Board logo

標題: 3舊內最好既電批? [打印本頁]

作者: wow189    時間: 2024-7-10 19:47     標題: 3舊內最好既電批?

用途整下櫈 整下電腦
國產定worx bosch 嗰D
作者: lyjhf2006    時間: 2024-7-10 19:58

你自己都講左了,我都想知仲有咩牌子
作者: 程若珍    時間: 2024-7-10 20:54

隨住鋰電池同無刷馬達既製造工藝普及成熟, 國產電批已經相當靠譜 ...
作者: wow189    時間: 2024-7-10 21:38

隨住鋰電池同無刷馬達既製造工藝普及成熟, 國產電批已經相當靠譜 ...
程若珍 發表於 2024-7-10 20:54



    同心度好差喎
作者: Tom_jerry    時間: 2024-7-10 22:26

組裝用4V批吧


[attach]2431302[/attach]
作者: wow189    時間: 2024-7-11 00:28

組裝用4V批吧
Tom_jerry 發表於 2024-7-10 22:26



    有冇link 剩係搵到15件批頭
作者: Kin_2012    時間: 2024-7-11 00:42

用途整下櫈 整下電腦
國產定worx bosch 嗰D
wow189 發表於 2024-7-10 19:47


Go3
作者: Tom_jerry    時間: 2024-7-11 01:04

本帖最後由 Tom_jerry 於 2024-7-10 17:14 編輯
有冇link 剩係搵到15件批頭
wow189 發表於 2024-7-10 16:28

天貓旗艦店,優惠冇左

實際係送成97枝批頭


[attach]2431325[/attach]
作者: Tom_jerry    時間: 2024-7-11 01:24

同心度好差喎
wow189 發表於 2024-7-10 13:38

又唔係鑽孔
作者: Bluth_Lai    時間: 2024-7-11 01:46

Go3
Kin_2012 發表於 2024-7-11 00:42



    雖然都想Bosch GO 3 (+1),不過價錢要$388,但有按壓式開關的確比Worx同大有好用。
利申:有WX242

[youtube]cTkdElFc2S4[/youtube]

https://www.makersoulhk.com/bosch-bosch-go-3-2024
作者: Tom_jerry    時間: 2024-7-11 01:47

雖然都想Bosch GO 3 (+1),不過價錢要$388,但有按壓式開關的確比Worx同大有好用。
利申:有WX242

...
Bluth_Lai 發表於 2024-7-10 17:46

大有齋批¥7x 咋喎
作者: Kin_2012    時間: 2024-7-11 02:33

雖然都想Bosch GO 3 (+1),不過價錢要$388,但有按壓式開關的確比Worx同大有好用。
利申:有WX242

...
Bluth_Lai 發表於 2024-7-11 01:46


你要去大象枯買預左比多少少啦。。。

https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2724223
作者: lyjhf2006    時間: 2024-7-11 12:24

东城  点睇?
作者: wow189    時間: 2024-7-11 13:42

东城  点睇?
lyjhf2006 發表於 2024-7-11 12:24



    東成電批有人話好用過GO2 有人話垃圾 唔知點
作者: wow189    時間: 2024-7-11 13:45

GO3 PDD 26x人仔 但跟得幾支批頭
作者: lyjhf2006    時間: 2024-7-11 14:09

回覆 15# wow189

能工电动螺丝刀家用充电式 呢? 還有咩得力
作者: fundive    時間: 2024-7-11 14:11

人人要求唔同, 最好自己上utube 睇下review 先
作者: Bluth_Lai    時間: 2024-7-11 18:52

GO3 PDD 26x人仔 但跟得幾支批頭
wow189 發表於 2024-7-11 13:45



    批頭數量多冇乜用,一般平常用到:十字頭: PH0; PH1; PH2、一字頭: SL3; SL4; SL6,另外一般彩虹批嘴硬度較低,建議別碰
作者: wow189    時間: 2024-7-11 21:16

本帖最後由 wow189 於 2024-7-11 21:51 編輯
批頭數量多冇乜用,一般平常用到:十字頭: PH0; PH1; PH2、一字頭: SL3; SL4; SL6,另外一般彩虹批 ...
Bluth_Lai 發表於 2024-7-11 18:52

一般用唔怕
作者: Jackywongkk    時間: 2024-7-27 22:51

回覆 5# Tom_jerry


    呢把是5616? 有冇師兄知同wx242有乜大分別
作者: Q-Q    時間: 2024-7-27 23:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Tom_jerry    時間: 2024-7-28 01:55

回覆  Tom_jerry


    呢把是5616? 有冇師兄知同wx242有乜大分別
Jackywongkk 發表於 2024-7-27 14:51

應該唔係 see...


[attach]2434409[/attach]
作者: gulakpi    時間: 2024-7-28 10:56

Worx    已用21月, 開心使用中, 同心度良好!
作者: Jackywongkk    時間: 2024-7-28 18:30

回覆 22# Tom_jerry


    5616都有灰色,所以好難分
作者: Jackywongkk    時間: 2024-7-28 18:31

回覆 21# Q-Q


    邊個平台買?
作者: Q-Q    時間: 2024-7-29 00:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jerrychan0610    時間: 2024-7-29 09:51

有無細批買邊枝?
作者: nganshiu    時間: 2024-7-29 19:19

前幾天在香港榮記五金見到有支無刷18V電批$380連盒.
又輕又細又3000rpm
作者: Ian_Seabourne    時間: 2024-7-29 21:51

本帖最後由 Ian_Seabourne 於 2024-7-30 01:10 編輯

好睇樓主主要用嚟做乜?

3.7-4.2V 的用過 Bosch IXO 通 Bosch Go。上下螺絲代替扭到手軟是可以,但扭緊嘅螺絲一定唔夠力。比較鐘意槍型 IXO 多個 Go,原因係短,可以窄位用,而且易用力。好慢,不能鑽窿。

2串 7.4-8.4V 用過 Panasonic 可以屈可以直果啲,同一支槍型雜牌。Panasonic 的上 1"長『螺絲』入木燒了。慢得嚟無力。上機牙螺絲一般都OK。
慢,鑽窿可以,但不容易。

3串 12V 左右的用過2支雜牌。可以上螺絲,又可以鑽下窿。但想用嚟打磨就太慢轉速。

仲用過把5串約 20V 的 Worx WX372 有刷,可以人壓震住鑽牆果種。
好力、可以好快,打磨都可以,上隻  2-5cm cut 碟切下膠又得。

所以好睇樓主買支批想做乜。
作者: Ian_Seabourne    時間: 2024-7-29 22:05

用途整下櫈 整下電腦

wow189 發表於 2024-7-10 19:47


木櫈最少用 3 串 12V 吧。揀把有快慢速、可調扭力、可鑽窿可上螺絲。
雜牌都可以,但要買到電替換。

我第一把 12V 雜牌係用 NiMH 8 串 9.6V,改了做鋰電 3串2並 12V。幾好用。
另一把係仿 Makita DF330 的,電池可用 Makita BL1013 BL1014。最緊要易買到電池。
(Makita DF330 圖:https://img.alicdn.com/imgextra/ ... !!2207297964818.jpg
作者: GD830    時間: 2024-7-29 22:11

我用緊tb 16.8V 衝擊電批,百零蚊人仔,攞返工粗用一流
作者: 程若珍    時間: 2024-7-29 22:32

我用緊tb 16.8V 衝擊電批,百零蚊人仔,攞返工粗用一流
GD830 發表於 2024-7-29 22:11


as #4 ... 同心度好差喎 !
作者: nganshiu    時間: 2024-7-31 11:11

好睇樓主主要用嚟做乜?

3.7-4.2V 的用過 Bosch IXO 通 Bosch Go。上下螺絲代替扭到手軟是可以,但扭緊嘅 ...
Ian_Seabourne 發表於 2024-7-29 21:51


2串 7.4-8.4V 用過 Panasonic 可以屈可以直果啲, 有兩款.....
https://wafuu.com/zh-hant-hk/pro ... er-red-ez7521la2s-r

Makita也有出類似的, 花名雙節棍.
又輕又快, 非常好用





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2