Board logo

標題: [開箱] (30#開箱)冷壓鉗 [打印本頁]

作者: C_Law    時間: 2024-11-10 16:22     標題: (30#開箱)冷壓鉗

本帖最後由 C_Law 於 2024-11-18 19:44 編輯

有人用過這款鉗嗎?用得過嗎?
[attach]2451152[/attach]

我用開杜邦插同 KF2510,以往都係用個尖嘴鉗慢慢夾。

我見這款鉗話可以插個鉗口,換其他款的鉗口去夾其他線。
作者: O人    時間: 2024-11-10 16:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Offer    時間: 2024-11-10 16:35

有人用過這款鉗嗎?用得過嗎?


我用開杜邦插同 KF2510,以往都係用個尖嘴鉗慢慢夾。

我見這款鉗話可以插 ...
C_Law 發表於 2024-11-10 16:22


線切割的夾口會夾得靚D
作者: jwong852    時間: 2024-11-10 16:35

夾得靚過尖嘴鉗好多。

via HKEPC Reader for Android
作者: lyjhf2006    時間: 2024-11-10 17:14

可以買可更換夾頭那款
作者: hon829    時間: 2024-11-10 17:54

本帖最後由 hon829 於 2024-11-10 18:00 編輯
有人用過這款鉗嗎?用得過嗎?


我用開杜邦插同 KF2510,以往都係用個尖嘴鉗慢慢夾。

我見這款鉗話可以插 ...
C_Law 發表於 2024-11-10 16:22



效果一定好過用尖咀鉗操作多多聲
尖咀鉗只做倒扁平疊摺式壓線;但此類鉗係一次性成形, 打形弧形回掘壓線頭, 相對夾得扎實很多

都係幾草嘢!可能乾桿節仲有平
作者: 淼林焱    時間: 2024-11-10 19:07

請問樓主呢款鉗已經可以夾到駁線嗎?定係要換夾頭呢?
作者: C_Law    時間: 2024-11-10 20:06

請問樓主呢款鉗已經可以夾到駁線嗎?定係要換夾頭呢?
淼林焱 發表於 2024/11/10 19:07


其實我未用過,我都不清楚。
我目標係夾杜邦端子及 KF2510,所以揀 58B。

逃佬有鉗身+其他鉗口的組口賣。你搵「SN系列鉗口」,好易搵到每種鉗口對應的端子款的相。再睇下有無鉗身+你想要的鉗口組合。分開買齋鉗身再另外買鉗口都得,不過貴小小。
作者: C_Law    時間: 2024-11-10 20:09

Thanks all~~~~

一於 Go go go!

話一定要用,又不算係,用尖嘴鉗慢慢夾都得。但有又方便。以前一直心思思買不買好,但一想到買「一舊鐵」的運費就………。不過現在有滿 99 包郵,又買開其他東西但未夠 99,正好買埋把鉗填夠條數。
作者: lyjhf2006    時間: 2024-11-10 20:46

[attach]2451190[/attach]
直接買類似呢D ,咩都可以換
作者: Miipp    時間: 2024-11-10 21:22

效果一定好過用尖咀鉗操作多多聲
尖咀鉗只做倒扁平疊摺式壓線;但此類鉗係一次性成形, 打形弧形回掘 ...
hon829 發表於 2024-11-10 17:54


如果手工唔差, 用尖咀鉗夾好後, 落少少錫就好扎實

買鉗一係要密密夾, 一係搵食交貨用, 否則呢 d 工具太佔地方係最大問題
作者: 亞基拉    時間: 2024-11-10 21:44

本帖最後由 亞基拉 於 2024-11-10 21:55 編輯
我用開杜邦插同 KF2510,以往都係用個尖嘴鉗慢慢夾。

我見這款鉗話可以插 ...
C_Law 發表於 2024-11-10 16:22


我有SN鉗+58B, 2549 不過依家用佢鉗線耳多….鉗杜邦或再細嘅針我會用3220M 或者日馬買嘅engineer鉗
作者: 雲一0一    時間: 2024-11-10 21:46

其實我未用過,我都不清楚。
我目標係夾杜邦端子及 KF2510,所以揀 58B。

逃佬有鉗身+其他鉗口 ...
C_Law 發表於 2024-11-10 20:06

留意SN系列有分4mm同6mm

作者: hon829    時間: 2024-11-10 21:59

如果手工唔差, 用尖咀鉗夾好後, 落少少錫就好扎實

買鉗一係要密密夾, 一係搵食交貨用, 否則呢 d 工具太 ...
Miipp 發表於 2024-11-10 21:22



如此操作過未

大部份排線不是高溫線, 一焊膠皮即溶
焊過錫線頭會硬化定形, 不利拔插掘摺
作者: Miipp    時間: 2024-11-10 22:55

如此操作過未

大部份排線不是高溫線, 一焊膠皮即溶
焊過錫線頭會硬化定形, 不利拔插掘摺:haha ...
hon829 發表於 2024-11-10 21:59


點會未
作者: elbahk    時間: 2024-11-11 07:34

用過 IWISS SN-2549,很滿意
作者: chingkit    時間: 2024-11-11 08:53

呢個帖未出現前,我都打算趁滿$99免郵,買把冷壓鉗。正想下單買把普通嘢時,見師兄有好介紹,立即換馬。謝謝師兄的好推介。
作者: mdws2002    時間: 2024-11-11 09:11

我有,但係唔係好識用,所以都好少用。
作者: jerrychan0610    時間: 2024-11-11 09:25

家中有一把,可能係山寨貨, 有少少唔啱位. 壓得太盡端子會變型... 要剛剛好先唔會變型.
作者: EW    時間: 2024-11-11 10:45

家中有一把,可能係山寨貨, 有少少唔啱位. 壓得太盡端子會變型... 要剛剛好先唔會變型. ...
jerrychan0610 發表於 2024-11-11 09:25

我都有一把cheap嘢, 佢有個鎖位, 壓吾過個鎖位就打吾開, 壓過就一定變型, 次次都要用尖咀鉗夾返靚仔.
作者: 雲一0一    時間: 2024-11-11 11:23

我都有一把cheap嘢, 佢有個鎖位, 壓吾過個鎖位就打吾開, 壓過就一定變型, 次次都要用尖咀鉗夾返靚仔. ...
EW 發表於 2024-11-11 10:45

棘輪有得解鎖有得調壓力,或者根本插錯洞

作者: jerrychan0610    時間: 2024-11-11 11:31

我都有一把cheap嘢, 佢有個鎖位, 壓吾過個鎖位就打吾開, 壓過就一定變型, 次次都要用尖咀鉗夾返靚仔. ...
EW 發表於 2024-11-11 10:45

我果把係剛剛到位就要鬆手.. 可以用手解鎖.
作者: hon829    時間: 2024-11-11 12:44

我都有一把cheap嘢, 佢有個鎖位, 壓吾過個鎖位就打吾開, 壓過就一定變型, 次次都要用尖咀鉗夾返靚仔. ...
EW 發表於 2024-11-11 10:45



證明唔識用  唔睇說明書
作者: wongkm33    時間: 2024-11-11 15:47

我在日本亞馬遜買過呢把
https://www.amazon.co.jp/-/zh/dp ... asin_title&th=1
作者: Kin_2012    時間: 2024-11-11 19:32

有人用過這款鉗嗎?用得過嗎?


我用開杜邦插同 KF2510,以往都係用個尖嘴鉗慢慢夾。

我見這款鉗話可以插 ...
C_Law 發表於 2024-11-10 16:22


有幾把夾唔同大細, 比尖嘴鉗好太多。
作者: nganshiu    時間: 2024-11-16 15:36

平平地入門, 請問TAO BAO推介那把?
作者: C_Law    時間: 2024-11-16 18:31

把鉗到自提點了,不過……



集運今朝凌晨到香港倉,但拖到剛剛先至到自提點,不過出面落雨落到倒水的!

都不知去不去拎好,希望遲小小會停雨啦,或者起碼細雨小小。如果今晚自提點收工前不去拎,星期日不開,就要星期一先至有得拎!

本來用開的自提點,多數中午到貨,來回屋企路程又大部份地方有舊唐樓騎樓底遮雨,但就爆倉。改用屋企附近另一個自提點,不過到貨時間又遲,重要幾乎全段路程無得遮!
作者: C_Law    時間: 2024-11-17 19:43

本帖最後由 C_Law 於 2024-11-17 20:10 編輯

昨晚係收貨了,不過同時買了一些電腦配件,諗住裝入電腦後先至開把鉗來玩。

不過,裝入電腦時,犯了一個我都經常叫人不要做事的錯誤!

部電腦用得就不要再搞!
部電腦用得就不要再搞!
部電腦用得就不要再搞!

重要的事情要講三次!

昨晚裝完配件,開機係一切正常,但部機入面好大塵,諗住「係咁二」掃一掃,但一個位被底板上一排 SATA 線阻住,就諗住拔線,誰不知,連底板上個 SATA 座的膠殼一齊拔走!要成部腦拆散到拎返埋底板出來先至有得搞!
[attach]2452209[/attach]

[attach]2452208[/attach]

整完裝返部機,可能有些卡裝不好,用用下 Hang 機到炒大鑊,將幾張卡拆出再插過,開得著機但 Boot 不起,好在以前有整落 Image,拿拿臨倒返個 Image 入 SSD,係就係 Boot 得返入去 Windows,但另一個 HDD,有些 File corrupt 了,搞到有些用開的 S/W 有問題,仍然在努力修復中。

所以暫時無時間講把鉗。不過,把鉗粗略玩過下,係幾滿意,方便過以前用尖嘴鉗慢慢夾,方便同快好好好多!

[attach]2452211[/attach]

[attach]2452212[/attach]

上面三粒係 KF-2510,下面兩粒係杜邦。
作者: jerrychan0610    時間: 2024-11-18 08:54

尖咀鉗要花時間先做到倒轉扣實條線.
冷壓鉗一下就OK.
作者: C_Law    時間: 2024-11-18 19:22

本帖最後由 C_Law 於 2024-11-18 20:06 編輯
尖咀鉗要花時間先做到倒轉扣實條線.
冷壓鉗一下就OK.
jerrychan0610 發表於 2024/11/18 08:54


以前用尖嘴鉗夾 KF-2510(杜邦都一樣),放好條開了頭的線,要先夾 1、2 位咬死條線的膠皮,再夾 3、4 位,起碼夾 4 下,而且多數要夾多幾下先至穩陣。
[attach]2452384[/attach]

用這個鉗,夾一下已經好靚仔。不過,夾的時候,先半合埋個鉗口去初步固定粒端子,再插條線入去,但係半合埋的鉗口已經好阻視線,好難睇清楚條線有無插得太入或太出。插得太出,1、2 位只夾到裸線頭,一拉就會甩,插太入,1~4 位只夾到膠皮,會接觸不良。

來貨包裝:
[attach]2452386[/attach]

拆走包裝:
[attach]2452387[/attach]

鉗口正面:
[attach]2452388[/attach]

鉗口背面:
[attach]2452389[/attach]

解鎖掣,未鉗到盡想放返開鉗口的話,將紅圈內個掣跟箭嘴方向推就可以打返開鉗口。
[attach]2452390[/attach]
作者: C_Law    時間: 2024-11-18 20:03

題外話。

27# 話到貨當晚落到倒水咁大雨,出去淋雨拎貨好麻煩。

但其實都未算慘,原來當時有戶外交響樂會 ,雖然個檯有頂,但都會撇雨入去,指軍同有些樂手都要著雨褸。不過更慘係現場觀眾,因為觀眾席係露天,兜頭淋雨,結果開場演奏一隻歌後,司儀出來講了開場白(最近要講讚助商 ),即刻播散場歌 1812(這節目傳統上年年以這隻歌結尾)。

[attach]2452394[/attach]

[attach]2452392[/attach]

[attach]2452393[/attach]

[attach]2452391[/attach]
作者: jerrychan0610    時間: 2024-11-18 20:59

本帖最後由 jerrychan0610 於 2024-11-18 21:06 編輯
以前用尖嘴鉗夾 KF-2510(杜邦都一樣),放好條開了頭的線,要先夾 1、2 位咬死條線的膠皮,再夾 3、4 位, ...
C_Law 發表於 2024-11-18 19:22



    插多幾次就會容易上手.
你可以留意端子3,4係比較近 , 基本上, 有皮係队唔入,只入到銅線部份.
[attach]2452408[/attach]
如果你跟紅色cut,  可以用手,先放條電線去端子度好位先放入去壓.
作者: C_Law    時間: 2024-11-18 23:10

如果你跟紅色cut,  可以用手,先放條電線去端子度好位先放入去壓. ...
jerrychan0610 發表於 2024/11/18 20:59


好主意!

以往我都是先屈甩粒端子先至夾。

你的方法可事先係條線畫個 Mark,放端子入鉗口後仍然可以在外面對準條線個位,鉗完之後先至屈走多餘部份。等有時間再試試。
作者: Ian_Seabourne    時間: 2024-11-18 23:55

[attach]2452440[/attach]
夾針最理想是左半夾3/4位,右半夾1/2位

短針用厚鉗,小心不要左半夾到彈簧,或右半又夾多/夾少了
我用那把只夾短/細針的,薄很多,夾短針會方便些:
[attach]2452439[/attach]
[attach]2452438[/attach]
作者: Ian_Seabourne    時間: 2024-11-19 00:02



這種原裝一排的,很多時要先把針剪/屈斷掉才夾。
否則鉗邊貼住圖中右邊 T 排的邊緣,鉗已經厚到夾到彈簧處。

但剪掉才夾,隻手拿鉗拿線,又很難穩定住支針...
(表達得唔多好,希望樓主明我講乜)
作者: jerrychan0610    時間: 2024-11-19 08:54

這種原裝一排的,很多時要先把針剪/屈斷掉才夾。
否則鉗邊貼住圖中右邊 T 排的邊緣,鉗已經厚到夾到彈簧 ...
Ian_Seabourne 發表於 2024-11-19 00:02


我試過在不同買家買到的端子, 那個連接端子的深度係有固定. 邊緣剛好碰到鉗的邊緣係剛剛好夾到端子, 唔多唔少.  如果你連邊緣都來到就係你放得太深.
作者: jerrychan0610    時間: 2024-11-19 08:58

本帖最後由 jerrychan0610 於 2024-11-19 09:01 編輯
好主意!

以往我都是先屈甩粒端子先至夾。

你的方法可事先係條線畫個 Mark,放端子入鉗口後仍然 ...
C_Law 發表於 2024-11-18 23:10

唔同端子都有線徑要求, 露幾多銅線也有要求, 只要按要求去CUT線皮,  好自然你銅線可以插得入3,4中間, 線皮會被頂住入唔到, 只能入到3,4前面
我而家係先把端子放入鉗,用鉗固定端子, 再插線,9成以上都夾得實, 只要線皮CUT得準.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2