標題: [操作疑難] 中空板, 可以防潮嗎? [打印本頁]
作者: keeauu9 時間: 2023-7-24 10:30 標題: 中空板, 可以防潮嗎?
中空板, 可以防潮嗎?
牆身都濕氣重. 如買2-3塊中空板組成1塊厚板(即是加厚). 可以防潮嗎?
作者: teddybearhk 時間: 2023-7-24 10:58
牆身濕唔濕,凍唔凍?
作者: keeauu9 時間: 2023-7-24 23:12
用吸水紙試過, 一星期都開始淋.
會不會對面單位, 冷氣機正正安裝我這裡的牆壁上? 冬天對面估計唔開冷氣就無事, 現在夏天開, 我這裡就濕?
作者: jerrychan0610 時間: 2023-7-25 09:15
冷氣機散熱片吹出嚟應該係熱風, 應唔帶水氣.
會唔會你樓上漏水?

