Board logo

標題: [操作疑難] 有無人用過咁既款既台腳? [打印本頁]

作者: xxmartin    時間: 2024-6-29 22:19     標題: 有無人用過咁既款既台腳?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 田力    時間: 2024-6-29 22:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: behappy    時間: 2024-6-29 23:23

正常 書台 ok的。
企上去就唔好。
作者: hon829    時間: 2024-6-30 00:50

想DIY張書台,已經有台板,仲要都幾重幾厚下(廚房木門)
想一邊"浪"番個用緊既70CM高矮櫃、而另一邊加呢兩碌 ...
xxmartin 發表於 2024-6-29 22:19



穩唔穩同修上枱面的鬆緊度成正比
作者: HK2046    時間: 2024-6-30 02:14

我現在窗口前面兩張枱
都係IKEA枱腳 以前買得平
而家買得貴 加上有淘寶大把枱腳九成相似

最重要唔好買 [可以調高矮]
一年你有冇調高矮 5次咁多呀?
但係你 企去整嘢 整嘢唔止5次
跌瓜你
作者: HK2046    時間: 2024-6-30 02:23

IKEA 枱腳係咁嘅
白色隻腳係一支螺絲旋鈕入去

[attach]2429601[/attach]
作者: HK2046    時間: 2024-6-30 02:28

買枱腳咁重


而家跳槽去勁力集運
有50蚊 費試用
我都用咗喇

用條link入會攞優惠
https://vip.powership.hk/m/#/whi ... mp;verify=0&r=1
作者: xxmartin    時間: 2024-6-30 03:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: xxmartin    時間: 2024-6-30 03:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Q-Q    時間: 2024-6-30 09:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hon829    時間: 2024-6-30 09:41

塊板(木門)就5CM厚,羅絲囉到盡4CM,每碌棍落四口羅絲?
有時囉野整野,地方細好難避免會唔企上去借力 ...
xxmartin 發表於 2024-6-30 03:42



唔鼓勵企上去  除非有跌的準備

大部份木門係空芯或用碎方砌成, 靠佢支撐橫向力係完全唔可靠
作者: kwliu    時間: 2024-6-30 09:43

本帖最後由 kwliu 於 2024-6-30 10:19 編輯
穩唔穩同修上枱面的鬆緊度成正比
hon829 發表於 2024-6-30 00:50


仲有四腳獨立接面細無三角斜撐一橫移就隨時坳柴.
作者: hon829    時間: 2024-6-30 09:56

重有四腳獨立接面細無三角斜撐一橫移就隨時坳柴.
kwliu 發表於 2024-6-30 09:43


參考單腳圓枱, 上下焊實塊大圓環, 便可加大橫向面積就會可靠些
作者: ken2004    時間: 2024-6-30 10:35

IKEA 枱腳係咁嘅
白色隻腳係一支螺絲旋鈕入去
HK2046 發表於 2024-6-30 02:23


ikea 檯腳改良咗,圓餅直徑加大好多,六支螺絲上檯面

不過企人肯定高危
作者: foggie    時間: 2024-6-30 11:29

本帖最後由 foggie 於 2024-6-30 11:30 編輯

TB L shape metal bar (not aluminum) to reinforce the bottom of the wooden board.
They have holes already, just ask the seller to precut and screw them alongthe 4 edges


These legs are ok as long as the board above is sturdy enough and the table is not shaking.
作者: jerrychan0610    時間: 2024-6-30 11:38

本帖最後由 jerrychan0610 於 2024-6-30 11:40 編輯

[attach]2429631[/attach][attach]2429632[/attach]
呢2張枱安唔安全?
作者: behappy    時間: 2024-6-30 13:56

回復 16 #jerrychan0610

夠膽企上去冇事 ,當你贏。

via HKEPC Reader for Android
作者: xxmartin    時間: 2024-6-30 16:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: HK2046    時間: 2024-6-30 18:31

回覆  HK2046


    又轉會?好似呢個要計體積重喎?我岩岩試用你上次介紹既金X,運左張椰棕床褥連百葉簾. ...
xxmartin 發表於 2024-6-29 19:49


大件貨物
6.4KG,都係港紙99蚊  / 金宏集運
嘩成張床褥咁大張 都係港紙99蚊  發夢都笑呀
金宏集運 由於大公司 不計體積重
主要都係運大件貨
如果你買一包話梅
佢頭尾係需要四天先去到你屋企
你亦都唔好 滾搞佢買啲濕濕碎碎嘢
------------------------------------

細件貨物
勁力集運
只要你一joint就有50蚊集運卷



因為我由 世家 一開始用咗佢幾年
點知佢成日 掟我啲貨
兼且運費已經加到8蚊
好受氣 不過就好快第二日就到

咁自提點老闆 介紹我用勁力 直頭唔使錢兩單
新開費用較平
最好點知都係第二日就到
好唔通收埋唔話你聽
作者: HK2046    時間: 2024-6-30 18:33

塊板(木門)就5CM厚,羅絲囉到盡4CM,每碌棍落四口羅絲?
有時囉野整野,地方細好難避免會唔企上去借力 ...
xxmartin 發表於 2024-6-29 19:42




應該個IKEA腳 嘅原盤應該係五5粒螺絲
中間有一支8mm螺絲扭入去
我只係雙喜6分板做書枱面
冇你5cm咁勁

我成日都企上去整冷氣機窗簾
作者: xxmartin    時間: 2024-6-30 18:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: HK2046    時間: 2024-6-30 23:22

我—直用開超級(其實係咪都係世家?收貨地址都係一樣)
之前都幾好,夠快,但近兩個月夠膽死無查關、 ...
xxmartin 發表於 2024-6-30 10:42


我用集運世家原來都同你差唔多有二千

[attach]2429702[/attach]
作者: Bluth_Lai    時間: 2024-7-1 00:28

樓下五金鋪買角鐵造枱腳會唔會簡單些


作者: HK2046    時間: 2024-7-1 01:29

樓下五金鋪買角鐵造枱腳會唔會簡單些
Bluth_Lai 發表於 2024-6-30 16:28




樓下賣呢個枱腳幾多錢呀 ??
作者: 邪惡聯盟    時間: 2024-7-1 16:39

回覆 1# xxmartin


    你一邊用矮櫃,另一邊用枱腳,IKEA有好多款都是這樣做,非常穩陣,你人企上去做什麼
作者: powershing    時間: 2024-7-1 20:54

想枱上運動掛





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2