作者: andrewfong 時間: 2024-6-5 18:52 標題: 插頭斷了可如何取出? 謝謝
謝謝。
[attach]2425938[/attach]
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: hon829 時間: 2024-6-5 19:01
本帖最後由 hon829 於 2024-6-5 19:03 編輯
如識拆散唔難
但成件面板換免煩
作者: andrewfong 時間: 2024-6-5 19:03
唔想洗錢🙏
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: Kin_2012 時間: 2024-6-5 19:17
咁唔整得唔得?
作者: rhino 時間: 2024-6-5 19:27
本帖最後由 rhino 於 2024-6-5 19:58 編輯
都係收返先前嘅提意。冇考慮清楚潛在嘅危險。 抱歉
作者: lawrencelau1 時間: 2024-6-5 19:42
高壓危險, 先斷電
作者: hon829 時間: 2024-6-5 19:50
試過未
作者: hon829 時間: 2024-6-5 19:52
有能力咪關大制後, 拆散佢囉
作者: rhino 時間: 2024-6-5 19:58
未試過。 謝謝提醒
作者: C_Law 時間: 2024-6-5 21:14
本帖最後由 C_Law 於 2024-6-5 21:26 編輯
未試過。
但我會諗, 手多定的話, 如果係個窿見到入面的斷腳, 將牙簽剪到平頭, 點小 AA 之類快乾膠水係平頭牙簽, 伸入去「痴」住斷腳, 乾到夠穩陣就試下拉不拉到條斷腳出來。
不過樓主話不花錢, 膠水都要錢買
但無論如何, 整之前記得先閂大掣。
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: HK2046 時間: 2024-6-5 21:36
我上嚟幫你整好唔好呀

你唔比你呢啲總制攞唔返隻腳出嚟
你都要買個品字掣
作者: Bluth_Lai 時間: 2024-6-5 21:39
[attach]2425982[/attach]
[attach]2425983[/attach]
一個插座面板$50內有一個,真有必要省?
作者: liyee 時間: 2024-6-5 21:48
你屋企有冇熱溶膠?
你答有嘅,我就繼續講落去
如果冇嘅,要錢買嘅,88
作者: Kin_2012 時間: 2024-6-5 21:53
熱溶膠唔使錢買? 電費唔使錢?
作者: liyee 時間: 2024-6-5 22:01
可以唔使電架
作者: hon829 時間: 2024-6-5 22:12
咁樣推理
樓主拔翻隻腳, 可能要唔使錢駁翻上插頭上

作者: pkf 時間: 2024-6-5 22:40
$30 -50 換個面板係最安全最快
如果無動手能力真係無得慳
via HKEPC Reader for Android
作者: TH30 時間: 2024-6-6 00:37
電既野,唔好因小失大
作者: Kin_2012 時間: 2024-6-6 00:51
用愛發熱?
作者: atukowing 時間: 2024-6-6 08:59
打火機熱熔...冇就煤氣爐..再冇就...唔識
作者: jerrychan0610 時間: 2024-6-6 08:59
斷最大果支? 點先可以整斷, 而唔係成支甩出嚟?
作者: Aÿ 時間: 2024-6-6 09:59
我都試過斷地線膠假腳
不過好彩係插拖板
同埋有外露部分可以鉗出黎
作者: wueddie 時間: 2024-6-6 10:36
樓主真心膠?
那麼危險又吾想洗錢。。。 正常都係去樓下街市是旦買件面板一般都係20—40蚊一件。。。直接替換又安全又快捷
作者: funfunhk 時間: 2024-6-6 14:49
箭咀指住即係斷在L?
都幾奇怪喎?
作者: Kin_2012 時間: 2024-6-6 16:17
打火機唔使錢買?
煤氣費唔使錢?
作者: ck20000 時間: 2024-6-6 16:31
一定要關電掣, 拆左個蘇面出來攪.
拆左出來都攪唔掂就要直接換左個蘇面.
作者: laico 時間: 2024-6-7 10:43
咁你開電腦, 手機上網唔洗電, 又洗唔洗錢,?
不如叫師巳上門免費幫你維修埋,好唔好??
作者: laico 時間: 2024-6-7 10:43
應該係智力問題, 可以skip~
作者: kaxman 時間: 2024-6-7 13:19
有無見過鑽木取火?
作者: java2 時間: 2024-6-7 15:44
好奇斷那隻腳? 膠地線隻腳都仲有可能, 金屬腳點整斷?
作者: kaxman 時間: 2024-6-7 16:00
開咗過 post , 等大家互鬥智力 ,自己就食花生

作者: Jip仔 時間: 2024-6-7 16:16
樓主潛咗水啦
作者: Kin_2012 時間: 2024-6-7 17:05
你要問樓主, 唔係問我
作者: Kin_2012 時間: 2024-6-7 17:06
最緊要係好多人好認真咁答點整
作者: Cheerman 時間: 2024-6-8 08:56
朋友試過 - 拖板插頭過熱, 拔出時, L 腳全隻留在蘇底內
家有竉物, 所以即時買新蘇底更換.
作者: TH30 時間: 2024-6-8 12:56
鑽木都要木,可能太陽能先唔洗錢,我地夾份送隻放大鏡俾樓主
作者: atukowing 時間: 2024-6-9 15:07
咁要行雷閃電嘅日子向天舉中指求劈喇
作者: Kin_2012 時間: 2024-6-9 15:54
你要搵樓主同佢講先有用
作者: vtrchan 時間: 2024-6-10 01:05
可能一齊發功用念力或者攪得掂~
作者: kaxman 時間: 2024-6-10 08:12
放大鏡都要$
我意思係唔鑽木直接鑽支熱溶膠......只要有恆心 , 萬事有可能
作者: m92fshing 時間: 2024-6-10 09:01
我好奇點樣可以整斷隻腳
via HKEPC Reader for Android
作者: Auk 時間: 2024-6-10 10:58
本帖最後由 Auk 於 2024-6-10 11:00 編輯
見多於一個人奇怪, 我就講吓早兩個月幫親戚換插座面板嘅情況.
佢間屋之前租比人, 收返嚟短住後, 發現有個大陸做嗰種幾蚊過嘅轉插, 插住係個插座度拔唔到出嚟, 估計係佢呢個平價轉插嘅脚, 質量可能有問題, 脚後半段絕緣膠嗰部份少咗或薄咗, 導致隻脚起咗級, 插入後就比插座嘅彈片卡住.
估算完情況後, 都係預咗要幫佢換插座面版. 不過反正都係換, 就試吓大力拔個轉插落嚟, 果然隻轉插隻脚就斷咗係舊面版入面了.
點解唔慳幾草嘢, 係個舊插座面版攞返隻脚後出嚟後繼續用. 上面好多師兄已經講咗唔同嘅考量了, 所以唔再重覆.
作者: 普羅 時間: 2024-6-10 11:40
唔想洗錢就自己諗掂佢啦

作者: java2 時間: 2024-6-10 11:53
都係唔明, 有冇圖?
隻金屬脚斷咗係舊面版入面完全冇外露? 如有的話可以用鉗(當然先關總制)拔出來.
作者: Auk 時間: 2024-6-10 12:08
本帖最後由 Auk 於 2024-6-10 12:10 編輯
斷係入面啦, 我係換面版前, 手多用力去拔佢先斷嘅, 都準備換個新面版上去, 仲浪費時間功夫去攞返隻斷脚出嚟做咩?
之後成個舊面版都拆出嚟, 要攞返隻斷脚出嚟一定得㗎, 點解唔攞而裝個新嘅上去, 你最好睇吓上面師兄嘅考慮.
作者: jacky_chua 時間: 2024-6-12 19:26
唔想洗錢,咁你手上有咩工具?
作者: TH30 時間: 2024-6-12 19:48
得把"口"

