作者: wow189 時間: 2024-7-10 19:47 標題: 3舊內最好既電批?
用途整下櫈 整下電腦
國產定worx bosch 嗰D
作者: lyjhf2006 時間: 2024-7-10 19:58
你自己都講左了,我都想知仲有咩牌子
作者: 程若珍 時間: 2024-7-10 20:54
隨住鋰電池同無刷馬達既製造工藝普及成熟, 國產電批已經相當靠譜 ...
作者: wow189 時間: 2024-7-10 21:38
同心度好差喎
作者: Tom_jerry 時間: 2024-7-10 22:26
組裝用4V批吧[attach]2431302[/attach]
作者: wow189 時間: 2024-7-11 00:28
有冇link 剩係搵到15件批頭
作者: Kin_2012 時間: 2024-7-11 00:42
Go3
作者: Tom_jerry 時間: 2024-7-11 01:04
本帖最後由 Tom_jerry 於 2024-7-10 17:14 編輯
天貓旗艦店,優惠冇左實際係送成97枝批頭
[attach]2431325[/attach]
作者: Tom_jerry 時間: 2024-7-11 01:24
又唔係鑽孔 
作者: Bluth_Lai 時間: 2024-7-11 01:46
雖然都想Bosch GO 3 (+1),不過價錢要$388,但有按壓式開關的確比Worx同大有好用。
利申:有WX242
[youtube]cTkdElFc2S4[/youtube]
https://www.makersoulhk.com/bosch-bosch-go-3-2024
作者: Tom_jerry 時間: 2024-7-11 01:47
大有齋批¥7x 咋喎作者: Kin_2012 時間: 2024-7-11 02:33
你要去大象枯買預左比多少少啦。。。
https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2724223
作者: lyjhf2006 時間: 2024-7-11 12:24
东城 点睇?
作者: wow189 時間: 2024-7-11 13:42
東成電批有人話好用過GO2 有人話垃圾 唔知點
作者: wow189 時間: 2024-7-11 13:45
GO3 PDD 26x人仔 但跟得幾支批頭
作者: lyjhf2006 時間: 2024-7-11 14:09
回覆 15# wow189
能工电动螺丝刀家用充电式 呢? 還有咩得力
作者: fundive 時間: 2024-7-11 14:11
人人要求唔同, 最好自己上utube 睇下review 先
作者: Bluth_Lai 時間: 2024-7-11 18:52
批頭數量多冇乜用,一般平常用到:十字頭: PH0; PH1; PH2、一字頭: SL3; SL4; SL6,另外一般彩虹批嘴硬度較低,建議別碰
作者: wow189 時間: 2024-7-11 21:16
本帖最後由 wow189 於 2024-7-11 21:51 編輯
一般用唔怕
作者: Jackywongkk 時間: 2024-7-27 22:51
回覆 5# Tom_jerry
呢把是5616? 有冇師兄知同wx242有乜大分別
作者: Q-Q 時間: 2024-7-27 23:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Tom_jerry 時間: 2024-7-28 01:55
[attach]2434409[/attach]
作者: gulakpi 時間: 2024-7-28 10:56
Worx 已用21月, 開心使用中, 同心度良好!
作者: Jackywongkk 時間: 2024-7-28 18:30
回覆 22# Tom_jerry
5616都有灰色,所以好難分
作者: Jackywongkk 時間: 2024-7-28 18:31
回覆 21# Q-Q
邊個平台買?
作者: Q-Q 時間: 2024-7-29 00:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jerrychan0610 時間: 2024-7-29 09:51
有無細批買邊枝?
作者: nganshiu 時間: 2024-7-29 19:19
前幾天在香港榮記五金見到有支無刷18V電批$380連盒.
又輕又細又3000rpm
作者: Ian_Seabourne 時間: 2024-7-29 21:51
本帖最後由 Ian_Seabourne 於 2024-7-30 01:10 編輯
好睇樓主主要用嚟做乜?
3.7-4.2V 的用過 Bosch IXO 通 Bosch Go。上下螺絲代替扭到手軟是可以,但扭緊嘅螺絲一定唔夠力。比較鐘意槍型 IXO 多個 Go,原因係短,可以窄位用,而且易用力。好慢,不能鑽窿。
2串 7.4-8.4V 用過 Panasonic 可以屈可以直果啲,同一支槍型雜牌。Panasonic 的上 1"長『螺絲』入木燒了。慢得嚟無力。上機牙螺絲一般都OK。
慢,鑽窿可以,但不容易。
3串 12V 左右的用過2支雜牌。可以上螺絲,又可以鑽下窿。但想用嚟打磨就太慢轉速。
仲用過把5串約 20V 的 Worx WX372 有刷,可以人壓震住鑽牆果種。
好力、可以好快,打磨都可以,上隻 2-5cm cut 碟切下膠又得。
所以好睇樓主買支批想做乜。
作者: Ian_Seabourne 時間: 2024-7-29 22:05
木櫈最少用 3 串 12V 吧。揀把有快慢速、可調扭力、可鑽窿可上螺絲。
雜牌都可以,但要買到電替換。
我第一把 12V 雜牌係用 NiMH 8 串 9.6V,改了做鋰電 3串2並 12V。幾好用。
另一把係仿 Makita DF330 的,電池可用 Makita BL1013 BL1014。最緊要易買到電池。
(Makita DF330 圖:https://img.alicdn.com/imgextra/ ... !!2207297964818.jpg)
作者: GD830 時間: 2024-7-29 22:11
我用緊tb 16.8V 衝擊電批,百零蚊人仔,攞返工粗用一流
作者: 程若珍 時間: 2024-7-29 22:32
as #4 ... 同心度好差喎 !
作者: nganshiu 時間: 2024-7-31 11:11
好睇樓主主要用嚟做乜?
3.7-4.2V 的用過 Bosch IXO 通 Bosch Go。上下螺絲代替扭到手軟是可以,但扭緊嘅 ...
Ian_Seabourne 發表於 2024-7-29 21:51
2串 7.4-8.4V 用過 Panasonic 可以屈可以直果啲, 有兩款.....
https://wafuu.com/zh-hant-hk/pro ... er-red-ez7521la2s-r
Makita也有出類似的, 花名雙節棍.
又輕又快, 非常好用

