Board logo

標題: [操作疑難] DIY清洗窗口冷氣機 [打印本頁]

作者: Vincent2006    時間: 2024-4-18 16:51     標題: DIY清洗窗口冷氣機

襯住過幾日會落雨, 打算拆部3/4匹冷氣機落黎清洗下,如果冇高壓水槍,用普通水喉可吾可以清洗倒, 聽D師兄講要用coil水, 九龍地區邊度可以買到少量,還有, 個原裝膠小水盤爛左, 吾知邊度可以配番(用吾到大水盤,機底下面係掩窗),麻煩晒各位
作者: hkbaby    時間: 2024-4-18 17:34

本帖最後由 hkbaby 於 2024-4-18 17:35 編輯
襯住過幾日會落雨, 打算拆部3/4匹冷氣機落黎清洗下,如果冇高壓水槍,用普通水喉可吾可以清洗倒, 聽D師兄講要 ...
Vincent2006 發表於 2024-4-18 16:51



    拆部冷氣機落黎 普通水喉 + 牙刷 ok ga la

小水盤5金 有
作者: singkee1    時間: 2024-4-18 18:02

本帖最後由 singkee1 於 2024-4-18 18:03 編輯
襯住過幾日會落雨, 打算拆部3/4匹冷氣機落黎清洗下,如果冇高壓水槍,用普通水喉可吾可以清洗倒, 聽D師兄講要 ...
Vincent2006 發表於 2024-4-18 16:51

唔使高壓水槍,淘呢支野駁浴室花洒喉就用得。
唔使買coil水,冷氣清潔噴劑都 ok。
最緊要徹底清潔機底啲潺。
[attach]2419625[/attach][attach]2419625[/attach]
作者: liyee    時間: 2024-4-18 18:31

襯住過幾日會落雨, 打算拆部3/4匹冷氣機落黎清洗下,如果冇高壓水槍,用普通水喉可吾可以清洗倒, 聽D師兄講要 ...
Vincent2006 發表於 2024-4-18 16:51


不如跟下板主大大買呢部水槍丫,係比較大聲啲,水力好好,
同埋最好自己買過條水喉,佢條標配水喉可以打摺……
https://www.hkepc.com/forum/view ... 9679&highlight=


如果買返嚟勁得濟嘅,又學我改裝下……
https://www.hkepc.com/forum/view ... 1865&highlight=
作者: Vincent2006    時間: 2024-4-18 19:19

手頭上有隻呢種蒸氣噴壺,不過噴力吾係好強[attach]2419634[/attach]
作者: Miipp    時間: 2024-4-18 19:25

唔使水槍的,水喉/花灑已得,只係過水用,最緊要的係清潔劑 (蓋水) 幫你拿走 d 發毛野
作者: Vincent2006    時間: 2024-4-18 20:05

吾知深水步,旺角,油麻地附近邊度可以買到coil水
作者: Kin_2012    時間: 2024-4-18 21:48

吾知深水步,旺角,油麻地附近邊度可以買到coil水
Vincent2006 發表於 2024-4-18 20:05


咩都唔熟可以去達人巷

洗冷氣的野齊野, 包括: 水槍,清潔濟,袋,。。。。
作者: Vincent2006    時間: 2024-4-18 22:00

請教師兄,達人巷即係邊度?
作者: singkee1    時間: 2024-4-19 01:36

吾知深水步,旺角,油麻地附近邊度可以買到coil水
Vincent2006 發表於 2024-4-18 20:05

旺角新填地街搵冷氣配件鋪買,最細4公升,約$80。
作者: HK2046    時間: 2024-4-19 04:15

本帖最後由 HK2046 於 2024-4-19 08:01 編輯

1.如果冇高壓水槍, 用普通水喉可吾可以清洗倒,
A 可以拎入廁所用花灑水喉加威猛先生除黴劑噴射
以前冇水槍都係咁做

2.要用coil水,
A 的確用咗coil水 千年污漬容易沖洗慳返好多洗刷功夫
任何五金鋪 活奇能冷氣機清潔劑
加價至90蚊一支

3.還有, 個原裝膠小水盤爛左,
A 5吋乘5吋塑膠水盤 香港五金鋪比較難少有
淘寶有十蚊一個左右
我用強力磁鐵2粒+索帶
扣好之後貼上冷氣機底
當啲痰濕咗嘅時候 可以收返嚟清洗

[attach]2419657[/attach]
作者: HK2046    時間: 2024-4-19 04:18

請教師兄,達人巷即係邊度?
Vincent2006 發表於 2024-4-18 14:00



歌詩舞街 達人巷

[attach]2419658[/attach]
作者: teddybearhk    時間: 2024-4-19 07:47

點解要揀落雨才去拆機洗?
作者: Jip仔    時間: 2024-4-19 08:41

點解要揀落雨才去拆機洗?
teddybearhk 發表於 2024-4-19 07:47



整咗D水落街都唔覺
作者: Jip仔    時間: 2024-4-19 08:44

手頭上有隻呢種蒸氣噴壺,不過噴力吾係好強
Vincent2006 發表於 2024-4-18 19:19


用呢隻熱蒸氣壺喺玩自己
噴完一次(約一分鐘)後
又要等個壺煲水加壓才噴得
作者: JIMillim    時間: 2024-4-19 11:20

本帖最後由 JIMillim 於 2024-4-19 11:23 編輯
1.如果冇高壓水槍, 用普通水喉可吾可以清洗倒,
A 可以拎入廁所用花灑水喉噴射以前冇水槍都係咁做
HK2046 發表於 2024-4-19 04:15 AM

多年前我阿爸啲朋友, 用呢啲土炮方法, 幫手洗我間房3/4匹冷氣
結果係洗到半殘, 冷氣輸出效率明顯下降
搞到我忍受咁多年殘廢冷氣, 直至今年可以換咗佢(因為有錢)
作者: Bluth_Lai    時間: 2024-4-19 12:43

洗冷氣要視乎coil上污垢由乜嘢組成,大致如下:

普通塵埃,水喉水壓約10-15Bar就足夠 (香港水壓一般標準150psi/10.3Bar),超過15Bar有機會令鰭片變形(視乎射水距離及鰭片厚度)

油污(有粘性),需要用coil水(常用有Coil Cleaner、德高8002),如用漂白水則需要稀釋(濃度過高會損害鍍膜)

除此之外需要準備小量黃油,稍為清潔風扇轉軸後塗上(窗口機)
作者: Vincent2006    時間: 2024-4-19 12:58

1.如果冇高壓水槍, 用普通水喉可吾可以清洗倒,
A 可以拎入廁所用花灑水喉噴射以前冇水槍都係咁做

2.要用c ...
HK2046 發表於 2024-4-19 04:15

師兄可否俾個link我, 見淘寶最平都要$2x一個
作者: singkee1    時間: 2024-4-19 12:59

整咗D水落街都唔覺
Jip仔 發表於 2024-4-19 08:41

我洗分體室外機都係咁,落雨天先洗。
作者: Vincent2006    時間: 2024-4-19 13:02

多年前我阿爸啲朋友, 用呢啲土炮方法, 幫手洗我間房3/4匹冷氣
結果係洗到半殘, 冷氣輸出效率明顯下降
搞到 ...
JIMillim 發表於 2024-4-19 11:20

冇所謂啦,反正部冷氣都用左1x年, 都想DIY自己洗,吾駛下下俾幾佰蚊人地洗
作者: HK2046    時間: 2024-4-19 16:03

師兄可否俾個link我, 見淘寶最平都要$2x一個
Vincent2006 發表於 2024-4-19 04:58


搵唔返加點努力
作者: HK2046    時間: 2024-4-19 16:05

本帖最後由 HK2046 於 2024-4-19 08:11 編輯
多年前我阿爸啲朋友, 用呢啲土炮方法, 幫手洗我間房3/4匹冷氣
結果係洗到半殘, 冷氣輸出效率明顯下降
搞到 ...
JIMillim 發表於 2024-4-19 03:20



自己手工唔好或者冷氣機的問題

我哋洗咗唔知幾多次
冇出現你話虧咗嘅 情況
電力控制室 最重 要係右下角電力控制室
穩陣啲 拉出泥 失條毛巾入去
唔好畀水入到去
基本上都冇乜嘢會壞
作者: TH30    時間: 2024-4-19 16:19

旺角新填地街搵冷氣配件鋪買,最細4公升,約$80。
singkee1 發表於 2024-4-19 01:36 AM


最細支應該係 活奇能1L噴壺裝,價錢都係80-100蚊
作者: TH30    時間: 2024-4-19 16:22

手頭上有隻呢種蒸氣噴壺,不過噴力吾係好強
Vincent2006 發表於 2024-4-18 07:19 PM


蒸氣噴壺我用過唔好用
買支水槍都係79蚊



作者: teddybearhk    時間: 2024-4-19 17:18

下下拉部機出來洗太辛苦了,而家我都係用手槍款式蒸汽機,射前面coil,點洗背面排coil? 有辦法,打開窗台下面隻窗,申隻手出去倒射
作者: skydreamer888    時間: 2024-4-19 18:11

想問點樣唔洗到風扇bearing?聽講入左水之後會嘈

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: Vincent2006    時間: 2024-4-19 18:19

剛剛去新填地街賣冷氣機配件間鋪買左coi水l(4L),有2款, 老板話如果係自己廁所攪,吾好買太勁,以防整壞廁所D瓷磚
作者: teddybearhk    時間: 2024-4-19 18:34

難以想像,如果部機用咗10幾年,還去用coil水洗,會吾會部機一拉出來已經散散地?
作者: singkee1    時間: 2024-4-19 18:50

下下拉部機出來洗太辛苦了,而家我都係用手槍款式蒸汽機,射前面coil,點洗背面排coil? 有辦法,打開窗台下 ...
teddybearhk 發表於 2024-4-19 17:18


洗機底啲潺都係必耍既,唔拉部機出黎洗唔到。
作者: Vincent2006    時間: 2024-4-19 18:53

已經換左部一匹機, 其實仲可以用, 不過屋企人話嘈, 所以索性買部新機換左佢,另兩部3/4匹少用,應該吾會有問題
作者: singkee1    時間: 2024-4-19 18:57

想問點樣唔洗到風扇bearing?聽講入左水之後會嘈

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F) ...
skydreamer888 發表於 2024-4-19 18:11

我用黃油噴劑先噴落風扇軸位,封一封佢無咁易入水,又可以保持潤滑。
作者: penthlon    時間: 2024-4-19 19:09

洗機底啲潺都係必耍既,唔拉部機出黎洗唔到。
singkee1 發表於 2024-4-19 18:50

有冇人知pan pill 其實有幾大用?

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: JIMillim    時間: 2024-4-19 21:19

本帖最後由 JIMillim 於 2024-4-19 21:43 編輯
冇所謂啦,反正部冷氣都用左1x年, 都想DIY自己洗,吾駛下下俾幾佰蚊人地洗
Vincent2006 發表於 2024-4-19 01:02 PM

當時部冷氣機仍未用夠十年, 而且性能良好/夠凍
完全無通知下 洗冷氣機(雖然部機唔係我買), 話部機污糟要洗, 的確洗嗰陣有黑色嘢
作者: JIMillim    時間: 2024-4-19 21:33

本帖最後由 JIMillim 於 2024-4-19 21:41 編輯
自己手工唔好或者冷氣機的問題
HK2046 發表於 2024-4-19 04:05 PM

肯定係洗嗰條友半桶水, 洗完以後 風扇有"格格"轉聲, 而且風力明顯下降
上網查返 洗冷氣時最好包住(保護)風扇摩打, 防止coil水滲入, 因為係腐蝕性液體
擺明摩打已經受損
而且 洗冷氣又唔夠乾淨, 洗完後開冷氣時會噴啲黑色水出嚟, 搞到出風口好多黑點(霉菌)

但部冷氣壓縮機冇問題(有製冷), 搞到我唔上唔落, 如同雞肋, 食之無肉 棄之有味
隔咗兩、三年後, 再搵出面(收費)專業嘅洗冷氣, 不過當時師傅提醒壓縮機老化, 都會導致唔夠凍

就咁樣拖多五、六年, 直到今年 終於有本錢/機會 去買新冷氣機
作者: teddybearhk    時間: 2024-4-19 21:42

4份3匹變頻新機才2200元,仲平過换電話,冼乜揾人洗
作者: penthlon    時間: 2024-4-20 00:16

4份3匹變頻新機才2200元,仲平過换電話,冼乜揾人洗
teddybearhk 發表於 2024-4-19 21:42

Ching你自己識裝就話啫
雖則我都唔係好認同洗機,要洗真係要搵識洗嘅

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: xxmartin    時間: 2024-4-20 00:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: JIMillim    時間: 2024-4-20 01:09

4份3匹變頻新機才2200元,仲平過换電話,冼乜揾人洗
teddybearhk 發表於 2024-4-19 09:42 PM

唔介意每五、六年換機, 的確唔需要洗冷氣機
作者: teddybearhk    時間: 2024-4-20 08:22

洗機底啲潺都係必耍既,唔拉部機出黎洗唔到。
singkee1 發表於 2024-4-19 18:50


篜氣有熱水,會把潺分解及冲落去個水盤仔,之後再用槍隊入去冲一下
作者: teddybearhk    時間: 2024-4-20 08:36

有部4份3匹定頻,第三年抬出來用牙刷及花灑冲洗,第四及五年開始不抬機用蒸氣機洗,今年弟六年未洗,最近開過來用,仲係勁凍。
作者: mgun    時間: 2024-4-20 15:50

有部4份3匹定頻,第三年抬出來用牙刷及花灑冲洗,第四及五年開始不抬機用蒸氣機洗,今年弟六年未洗,最近開 ...
teddybearhk 發表於 2024-4-20 08:36


用蒸氣機洗,蒸氣機配件噴嘴洗吾洗到內籠?如有,ching請post下個噴嘴睇下
作者: Kin_2012    時間: 2024-4-20 16:43

有部4份3匹定頻,第三年抬出來用牙刷及花灑冲洗,第四及五年開始不抬機用蒸氣機洗,今年弟六年未洗,最近開 ...
teddybearhk 發表於 2024-4-20 08:36



其實冷氣機除左 coil,  最污糟係個豬籠,可以都係拎落黎洗好少少,都慣左,不過期間蒸氣洗密 d 都無壞。
作者: teddybearhk    時間: 2024-4-20 19:04

本帖最後由 teddybearhk 於 2024-4-20 19:13 編輯

不拆機洗豬籠,要係某d機型的豬籠位底部有去水孔才行,否則一積水過多浸過bearing就會玩完試過一部舊機就咁洗壞咗bearing。另外
蒸氣機支槍換一支L型的咀就能夠伸入去出風位噴到入面。

[attach]2419885[/attach]
作者: Vincent2006    時間: 2024-4-23 22:16

試過吾抬機落黎,用冷氣機清潔噴劑噴隔塵網後面鰭片, 只係清左小小, 今次抬落黎用coil水清洗先好乾淨
作者: xxmartin    時間: 2024-4-24 22:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: HK2046    時間: 2024-4-24 22:44

回覆  HK2046


    我連個氣炸鍋(韓仔窗口門款)囉入沖涼位用花灑熱水"啡".....再用刷加萬潔靈就咁刷住洗 ...
xxmartin 發表於 2024-4-24 14:26



你好叻呀
作者: Vincent2006    時間: 2024-4-25 12:06

剛剛裝回洗完部3/4匹定頻, 似乎涼好多, 抬左另一部落黎, 用coil水洗完之後,都清吾到鰭片中間D塵,
睇黎要下個熱天前換過部新機(呢部已用左1x年)
作者: tkt1307    時間: 2024-4-25 14:05

https://item.taobao.com/item.htm ... 01.4.79437484NYn1hU

呢隻新水槍都好勁
作者: dominicyu    時間: 2024-4-25 18:14

我想請教問問 係唔係窗口機內去水口好細? 之前買了一部2匹 用了半年側邊漏晒水 然後俾左800加左鐵片接水
作者: Vincent2006    時間: 2024-4-26 15:10

我以前部一匹都出現同樣情況, 部機裝左幾個月後就係側邊漏水, 抬落黎洗過2 部機之後,發覺係會有D潺塞左個去水孔(一般2cm直徑), D水流吾到落去水喉,就會側面溢出,e+用番個細去水盤都吾會再係側面漏水
ps.不過2匹機應該一個人抬吾到落黎, $800加個去水盤好貴, 新填地街有間賣不锈鋼接水盤,最平只係$80
作者: teddybearhk    時間: 2024-4-26 21:35

回覆 50# Vincent2006


    有冇試過倒熱水?有師兄表示有效
作者: dominicyu    時間: 2024-4-27 11:40

本帖最後由 dominicyu 於 2024-4-27 11:42 編輯

回覆 50# Vincent2006

樓下投訴無計 佢包埋洗機同加塊皮 連工 同為自己條腰 都ok 今年淘左個去潺片希望今年安全渡過
我買果部係日立變頻 個日冷氣佬都同你講一樣去水位好細塞左





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2