作者: vaio 時間: 2025-2-5 23:02 標題: 馬桶水箱放藍泡泡問題
屋企個馬桶水箱,唔知點解放藍泡泡喺紅色圈位,但一直都唔會溶,成舊原整
要放喺藍色圈嘅位置就可能溶到。但說明書又話要放喺遠離波曲個位
[attach]2463637[/attach]
之後又淘過下面呢兩樣,情況都係一樣
[attach]2463638[/attach]
液體呢隻都叫好啲,但成本太貴,一樽幾十蚊
[attach]2463639[/attach]
想知如果將件藍泡泡直接放喺波曲隔離,會唔會對個水箱裡面嘅配件有冇影響?
作者: TH30 時間: 2025-2-6 01:40
釋放器,點運作的?好奇
作者: andysin 時間: 2025-2-6 02:35
應該DIY都可以,跟水位,
無水=>塊蓋跌=>樽不動、藥水流
升水=>塊蓋升、升到頂返個=>藥水停
藥水流多少視乎口太小
作者: Jip仔 時間: 2025-2-6 11:26
本帖最後由 Jip仔 於 2025-2-6 11:40 編輯
我用緊液體果隻
給大家分享一下
佢喺排水時釋放藍色液體
咁樣有個好處唔會長時間被藍色浸住
但釋放藍色液體不太理想
有時沖廁後廁缸水無藍色或者好淡色(3成機會係咁)
還有沖廁有分大細水的話
當沖少水時一定無法釋放籃水
要沖大水才有
作者: liyee 時間: 2025-2-6 11:29
回覆 1# vaio
你先買一套三德,一個座一支液體,(用完留返個膠樽)
用完再買平價補充裝(將第二隻牌子倒落去原裝嗰樽度)
我都用咗幾輪,四樽裝的(幾蚊雞四樽)
殺唔殺到菌我又唔知,美觀作用,望耐順眼啊
[attach]2463685[/attach]
別的品牌補充裝
[attach]2463684[/attach]
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: Jip仔 時間: 2025-2-6 11:36
最近見到另一牌子睇落好似幾好咁
遲d買嚟試吓
[attach]2463686[/attach]
https://detail.tmall.com/item.ht ... 58.2.76c47018vHZToT
作者: liyee 時間: 2025-2-6 11:38
都係靠個浮波原理
我之前嫌佢淡色得滯,改裝,喺底部(裝嵌完倒轉)用針吉一小孔,
放回原位,但流量很多(顏色很濃),幾天又放完一樽,
之後用蠟封閉小孔才正常
排水時,個托(浮波)向下沉,就放幾滴……
到水箱進水時 ,又觸發個浮波向上跟水流速度,而放液體。
[attach]2463688[/attach]
[attach]2463687[/attach]
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: liyee 時間: 2025-2-6 11:45
等你用後報告
作者: liyee 時間: 2025-2-6 11:48
睇完佢示範
排水時,跟住放液體,排走咗大部分

作者: vaio 時間: 2025-2-6 12:54
回覆 5# liyee
其實我個問題,唔關用啲咩嘢產品嘅事,
以上所有嘅嘢我都用過
但係藍泡泡,同埋藍色清潔液
都係溶唔到 / 啲藍液體都漂唔出到去。
唔知係咪我個波曲啲水流問題
作者: popo1234 時間: 2025-2-6 13:34
我諗你都係唔好用嘞
早幾年用過, 馬桶去水管接駁位就出現滴水問題
唔信邪, 再試, 真係一星期左右就出現滲水
作者: 淼林焱 時間: 2025-2-6 14:19
x2
藍泡泡加速水箱部件老化
作者: liyee 時間: 2025-2-6 14:30
我冇用過固體呢隻,我勸你用第二種……
作者: vaio 時間: 2025-2-6 19:39
我都用過第二隻,即係你話好嗰隻
第一樽藍色水可以流出嚟,用完之後我預先將一粒藍泡泡溶喺水,然後倒落個吉樽度
但之後啲藍色液體唔識流出嚟,要搖吓個樽先出到藍色液
作者: 雙氧水 時間: 2025-2-6 20:04
以前賣咗含次氯酸鈉果啲藍泡泡咪大鑊囉
作者: 風十三 時間: 2025-2-6 20:09
我兩種都用過,圖一果種,件藍泡泡,會溶成一舊泥,之後會發揮唔到作用
圖二
就好事咖啡滴漏一樣水位升就推動活塞,水位降就放鬆活塞等佢滴。
如果襟用應該係滴滴。
via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: 風十三 時間: 2025-2-6 20:11
次氯酸鈉會破壞膠件
via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: Tom_jerry 時間: 2025-2-6 20:36
作者: 船長 時間: 2025-2-7 18:44
鹹水衝廁,放乜嘢落去都冇用
作者: mobile2 時間: 2025-2-7 20:14
作者: Miipp 時間: 2025-2-7 20:48
就係鹹水問題,已經幾年無用呢 d 野
用過晒潛水型、餅型,都會溶到一 pat pat,衰過唔用,因為攪到要清水箱
開多係用掛壁型,但我個馬桶沖力勁,太太太快溶晒
呢 d 其實只係安慰劑
作者: btchanchan 時間: 2025-2-7 23:21
X2
好多馬桶在表面塗上防污層
總代理都話唔好放藍色液體入坐廁內,會破壞防污層
作者: powershing 時間: 2025-2-8 08:49
唔建議用依D野
用耐左有積重煩
作者: tkt1307 時間: 2025-2-12 10:12
乜都唔好用
會搞到水箱、排水接駁口老化漏水
搞到要成個廁所拆出嚟換風琴喉

