Board logo

標題: 插頭斷了可如何取出? 謝謝 [打印本頁]

作者: andrewfong    時間: 2024-6-5 18:52     標題: 插頭斷了可如何取出? 謝謝

謝謝。
[attach]2425938[/attach]


via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: hon829    時間: 2024-6-5 19:01

本帖最後由 hon829 於 2024-6-5 19:03 編輯
謝謝。



via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
andrewfong 發表於 2024-6-5 18:52


如識拆散唔難
但成件面板換免煩
作者: andrewfong    時間: 2024-6-5 19:03

如識拆散唔難
但成件面板換免煩
hon829 發表於 2024-6-5 19:01

唔想洗錢🙏

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: Kin_2012    時間: 2024-6-5 19:17

唔想洗錢🙏

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
andrewfong 發表於 2024-6-5 19:03



咁唔整得唔得?
作者: rhino    時間: 2024-6-5 19:27

本帖最後由 rhino 於 2024-6-5 19:58 編輯

都係收返先前嘅提意。冇考慮清楚潛在嘅危險。 抱歉
試吓扭粒螺絲入隻斷腳再用鉗掹出嚟
作者: lawrencelau1    時間: 2024-6-5 19:42

高壓危險, 先斷電
作者: hon829    時間: 2024-6-5 19:50

試吓扭粒螺絲入隻斷腳再用鉗掹出嚟
rhino 發表於 2024-6-5 19:27



試過未    畀你扭動倒隻腳, 以後啲彈簧片仲有冇力
作者: hon829    時間: 2024-6-5 19:52

唔想洗錢🙏

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
andrewfong 發表於 2024-6-5 19:03



有能力咪關大制後, 拆散佢囉
作者: rhino    時間: 2024-6-5 19:58

試過未    畀你扭動倒隻腳, 以後啲彈簧片仲有冇力
hon829 發表於 2024-6-5 19:50



     未試過。 謝謝提醒
作者: C_Law    時間: 2024-6-5 21:14

本帖最後由 C_Law 於 2024-6-5 21:26 編輯

未試過。

但我會諗, 手多定的話, 如果係個窿見到入面的斷腳, 將牙簽剪到平頭, 點小 AA 之類快乾膠水係平頭牙簽, 伸入去「痴」住斷腳, 乾到夠穩陣就試下拉不拉到條斷腳出來。

不過樓主話不花錢, 膠水都要錢買 , 都係拆散個掣啦。

但無論如何, 整之前記得先閂大掣

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: HK2046    時間: 2024-6-5 21:36

我上嚟幫你整好唔好呀

你唔比你呢啲總制攞唔返隻腳出嚟
你都要買個品字掣
作者: Bluth_Lai    時間: 2024-6-5 21:39

[attach]2425982[/attach]
[attach]2425983[/attach]

一個插座面板$50內有一個,真有必要省?
作者: liyee    時間: 2024-6-5 21:48

唔想洗錢🙏

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
andrewfong 發表於 2024-6-5 19:03


你屋企有冇熱溶膠?
你答有嘅,我就繼續講落去

如果冇嘅,要錢買嘅,88
作者: Kin_2012    時間: 2024-6-5 21:53

你屋企有冇熱溶膠?
你答有嘅,我就繼續講落去

如果冇嘅,要錢買嘅,88 ...
liyee 發表於 2024-6-5 21:48


熱溶膠唔使錢買? 電費唔使錢?
作者: liyee    時間: 2024-6-5 22:01

熱溶膠唔使錢買? 電費唔使錢?
Kin_2012 發表於 2024-6-5 21:53


可以唔使電架
作者: hon829    時間: 2024-6-5 22:12

咁樣推理

樓主拔翻隻腳, 可能要唔使錢駁翻上插頭上
作者: pkf    時間: 2024-6-5 22:40

$30 -50 換個面板係最安全最快
如果無動手能力真係無得慳

via HKEPC Reader for Android
作者: TH30    時間: 2024-6-6 00:37

唔想洗錢🙏
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
andrewfong 發表於 2024-6-5 07:03 PM


電既野,唔好因小失大
作者: Kin_2012    時間: 2024-6-6 00:51

可以唔使電架
liyee 發表於 2024-6-5 22:01


用愛發熱?
作者: atukowing    時間: 2024-6-6 08:59

用愛發熱?
Kin_2012 發表於 2024-6-6 00:51



    打火機熱熔...冇就煤氣爐..再冇就...唔識
作者: jerrychan0610    時間: 2024-6-6 08:59

斷最大果支? 點先可以整斷, 而唔係成支甩出嚟?
作者: Aÿ    時間: 2024-6-6 09:59

我都試過斷地線膠假腳
不過好彩係插拖板
同埋有外露部分可以鉗出黎
作者: wueddie    時間: 2024-6-6 10:36

樓主真心膠?
那麼危險又吾想洗錢。。。 正常都係去樓下街市是旦買件面板一般都係20—40蚊一件。。。直接替換又安全又快捷
作者: funfunhk    時間: 2024-6-6 14:49

箭咀指住即係斷在L?
都幾奇怪喎?
作者: Kin_2012    時間: 2024-6-6 16:17

打火機熱熔...冇就煤氣爐..再冇就...唔識
atukowing 發表於 2024-6-6 08:59


打火機唔使錢買?

煤氣費唔使錢?
作者: ck20000    時間: 2024-6-6 16:31

一定要關電掣, 拆左個蘇面出來攪.

拆左出來都攪唔掂就要直接換左個蘇面.
作者: laico    時間: 2024-6-7 10:43

打火機唔使錢買?

煤氣費唔使錢?
Kin_2012 發表於 2024-6-6 16:17


咁你開電腦, 手機上網唔洗電, 又洗唔洗錢,?
不如叫師巳上門免費幫你維修埋,好唔好??
作者: laico    時間: 2024-6-7 10:43

樓主真心膠?
那麼危險又吾想洗錢。。。 正常都係去樓下街市是旦買件面板一般都係20—40蚊一件。。。直 ...
wueddie 發表於 2024-6-6 10:36



應該係智力問題, 可以skip~
作者: kaxman    時間: 2024-6-7 13:19

打火機熱熔...冇就煤氣爐..再冇就...唔識
atukowing 發表於 6/6/2024 08:59


有無見過鑽木取火?
作者: java2    時間: 2024-6-7 15:44

好奇斷那隻腳? 膠地線隻腳都仲有可能, 金屬腳點整斷?
作者: kaxman    時間: 2024-6-7 16:00

應該係智力問題, 可以skip~
laico 發表於 7/6/2024 10:43


開咗過 post , 等大家互鬥智力 ,自己就食花生
作者: Jip仔    時間: 2024-6-7 16:16

樓主潛咗水啦
作者: Kin_2012    時間: 2024-6-7 17:05

咁你開電腦, 手機上網唔洗電, 又洗唔洗錢,?
不如叫師巳上門免費幫你維修埋,好唔好?? ...
laico 發表於 2024-6-7 10:43


你要問樓主, 唔係問我
作者: Kin_2012    時間: 2024-6-7 17:06

開咗過 post , 等大家互鬥智力 ,自己就食花生
kaxman 發表於 2024-6-7 16:00


最緊要係好多人好認真咁答點整  
作者: Cheerman    時間: 2024-6-8 08:56

斷最大果支? 點先可以整斷, 而唔係成支甩出嚟?
jerrychan0610 發表於 2024-6-6 08:59


朋友試過 - 拖板插頭過熱, 拔出時, L 腳全隻留在蘇底內
家有竉物, 所以即時買新蘇底更換.
作者: TH30    時間: 2024-6-8 12:56

有無見過鑽木取火?
kaxman 發表於 2024-6-7 01:19 PM

鑽木都要木,可能太陽能先唔洗錢,我地夾份送隻放大鏡俾樓主
作者: atukowing    時間: 2024-6-9 15:07

打火機唔使錢買?

煤氣費唔使錢?
Kin_2012 發表於 2024-6-6 16:17



    咁要行雷閃電嘅日子向天舉中指求劈喇
作者: Kin_2012    時間: 2024-6-9 15:54

咁要行雷閃電嘅日子向天舉中指求劈喇
atukowing 發表於 2024-6-9 15:07


你要搵樓主同佢講先有用
作者: vtrchan    時間: 2024-6-10 01:05

用愛發熱?
Kin_2012 發表於 2024-6-6 00:51


可能一齊發功用念力或者攪得掂~
作者: kaxman    時間: 2024-6-10 08:12

鑽木都要木,可能太陽能先唔洗錢,我地夾份送隻放大鏡俾樓主
TH30 發表於 8/6/2024 12:56


放大鏡都要$
我意思係唔鑽木直接鑽支熱溶膠......只要有恆心 , 萬事有可能
作者: m92fshing    時間: 2024-6-10 09:01

我好奇點樣可以整斷隻腳

via HKEPC Reader for Android
作者: Auk    時間: 2024-6-10 10:58

本帖最後由 Auk 於 2024-6-10 11:00 編輯

見多於一個人奇怪, 我就講吓早兩個月幫親戚換插座面板嘅情況.

佢間屋之前租比人, 收返嚟短住後, 發現有個大陸做嗰種幾蚊過嘅轉插, 插住係個插座度拔唔到出嚟, 估計係佢呢個平價轉插嘅脚, 質量可能有問題, 脚後半段絕緣膠嗰部份少咗或薄咗, 導致隻脚起咗級, 插入後就比插座嘅彈片卡住.

估算完情況後, 都係預咗要幫佢換插座面版. 不過反正都係換, 就試吓大力拔個轉插落嚟, 果然隻轉插隻脚就斷咗係舊面版入面了.

點解唔慳幾草嘢, 係個舊插座面版攞返隻脚後出嚟後繼續用. 上面好多師兄已經講咗唔同嘅考量了, 所以唔再重覆.
作者: 普羅    時間: 2024-6-10 11:40

唔想洗錢就自己諗掂佢啦
作者: java2    時間: 2024-6-10 11:53

都係唔明, 有冇圖?
隻金屬脚斷咗係舊面版入面完全冇外露? 如有的話可以用鉗(當然先關總制)拔出來.

見多於一個人奇怪, 我就講吓早兩個月幫親戚換插座面板嘅情況.

佢間屋之前租比人, 收返嚟短住後, 發現有個 ...
Auk 發表於 2024-6-10 10:58

作者: Auk    時間: 2024-6-10 12:08

本帖最後由 Auk 於 2024-6-10 12:10 編輯

斷係入面啦, 我係換面版前, 手多用力去拔佢先斷嘅, 都準備換個新面版上去, 仲浪費時間功夫去攞返隻斷脚出嚟做咩?

之後成個舊面版都拆出嚟, 要攞返隻斷脚出嚟一定得㗎, 點解唔攞而裝個新嘅上去, 你最好睇吓上面師兄嘅考慮.
作者: jacky_chua    時間: 2024-6-12 19:26

唔想洗錢,咁你手上有咩工具?
作者: TH30    時間: 2024-6-12 19:48

唔想洗錢,咁你手上有咩工具?
jacky_chua 發表於 2024-6-12 07:26 PM


得把"口"





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2