Board logo

標題: 基本 轉換插頭 安全一問 [打印本頁]

作者: hereforquick    時間: 2024-4-28 11:37     標題: 基本 轉換插頭 安全一問

如圖片中我有一啲 有fuse嘅三腳轉兩腳插頭 上面寫住1a
想問下各位師兄如果將去換做10a fuse嘅話 會唔會安全過冇fuse嗰啲轉插
定係佢哋個用料support唔到10a, 更加危險

[attach]2421002[/attach]
作者: Hui2047FR    時間: 2024-4-28 12:40

工廠出廠安全規格是1A,閣下喺都要換10A,同時插用電量超過200W的電器,下場好彩喺聞焦味,瞓緊覺等人收屍。
作者: boy168    時間: 2024-4-28 13:13

想安全啲應該係換細啲,小過1A

via HKEPC IR 5.0.0 - Android(5.0.0F)
作者: hereforquick    時間: 2024-4-28 13:17

咁係唔係圖片中間嗰一隻冇fuse反而會穩陣啲?
作者: C_Law    時間: 2024-4-28 13:33

樓主想用什麼電器?

原來件電器係什麼腳?

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: jed68    時間: 2024-4-28 13:41

超過1A我會剪插頭換成英式三腳頭安全啲

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: hereforquick    時間: 2024-4-29 00:48

因為啲電器唔係成日用所以費事改做三腳 例如有部舊款 laptop八字線 跟住電暖水袋大概要用2.x A電

只係覺得 原本寫1A嗰啲轉插好似實淨啲,同埋薄啲
作者: fundive    時間: 2024-4-29 08:02

冇隻安全, 剪綫換13A 頭最安全
作者: GD830    時間: 2024-4-29 08:09

因為啲電器唔係成日用所以費事改做三腳 例如有部舊款 laptop八字線 跟住電暖水袋大概要用2.x A電

只係覺得 ...
hereforquick 發表於 2024-4-29 00:48



    電力安全唔係講笑架,你電器條線有得剪線換插就換咗佢啦,呢啲轉插入面個contact位得1點,唔可以長期過大電流的
作者: alax    時間: 2024-4-29 08:26

本帖最後由 alax 於 2024-4-29 08:27 編輯
因為啲電器唔係成日用所以費事改做三腳 例如有部舊款 laptop八字線 跟住電暖水袋大概要用2.x A電

只係覺得 ...
hereforquick 發表於 2024-4-29 00:48

可以換插頭就盡量換插頭 (但注意,千奇唔好虛接)
如果唔可以換就買啲大牌子啲內置10A或以上fuse既轉插(唔使問我買邊隻,我係唔會推介

因為有啲內置1A既轉插,可能內部銅片比較薄,承受唔到大電流


via HKEPC Reader for Android
作者: Q-Q    時間: 2024-4-29 08:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: siukat    時間: 2024-4-29 09:29

佢用細fuse就係唔想用你高W數既野,因為高W數插腳就會熱,插腳太熱就會溶左熱溶個轉插,好多意外就係咁發生
作者: raymondchan338    時間: 2024-4-29 10:17

應該係法例問題。因為有啲嘢例如鬚刨係豁免,可以用兩腳插嘅。咁所以一定有啲adapter畀佢用。但限限制住個電流唔準太大。

via HKEPC Reader for Android
作者: Miipp    時間: 2024-4-29 10:57

佢用細fuse就係唔想用你高W數既野,因為高W數插腳就會熱,插腳太熱就會溶左熱溶個轉插,好多意外就係咁發生 ...
siukat 發表於 2024-4-29 09:29


ching 咁講, 咁中/日/台/美等半個地球用 2 腳插腳的地方, 咪日日夜夜都不停發生意外?
作者: axeoil    時間: 2024-4-29 11:15

應該係法例問題。因為有啲嘢例如鬚刨係豁免,可以用兩腳插嘅。咁所以一定有啲adapter畀佢用。但限限制住個電 ...
raymondchan338 發表於 2024-4-29 10:17


就係呢D法例奇奇怪怪, 咁多年都唔肯修改, 好似冇見過電鬚刨有英式三腳插, 麻煩到死, 唔知英馬D貨會唔會有三腳插
作者: fundive    時間: 2024-4-29 11:28

就係呢D法例奇奇怪怪, 咁多年都唔肯修改, 好似冇見過電鬚刨有英式三腳插, 麻煩到死, 唔知英馬D貨會唔會有 ...
axeoil 發表於 2024-4-29 11:15


其實最奇怪嘅就係英式三腳插, 極阻地方, 又少地方會用, 去旅行我會盡量帶兩腳扁插電線同charger
作者: Miipp    時間: 2024-4-29 11:48

就係呢D法例奇奇怪怪, 咁多年都唔肯修改, 好似冇見過電鬚刨有英式三腳插, 麻煩到死, 唔知英馬D貨會唔會有 ...
axeoil 發表於 2024-4-29 11:15


麻煩的係英規只得三腳無 2 腳

人地美/日/台/大陸有三腳頭之餘, 同時會有 2 腳插座比絕緣電器用.

其實家居電器中, 9 成都係唔使水線的. 去過日本的人都知, 電視/風扇/電飯煲/電水壼等等黑白家電都係用 2 腳插的.

日不落帝國反而最落後
作者: axeoil    時間: 2024-4-29 11:54

呢樣真, 英式3腳係特別大同阻地方
作者: dcc2000    時間: 2024-4-29 13:14

如圖片中我有一啲 有fuse嘅三腳轉兩腳插頭 上面寫住1a
想問下各位師兄如果將去換做10a fuse嘅話 會唔會安全過冇fuse嗰啲轉插
定係佢哋個用料support唔到10a, 更加危險
hereforquick 發表於 2024-4-28 11:37

可以參考吓舊post

https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2605912
作者: siukat    時間: 2024-4-29 15:06

ching 咁講, 咁中/日/台/美等半個地球用 2 腳插腳的地方, 咪日日夜夜都不停發生意外? ...
Miipp 發表於 2024-4-29 10:57



   你自己了解下"轉插"同"插座"係咩解構造先
作者: Miipp    時間: 2024-4-29 15:22

你自己了解下"轉插"同"插座"係咩解構造先
siukat 發表於 2024-4-29 15:06


了解? 我唔知拆過幾多啦

反而你知唔知高溫的原因係乜? 識唔識乜係 contact resistance?
作者: C_Law    時間: 2024-4-29 16:40

因為啲電器唔係成日用所以費事改做三腳 例如有部舊款 laptop八字線 跟住電暖水袋大概要用2.x A電

只係覺得 ...
hereforquick 發表於 2024/4/29 00:48


21# 有師兄提到 contact resistance。

插座窿位「三尖八角」的,想做到一個窿位又圓腳又扁腳樣樣得插得入,但實際上係樣樣腳都好容易接觸不良,有機會加大 contact resistance(R)。接觸不良引致的發熱量係 I*I*R,原本預 I = 1A,你用到 2.x A,發熱量係原來的 4~9 倍,樓主重話想換到 10A Fuse,就算係真 Fuse,出事起來,發熱量有機會去到原本的 100 倍。搏不搏就自己考慮啦!

如果係用扁腳頭,我會揀上面 19# 第一幅相左邊的轉插。夾扁腳應該夾得比較好。

有 Fuse 未必一定好,遇上假 Fuse 重死多兩錢重,以前都係這個 DIY 區見人貼過相,粒 Fuse 同個 Fuse 座接觸不良引至發熱,熱到插蘇的膠殼都熔(熔的位置正正係 Fuse 擺放的位置),粒假 Fuse 都未燒到斷路。
作者: dcc2000    時間: 2024-4-29 21:16

本帖最後由 dcc2000 於 2024-4-29 21:31 編輯

喺香港出售嘅呢種所謂 shaver adaptor (英規三腳轉兩腳), 原設計係畀低耗電兩圓腳電鬚刨、電動牙刷之類使用, 按規例係配BS646 1A fuse, 正路當然唔應該自行更換更高電流嘅fuse。

至於adaptor本身銅件嘅規格能否負載超過1A電流, 可運用物理常識去判斷, 我呢隻S牌adaptor, 早就換咗5mm x 20mm 8A陶瓷fuse, 畀兩扁腳吸塵機及風筒使用, (大概1400W左右), 已用咗十幾年, 相安無事, 咁樣更換不符規例嘅fuse, 當然係自行承擔風險。

[attach]2421268[/attach]
[attach]2421269[/attach]
[attach]2421270[/attach]
[attach]2421271[/attach]


對於兩扁腳、三扁腳電器, 類似以下嘅 “轉插”, 觸片與插腳接觸面積較大, 相對可靠。

[attach]2421272[/attach]
[attach]2421273[/attach]
[attach]2421274[/attach]
[attach]2421275[/attach]
作者: Chick    時間: 2024-4-29 21:58

中間米黃色冇fuse,搭2000w電磁爐,熔咗
作者: dcc2000    時間: 2024-4-29 22:09

中間米黃色冇fuse,搭2000w電磁爐,熔咗
Chick 發表於 2024-4-29 21:58

唔着火已算萬幸, 呢種三尖八角 “旅行轉插”, 質素可以差到難以想像, 拆開就知道。

[attach]2421279[/attach]
[attach]2421280[/attach]


有一款算係 “較為” 可以, 我都唔會用喺耗電超過500W嘅電器上。

[attach]2421281[/attach]
[attach]2421282[/attach]
作者: Chick    時間: 2024-4-29 22:22

回覆 25# dcc2000
多謝分享,同款品質好參差,原來真係有唔同内餡
你Schneider嗰隻,我都改咗6A冇問題,但係普通玻璃管fuse得唔得?
作者: shingzhk    時間: 2024-4-29 22:58

你自己了解下"轉插"同"插座"係咩解構造先
siukat 發表於 2024-4-29 15:06

有咩分別
願聞其長
作者: hereforquick    時間: 2024-5-2 00:00

點樣睇到佢質素好唔好 係咪最簡單睇下銅片厚度 同埋玻璃fuse同 冇玻璃嘅fuse係咪唔一樣
作者: ipkinsang    時間: 2024-5-2 11:44

情願淘寶買個D合標準轉插, 千其咪用上面個D百搭旅行款, 接觸有少少虛位就會有電弧, 然後著火





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2