Board logo

標題: [操作疑難] 中空板, 可以防潮嗎? [打印本頁]

作者: keeauu9    時間: 2023-7-24 10:30     標題: 中空板, 可以防潮嗎?

中空板, 可以防潮嗎?

牆身都濕氣重. 如買2-3塊中空板組成1塊厚板(即是加厚). 可以防潮嗎?
作者: teddybearhk    時間: 2023-7-24 10:58

牆身濕唔濕,凍唔凍?
作者: keeauu9    時間: 2023-7-24 23:12

用吸水紙試過, 一星期都開始淋.
會不會對面單位, 冷氣機正正安裝我這裡的牆壁上? 冬天對面估計唔開冷氣就無事, 現在夏天開, 我這裡就濕?
作者: jerrychan0610    時間: 2023-7-25 09:15

用吸水紙試過, 一星期都開始淋.
會不會對面單位, 冷氣機正正安裝我這裡的牆壁上? 冬天對面估計唔開冷氣就 ...
keeauu9 發表於 2023-7-24 23:12



    冷氣機散熱片吹出嚟應該係熱風, 應唔帶水氣.
會唔會你樓上漏水?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2