作者: cmhung 時間: 2024-6-26 12:50 標題: 日立冷氣接收PCB
本帖最後由 cmhung 於 2024-6-26 13:19 編輯
昨晚開始,冷氣自動關機,睇過啲舊POST,似接收PCB問題,拆咗PCB,問過日立冇零件現貨,要四個月,想問問有冇兄弟可以協助維修一下。
[attach]2429088[/attach]
[attach]2429105[/attach]
正面
作者: lawrencelau1 時間: 2024-6-26 13:27
可見能夠壞都係個IR 頭同個電容
最多都係個制接觸不良
作者: kwliu 時間: 2024-6-26 13:32
如果係IR接收壞應該係襟remote無反應, 唔係自動關機, 我覺得係電源板問題.
作者: murderfreaker 時間: 2024-6-26 13:32
其實呢塊板幾乎無易壞零件可言
唔覺得換完會解決到你問題
頂多IRR試下自己換一粒囉
作者: cmhung 時間: 2024-6-26 13:41
都唔知
,但睇過呢個POSThttps://www.hkepc.com/forum/view ... p;extra=&page=1
跟我一樣自動開機,又自動關機,一時又自動開機

所以來求救
又似訊號問題,打去日立問零件,有得賣,由$180 加價到$202,但冇貨

作者: C_Law 時間: 2024-6-26 13:47
相中 SW1 作用是什麼?
未壞到自動熄機前, 幾粒 LED 能否正常著燈?
不知是否影相光線問題, 我見 PCB背面幅相, 好似有部份 Track 出現腐蝕跡象。當中包括同 SW1 及幾粒 LED 相關的 Track。
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: kwliu 時間: 2024-6-26 13:52
最簡單試法就拆咗IR接收上電試機, 如果正常運作就齋換IR接收, 可以淨買或者去搵有remote廢電器拆嚟用.
作者: cmhung 時間: 2024-6-26 14:01
回覆 6# C_Law
啲燈之前完全正常
,而家係開一陣,自動關機,又自動開機
作者: 泰tai 時間: 2024-6-26 15:53
先換粒SW1試吓
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: ANWKLO 時間: 2024-6-26 16:11
換機掉了
作者: C_Law 時間: 2024-6-26 17:15
本帖最後由 C_Law 於 2024-6-26 17:35 編輯
疑似腐蝕位置。
[attach]2429168[/attach]
連住 CN5H 抽電線的插頭是否乸插?
開機熄機要不要用到 SW1?
如果不需用 SW1,抽線又係乸插,試下不駁塊板,直接插粒 IR 接收器去 CN5H 抽線的插頭 1/2/9 窿位,試下可否用得到。如果部機主板本身的 DC 5V 夠穩定,C701/R701/R702 係可以不要。等代理要幾個月,等到塊板來都過了夏季,如果直插係得,起碼可以暫時頂當。(當然,樓主都需要有基本電子 DIY 能力先至好這樣搞)
1...VCC(5V)
2...IR_Out
9...Gnd
有需要的話,夜晚來土瓜灣 MTR,免費送兩粒 IR 接收器給你試下。
作者: 亞基拉 時間: 2024-6-26 17:22
Sw1係test button, 一般有遙控嘅機都有,三十幾年前嘅機都已經有…..
作者: wyhui5124 時間: 2024-6-26 17:25
外家以前有部日立遙控窗口機,印象中個SW1係test button,冇遙控之下可以起動/停止部機,有可能塊板/個SW漏電令部機short short地
作者: cmhung 時間: 2024-6-26 17:46
暫時拆咗SW,換咗電容,好似冇乜作用。行5分鐘就自動熄機。
作者: 亞基拉 時間: 2024-6-26 17:52
聴人點

作者: james97 時間: 2024-6-26 17:58
本帖最後由 james97 於 2024-6-26 18:00 編輯
回覆 5# cmhung
有機會是PCB 上的開關掣有問題, 嘗試把那個開關掣拆咗出來(不用開關也可以, 如果識 換更加好), 裝上PCB去可能可以.
(因為我之前大金分體機, 也是這樣, 有時開,有時自動關...)
作者: kwliu 時間: 2024-6-26 18:07
我覺得塊板係無壞,似trigger咗overload protection.
作者: kwliu 時間: 2024-6-26 18:08
請看樓主14樓回覆。
作者: 亞基拉 時間: 2024-6-26 18:11
本帖最後由 亞基拉 於 2024-6-26 18:12 編輯
我就會拆irr試
Overload protection? 會唔會諗多咗

作者: hon829 時間: 2024-6-26 18:17
壞IR板只是自以為是
如果係定頻機可直接找街外人修吧
作者: teddybearhk 時間: 2024-6-26 18:30
净開fan mode會不會trip?
作者: james97 時間: 2024-6-26 20:33
本帖最後由 james97 於 2024-6-26 20:49 編輯
5分鐘自動關機, 之後是否不會再自動開機 (有否試過測試過?)
(這樣可能已解決其中一個問題)
另外: 用 電子清潔劑 清潔排線插, 和他的插座, (可能有水 造成短路)?
這塊PCB 其實很簡單, 不如跟下有沒有PCB斷線? 最後測試買三顆電阻值是否正常? (已經是全部 可以做的DIY了)
作者: vtrchan 時間: 2024-6-26 20:58
回覆 14# cmhung
開著機之後,unplug左塊板,睇下會唔會自己off, 咁就知關唔關塊板事啦?
你部機買左幾多年?幾耐無成部機洗過機?
作者: liyee 時間: 2024-6-26 21:17
樓主師兄
會唔會喺你隔籬左右或者上下層D遙控器干擾?
作者: cmhung 時間: 2024-6-26 21:23
暫時換咗IRR,好似順利,一直行機。
雖然不知最終是否完美解決,但好多謝各位的意見,真心感謝每一位回覆師兄。
作者: HK2046 時間: 2024-6-27 00:29
如果淨係irr等你好消息
作者: happychanbb 時間: 2024-6-27 11:34
比著我就全部換曬佢 一了百了
電阻易搵, 電容又易換
作者: ck20000 時間: 2024-6-27 12:30
度一下零件有無壞, 應該好簡單...
最怕係唔係呢塊板問題, 而是其他野壞...
作者: kamcm 時間: 2024-7-10 19:59
本帖最後由 kamcm 於 2024-7-10 20:01 編輯
睇相你果塊PCB 是完好的,
可能係咁岩沾到水氣而失靈
你係PCB背面噴三防漆做好隔絕水氣就可以完美的解決呢個問題...
我記憶中當關哂D門又開左抽氣扇....好易令PCB背面出現水珠而導致失靈.

