Board logo

標題: 哩件風扇背心個樣似乎可以當行街衫着 [打印本頁]

作者: 淼林焱    時間: 2024-7-12 21:28     標題: 哩件風扇背心個樣似乎可以當行街衫着

本帖最後由 淼林焱 於 2024-7-12 21:30 編輯

可惜價錢嚇死人
唔知只買2把風扇自己搵件風樓開2個洞又得唔得呢
[attach]2431720[/attach]
[attach]2431718[/attach]
[attach]2431719[/attach]

https://www.youtube.com/watch?v=ooBkW3Dq46k
作者: wildcat2005    時間: 2024-7-12 21:47

可惜價錢嚇死人
唔知只買2把風扇自己搵件風樓開2個洞又得唔得呢




...
淼林焱 發表於 2024-7-12 21:28


https://item.taobao.com/item.htm ... amp;id=642884074865
淘寶有類似$98起
作者: hon829    時間: 2024-7-13 09:17

可惜價錢嚇死人
唔知只買2把風扇自己搵件風樓開2個洞又得唔得呢

...
淼林焱 發表於 2024-7-12 21:28



基本這類衫要所有出口都收口有點防漏風, 使件衫鼓起再透過空氣散熱  風扇要有過濾否則在地盤類會抽晒塵入內

印象紅M出了很多這類工作服的
作者: 淼林焱    時間: 2024-7-13 14:38

基本這類衫要所有出口都收口有點防漏風, 使件衫鼓起再透過空氣散熱  風扇要有過濾否則在地盤類會 ...
hon829 發表於 2024-7-13 09:17


我知道出左好耐,但果D大多都係工地款,真係唔好敢著來步行街
但哩件個款著住做收件快遞/步兵都唔係好外眼
作者: 淼林焱    時間: 2024-7-13 14:41

淘寶有類似$98起
wildcat2005 發表於 2024-7-12 21:47


$98起抵玩喎
黑色果件果件個款可以一試
[attach]2431859[/attach]
作者: alax    時間: 2024-7-13 16:01

本帖最後由 alax 於 2024-7-13 16:03 編輯
$98起抵玩喎
黑色果件果件個款可以一試
淼林焱 發表於 2024-7-13 14:41

本身已經熱,仲要著多件,加上同圍都通風,又要咩住一大舊電,真係未出擊就自損50
滿滿智商稅

底下唔可以著衫的,唔係更熱


via HKEPC Reader for Android
作者: 淼林焱    時間: 2024-7-13 18:53

本帖最後由 淼林焱 於 2024-7-13 18:56 編輯

你意思係依家翳焗毆打風,風都無滴既天氣,吹風扇會仲熱過唔吹?
有無識物理既ching講解吓係米真?
作者: ericang    時間: 2024-7-14 11:41

係好涼爽嘅,放心。

你條 link 應該都係 OEM 國產牌子,不過個價真心貴。

風扇服最多應該係日本,因為當地好似有規定夏天室內要著住開工,比較出名嘅有 burtle aircraft,好多款,亦有好多出街款。

我自己舊年就響日馬買咗兩件衫,一對風扇,電就買國產比較出名嘅,主要去釣魚著,三十幾度,開第2檔吹住個身可以汗都冇滴👍🏻

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: alax    時間: 2024-7-14 11:56

係好涼爽嘅,放心。

你條 link 應該都係 OEM 國產牌子,不過個價真心貴。

風扇服最多應該係日本,因為當 ...
ericang 發表於 2024-7-14 11:41

帶著安全帶既話點著?

via HKEPC Reader for Android
作者: andysin    時間: 2024-7-14 17:00

先承認我大汗,
中晒伏,淘過件兩百幾,背風吹唔上頸,前面D汗濕到倒水
作者: Tom_jerry    時間: 2024-7-14 17:50

先承認我大汗,
中晒伏,淘過件兩百幾,背風吹唔上頸,前面D汗濕到倒水
andysin 發表於 2024-7-14 09:00

件衫唔夠大
作者: ericang    時間: 2024-7-14 18:06

帶著安全帶既話點著?  

via HKEPC Reader for Android
alax 發表於 2024-7-14 11:56

我唔係做工地嘅所以唔知道,不過群組入面見好多地盤巴打都有買,所以先買黎玩下。 而我只係著去釣魚用,佢有啲款有啲帶扣位我用黎綁架撐都幾方便。

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: ericang    時間: 2024-7-14 18:09

先承認我大汗,
中晒伏,淘過件兩百幾,背風吹唔上頸,前面D汗濕到倒水
andysin 發表於 2024-7-14 17:00

校最大我吹到頭痛喎。

我係買日本仔衫同風扇再加國產電,9/13/16/19V 版本,而家好似出到 22v,不過我19v都好夠,唔係太陽曬住開16v已足夠,果時室外34度左右。

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: 淼林焱    時間: 2024-7-14 18:53

先承認我大汗,
中晒伏,淘過件兩百幾,背風吹唔上頸,前面D汗濕到倒水
andysin 發表於 2024-7-14 17:00


有無擇實衫腳?
作者: 淼林焱    時間: 2024-7-14 18:55

我唔係做工地嘅所以唔知道,不過群組入面見好多地盤巴打都有買,所以先買黎玩下。 而我只係著去釣魚用, ...
ericang 發表於 2024-7-14 18:06


可唔可以些牙吓你果件係點㗎?
作者: lyjhf2006    時間: 2024-7-14 23:28

回覆 8# ericang

建議開團,睇下反應
作者: andysin    時間: 2024-7-15 02:08

件衫唔夠大
Tom_jerry 發表於 2024-7-14 17:50


同賣家傾佢話要大一個碼先有效果,風扇近身入風不大
跟手傾到補多20蚊人仔寄個件大一個碼,
風係多少少,但情形都係一樣,前面濕晒,d風谷唔太多係胸同肩

有人話擇實衫腳> 已經好實,但好多位走風
作者: ericang    時間: 2024-7-15 06:01

本帖最後由 ericang 於 2024-7-15 06:16 編輯
可唔可以些牙吓你果件係點㗎?
淼林焱 發表於 2024-7-14 18:55

我係呢兩件。
[attach]2432190[/attach]
[attach]2432191[/attach]

我自己就覺得有袖好啲,因為啲風會吹埋手臂同埋膊頭。
帶帽就吹上頭頂,不過我釣魚會有啲擋視線,而且好多時我會載住支 Cam,所以基本上唔會笠。

可以去樂天 search 睇下啲款,基本上成 set 由 衫,風扇 x2,同埋電池 組成,可以分開買,各自都有國產版,風扇最大電壓要同電匹配,簡單講就係 DC 調速,最大電壓有 19v 或 今年 22v,咁你舊電 22v 就夾返 22v fan。

原裝電太貴,同埋呢啲野多數一年只著幾個月,放置時間長有死電風險,所以電我最後選擇買國產,牌子係 森思,都幾好口脾,我買果件有 9/12/16/19 4段,百零蚊一粒,20000mah,我去2日一夜,帶2粒,日頭開12-16v,夜晚入營訓覺開9v,走果時仲可以差埋電話。

如果用國產電配日本風扇,記得配埋條DC轉頭,好似10零蚊。

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: ericang    時間: 2024-7-15 06:07

回覆  ericang

建議開團,睇下反應
lyjhf2006 發表於 2024-7-14 23:28

日馬同樂天都買到,運費唔貴,唔使開團啦。

出面啲 DIY/架生/搵食 群組好多師兄有搞團購嘅,應該執少少咁囉有興趣可以搵下。

一般出街搭車我就唔會著喇😅,費事嘈到其他人,不過呢排啲天氣,我覺得外賣師應該幾啱使👍🏻

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: VV    時間: 2024-7-15 09:53

睇泥要夾埋自己 size
作者: 淼林焱    時間: 2024-7-15 12:40

睇來淘x好似有D伏,2把風扇唔夠力?似乎㗎仔貨好D
作者: fundive    時間: 2024-7-15 12:54

睇來淘x好似有D伏,2把風扇唔夠力?似乎㗎仔貨好D
淼林焱 發表於 2024-7-15 12:40


其實件蛤乸衣設計最重要, 要做到差唔多全身空氣流動, 着起亦唔可以變成咪豬蓮咁, 至於風扇你自己再換都唔係咁大問題
作者: n123    時間: 2024-7-15 13:46

帶著安全帶既話點著?  

via HKEPC Reader for Android
alax 發表於 14/7/2024 11:56


https://www.youtube.com/watch?v=MQVXg1u_wMA&t=386s

6.30 秒有講
作者: n123    時間: 2024-7-15 13:49

先承認我大汗,
中晒伏,淘過件兩百幾,背風吹唔上頸,前面D汗濕到倒水
andysin 發表於 14/7/2024 17:00



    James 哥去日本樂天訂 or 去達 "仁 行" 買 MIJ的
作者: n123    時間: 2024-7-15 13:52

有見搭架師父話長"就"款效果好過背心款,他們都系用淘佬貨。
作者: lonesheep    時間: 2024-7-15 20:58

搜尋過日拍賣網,原來已經出到30V了,6百零蚊,又多顏色選,高業作業有專用款可掛安全帶
,想即刻整返件試下
另外一樣感受到香港消費係滿滿智商稅,條片嗰件黑沉沉一隻色,大大個LOGO,風速又唔係最快,睇一睇都賣緊9百...
作者: ericang    時間: 2024-7-15 23:43

搜尋過日拍賣網,原來已經出到30V了,6百零蚊,又多顏色選,高業作業有專用款可掛安全帶
,想即刻整返件試 ...
lonesheep 發表於 2024-7-15 20:58

係呀,上年我 research 咗半日就決定買日本衫同風扇,本身諗住玩下,估唔到實際著住真心好有用(特定情況下)。

香港果款就唔好諗喇,都係大陸廠 OEM。

平平地想試下嘅,去日馬買 Burtle 衫,風扇同電買森思,好多紮鐵搭棚嘅師兄著緊。

19v 對我黎講足夠喇,如30v 舊電又要大啲,當然好怕熱或者真係好熱情況下著就自己度度啦。

另外留意 Burtle 有唔同風扇開孔位,如果咩背囊就睇吓啲胳側邊開窿嘅,如果唔係就有機會擋住入風位。

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: lonesheep    時間: 2024-7-16 22:42

係呀,上年我 research 咗半日就決定買日本衫同風扇,本身諗住玩下,估唔到實際著住真心好有用(特定情況 ...
ericang 發表於 2024-7-15 23:43


ching
本來執套其他牌子全set,睇睇都唔寄過黎,集運都拒絕訂單,原來有尿袋就變禁運品,日本法例好嚴格。。唔怪得話要分開買
現在買返B牌,揀左兩款衫,同最新22V風扇,電就去返淘佬買喇,係咪要買返你講依個牌子,支援到22V既電呢?
作者: ericang    時間: 2024-7-17 04:19

ching
本來執套其他牌子全set,睇睇都唔寄過黎,集運都拒絕訂單,原來有尿袋就變禁運品,日本法例好嚴格 ...
lonesheep 發表於 2024-7-16 22:42

森思 牌嘅電我都係睇群組啲師兄介紹,好多人用原裝都死電,反而呢隻冇乜。 我自己兩粒舊年 10月用完都唔記得放啲電先,差滿擺到上星期,睇到呢個 post 先攞返出黎,仲係100%電,運作正常冇漲👍🏻

你配返最高 22v 就 ok,充電頭唔使買用返電話 charger。

記得要問下店主使唔使配轉插。

期待睇你包膠💪🏻

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: xxmartin    時間: 2024-7-17 14:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2