Board logo

標題: 新手伸手之,想學玩熱風鎗數問 [打印本頁]

作者: mop    時間: 2023-7-14 17:50     標題: 新手伸手之,想學玩熱風鎗數問

屋企本身有枝辣雞整下啲雞野換下線咁
近排見到人哋換Ram要用熱風鎗,想睇下有無好介紹
另外想問下熱完用黎清淨返嗰啲鍚嗰條野... 同埋之後加落去用黎焊嗰啲膏叫咩名
作者: navimak    時間: 2023-7-14 18:05

本帖最後由 navimak 於 2023-7-14 18:14 編輯

淘寶叫吸錫帶(soldering wick)、助焊劑(flux)
作者: hon829    時間: 2023-7-14 18:47

本帖最後由 hon829 於 2023-7-14 18:48 編輯

簡單搵吓油管啲片睇

焊BGA零件除熱風槍外, 還要錫漿,鋼網等植球設備
作者: shingzhk    時間: 2023-7-14 19:07

新手玩熱風槍
等睇report呻d 貼片parts全部被吹走
作者: Q-Q    時間: 2023-7-14 19:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Candy    時間: 2023-7-14 19:38

睇片就輕鬆
實際落手做就唔輕鬆
我初初用風槍時吹(窿)板報消
亦試過IC吹大久大多次最後都要報消
又經常吹掉旁邊的 0402、0201 電阻電容
建議準備多十幾塊PCB來做白老鼠試修上上手啦
作者: wyhui5124    時間: 2023-7-14 20:01

屋企本身有枝辣雞整下啲雞野換下線咁
近排見到人哋換Ram要用熱風鎗,想睇下有無好介紹
另外想問下熱完 ...
mop 發表於 2023-7-14 17:50


之前版主有介紹過呢款風槍,買咗黎用,效果都唔錯,因為唔係常用,收埋比較細,其他款好大舊
[attach]2380915[/attach]

唔知你係咪想換BGA IC,新手用廢板練習吓可以的,實戰就唔建議,睇人好易搞,自己搞就唔係咁易
作者: hon829    時間: 2023-7-14 20:26

未玩到咁深入,睇片見有D括括樂,再吹溶返D錫粉
有D要殖鍚珠,係咪大型IC先要殖鍚珠? ...
Q-Q 發表於 2023-7-14 19:24



估計焊BGA用錫漿或錫珠佳可都係同類型東西
而錫漿可塑性高, 但唔擺得耐;
錫珠襟擺, 但有分大小, 睇片小人用, 操作看似冇用錫漿咁好操作
作者: HK2046    時間: 2023-7-14 22:55

新手玩熱風槍
等睇report呻d 貼片parts全部被吹走
shingzhk 發表於 2023-7-14 11:07




作者: Offer    時間: 2023-7-15 00:01

之前版主有介紹過呢款風槍,買咗黎用,效果都唔錯,因為唔係常用,收埋比較細,其他款好大舊


唔知你係咪想換 ...
wyhui5124 發表於 2023-7-14 20:01


没錯,省位,平價,新手夠用
作者: mop    時間: 2023-7-15 10:19

多謝咁多位師兄教導
作者: wyhui5124    時間: 2023-7-15 12:15

估計焊BGA用錫漿或錫珠佳可都係同類型東西
而錫漿可塑性高, 但唔擺得耐;
錫珠襟擺, 但有分大小,  ...
hon829 發表於 2023-7-14 20:26


兩種都試過,錫漿做出黎粒珠會扁D,因為刮錫個網只有0.2-0.3mm左右,用錫球D珠會大粒D/飽滿D

以下都係用錫球植出黎嘅效果
[attach]2380981[/attach]

睇YT整手機細芯片就刮錫槳多,整notebook大芯片就用錫球多

錫槳多人用SnBi超低熔點無鉛錫(~138度),而錫球就用低熔點有鉛錫(~183度)
作者: mop    時間: 2023-7-15 13:18

好奇啲鍚球點固定係嗰個位?
作者: wyhui5124    時間: 2023-7-15 15:51

好奇啲鍚球點固定係嗰個位?
mop 發表於 2023-7-15 13:18



用植球網
[attach]2380996[/attach]
作者: mop    時間: 2023-7-15 16:29

wowo 明啦
作者: mop    時間: 2023-7-15 16:37

咁每一次改都要買一塊呢個...
但係一般改Ram 用錫漿,雖然唔會成日郁佢但係會唔會有耐左就出唔穩定既情況?
作者: wyhui5124    時間: 2023-7-15 17:22

咁每一次改都要買一塊呢個...
但係一般改Ram 用錫漿,雖然唔會成日郁佢但係會唔會有耐左就出唔穩定既情況? ...
mop 發表於 2023-7-15 16:37



    唔駛每次買,塊網可以番用,而且通常係成套買(全套for DDR),唔係太貴,十幾蚊一套

錫漿話放雪櫃可以擺一年,但我手上的就咁放室溫都已經年幾,都可以用倒,但係就明顯"傑"咗,冇咁好用

假如只用DDR網,可以買0.45mm錫球,塊網上寫嘅0.45mm就係錫球size
作者: mop    時間: 2023-7-15 17:34

啱啱去某寶睇,直頭可以啲Ram有埋植球 (我估係啲鍚球掛?) 咁咪真係拆完再放返入去就得 (如果無失手)
作者: wyhui5124    時間: 2023-7-15 19:06

啱啱去某寶睇,直頭可以啲Ram有埋植球 (我估係啲鍚球掛?) 咁咪真係拆完再放返入去就得 (如果無失手)  ...
mop 發表於 2023-7-15 17:34



    原則上係

介紹係睇吓
[youtube]AqZBUf28eyc[/youtube]
作者: mop    時間: 2023-7-17 08:33

其實唔難,純粹睇片既話





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2