作者: mop 時間: 2023-7-14 17:50 標題: 新手伸手之,想學玩熱風鎗數問
屋企本身有枝辣雞整下啲雞野換下線咁
近排見到人哋換Ram要用熱風鎗,想睇下有無好介紹
另外想問下熱完用黎清淨返嗰啲鍚嗰條野... 同埋之後加落去用黎焊嗰啲膏叫咩名
作者: navimak 時間: 2023-7-14 18:05
本帖最後由 navimak 於 2023-7-14 18:14 編輯
淘寶叫吸錫帶(soldering wick)、助焊劑(flux)
作者: hon829 時間: 2023-7-14 18:47
本帖最後由 hon829 於 2023-7-14 18:48 編輯
簡單搵吓油管啲片睇
焊BGA零件除熱風槍外, 還要錫漿,鋼網等植球設備
作者: shingzhk 時間: 2023-7-14 19:07
新手玩熱風槍
等睇report呻d 貼片parts全部被吹走

作者: Q-Q 時間: 2023-7-14 19:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Candy 時間: 2023-7-14 19:38
睇片就輕鬆
實際落手做就唔輕鬆
我初初用風槍時吹(窿)板報消
亦試過IC吹大久大多次最後都要報消
又經常吹掉旁邊的 0402、0201 電阻電容
建議準備多十幾塊PCB來做白老鼠試修上上手啦
作者: wyhui5124 時間: 2023-7-14 20:01
之前版主有介紹過呢款風槍,買咗黎用,效果都唔錯,因為唔係常用,收埋比較細,其他款好大舊
[attach]2380915[/attach]
唔知你係咪想換BGA IC,新手用廢板練習吓可以的,實戰就唔建議,睇人好易搞,自己搞就唔係咁易
作者: hon829 時間: 2023-7-14 20:26
估計焊BGA用錫漿或錫珠佳可都係同類型東西
而錫漿可塑性高, 但唔擺得耐;
錫珠襟擺, 但有分大小, 睇片小人用, 操作看似冇用錫漿咁好操作
作者: HK2046 時間: 2023-7-14 22:55
哈
哈
哈作者: Offer 時間: 2023-7-15 00:01
没錯,省位,平價,新手夠用
作者: mop 時間: 2023-7-15 10:19
作者: wyhui5124 時間: 2023-7-15 12:15
兩種都試過,錫漿做出黎粒珠會扁D,因為刮錫個網只有0.2-0.3mm左右,用錫球D珠會大粒D/飽滿D
以下都係用錫球植出黎嘅效果
[attach]2380981[/attach]
睇YT整手機細芯片就刮錫槳多,整notebook大芯片就用錫球多
錫槳多人用SnBi超低熔點無鉛錫(~138度),而錫球就用低熔點有鉛錫(~183度)
作者: mop 時間: 2023-7-15 13:18
好奇啲鍚球點固定係嗰個位?
作者: wyhui5124 時間: 2023-7-15 15:51
用植球網
[attach]2380996[/attach]
作者: mop 時間: 2023-7-15 16:29
wowo 明啦
作者: mop 時間: 2023-7-15 16:37
咁每一次改都要買一塊呢個...
但係一般改Ram 用錫漿,雖然唔會成日郁佢但係會唔會有耐左就出唔穩定既情況?
作者: wyhui5124 時間: 2023-7-15 17:22
唔駛每次買,塊網可以番用,而且通常係成套買(全套for DDR),唔係太貴,十幾蚊一套
錫漿話放雪櫃可以擺一年,但我手上的就咁放室溫都已經年幾,都可以用倒,但係就明顯"傑"咗,冇咁好用
假如只用DDR網,可以買0.45mm錫球,塊網上寫嘅0.45mm就係錫球size
作者: mop 時間: 2023-7-15 17:34
啱啱去某寶睇,直頭可以啲Ram有埋植球 (我估係啲鍚球掛?) 咁咪真係拆完再放返入去就得 (如果無失手)
作者: wyhui5124 時間: 2023-7-15 19:06
原則上係
介紹係睇吓
[youtube]AqZBUf28eyc[/youtube]
作者: mop 時間: 2023-7-17 08:33
其實唔難,純粹睇片既話

