Board logo

標題: 24" FHD Mon 一睡不起 [打印本頁]

作者: C_Law    時間: 2024-8-14 19:32     標題: 24" FHD Mon 一睡不起

近幾日發現屋企房部電腦的 24" FHD Mon 壞壞地。個 Mon standby 一段長時間後就無法正常 Wakeup,雖然 Power LED 有轉色,表示由 Standby 轉返做 Power on mode,但黑畫面,機殼前面的幾個觸感式掣都無反應。但只要拔走火牛再插返,個 Mon 就可以正常著得返,機殼面的幾個掣也會有反應。

個 Mon 係二手 24" 的 Topcon ToBo LED24,係我手用了兩年幾,晚晚開幾個鐘。至於原本用幾耐就不清楚啦,機背的 Label 無註明出廠日期。不過係 Google 搵這個 Model,搵到這裡的顯示屏幕區 2011 年有個 Post 講這個 Mon,睇怕這 Model 都好多年前,玩下手我個 Mon 都有十年以上歷史。

重值不值得拆開整?
個 Mon 暫時算係用得。我驚十年以上的膠殼老化,一拆就斷膠扣,再合不埋口。

正常休眠電腦後,個 Mon 的 Power LED 正常由藍色(Power on)轉橙色(Standby),過一段時間後 Wakeup 部腦,個 Mon 的 LED 係識得轉返做藍色,不過就黑畫面,個 Mon 機殼前有幾個輕觸式的掣,揩手指埋去都無反應,要將個 Mon 斷電再駁電先至回復正常。
https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2721960

再休眠電腦或者 Screen saver 將個 Mon blank 了,如果只係短時間就再 Wakeup,個 Mon 係識得著返,不過,如果係長時間的話就會著不到,要將個 Mon 斷電再駁電。

個 Mon 係用 12V DC 火牛,試過用 1 分 2 的火牛插頭電線,一邊駁 Mon 一邊駁他錶,正常著住 Mon 的時候,火牛仍然出到 12V 多小小,所以應該不關火牛事。

試過不經 HDMI switch,分別將 Desktop 電腦、平板、電視機頂盒直接駁 Mon,結果係一樣,應該都不關個 Switch 事。
作者: hon829    時間: 2024-8-14 21:01

這個雜嘜牌真不會考慮

有點動手能力的可拆機檢查吓部件包括電容等,  否則可趁電腦節入新貨
作者: 人中之龍    時間: 2024-8-14 21:36

去新高登買隻二手Mon都唔駛500,整來把鬼,你去淘電路板或者買零件,自已時間同車費都係返到,仲唔一定整得好同捱得耐,短時間內又有其他問題就麻煩了
作者: 人中之龍    時間: 2024-8-14 21:54

補充少少,你純文書用唔打機,27吋新Mon都唔駛2000,我上星期先買左隻27吋Philips新Mon,都係1799
作者: jk1399    時間: 2024-8-14 22:02

補充少少,你純文書用唔打機,27吋新Mon都唔駛2000,我上星期先買左隻27吋Philips新Mon,都係1799 ...
人中之龍 發表於 2024-8-14 21:54



    純文書用27吋Mon 1799
你都買得幾貴
少個1, 799都有啦
作者: 人中之龍    時間: 2024-8-14 22:05

純文書用27吋Mon 1799
你都買得幾貴
少個1, 799都有啦
jk1399 發表於 2024-8-14 10:02 PM


我要色準用黑房軟件,加上要升降座,所以貴D
作者: C_Law    時間: 2024-8-14 23:07

唔該各位先!

暫時打算用得一日得一日,用到連斷電再駁電都開不著先至算。

其實我要求好低,求其一個 24" FHD Mon 都夠,27" 都可以,但個 Mon 要靠埋一邊放,坐開個位望出去並非個 Mon 正中央(大約 6:4),32" 就放不下啦。

我又不要求靚畫面,文書/寫 Code 居多,電視/電影就聽多過睇,又不打機。

用開紅米手機,有裝小米個網購 App,醒起之前成日彈出 Mon 的廣告,剛才開來睇下,22/24/27" 可以平到 $550/600/750!這個價錢,真係幾難有動力去整舊 Mon,唯一動力純綷係八掛想拆開來睇下,只係驚拆爆可能超過十年的膠殼。
作者: alax    時間: 2024-8-15 03:59

唔該各位先!

暫時打算用得一日得一日,用到連斷電再駁電都開不著先至算。

其實我要求好低,求其 ...
C_Law 發表於 2024-8-14 23:07

拆爆咪順便換過個囉 有咩好驚

via HKEPC Reader for Android
作者: C_Law    時間: 2024-8-15 06:41

拆爆咪順便換過個囉 有咩好驚  

via HKEPC Reader for Android
alax 發表於 2024/8/15 03:59


我又不會專登買定個新 Mon 擺係屋企先至去拆舊 Mon,一旦舊 Mon 個殼拆爛到裝不埋,又未必即日買到新 Mon,可能有幾日無電腦用。
作者: Q-Q    時間: 2024-8-15 08:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hon829    時間: 2024-8-15 08:57

我又不會專登買定個新 Mon 擺係屋企先至去拆舊 Mon,一旦舊 Mon 個殼拆爛到裝不埋,又未必即日買到新 Mon ...
C_Law 發表於 2024-8-15 06:41



基本要無縫設備更新, 就是要在此時, 舊的有壞的積象, 還有段時間慢慢比較格價選購 要壞至找買就臨急抱佛腳吧
作者: jk1399    時間: 2024-8-15 09:27

你冇買定後備新MON,你點都會有幾日冇腦用架
舊MON唔識寫離職信申請幾時先離職 ...
Q-Q 發表於 2024-8-15 08:30


幾日?而家買mon要送貨?去豐澤買隻幾舊水既小米mon,即刻拎走啦
作者: kwliu    時間: 2024-8-15 09:33

幾日?而家買mon要送貨?去豐澤買隻幾舊水既小米mon,即刻拎走啦
jk1399 發表於 2024-8-15 09:27


公司問IT同事借隻舊mon頂幾日都得啦.
作者: m92fshing    時間: 2024-8-15 10:48

無謂整,直接靠市電開關個Mon就算

via HKEPC Reader for Android
作者: platinum    時間: 2024-8-15 10:55

唔該各位先!

暫時打算用得一日得一日,用到連斷電再駁電都開不著先至算。

其實我要求好低,求其 ...
C_Law 發表於 2024-8-14 23:07


其實文書/寫 Code 睇得舒服好重要
作者: siukat    時間: 2024-8-15 10:59

我又不會專登買定個新 Mon 擺係屋企先至去拆舊 Mon,一旦舊 Mon 個殼拆爛到裝不埋,又未必即日買到新 Mon ...
C_Law 發表於 2024-8-15 06:41



  小米之家同豐澤都有現貨,雖然小米有送貨,但係我信唔過暴力快遞
作者: jk1399    時間: 2024-8-15 11:32

小米之家同豐澤都有現貨,雖然小米有送貨,但係我信唔過暴力快遞
siukat 發表於 2024-8-15 10:59



    一隻MON, 我真係唔信送來會爆MON, 咁小野
D野60-70吋電話都係咁"淘"
當然除非真係忙到無時間落街買, 否則買MON咁小事, 自己拎返屋企, 洗鬼送上門
作者: siukat    時間: 2024-8-15 11:47

一隻MON, 我真係唔信送來會爆MON, 咁小野
D野60-70吋電話都係咁"淘"
當然除非真係忙到無時間落街買, ...
jk1399 發表於 2024-8-15 11:32


我上次買小米mon,佢話放唔入自提櫃,結果送左去自提點,個mon有死線,唔知關唔關快遞事
作者: hon829    時間: 2024-8-15 12:44

我上次買小米mon,佢話放唔入自提櫃,結果送左去自提點,個mon有死線,唔知關唔關快遞事 ...
siukat 發表於 2024-8-15 11:47



所以買電視/mon, 要求即場開機驗收係基本操作
作者: Miipp    時間: 2024-8-15 13:22

LCD panl ~10 年度 d 偏光片同液晶都老化,d pixel 會慢慢蒙糊,新買都只係幾舊水,唔值得整,心癮手痕另計
作者: 人中之龍    時間: 2024-8-15 13:43

本帖最後由 人中之龍 於 2024-8-15 13:45 編輯
所以買電視/mon, 要求即場開機驗收係基本操作
hon829 發表於 2024-8-15 12:44 PM


都唔一定,早半年前買部Sony行貨50吋電視,由運輸送貨上門,再安排港行安裝師父上門安裝,買Mon就真係要驗清楚,買隻27吋Mon時,sales收完錢後,開隻mon包裝, check清楚配件,仲開左幾幅純色圖試死點同死線,如果網購就無得咁試啦
作者: Q-Q    時間: 2024-8-15 18:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2