作者: alextsang_tt 時間: 2024-5-3 23:00 標題: 想買電鑽又唔識揀
想買把電鑽看吓門口,暫時需要用途...做少少DIY
鑽爆窩釘...起翻牆身滑牙生鏽舊鏍絲...鑽牆身上修啲牆架...
除咗把鑽...係咪仲需要配合專用鑽頭同其他配件
雖然大概知係乜...不過實際無用過...完全無頭緒
請師兄們比啲意見...感謝
作者: 1個閒人 時間: 2024-5-3 23:09
普通玩家, 一支中型電池批, 一支油壓鑽, 夠日常用途
作者: Kin_2012 時間: 2024-5-4 00:45
本帖最後由 Kin_2012 於 2024-5-4 00:46 編輯
18V 油壓鑽 / 18V 起子電鑽 / 18 V 衝擊起子機 各一把
牌子型號要先講你預幾多錢
作者: xxmartin 時間: 2024-5-4 00:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alextsang_tt 時間: 2024-5-4 01:14
閒人師兄乜都有研究,小弟佩服
都諗過應該唔止一把,不過買得多又要花多啲時間清潔保養
其實都無乜嘢日常,只係突然好有實際須要先買嚟用
即係一次過要買3把?
牌子型號完全唔識,不過網上見人推薦牧田
如果用二千唔知可以買到啲乜嘢呢
唔該師兄

作者: ghost2377 時間: 2024-5-4 01:26
18V 油壓鑽、 18V 起子電鑽就夠啦
18 V 衝擊起子看家着實不用了,又嘈又重,唔係諗住斗木打自攻真係甚少出場。
作者: Kin_2012 時間: 2024-5-4 01:33
牧田的確好,但無大陸牌子咁平。
3把都係基本常用,一次買晒唔使煩, 同一牌子同一款電共用,清潔保養基本上唔需要咩時間, 放完吹下塵放入箱就係。紅M 有一年保養,不過本身就耐用。
如果買紅M, 2千蚊唔夠買晒3把。
作者: Kin_2012 時間: 2024-5-4 01:33
本帖最後由 Kin_2012 於 2024-5-4 01:35 編輯
完全唔覺 171 / 172 / 173 重
就算唔斗木, 上螺絲膠塞入牆都非常好用。
作者: ghost2377 時間: 2024-5-4 01:43
回覆 8# Kin_2012
咁18V 起子電鑽只用來鑽孔不做起子???
大家經常搞呢搞路梗係工具唔怕多,最緊要就手

話明看家,前提是一年出一兩次場,更甚可能隔三秋,錢用係更有用的地方
作者: Kin_2012 時間: 2024-5-4 02:00
本帖最後由 Kin_2012 於 2024-5-4 02:03 編輯
兩樣各有所長的工具,互相不可取代, 基本上大部份人兩款都會買,當然係有好處。
你要講到咩用得少唔買,完全無意思,唔買都得架,一年出一兩次場,借又得,搵人整又得,再唔係用手動工具囉。
作者: HK2046 時間: 2024-5-4 02:37
即刻買
大有油壓鑽 5401 5A 電池 45分鐘快充機
送四支轉頭
[attach]2421768[/attach]
作者: shingzhk 時間: 2024-5-4 02:42
本帖最後由 shingzhk 於 2024-5-4 02:44 編輯
首先唔好用DIY佬既思路套用落一般人
你地都識講一年一次, 買把AC既油壓算罷啦, 靚既紅M成套連盒買都係千五蚊左右
DC又電又充機嫌錢腥咩
然後電批要樓主撫心自問, 一年做幾多扭扭令令野, 扭果D又需要幾大扭力?
唔多既話手批都夠買黎托
對外行人會扭既螺絲, 唔好話12V, 買把3.7V都夠殺, 仲18V貪佢夠霸氣咩

再唔係既上淘仔買把WORX既12V對新手乜都夠
作者: ghost2377 時間: 2024-5-4 02:47
回覆 10# Kin_2012
我好奇而已,就我而言,做一些小工程三沙,幾把油压鑽、七八部磨機、三四部囉機、万用宝、十二三支起子、兩部即梳、三部趟鋸、四支電釘槍、宝路華、吸水機一大堆。
重點是唯一一支衝擊起子放係工場封塵,拎落地盤D師父叫我攞返走~~~話阻埞

作者: Kin_2012 時間: 2024-5-4 03:44
黎得 DIY 版問就當佢係 DIY 人架啦
其實鑽呀,批呀,用唔到幾多錢,平過顯卡,平過硬碟,買一套套裝唔係貴,已有二電一充,有排用,除左大功率工具,完全唔推 AC 。
至於有幾可用,就要樓主問自己,佢問得應該係覺得有需要,反正放屋企備用,屋企總有野整, 整一兩次唔使搵人做,果個錢已夠買工具。
唔推 12V , 係因為 18V 真係比較多選擇, 3.7 就唔好玩啦, 有咩工具比你選擇呀 ?
WORX 唔上唔落, 唔建議。
作者: Kin_2012 時間: 2024-5-4 03:48
本帖最後由 Kin_2012 於 2024-5-4 03:55 編輯
唔同工種用唔同工具姐, 如果無用, 173 會咁多人買咩, 當然係有用, 不過係地盤易比人偷就真。。。
對於 DIY 黎講, 一般技術差, 工具好就幫到手, 好似電批上硬野,新手9成會扭手, 用衝擊批完美解決。
當然總有人會講一句, 屎波工具多,但工具好的確幫到手。
作者: Kin_2012 時間: 2024-5-4 03:54
DIY 好少鑿野, 要買都 5403
另外 5401 電係前下,有時會有少少頂手...
作者: shingzhk 時間: 2024-5-4 06:18
本帖最後由 shingzhk 於 2024-5-4 06:45 編輯
唔好將EPC文書機個概念翻用, 莫名地將門檻推高
根據佢既陳述加上對一般人類既理解, 一般人買野前入相應區塊出post問都冇錯既
電鑽用既機會點都唔會多, 除返一個月一次都唔夠
放屋企out臭又唔洗周圍帶, 諗唔明點解要推DC,
budget又唔係多, 有都慳返用係興趣上面
我以前中學用支老翻BOSC, 幾年間幫屋企/同學/親戚鑽過百個孔都係感用, 只係震到手麻感解
對好多人來講只係用得同唔用得既分別
電批....所以我話叫佢撫心自問, 冇需要的話買支手批都夠
唔熟用既用大扭力批上/拆螺絲
之後又上來開第二個post求救
我情願佢用手慢慢扭

相反,一般人砌傢私,上d開好哂牙, 扭落去接近冇阻力既螺絲,唔想幾廿粒轉到傻既,是但買支3.7v垃圾都夠
百貨應百客, 冇咩貨係冇存在價值, 所以叫佢上WORX自己揀, 唔多用買來擺都唔心痛
最後就係樓主自己, 如果係我get錯, 其實係雄心壯志想當DIY為興趣預左會成日用, 工欲善其事必先利其器的話
就當我冇講過
作者: ipkinsang 時間: 2024-5-4 08:04
門檻要睇樓主預算, 對DIY的興趣, 中意困難mode開局定easy mode開局
有陣時, 如果一個人一開始揀左件順手工具, 會中意左DIY, 絕對有第二次機會
相反, 如果一開始揀左件棘手工具, 咁產生心理陰影, 將來只會傾向搵人搞掂
相比起工具價錢, 其實香港人工係超貴, 好似外國咁
絕對值得買好工具, 自己DIY
作者: teddybearhk 時間: 2024-5-4 10:00
請各位分享近3年內的DIY工程及所用工具,供判斷有冇實驗需要。香港一般居住環境细,買多幾件工具巳佔吾少位,除非住村屋啦。
作者: hon829 時間: 2024-5-4 11:10
要鑽牆就要揀油壓鑽(一般可三用的)
要襟擺揀有線的; 要方便揀鋰電款
新手又有預算的就揀大牌子的, 如紅M,博世,得偉... 冇鑊氣兼放二手都還值點錢
作者: kanduki 時間: 2024-5-4 11:11
唔乸係呀...成個架部無個師傅識用扑批咁得意?
定係啲螺絲全部要磅尺埋尾咁專精?
作者: Miipp 時間: 2024-5-4 11:26
Dewalt 呢個牌子得唔得?
之前有 ching 推過套裝, 20v 雙批雙電包郵用 6% 回贈卡到手只係 ~1k
好似最大問題都係土地
https://www.amazon.com/DEWALT-DC ... pact/dp/B00IJ0ALYS/
[attach]2421793[/attach]
作者: ghost2377 時間: 2024-5-4 11:44
回覆 21# kanduki
識用同鍾唔鍾意用係兩回事,同公乸無關

靜可以做到使乜嘈???
作者: kanduki 時間: 2024-5-4 11:51
本帖最後由 kanduki 於 2024-5-4 11:54 編輯
扑批好似自動波咁向高轉速同高扭力之間自動切換
最緊要唔怕螺絲或鑽窿果邊突然一夾死就倒過唻扭親手
另一個問題啲索頭批跟啲無匙索頭都捃唔到食
作者: boy168 時間: 2024-5-4 11:52
筆直多嘅可以唔同用途都買一把, 少嘅咪淨買一把衝擊鑽算囉
作者: TH30 時間: 2024-5-4 11:52
一年一次好易餓死電,真係買濕電鑽算
我自己的不常用電動工具/手提電腦都餓死唔少電
作者: ghost2377 時間: 2024-5-4 11:56
得偉我以前很愛它的黃黑配對,很合心,可惜價錢不夠平民(可能我窮)
後黎改投紅M懷抱,一用就是十多年,現在大有已成新歡(不敵荷包轉投)

大有算是性價比較高的選擇,尤其是鋰電池價格。,
作者: Auk 時間: 2024-5-4 12:05
啱啱見到香港某知名鋪頭話清呢把, 比你搞到我都有啲想冒雨出去買, 不過佢地賣淨機, 唔知邊度買電同差機化算.
作者: Auk 時間: 2024-5-4 12:24
自己係屋企整嘢, 屎波咪屎波, 又唔係出去揾食, 不過我屎波都係無咩工具
講返把impact driver, 上年圍木條做水泥平台, 無咗佢我諗會想死, 而屋周邊嘅金屬圍板要打自攻上嘢, 我都係靠佢, 須然好少用, 但無佢嘅話我諗呢啲嘢, 我會好辛苦都未必做得好.
作者: hon829 時間: 2024-5-4 12:25
批/鑽so far我全用得偉
第一支9.6V over 15年:

https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2682097
第二支有線油壓over 十年:

第三支20V over 5年:

https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2558559
只是一次性投資! 全正常工作中
但最最梗要係不要借畀不懂使用! 不懂珍惜工具的... 試過借小工具畀人用, 結果焦頭爛貿額的還回來
作者: wah9134 時間: 2024-5-4 12:41
去大角咀 宅Sir 開倉 去睇下重有冇,
先前見有999元 三樣電動工具!
作者: HK2046 時間: 2024-5-4 15:01
鴨寮街賣320蚊最平
但係啲電同架叉機佢又唔知加返你幾多錢
同埋佢係冇5a電嘅
我呢部位拼多多買
作者: Auk 時間: 2024-5-4 15:36
係, 其實所謂清貨價, 計落同上網買差唔到幾多嘅話, 都係會懶出去, 上網買落嚟就算
作者: Kin_2012 時間: 2024-5-4 17:32
本帖最後由 Kin_2012 於 2024-5-4 17:34 編輯
EPC文書機係接近天花板,我講紅M果3件只係入門,你會唔會攪錯左 ? 而且根本就唔貴,果個錢一張好少少顯卡都買唔到,門檻有幾高?
建議人用手批 ? 樓主同我無仇無怨, 咁痛苦的野,我唔會咁害樓主。
唔洗半秒就噠哂牙 ? 上而咪叫左樓主買衝擊批, 你有無睇清楚?
除左大功率工具,仲叫買 AC ? 真係仇人推介黎
3.7V 根本無咩工具選擇, 佢為輔助無問題, 作為主力真係有仇
睇到 "用手慢慢扭" , 我無野要講了
作者: Kin_2012 時間: 2024-5-4 17:36
而家 d 鋰電好耐用, 大廠原裝計。
兩電比晒咁多工具用,好少會餓死, 再怕加部吸塵機,電點會無用...
作者: Kin_2012 時間: 2024-5-4 17:41
Dewalt 設計比較適合鬼佬
紅M 設計比較適合亞洲人,佢性價比高,又耐用,用落真係順手
大有,我都有買,因為真係太平,做粗野唔內赤,但絕對係一分錢一分貨,手感/操作/精細度/....同紅M比仲好有距離,而且易壞,不過又真係平。
Worx 就唔上唔落, 好唔夠紅M好, 平唔夠大有平。
作者: Kin_2012 時間: 2024-5-4 17:44
屎波工具多的意思係手門唔好,靠工具搭夠,其實講 DIYer 都好合適。
用過就明,對於大部份香港人黎講,支批根本唔係咩錢,同搵人整比更加係平。
工具要用到果時,就算只係一次,已經超值回本,試過就明
作者: Kin_2012 時間: 2024-5-4 17:49
320 係 X 成個價
大有 18V 5A 電, 香港一般3百上下
差機 18V 閃充 ,香港一般 180 左右
批電充一齊買會平少少
作者: Kin_2012 時間: 2024-5-4 17:50
對於係香港的 DIY 人, 唔係好多野整,會建議買紅 M
作者: Kin_2012 時間: 2024-5-4 17:51
本帖最後由 Kin_2012 於 2024-5-4 19:38 編輯
根本就係,買左有排用, 點計都抵
不過有線的工具,除左真大功率同唔會移動的,基本上已清晒,仲用把有線壓油鑽, 放左係道幾年無用過, 無線完全取代左。
作者: Kin_2012 時間: 2024-5-4 17:57
本帖最後由 Kin_2012 於 2024-5-4 18:10 編輯
好多年前我都試過, 諗住少用買平野都得, 買完番黎一路用一路講粗口, 之後都係要買過, 根本完全兩個世界, 完全無理由為左少少錢, 攪到自己咁痛苦。
作者: teddybearhk 時間: 2024-5-4 18:01
淘宝有個叫得力的牌子,有線油壓鑽加磨機只係350人仔,都想放一套喺大陸屋用
作者: killer_queen 時間: 2024-5-4 18:16
回覆 14# Kin_2012
12v 真係好孤兒仔 … TvT makita 12v 套 路過
作者: Kin_2012 時間: 2024-5-4 18:25
一開始就推 18V,當然有原因,真用家就明
近年各大牌都係推 36V / 40V , 18V 已經推少左, 12V 當然就...
搵食唔同電壓唔同牌子都唔大問題, 但 DIY 一買有排用,兩電一充就所有工具分享,選對品牌好重要。
作者: shingzhk 時間: 2024-5-4 19:18
本帖最後由 shingzhk 於 2024-5-4 19:25 編輯
算啦冇咩好提, 大家觀點角度唔一樣
我係根據佢#3 "其實都無乜嘢日常,只係突然好有實際須要先買嚟用" + 二千蚊預算 為出發點
本來佢都冇提過要電批, 係你硬要佢買一送一, 我建議買AC鑽搭手批好合理, 根本冇需要用
功能上應付到需求而比既建議, 並非歌頌電動工具既美好
意見我就比完啦, 呢D野冇對錯只有岩唔岩佢
樓主自己判斷
作者: jwong852 時間: 2024-5-4 20:34
咁我都算唔正常:
一把Hilti油壓鑽(AC)
一把Bosch 人壓鑽(AC)
一把Bosch 電批/電鑽(10.8V電池)
一把Dremel AC電磨/電鑽(直徑<3mm時用)
人生第一把鑽係:初中時買的手搖鑽。
via HKEPC Reader for Android
作者: ckyuen2 時間: 2024-5-4 21:52
小米有隻無刷電鑽
USB充電有埋螺絲批頭
同以上介紹嘅款比簡直係玩具
但除咗鑽牆應該其他用途都做得到
唔知ching們有無玩過[i.e.有無鑊氣]
唔考慮慳位問題就真係完全唔抵
但一年用唔得幾次的話
慳位都有意義嘅
利申:非業界人士
屋企都係得把hoto usb充電電鑽… 同手搖鑽
作者: Miipp 時間: 2024-5-4 21:55
唔睇錢樓煮直衝紅 M 啦,重出帖問來做乜
Dewalt 套裝到手價 1k 度,紅 M 有邊款都性價比高?
呢套得唔得?要 1.4k
https://www.amazon.com/dp/B089VL95CH
作者: Kin_2012 時間: 2024-5-4 22:03
本帖最後由 Kin_2012 於 2024-5-4 22:05 編輯
紅M 係香港買唔貴,上網登記有1年保,美水要解決 charger 110V 的問題。
係買就油壓鑽買套裝, 兩支批買淨機, 2電1充一般 DIY 買左有排用,紅 M本身就耐用, 再有其他工具想買, 又可以用番同一粒電,基本上紅M 的工具好齊,基本好值得買。
紅M係旺角有陳列室, 新手有需要可以拎上手慢慢試,有唔明亦可以問, 佢地唔係 Sales,唔用硬推你買。
作者: Kin_2012 時間: 2024-5-4 22:06
其實無咩所謂, 每個人都有自己睇法。
所以當我聽到你話 "用手慢慢扭" , 我就明你可能真係咁諗, 所以我都無咩野要講了。
作者: Miipp 時間: 2024-5-4 22:11
110V 少問題呀,玩 diy 或水貨野總有隻變壓牛看門口。我就有隻舜虹 dual output 3000VA 牛比個 120V 電飯煲用 (只係二三百羊)
叉機本身功率唔大,就算買隻細功率變壓牛都好平好細隻
作者: ckyuen2 時間: 2024-5-4 22:28
全屋得一個叉機係110V的話
其實淘隻220V快充仲方便
作者: Tom_jerry 時間: 2024-5-4 22:55
作者: Bluth_Lai 時間: 2024-5-5 11:20
回覆 1# alextsang_tt
樓主只作少量打鑿可選用輕型油壓鑽+四坑尖鑿,如用扁鑿需選中型油壓鑽。由於12V平台功率較低,不太適合油壓鑽使用。

輕型油壓鑽:Worx WU380S
中型油壓鑽:DEVON(大有) 5401-Li-20RH / Worx WU388 / MAKITA DHR 171
一般第一把電動工具(電池)決定以後選購品牌,建議衡量價錢、種類及質量後再做決定
作者: 一擊顏射 時間: 2024-5-5 13:22
大有垃圾, 電鑽震過貓王, 鑽個窿都鑽到‘where’晒
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: teddybearhk 時間: 2024-5-5 14:13
淘宝100人仔已有一套12v無刷電批,用壞就丢,實在不需在意係12 or 18V系統。
作者: Bluth_Lai 時間: 2024-5-5 16:43
WU388未出前最多師傳用DEVON 5401,價錢最平唔怕被人偷。在下因自住公屋裝修需爆牆,所以選WU389 (2.8焦耳),個人感覺好力,鑽窿冇移位,可惜用唔到Makita油壓鑽嘅集塵器
[attach]2421923[/attach]
作者: kanduki 時間: 2024-5-5 22:03
本帖最後由 kanduki 於 2024-5-5 22:11 編輯
紅M把171無淨鑿功能
最輕磅又有鑿嘅就要買182
至於油壓鑽用嘅四坑鑿
尖鑿建議用Hilti 一般普通款果啲就太粗
窄扁鑿就用金手指 鑲咗塊碳化鎢鑿咀會無咁易鈍
最O嘴就係把入替171嘅183都係無淨鑿
但差唔多一樣機身嘅40V 010G就有淨鑿

作者: woodsamc 時間: 2024-5-5 23:41
回覆 30# hon829
師兄請問白色隻架邊到買? 淘一直揾唔倒好用,買過好多都唔好用
作者: 1個閒人 時間: 2024-5-6 00:26
見吹開, 我又睇下淘佬, 呢把16.8V設計幾好, 夠短身, 但唔知質素.

https://detail.tmall.com/item.ht ... m.13.377b523c2Rtzra

作者: Kin_2012 時間: 2024-5-6 00:44
一分錢好難會有三分貨
要平下限都係大有啦
作者: 1個閒人 時間: 2024-5-6 09:53
短身無碳刷16.8V電批, 平過佢唔係咁多喎
作者: axeoil 時間: 2024-5-6 10:32
普普通通買把12V鋰電衝擊鑽已經夠用(最好買有牌子的), 鑽頭買番各種對應功能嘅就OK
12V除左水泥牆難鑽D外, 其他都OK, 重點係輕同細, 方便保管
冇用過冇必要用太多錢買工具, 用落有興趣又覺得唔夠用再買其他都未遲
作者: ghost2377 時間: 2024-5-6 13:41
呢類買鑽問題總結為幾大陣營:
有尾唔方便,無尾餓死電
一步到位厭太貴,入門買起唔實際
以上各有支持者,對小白而言可能仲迷惘

作者: hon829 時間: 2024-5-6 13:54
基本的月經題!
好人就係為咗一百幾十都有的選擇困難症而煩惱
作者: Kin_2012 時間: 2024-5-6 15:37
無尾餓死電? <-- ni-cd 年代就係, 廿年前
一步到位厭太貴? <-- 貴? 一張好少少的顯卡都買唔到,好的工具買左有排用
有咩咁迷惘?講緊最多咪幾千,好的工具就算買左用幾次唔啱,有單有保賣番出去,最多咪蝕少少,有幾大件事?
對於呢種問題, 係呢個帖一次答埋,下次再有人問叫佢睇番就算。
有野想自己整就要工具,工具唔買得幾多錢,比起揾人整已經平唔少,咩唔想買工具 / 好少用 / 阻地方, 最簡單就係揾人整。
工具唔好 / 工具不足 /.. 對 DIY 人呢講特別大問題,一來技術唔夠,二來係體力耐心有限,三來就安全問題,有版友提議用手動工具,可以用手慢慢擰,我只可以講句有技術時間多又唔怕辛苦,確實可以咁做,唔痛苦過的確唔會明白。
作者: mdws2002 時間: 2024-5-6 15:56
我平時家用,當電動起子拆下啲唔係太過實嘅螺絲(或者係砌櫃收下螺絲咁)
我都只係用把當年只賣三十幾蚊人仔嘅蝦牌。
居然用到依家都仲未壞喎。
不過呢把嘢,就真係上述所講嘅用途。
要用嚟鑽窿,都只可以鑽到薄薄嘅膠板,真係厚啲都唔得。
作者: mankowk 時間: 2024-5-6 16:29
本帖最後由 mankowk 於 2024-5-6 16:35 編輯
看門口,唔用得多、又唔係做裝修.
又唔熟diy,凈係鑽咀/膠塞/螺絲都玩到頭都大埋.
去買把 $400 - $500 既東成 220V三用油壓鑽 就非常夠用.
我用 worx 380s 黎鑽 10mm以下, 二寸幾深、都覺得ok.
又唔係一日要鑽幾十個孔 !!
一年先用得幾次.
重點係 靚既鑽咀緊要d.
作者: mankowk 時間: 2024-5-6 16:43
以前d衝擊批通常係好大力,家用/裝修地盤好少有機會用到。
批咀又會唔同.
d老師傅唔識用就比較多。
作者: ghost2377 時間: 2024-5-6 17:17
所以話各有支持者,唔好自己太過投入身份
有家庭可以一件電動架生都無都能夠生活兩三代人,所以電動架生并唔係必須品
ni-cd 年代就係, 廿年前<--我唔信餓三年唔死

一張好少少的顯卡都買唔到<--三十幾年無買過顯卡唔知價,顯卡又唔係必須品

同場加影星期日胆粗粗去新填地買架生(可能真係生意難撈,估唔到有好幾間有開門,以前賣架生真係一間都唔開),兩支5282,2电一叉盛惠1900,我就話一D都唔貴,老婆俾錢就話噉貴架
[attach]2422081[/attach]
作者: Kin_2012 時間: 2024-5-6 17:40
本帖最後由 Kin_2012 於 2024-5-6 17:49 編輯
有自動感應, 同電子控制的衝擊批, 已經出左咁多年, 仲講舊屎.....無咩意思
至於批咀, 只要係近年出都寫明衝擊批可用,太平果 d 唔預你用衝擊批, 唔得係正常
另外, 唔計工作上唔需要用,近十年有咩師傅唔識用衝擊批呢? 根本唔存在
作者: Kin_2012 時間: 2024-5-6 17:46
我唔信餓三年唔死 <-- 咁如果幾件工具, 3年都用唔到粒電一次, 咁買黎做咩呢? 另外上面講過, 可以買多部吸塵機, 點都用到。
顯卡又唔係必須品 <-- 咁的確好多野唔係必須品, 有野唔整都得, 又唔會死,唔搵人整唔買工具整, 都無問題。
大有都話貴就無咩好講..... Android 電話貴唔貴? iPhone 貴唔貴? 包包貴唔貴?
作者: Bluth_Lai 時間: 2024-5-6 20:08
只要買架生時買多部吸塵機就唔怕餓壞粒電,而且電鑽平時可作清潔或攪拌用途

圖片來源:Price.com
作者: kwliu 時間: 2024-5-6 20:09
既然係咁不如每樣野full gear買盡佢。
作者: penay 時間: 2024-5-8 11:24
本帖最後由 penay 於 2024-5-14 10:09 編輯
你諗住用幾多錢買嗰樣嘢...
作者: ghost2377 時間: 2024-5-8 11:33
本帖最後由 ghost2377 於 2024-5-8 11:56 編輯
我終於明白大家分歧點在那了,
食餐飯嘅錢<--在這
就我自己晚餐一餐大約在六十元以下
唔係唔想食好D,只係家家有本自己的經
想要做得好,1set FESTOOL不可少

作者: hon829 時間: 2024-5-8 11:38
正常人的心態
希望自己份量大大! 但就壓榨別人物資/服務低低
作者: PINK=.= 時間: 2024-5-13 00:55
本帖最後由 PINK=.= 於 2024-5-13 00:58 編輯
回覆 1# alextsang_tt
起拉釘 有專用工具 ...鑽咀鑽爛佢 你要用最硬果隻物料鑽咀...用普通咀好易斷 ..拆螺絲 用反牙咀好D...電鑽買把CHEAP既油壓鑽搞掂(唔過牆夠用)
作者: nganshiu 時間: 2024-5-19 00:15
A 鑽爆窩釘...起翻牆身滑牙生鏽舊鏍絲...
12V 電鑽/電批夠做, 幾十到幾千都有....
12V ~1kg, 18V ~1.xkg
B 鑽牆身上修啲牆架...
一定要用"油壓鑽" 但220V 還是 鋰電?
220V 重,大力, 快, 唔會死電, 放10+都唔會好out. 幾百起~.
18V鋰電, ~2kg, 比220V方便, 夠用, 不斷有新款, 近千起~
兩用途有差異/重量不同, 用"油壓鑽"做A唔係唔得, 但一般唔會咁笨...重! (如有可在此回應分享)
兩把同牌子不重要....除非好忠心!
不斷有新款/牌子出, 好多ching經歷過因價錢而轉牌子. 何必限制自己...
作者: nganshiu 時間: 2024-5-19 00:22
A 幾百~千元內起已有大牌子,無刷, 多功能/用途....
B 功能單一, 如不常用, 買貴的來觀賞??
作者: nganshiu 時間: 2024-5-19 00:28
本帖最後由 nganshiu 於 2024-5-19 00:38 編輯
一千上下已可滿足看吓門口的要求最平5百幾都用到, 3百A鑽,2百B鑽. B鑽少用唔擺出來唔需要花時間清潔保養
以上係以窮L / CP 作主要考量因素
作者: wongkm33 時間: 2024-5-19 09:56
買電鑽:備用買AC(可用一世),搵食買DC。買工具一定要靚,貪平會變通屋垃圾!
作者: Bluth_Lai 時間: 2024-5-19 23:28
在下把AC油壓鑽(Boray)只用咗13年就漏油,蝕抵晒!
作者: hon829 時間: 2024-5-20 00:44
同雞尾飽冇雞尾一樣, 油壓鑽冇油壓的
漏油唔影響機能的, 唔順時簡單咪抺翻油囉
看看拆解, 基本叫錘鑽會貼切些
[youtube]J_xHneqwpug[/youtube]
作者: BB1103 時間: 2024-6-10 18:27
新手報到🙇
完全行外人。有事請教各位前輩
想DIY窗簾路軌
鑽隆>膠塞>上螺絲
想請問各位前輩
威克士wu242
扭力只有5。足不足夠上螺絲入膠塞度
爬過文找不到資訊。謝謝前輩們🙇
作者: Bluth_Lai 時間: 2024-6-10 22:31


在下都用開威克士工具,WORX WX242多用於家電、傢俬DIY,應該收唔實膠塞螺絲,建議選WU129,可裝六角鑽嘴及收螺絲,比WX242好用
WORX WX242
https://www.worxmjf.com/products/wx242
WORX WU129
https://www.worxmjf.com/products/wu129
作者: teddybearhk 時間: 2024-6-10 23:11
大有套5401,我喺2017年入手嘅,雖然一年平均只打幾個孔,但吾洗麻煩周圍去搵人借,電池狀況仲仍然十分ok,無線工具實在太方便用啦,返吾到轉頭
作者: happychanbb 時間: 2024-6-10 23:16
回覆 85# BB1103
5nm 多唔夠 起碼8-10nm
https://www.worxmjf.com/products/wu131x
呢支就 [衝擊電鑽]
磚牆+木+一般金屬都得
另外石屎就最好買AC, 因為相對黎講好少用
平時裝拆基本上用唔著佢
作者: hkmand001 時間: 2024-6-10 23:17
大有5401電池too bad
我當時差不多同你一樣2017
有2粒5.0A電,買左1000人仔
結果2023年想用
電池出汁,用唔到。充唔滿
最後要係香港再買過電池
作者: Miipp 時間: 2024-6-10 23:42
同意, 新買必定最少買二線牌子無線
插 AC 的, 淨係堆線已經佔地方多過支鑽多多聲, 土地先最貴
作者: Bluth_Lai 時間: 2024-6-11 01:03
大有電池用Samsung SDI 18650應該唔差,估計真係太耐冇用死(最少每年用一次)。威克士只有5.0、8.0用緊Samsung,其餘用飛鵬
作者: hkmand001 時間: 2024-6-11 01:54
前一代2017年唔係三星芯
而係國芯,宜家都係分得好清
三星芯貴D。有兩個版本
作者: skydreamer888 時間: 2024-6-11 04:03
本帖最後由 skydreamer888 於 2024-6-11 04:05 編輯
我有大有5401,想問想買多支鑽,主要上螺絲,有可能鑽木或鑽鋁或鐵,但唔係成日用,看門口多,想問有冇建議
作者: teddybearhk 時間: 2024-6-11 09:15
回覆 93# skydreamer888
除了電池唔耐用之外,非常好力,性價比
https://item.taobao.com/item.htm ... &_u=b7qs1kb6beb
作者: teddybearhk 時間: 2024-6-11 09:34
回覆 94# teddybearhk
如果已經有大有20V電池,再買5210鑽(淨機)很平,我幾乎睇漏左添
作者: Bluth_Lai 時間: 2024-6-11 11:28
唔想多部叉電機掗位買DEVON 5210淨機的確係最好選擇,同WU129一樣都係兩用批,但5210有索頭方便用唔同鑽嘴,只係上螺絲冇WU129咁方便
作者: BB1103 時間: 2024-6-11 11:35
感謝Blush Lai,HappyChanbb前輩🙏
作者: BB1103 時間: 2024-6-11 13:45
貪平.搵到支德力西3X14.無見負評.200有找.用完看下門口
作者: 一擊顏射 時間: 2024-6-11 13:50
請問邊度買Hilti 有優惠? 謝謝
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: mankowk 時間: 2024-6-11 14:52
德力西 = 雜牌
可能買 東成 會仲好d.

