Board logo

標題: P記窗口冷暖變頻冇冷氣出,出H97 [打印本頁]

作者: 滅道惡    時間: 2023-7-21 17:42     標題: P記窗口冷暖變頻冇冷氣出,出H97

今日去咗沖涼出嚟,部冷氣機冇冷氣之,後顯示H97。
啱啱睇番人哋話壞馬達嘅風扇,唔知有冇師兄發生過?
用咗兩年半機,頂!!!
作者: hon829    時間: 2023-7-21 18:33

簡單谷哥吧:
https://www.google.com.hk/search ... client=gws-wiz-serp


基本變貧機都係call代理處理吧
作者: alax    時間: 2023-7-21 21:22

本帖最後由 alax 於 2023-7-21 21:24 編輯

有保搵代理,無保就食自己

via HKEPC Reader for Android
作者: 一隻人    時間: 2023-7-22 08:40

邊會有變頻機三年保都無
CALL代理吧
還上DIY區問
作者: funkilove    時間: 2023-7-22 09:21

P 牌 : 3 年全機保用,5 年壓縮機保用
G 牌 : 3年全機保養+永久壓縮機保養 (陸機仲勁過少日本機)
作者: tomtom94    時間: 2023-7-28 12:10

我部定頻機岩岩都無凍風, 上網睇資料話一般都係壞電容.
我換左電容之後就無事了.(我用屋企其他冷氣既電容換落有問題個部機, *同一型號既P記)  
拆出黎見到舊電容爆漿
作者: wyhui5124    時間: 2023-7-28 12:15

P 牌 : 3 年全機保用,5 年壓縮機保用
G 牌 : 3年全機保養+永久壓縮機保養 (陸機仲勁過少日本機) ...
funkilove 發表於 2023-7-22 09:21



    因為G牌過咗3年之後好快就死得,個壓縮機未壞已經要換機
作者: 淼林焱    時間: 2023-7-28 12:59

有無其他P記窗口冷暖機用家?
窗口冷暖機真係咁易壞嗎?
好想換窗口冷暖機
作者: 1個閒人    時間: 2023-7-28 13:38

有無其他P記窗口冷暖機用家?
窗口冷暖機真係咁易壞嗎?
好想換窗口冷暖機 ...
淼林焱 發表於 2023-7-28 04:59



    冷暖機?  我諗你個窗, 景觀極之開楊喎
作者: 淼林焱    時間: 2023-7-28 14:06

冷暖機?  我諗你個窗, 景觀極之開楊喎
1個閒人 發表於 2023-7-28 13:38


我意思係窗口式冷暖空調機呀

原來有另外一樣野叫窗口冷暖機,唔好意思我真係唔知

Ching我之前唔小心有野頂撞過你?你咁捉我字蝨?
作者: 1個閒人    時間: 2023-7-28 14:11

本帖最後由 1個閒人 於 2023-7-28 06:16 編輯
我意思係窗口式冷暖空調機呀

原來有另外一樣野叫窗口冷暖機,唔好意思我真係唔知

Ching我之前唔小心有 ...
淼林焱 發表於 2023-7-28 06:06


我當然講緊冷暖空調機啦,
一般樓宇, 只需冷氣機,
需要冷暖機, 通常係開楊景觀, 又或者係平房,
我估你係前者, 開楊景觀.

的確有D襯家, 會去到任何區, 都會用不同分身, 胡亂批評對方嘅
但我的留言, 並沒有批評你的意思, 點解你會聯想到私人恩怨呢?
作者: 淼林焱    時間: 2023-7-28 15:02

本帖最後由 淼林焱 於 2023-7-28 15:08 編輯
我當然講緊冷暖空調機啦,
一般樓宇, 只需冷氣機,
需要冷暖機, 通常係開楊景觀, 又或者係平房,
我估你係前 ...
1個閒人 發表於 2023-7-28 14:11


好多公屋都起山邊/半山又或者窗向北東北
一到冬天就有源源不絕既東北風又無陽光曬到又濕又凍
室內會比街外低1-2度㗎
作者: HK2046    時間: 2023-7-28 17:50

好多公屋都起山邊/半山又或者窗向北東北
一到冬天就有源源不絕既東北風又無陽光曬到又濕又凍
室內會比街 ...
淼林焱 發表於 2023-7-28 07:02





師兄你真係講得啱
我就係住喺觀塘區
呢一種公屋向東北
不過好快就搬
作者: 滅道惡    時間: 2023-7-30 10:54

我有小朋友先買冷暖機,其實冇咩用,係沖完涼先行出嚟先有用,所以廳用冷暖美啲都ok機,夠平,唔係成日開
作者: C-Leung    時間: 2023-7-30 11:07

回復 14 #滅道惡

有人鍾意有備無患
唔怕冇用,只怕要果時冇得用
冷暖機製熱又高效過暖風機
有個人考慮買冷暖機級對冇問題
唔駛理d人亂咁估你嘅底細
作者: teddybearhk    時間: 2023-7-30 12:48

因為G牌過咗3年之後好快就死得,個壓縮機未壞已經要換機
wyhui5124 發表於 2023-7-28 12:15


你有經驗分享??
作者: kwliu    時間: 2023-7-30 13:05

回復 滅道惡

有人鍾意有備無患
唔怕冇用,只怕要果時冇得用
冷暖機製熱又高效過暖風機
有個人考慮買冷暖機 ...
C-Leung 發表於 2023-7-30 11:07


房部機有冷暖冬天真係好舒服, 唯一問題係機貴.
但好處唔少, 比暖爐慳電又快暖, 成間房都暖唔會似暖風機範圍好有限.
香港土地有限, 暖爐暖風機唔用會收埋, 凍得兩三日唔想挖出嚟用, 但冷暖氣可以方便隨時開.
作者: 淼林焱    時間: 2023-7-30 13:23

我有小朋友先買冷暖機,其實冇咩用,係沖完涼先行出嚟先有用,所以廳用冷暖美啲都ok機,夠平,唔係成日開 ...
滅道惡 發表於 2023-7-30 10:54


屋企有2老,D長老年紀大開始唔識分自己熱定凍
作者: 淼林焱    時間: 2023-7-30 13:25

房部機有冷暖冬天真係好舒服, 唯一問題係機貴.
但好處唔少, 比暖爐慳電又快暖, 成間房都暖唔會似暖風機範 ...
kwliu 發表於 2023-7-30 13:05


P牌嗎?用左幾多年?唔知耐唔耐用呢?
作者: kwliu    時間: 2023-7-30 13:28

P牌嗎?用左幾多年?唔知耐唔耐用呢?
淼林焱 發表於 2023-7-30 13:25


十幾年前泰國製大金, 而家新機耐唔耐用好難講, 有啲人話易壞.
作者: C-Leung    時間: 2023-7-30 16:59

回復 17 #kwliu

以前冷暖機比淨冷好似貴幾百
而家唔知了
作者: kwliu    時間: 2023-7-30 17:16

回復 kwliu

以前冷暖機比淨冷好似貴幾百
而家唔知了
C-Leung 發表於 2023-7-30 16:59


點止呀,差過千架~
作者: 滅道惡    時間: 2023-7-31 13:53

師傅上咗嚟睇,壞風扇,唔使錢整佢,話部機好污糟咁,我話加錢洗埋喇
不過佢係維修部,收機係物流部
作者: dennislee1986    時間: 2023-7-31 21:50

回覆 8# 淼林焱
老媽子屋企2018年廳換咗部樂聲兩匹窗口式冷暖變頻,好似係P記第一部窗口變頻,依家仲未壞。
作者: gre    時間: 2023-8-13 12:25

師傅上咗嚟睇,壞風扇,唔使錢整佢,話部機好污糟咁,我話加錢洗埋喇
不過佢係維修部,收機係物流部 ...
滅道惡 發表於 2023-7-31 01:53 PM


你用幾多匹?
部機用冷氣時靜唔靜?
作者: happychanbb    時間: 2023-8-13 19:21

三架 R牌  冷暖機
2 + 1+ 1 匹, 三年前換, 馬來西亞做
每年夏天 冬天都用   正常無事
作者: happychanbb    時間: 2023-8-13 19:22

師傅上咗嚟睇,壞風扇,唔使錢整佢,話部機好污糟咁,我話加錢洗埋喇
不過佢係維修部,收機係物流部 ...
滅道惡 發表於 2023-7-31 13:53


窒內機風扇?
作者: gre    時間: 2023-8-16 13:40

三架 R牌  冷暖機
2 + 1+ 1 匹, 三年前換, 馬來西亞做
每年夏天 冬天都用   正常無事 ...
happychanbb 發表於 2023-8-13 07:21 PM


甚麼型號
靜唔靜?
壓縮機嘈唔嘈?
有冇高頻聲音?
作者: normalyan    時間: 2023-8-17 00:26

甚麼型號
靜唔靜?
壓縮機嘈唔嘈?
有冇高頻聲音?
gre 發表於 2023-8-16 13:40

我部冷氣都係啱啱壞, 係同一情況

用咗十年嘅p記窗口式
比平時靜咗好多, 壓縮機可能完全停咗?
淨係風扇吹風出

想問師兄如果整, 大概要幾多錢到?
作者: HK2046    時間: 2023-8-17 03:07

我部冷氣都係啱啱壞, 係同一情況  

用咗十年嘅p記窗口式
比平時靜咗好多, 壓縮機可能完全停咗?
...
normalyan 發表於 2023-8-16 16:26




非變頻機
壓縮機不起動有可能 發財大電容
拼多多8蚊一粒

所以稱之為發財大電容
一般維修接近八百元
作者: normalyan    時間: 2023-8-17 09:25

本帖最後由 normalyan 於 2023-8-17 09:45 編輯
非變頻機
壓縮機不起動有可能 發財大電容
拼多多8蚊一粒

所以稱之為發財大電容
一般維修接近八百元 ...
HK2046 發表於 2023-8-17 03:07

唔該師兄, 我諗都係呢個問題, 因為死之前嘭一聲!

想問自己換容唔容易?

我睇咗個youtube  一匹冷氣不變頻
好似唔使成部機托出嚟! 電容好似喺個掣後面.  如果係咁就好喇, 再睇下先...
作者: gn01119056    時間: 2023-8-17 09:41

P記定頻兩匹淨冷機, 用左兩年, 有時會無冷氣出暖風
經常忽冷忽熱
作者: kwliu    時間: 2023-8-17 09:48

回覆 31# normalyan

如果係嘭一聲我覺得唔多關電容事, 不過唔洗抬機的話可以量下個值先.
作者: HK2046    時間: 2023-8-17 12:59

本帖最後由 HK2046 於 2023-8-17 05:01 編輯
唔該師兄, 我諗都係呢個問題, 因為死之前嘭一聲!  

想問自己換容唔容易?

我睇咗個youtub ...
normalyan 發表於 2023-8-17 01:25



    普通冷氣機換發財大電容
唔使托部機出嚟
只要拎走兩粒塑膠制
拉個櫃桶出嚟就咁簡單
如果你新款他錶
就量度一下電容有冇  uf 值差太遠

換電容
見到正跟正  負跟負
然後試下開機搞掂

電容最好戴膠手套做
電親你唔關我事
作者: HK2046    時間: 2023-8-17 13:01

回覆  normalyan

如果係嘭一聲我覺得唔多關電容事, 不過唔洗抬機的話可以量下個值先. ...
kwliu 發表於 2023-8-17 01:48




如果你新款他錶
就量度一下電容有冇  uf 值差太遠
作者: kwliu    時間: 2023-8-17 13:08

換電容
見到正跟正  負跟負
HK2046 發表於 2023-8-17 12:59


乜冷氣電容有分正負咩?
作者: normalyan    時間: 2023-8-17 13:47

本帖最後由 normalyan 於 2023-8-17 13:49 編輯
普通冷氣機換發財大電容
唔使托部機出嚟
只要拎走兩粒塑膠制
拉個櫃桶出嚟就咁簡單
如果你新款他錶
...
HK2046 發表於 2023-8-17 12:59

我都以為係拉櫃桶仔出嚟就得...
結果要拉半部機出嚟, 拆側板至見到    真係可能都係爆過少少, 見圖好似起釘咁, 佢上面嗰條膠管啲膠落嚟去(清理咗) 可能就係咁樣導致電容過熱

想問有冇師兄知道呢個B32332型號電容用幾多uF?

仲有我要cut咗嗰條鞏固鐵先至可以拆到電容   知唔知有冇啲容易啲嘅方法?一定唔可以託部機落嚟
[img][/img]
作者: kwliu    時間: 2023-8-17 14:41

仲有我要cut咗嗰條鞏固鐵先至可以拆到電容   知唔知有冇啲容易啲嘅方法? ...
normalyan 發表於 2023-8-17 13:47


個鐵箍另一邊應該係凌空, 試翹鬆佢將個電容水平旋轉攞出嚟.
作者: normalyan    時間: 2023-8-17 15:53

本帖最後由 normalyan 於 2023-8-17 16:13 編輯
個鐵箍另一邊應該係凌空, 試翹鬆佢將個電容水平旋轉攞出嚟.
kwliu 發表於 2023-8-17 14:41

唔係凌空呀, 佢好似有個夾咁夾住, 撬開就得, 試咗好耐先至試到

淘寶搵到喇, 二十幾蚊...買番隻試試
作者: alax    時間: 2023-8-17 17:29

唔係凌空呀, 佢好似有個夾咁夾住, 撬開就得, 試咗好耐先至試到  

淘寶搵到喇, 二十幾蚊...買番隻 ...
normalyan 發表於 2023-8-17 15:53

幾蚊到十幾數已經有啦


via HKEPC Reader for Android
作者: normalyan    時間: 2023-8-17 17:54

本帖最後由 normalyan 於 2023-8-17 18:09 編輯
幾蚊到十幾數已經有啦  


via HKEPC Reader for Android
alax 發表於 2023-8-17 17:29

啱啱退款改咗拼多多12羊    
作者: HK2046    時間: 2023-8-18 07:26

本帖最後由 HK2046 於 2023-8-17 23:32 編輯
乜冷氣電容有分正負咩?
kwliu 發表於 2023-8-17 05:08



冷氣機電容 係冇分正負
我嚇佢

經常分清楚 L線n線
對將來做好多嘢都謹慎好多

當佢真係知道不需要分
火線嘅時候佢已經好叻
作者: kwliu    時間: 2023-8-18 09:06

冷氣機電容 係冇分正負
我嚇佢

經常分清楚 L線n線
對將來做好多嘢都謹慎好多

當佢真係知道不需 ...
HK2046 發表於 2023-8-18 07:26


知唔知刻意老點人會收警告?
https://www.hkepc.com/forum/view ... page%3D1&page=3
作者: mos-leung    時間: 2023-8-18 09:45

今日去咗沖涼出嚟,部冷氣機冇冷氣之,後顯示H97。
啱啱睇番人哋話壞馬達嘅風扇,唔知有冇師兄發生過?
用 ...
滅道惡 發表於 2023-7-21 17:42

from internet:
H97. The engine of the external unit is jammed: the actual speed of the engine does not match the one set by the processor.

The reason for the failure lies in:

damage to the motor of the external unit;
breakdown of the internal module board;
in problems with the connectors of the wires (they need to measure the voltage).
作者: normalyan    時間: 2023-8-22 20:47

幾蚊到十幾數已經有啦  


via HKEPC Reader for Android
alax 發表於 2023-8-17 17:29

終於收到貨, 平嘢冇好! 比錯size唔單止, 仲要係假貨       pdd
作者: alax    時間: 2023-8-23 07:07

終於收到貨, 平嘢冇好! 比錯size唔單止, 仲要係假貨       pdd  ...
normalyan 發表於 2023-8-22 20:47

淘寶都係咁上下價錢姐   買之前睇下啲評論先買嘛

點假法?

via HKEPC Reader for Android
作者: teddybearhk    時間: 2023-8-23 11:03

非變頻機
壓縮機不起動有可能 發財大電容
拼多多8蚊一粒

所以稱之為發財大電容
一般維修接近八百元 ...
HK2046 發表於 2023-8-17 03:07

FB有人俾冷氣佬$1400更換,不過要申出窗外做,係分體機
作者: normalyan    時間: 2023-8-24 11:32

淘寶都係咁上下價錢姐   買之前睇下啲評論先買嘛  

點假法?

via HKEPC Reader for Android ...
alax 發表於 2023-8-23 07:07



重點係我問佢係咪呢隻size, 佢話通用的, 結果塞唔入+假嘢

淘寶搵到間, 問佢話係啱size+真版   不過話真嘢嗰啲舖全部都係唔包運費
作者: alax    時間: 2023-8-24 12:50

本帖最後由 alax 於 2023-8-24 12:53 編輯
重點係我問佢係咪呢隻size, 佢話通用的, 結果塞唔入+假嘢  

淘寶搵到間, 問佢話係啱size+真版  ...
normalyan 發表於 2023-8-24 11:32
大陸呢啲表係比分體機睇

電容睇uf 同埋岩種類姐
基本上uf岩就可以了
有啲電容係同風機電容一體,有啲分開咁解姐

有啲電容個size係大啲嫁,所以買之前最好度好尺寸
via HKEPC Reader for Android
作者: Dcup    時間: 2023-8-26 11:06

P 牌 : 3 年全機保用,5 年壓縮機保用
G 牌 : 3年全機保養+永久壓縮機保養 (陸機仲勁過少日本機) ...
funkilove 發表於 2023-7-22 09:21



    換壓縮機貴過換機,保你一世你用先算
作者: normalyan    時間: 2023-8-26 13:33

大陸呢啲表係比分體機睇

電容睇uf 同埋岩種類姐
基本上uf岩就可以了
有啲電容係同風機電容一體,有啲分開 ...
alax 發表於 2023-8-24 12:50

我買之前已經問佢係唔係40x110mm呢個size, 佢話通用, 咁我就信咗佢

冇所謂啦, 以退貨同埋收到淘寶貨正版!啱size...上完機冇問題了





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2