白同綠色。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2