Board logo

標題: [請教]鑽牆後變左個大洞 [打印本頁]

作者: usa2010    時間: 2024-7-23 13:33     標題: [請教]鑽牆後變左個大洞

本帖最後由 usa2010 於 2024-7-23 13:39 編輯

[attach]2433653[/attach]



本身只係鑽8mm洞,鑽完發現周圍啲石屎散晒,清走晒之後變成咁
個洞入面似乎比人搽左啲野咁,因為摸落去係光滑,同埋唔會好似平時咁,鑽完好多灰同埋凹
入面仲有啲類似填充泡沫咁既野

請問下有冇人知點解會咁??(本身個位置原本係廁所黎,而家係變左房)

而家我想填番個洞應該用咩填??

唔該咁多位
作者: raymondchan338    時間: 2024-7-23 14:02

去淘寶或者深水埗特賣城買補牆膏

via HKEPC Reader for Android
作者: TH30    時間: 2024-7-23 15:00

入面仲有啲類似填充泡沫咁既野
請問下有冇人知點解會咁??(本身個位置原本係廁所黎,而家係變左房)
而家我想填番個洞應該用咩填??
usa2010 發表於 2024-7-23 01:33 PM


廁改臥新間的牆?打膨脹膠?
填窿不負重但求遮醜的話手頭有乜用乜
二樓建議的現成補牆膏也可
要負重的話灌返灰英泥或白英泥
作者: 程若珍    時間: 2024-7-23 15:00

危樓啦, 加返 d 鋼筋吧 ...
作者: usa2010    時間: 2024-7-23 16:01

本帖最後由 usa2010 於 2024-7-23 16:29 編輯
廁改臥新間的牆?打膨脹膠?
填窿不負重但求遮醜的話手頭有乜用乜
二樓建議的現成補牆膏也可
要負重的話 ...
TH30 發表於 2024-7-23 15:00


廁改卧
打藍膠塞

本身都諗緊好唔好繼續用呢個洞做負重
但係個洞好似越挖越有咁
作者: kanduki    時間: 2024-7-23 17:14

牆就應該係空芯砂磚牆唻
祇係想補返平就塞完紙皮批補牆灰搧平佢就算
想繼續掛到嘢就一份水坭三份沙撈均再加水再撈填凸少少等個零鐘收水刮平佢
隔一兩日乾透硬化就可以批補牆灰之後髹乳膠漆復完
之後先再鑽窿釘膠塞掛嘢用
作者: 泰tai    時間: 2024-7-23 18:43

前身係厕所D窿可能係之前去水喉窿

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: usa2010    時間: 2024-7-23 19:51

牆就應該係空芯砂磚牆唻
祇係想補返平就塞完紙皮批補牆灰搧平佢就算
想繼續掛到嘢就一份水坭三份 ...
kanduki 發表於 2024-7-23 17:14


明白,等我試下先
THX
作者: usa2010    時間: 2024-7-23 19:53

本帖最後由 usa2010 於 2024-7-24 08:20 編輯
前身係厕所D窿可能係之前去水喉窿

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
泰tai 發表於 2024-7-23 18:43


不過個窿既高度係天花對落30CM左右,去水窿放到咁高?
作者: ken2004    時間: 2024-7-23 20:22

我就好奇心比較重,橫掂都要補英泥沙
周圍鑽多四個窿睇清楚附近咩料
作者: shingzhk    時間: 2024-7-23 21:39

本帖最後由 shingzhk 於 2024-7-23 21:44 編輯
本身個位置原本係廁所黎,而家係變左房

幅牆係咪新間出來?  (好難想像廁所既原有間格可以保留變成房)
係既話承重就唔好諗啦, 睇怕成幅牆都用相同物料間出來
填返靚佢眼不見為淨就算
作者: usa2010    時間: 2024-7-23 22:09

我就好奇心比較重,橫掂都要補英泥沙
周圍鑽多四個窿睇清楚附近咩料
ken2004 發表於 2024-7-23 20:22


本身我係鑽左4個窿,得呢個窿係咁
作者: smoke_cheese    時間: 2024-7-23 22:14

會唔會係石膏板?

https://www.jct188.com/sell/show.php?itemid=79
作者: usa2010    時間: 2024-7-23 22:48

本帖最後由 usa2010 於 2024-7-23 22:52 編輯
幅牆係咪新間出來?  (好難想像廁所既原有間格可以保留變成房)
係既話承重就唔好諗啦, 睇怕成幅牆都 ...
shingzhk 發表於 2024-7-23 21:39


牆係間出黎,但我就唔知本身間隔係點,都係屋企人同我講先知原本係廁所
而相片既牆係外牆黎
作者: wongkm33    時間: 2024-7-24 10:51

在填英坭沙時要將鑽窿地方插入一枝膠塞就得啦,等它乾後就不用鑽孔了,
作者: ken2004    時間: 2024-7-24 11:50

本身我係鑽左4個窿,得呢個窿係咁
usa2010 發表於 2024-7-23 22:09


或者有問題個窿,周圍鑽多四個窿睇清楚附近咩料,如果附近都係咁,有問題嗰個窿英泥沙補返都唔好承重力
作者: Bluth_Lai    時間: 2024-7-24 21:15

如果只係補英泥沙就鑽窿有機會爆(視乎英泥沙厚度大細)
作者: usa2010    時間: 2024-7-24 21:53

如果只係補英泥沙就鑽窿有機會爆(視乎英泥沙厚度大細)
Bluth_Lai 發表於 2024-7-24 21:15


個窿2cm直徑,如果要繼續用的話,可能要好似樓上位師兄建議,連埋膠塞等乾
不過因位置問題,如果頂唔住跌落黎的話都幾危險下

所以都係搵野遮醜算
作者: killer_queen    時間: 2024-7-25 19:39

不如 講下會諗住 孭幾重先好喎!
作者: usa2010    時間: 2024-7-25 19:45

不如 講下會諗住 孭幾重先好喎!
killer_queen 發表於 2024-7-25 19:39


其實都係裝一塊木層板
預計40磅內
作者: killer_queen    時間: 2024-7-26 21:49

回覆 20# usa2010


    你話 放幾隻模型 做下展示可以嘅!玩到 20kg … 會叫你轉位囉!當然 你堅持 都可以嘅~~
作者: Kin_2012    時間: 2024-7-26 21:56

其實都係裝一塊木層板
預計40磅內
usa2010 發表於 2024-7-25 19:45


你話鑽左4個窿, 咁到底你安咩?

20公斤其實好輕, 但唔知承重結構無咩好講。
作者: usa2010    時間: 2024-7-26 23:27

你話鑽左4個窿, 咁到底你安咩?

20公斤其實好輕, 但唔知承重結構無咩好講。 ...
Kin_2012 發表於 2024-7-26 21:56


裝塊層板,塊板跟埋架,個架就4個窿





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2