Board logo

標題: 請問吸錫器有無邊款介紹? [打印本頁]

作者: iwantip6    時間: 2024-3-22 10:24     標題: 請問吸錫器有無邊款介紹?

可能之前買D平既,用左半年左右就爛,唔知點解,都3枝了,想買枝耐用D,有無邊款介紹下?
作者: lyjhf2006    時間: 2024-3-22 10:44

[youtube]v-rwfLr2j-A[/youtube]

宜家5係多數用呢D?
作者: fundive    時間: 2024-3-22 11:00

hakko ok
作者: atukowing    時間: 2024-3-22 11:22

咸魚有條友DIY ,抄日本工程師款,佢有改良到好好用
作者: iwantip6    時間: 2024-3-22 11:36

咸魚有條友DIY ,抄日本工程師款,佢有改良到好好用
atukowing 發表於 2024-3-22 11:22



    布keyword嗎?
作者: iwantip6    時間: 2024-3-22 11:37

宜家5係多數用呢D?
lyjhf2006 發表於 2024-3-22 10:44



    帶同槍係唔位置用,帶係大面積,槍係一小點,細面積
作者: hon829    時間: 2024-3-22 11:48

宜家5係多數用呢D?
lyjhf2006 發表於 2024-3-22 10:44



吸錫線處理不倒through hole的
作者: atukowing    時間: 2024-3-22 12:02

布keyword嗎?
iwantip6 發表於 2024-3-22 11:36



    高性能吸錫器
作者: iwantip6    時間: 2024-3-22 12:05

吸錫線處理不倒through hole的
hon829 發表於 2024-3-22 11:48



    但個人喜歡用槍多D,好正果下聲,但我用D cheap野,個彈弓成日扣唔住,打十下左右就要拆出黎再扣,今次買好既
作者: iwantip6    時間: 2024-3-22 12:07

本帖最後由 iwantip6 於 2024-3-22 12:10 編輯
高性能吸錫器
atukowing 發表於 2024-3-22 12:02



    美達電子電路?有無店名?
作者: hon829    時間: 2024-3-22 12:19

但個人喜歡用槍多D,好正果下聲,但我用D cheap野,個彈弓成日扣唔住,打十下左右就要拆出黎再扣,今次買 ...
iwantip6 發表於 2024-3-22 12:05



吸錫槍處理唔干淨smd pad的
作者: Offer    時間: 2024-3-22 12:35

可能之前買D平既,用左半年左右就爛,唔知點解,都3枝了,想買枝耐用D,有無邊款介紹下? ...
iwantip6 發表於 2024-3-22 10:24


直接拍枱
作者: wongkm33    時間: 2024-3-22 12:38

本帖最後由 wongkm33 於 2024-3-22 12:48 編輯

我用呢枝
[attach]2415634[/attach]
作者: iwantip6    時間: 2024-3-22 12:40

吸錫槍處理唔干淨smd pad的
hon829 發表於 2024-3-22 12:19


我比較少整果D,所以買左用左一次左右
作者: iwantip6    時間: 2024-3-22 12:40

直接拍枱
Offer 發表於 2024-3-22 12:35

??????
作者: lyjhf2006    時間: 2024-3-22 13:48

回覆 15# iwantip6

[youtube]P_pBttuTVTk[/youtube] 4:14
作者: qkuser    時間: 2024-3-22 14:28

可能之前買D平既,用左半年左右就爛,唔知點解,都3枝了,想買枝耐用D,有無邊款介紹下? ...
iwantip6 發表於 2024-3-22 10:24

其實好小爛,我用好耐都唔爛.就算係cheap 雞野. 好奇你係點爛法
作者: atukowing    時間: 2024-3-22 14:54

美達電子電路?有無店名?
iwantip6 發表於 2024-3-22 12:07



    我能做的更好

個名好奇怪
作者: iwantip6    時間: 2024-3-22 14:54

其實好小爛,我用好耐都唔爛.就算係cheap 雞野. 好奇你係點爛法
qkuser 發表於 2024-3-22 14:28



    我用果隻係短彈了,要扭入去要會扣到,大約打10下左右就會走位,要拆出黎扭返個彈了入去先得
作者: iwantip6    時間: 2024-3-22 16:25

我能做的更好

個名好奇怪
atukowing 發表於 2024-3-22 14:54


你有無買?如有好用嗎?
作者: atukowing    時間: 2024-3-22 17:20

你有無買?如有好用嗎?
iwantip6 發表於 2024-3-22 16:25



    有買,吸力好強勁(溶錫後吸一野就清得7788),全金屬手感好好,係條彈弓㩒落去要出多D力
作者: Offer    時間: 2024-3-22 19:50

??????
iwantip6 發表於 2024-3-22 12:40



https://youtu.be/DSgA0yURkGY
[youtube]DSgA0yURkGY[/youtube]
作者: iwantip6    時間: 2024-3-23 10:04

回復 22 #Offer

多謝分享

via HKEPC Reader for Android
作者: iwantip6    時間: 2024-3-23 10:05

回復 21 #atukowing

我同佢買左枝,120蚊,另外我都買左枝平野,樣差不多,19蚊

via HKEPC Reader for Android
作者: 風十三    時間: 2024-3-23 10:27

應該係呢間
[attach]2415705[/attach]


via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: GoGo167    時間: 2024-3-23 13:51

本帖最後由 GoGo167 於 2024-3-23 13:54 編輯

回應你主題 好用吸鍚器


https://www.amazon.co.jp/-/en/gp ... =AN1VRQENFRJN5&th=1
唔用得都睇得 日本制 但日馬的 有訂開嘢可試試
作者: GoGo167    時間: 2024-3-23 13:57

聽你講比較小用 唔太方便都應該無問題
咁用黃花呢款都唔錯 又平(廿幾蚊起) 又易用 係唔方便同預熱比較耐

https://item.taobao.com/item.htm?abbucket=3&id=664873155491


作者: 飛天松鼠    時間: 2024-3-23 19:59

本帖最後由 飛天松鼠 於 2024-3-23 20:00 編輯

工廠常用手泵,價錢平宜,尺寸不會太小好揸手,
比部份金屬泵輕,失手跌落線路板很少會造成損壞
可推泵,約2至3秒一吸,連吸40pin無難度。

[attach]2415782[/attach]
作者: idolclub    時間: 2024-3-25 23:31

回應你主題 好用吸鍚器
唔用得都睇得 日本制 但日馬的 有訂開嘢可試試 ...
GoGo167 發表於 2024-3-23 13:51

呢款日本 Engineer 牌吸錫器非常好用,已使用多年。不單手感好吸力強、操作方便,還十分耐用。

尤其是所使用的軟吸嘴,可大大加強貼合性,吸得更乾淨。
作者: Ian_Seabourne    時間: 2024-3-26 01:00

本帖最後由 Ian_Seabourne 於 2024-3-26 01:16 編輯

軟膠管可以自己加在大部分TB手動吸錫器㗎
TB找 4mm 內徑矽膠喉就係


黃花果枝 CX1109 我以前買過差不多的,30W 唔夠熱,加熱又慢,吸力又唔夠大。
[attach]2416120[/attach]

手吸我用呢款:


後來執咗支 2 手 Hakko FR-300,夠熱,持續吸力。但返嚟要先換泵塊膜,上手用了太耐、熱太耐,霉爛晒。
仲點係唔會有個座枱主機阻我地方,變相易攜帶。

[attach]2416126[/attach]
作者: idolclub    時間: 2024-3-26 23:34

軟膠管可以自己加在大部分TB手動吸錫器㗎
TB找 4mm 內徑矽膠喉就係

黃花果枝 CX1109 我以前買過差不多的 ...
Ian_Seabourne 發表於 2024-3-26 01:00

TB平價款最大問題就係用料差及密封性唔得,好快會漏氣。如果想單手操作,就盡量唔好選大號裝。

Hakko 電槍的確比手動方便,但缺點係容易塞管。若想減少塞管,便要將溫度提高。

想比起 Hakko,JBC 電槍會好用好多,亦冇 Hakko 咁容易塞管。
作者: secmaster    時間: 2024-3-27 08:47

我買過幾款吸錫泵
最cheap幾蚊支好快會爛
用電吸錫泵太大舊,等佢熱唔方便,除非一次過要折好多電子零件
最好用係日本engineer ss02, 方便快捷吸力夠,清潔方便
作者: hon829    時間: 2024-4-4 16:57

回應你主題 好用吸鍚器

唔用得都睇得 日本制 但日馬的 有訂開嘢可試試 ...
GoGo167 發表於 2024-3-23 13:51



這隻工程師未用過! 但見淘網都幾多仿製品, 唔知同原裝相差大不大




作者: GoGo167    時間: 2024-4-6 01:00

呢款日本 Engineer 牌吸錫器非常好用,已使用多年。不單手感好吸力強、操作方便,還十分耐用。

尤其是所 ...
idolclub 發表於 2024-3-25 23:31



係呀 輕身 後座力細 密封好 細細支已夠用
作者: GoGo167    時間: 2024-4-6 01:06

這隻工程師未用過! 但見淘網都幾多仿製品, 唔知同原裝相差大不大



...
hon829 發表於 2024-4-4 16:57


未用過都唔知 不過照估無9成功力都有8成

急用既會揀佢 但如果2支都喺晒眼前
1支$110 另一支$40 ... 支泵隨時用都十年廿年 主要單價唔貴 ... 呢舖唔慳家揀正品
作者: 人中之龍    時間: 2024-4-12 12:13

本帖最後由 人中之龍 於 2024-4-12 12:25 編輯







左面果支是從閒魚買的120人仔貨色,從哈爾濱發貨的,等了幾天才到手,右面是原裝Engineer SS-02,閒魚買的明顯重身D,而且很多配件,仲大支少少,兩支吸力差不多
作者: 普羅    時間: 2024-4-12 20:22

hakko/goot 呢d錢唔省得





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2