Board logo

標題: USB 充電站開始供電不足, 唔知有冇得救 [打印本頁]

作者: soccerism    時間: 2025-9-24 09:02     標題: USB 充電站開始供電不足, 唔知有冇得救

多年前在HKEPC團購番黎, 十分滿意, 凹槽放手機十分穩固, 放ipad就爭D, 易跌.

[attach]2498013[/attach]

但近月開始第1個USB port(最前果個)開始冇反應, 插線入手機或平板冇電到. 前幾日開始第2個USB port有電到, 但充極個battery level升得極慢或甚至倒跌.

唔知咩問題, 或有冇得維修?
作者: kwliu    時間: 2025-9-24 09:23

回覆 1# soccerism

識就拆開睇下有無電容乾塘, 唔識就睇下有無朋友識有交情.
出街整唔知人地受唔受理同唔會平.
作者: Bluth_Lai    時間: 2025-9-24 11:33

本帖最後由 Bluth_Lai 於 2025-9-24 11:44 編輯

樓主個充電站估計都用咗9年,仲係放過佢換過個吧

[youtube]7y1IY08fzt0[/youtube]

https://www.hktvmall.com/hktv/zh ... H0623006_S_785-2039

?v=1756804568

https://www.unitek-hk.com/produc ... rt-charging-station
作者: soccerism    時間: 2025-9-24 15:24

樓主個充電站估計都用咗9年,仲係放過佢換過個吧





?v=1756804568
Bluth_Lai 發表於 2025-9-24 11:33


呢隻我都睇過, 但顏值有D距離, 兼且Gelid 果隻, 放手機上去個角度及深淺度都好適中, 槽底有軟墊, 容易存取之餘又有十分充足的安全感.

如果維修唔到我估我都會保留佢用黎放手機.
作者: soccerism    時間: 2025-9-25 19:36

第2個port 已經衰到冇埋電到, 連叉都叉唔到.
尋晚試下再拆開佢, 睇下係咪bad contact(估佢唔係, 因為習慣條線長插住個port, 好少拔出黎)
試下萬用錶, 他下個port 1同2既VCC及GND, 完全冇讀數. 再他埋正常既port 3, 4. 都係冇讀數. 我估應該係諗錯方向, 要試唔係咁樣試.

應該點試可以試到個port有冇電到?
作者: 雲一0一    時間: 2025-9-25 20:58

第2個port 已經衰到冇埋電到, 連叉都叉唔到.
尋晚試下再拆開佢, 睇下係咪bad contact(估佢唔係, 因為習慣條 ...
soccerism 發表於 2025-9-25 19:36

DC電壓檔,紅筆對VCC,黑筆對GND唔應該冇電壓
圖都冇張好難討論
作者: ThomasYau    時間: 2025-9-26 14:45

回覆 6# 雲一0一


    佢係 "DIY搵維修", 唔係 "自己DIY維修"





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2