作者: onno 時間: 2023-7-10 18:15 標題: 大金分體 (變頻)一匹冷氣,室內機只有閃燈,不開機
本帖最後由 onno 於 2023-7-14 17:45 編輯
大金分體(定頻)一匹冷氣,室內機只閃燈,不開機用遙控測故障碼是U4,是甚麽問題?請教有冷氣高手Ching指點一下嗎?
作者: hon829 時間: 2023-7-10 18:31
簡單一搜...
https://www.google.com.hk/search ... client=gws-wiz-serp
作者: onno 時間: 2023-7-10 18:37
我都測過,但有否俱體說明會否是線路板壞還是乜嘢故障!
作者: hon829 時間: 2023-7-10 18:39
實際兼具體一定係call維修吧
作者: onno 時間: 2023-7-10 18:45
我搵到的師傅,-聽到大金故障碼U4,就說電子野吾識整!
作者: onno 時間: 2023-7-10 18:50
我是想知係壞外面塊底板,還是係室內機塊底板,室內機可試試修理,外面塊板壞就不用想拆機太複雜換機吧了!
作者: hon829 時間: 2023-7-10 21:01
如果咁簡單就斷倒症你估佢有錢點解唔賺
簡單估計十屋其九都係室外機問題多:
一來大部份功率元件都係外機內;
二來外面工作環境一定比室內機差;
三來冇人會定時定候打理吓外機...
作者: raylee 時間: 2023-7-10 21:31
https://poe.com/s/1HjS1uVMXnYjYSiVbZsj
作者: achanchan 時間: 2023-7-10 21:51
上次我睇error code, 換咗風扇摩打, 救得返部大金冷氣
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: onno 時間: 2023-7-10 23:30
本帖最後由 onno 於 2023-7-10 23:51 編輯
搵原廠測要$500 測機費 又未必肯出外機測,要你拆曬所有障外物先肯岀去測好煩,肯定是外機的就叠埋心水換新機,請高手CHing 幫忙比議見?
作者: onno 時間: 2023-7-10 23:45
請問 Ching 上次換摩打要幾錢,原廠換嗎?
作者: onno 時間: 2023-7-10 23:45
回覆 8# raylee
作者: onno 時間: 2023-7-10 23:52
本帖最後由 onno 於 2023-7-11 00:00 編輯
[quote]
raylee 發表於 2023-7-10 21:31
[/quot作者: tsuicharlie 時間: 2023-7-11 00:55
可能太舊電線老化
作者: kachungho 時間: 2023-7-11 01:39
部機行Fan mode著唔著到機?
仲著到嘅話,好大機會係壞室外機
我估你嗰部係FTWN25J,個款好大路,亦有好多用家嫌嘥電未壞機已經換走,肯定大把二手零件喺業界流通
宜家係裝冷氣旺季,冷氣師父淨做安裝都做到手軟,相信呢個先係真正彈你job嘅原因,尤其你部室外機裝喺啲麻煩位
via HKEPC Reader for Android
作者: onno 時間: 2023-7-11 06:21
[quote]部機行Fan mode著唔著到機?
仲著到嘅話,好大機會係壞室外機
我估你嗰部係FTWN25J,個款好大路,亦有好多 ...
kachungho 發表於 2023-7-11 01:39
[/quot部機無得淨行 Fan Mode 開機就淨閃燈吾識行, 型號大金FTWX-25AXVl
在這有否 Ching 比比意見!
作者: onno 時間: 2023-7-11 06:26
上次我睇error code, 換咗風扇摩打, 救得返部大金冷氣
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F) ...
achanchan 發表於 2023-7-10 21:51
請問Ching上次換摩打幾錢,是原廠換嗎?
作者: achanchan 時間: 2023-7-11 07:29
嗰次好好彩, 咁啱喺旋轉搵到件二手件, 自己換到。
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: achanchan 時間: 2023-7-11 07:31
師兄可以参考下我之前呢個貼
https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=19&tid=2687962&ordertype=0&page=1#pid41540221
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: onno 時間: 2023-7-11 08:39
師兄可以参考下我之前呢個貼
https://www.hkepc.com/forum/view ... 7962&ordertype= ...
achanchan 發表於 2023-7-11 07:31
室內部份有得整自己可試試,室外部份真的無能為力!
作者: big_nature 時間: 2023-7-11 11:54
回覆 20# onno
室外機真係冇得搞
若要搭棚就換新機好過!

作者: onno 時間: 2023-7-11 12:41
多謝各Ching比意見!
為有換新機吧!
請問有無好裝機師傅推介,裝分體機時肯做抽真空的!
作者: tsuicharlie 時間: 2023-7-11 16:09
FTWX變頻冷暖

作者: onno 時間: 2023-7-11 16:52
我自己都弄錯原來是變頻機,以為係定頻機i

作者: oystercake 時間: 2023-7-11 17:06
[youtube]dK1I36vIytQ[/youtube]
作者: onno 時間: 2023-7-11 18:08
謝謝Ching提供不過沒有此儀器測試!不知買要多少錢?
作者: aichun 時間: 2023-7-11 18:50
淘寶有
作者: onno 時間: 2023-7-11 19:03
剛在淘寶找到,要接近$600人仔 謝謝!
正考慮是否購買!
作者: oystercake 時間: 2023-7-11 19:04
其實一d 都唔平, 除非你做維修.

https://item.taobao.com/item.htm ... amp;_u=t2dmg8j26111
作者: Miipp 時間: 2023-7-11 19:22
ching 買來試試 &報告下
不過若果只係訊號線問題就變左攪大龍鳳
作者: alax 時間: 2023-7-11 19:28
你買咗都無用 呢啲只係檢測,測到咩問題你都係唔識整
via HKEPC Reader for Android
作者: hon829 時間: 2023-7-11 19:47
本帖最後由 hon829 於 2023-7-11 20:23 編輯
簡單講攪電/器唔熟唔做
買儀器冇技術送的
唔清楚樓主咩機/咩狀態, 但當下用易燃的R32機興起, 遇到而處理不當係有機會爆的
今午有單維修雪櫃都引至火警
https://www.hk01.com/%E7%AA%81%E ... 7%E9%80%81%E9%99%A2
作者: aichun 時間: 2023-7-11 20:08
真係check到有問題你識唔識整先?
作者: oystercake 時間: 2023-7-11 20:16
本帖最後由 oystercake 於 2023-7-11 20:18 編輯
其實會唔會試試換室內機主板, 如果唔work 就換新機吧.
(當然要考慮自己有無能力先).
作者: aichun 時間: 2023-7-11 20:31
呢個case同樓主個case好似
https://www.discuss.com.hk/archiver/?tid-25808939.html
作者: onno 時間: 2023-7-11 21:43
Ching 都可試試你的提議!謝謝
作者: oystercake 時間: 2023-7-11 22:04
睇番U4 error , 好似大部份都係室外機主板出問題.

作者: tsuicharlie 時間: 2023-7-12 01:24
其實要睇吓你個外機擺邊到先好買,買咗出唔到去咪冇用
作者: Miipp 時間: 2023-7-12 11:03
如果訊號線無問題, 駁室內機個邊都應該用到
作者: kwliu 時間: 2023-7-12 13:08
Check完要整都係要出到去搞先有用.
作者: Miipp 時間: 2023-7-12 13:20
樓煮想知 - 6#
任何野都有個代價,信息未必免費
作者: kwliu 時間: 2023-7-12 13:44
就算知係室內機板問題, 部檢測儀咁貴不如直接買室內機底板買大細.
作者: oystercake 時間: 2023-7-12 14:05
講得無錯,留返d 錢換新機好過.
作者: onno 時間: 2023-7-12 17:18
都係打算拆塊室內機底板睇睇👀,看看有無明顯傷痕先!
作者: aichun 時間: 2023-7-12 20:20
拆完出黎影幅相上來,等呢度高手幫你跟下眼
作者: onno 時間: 2023-7-13 17:51
好的!先謝謝各位Ching
作者: onno 時間: 2023-7-14 17:35
底板已拆出無表面燒嘢痕跡無從入手,
相片已影但不能上傳說size太大
無法上傳,
現真是無奈無得搞!
作者: alax 時間: 2023-7-14 17:45
圖片可以先上載到其他地方 ,再貼條link出黎
via HKEPC Reader for Android
作者: tsuicharlie 時間: 2023-7-15 01:06
表面唔一定燒,可能要用他錶度下有冇電容電阻失效
作者: onno 時間: 2023-7-15 07:47
[attach]2380956[/attach][attach]2380957[/attach]
作者: xiao 時間: 2023-7-15 07:50
參考看看
https://www.findlifevalue.com/archives/8675
作者: onno 時間: 2023-7-15 07:52
終能上傳圖片,但不確定是否這塊室內机底板壞,
可能是外冷氣主板壞,外面壞就無能為力了
(大金分体冷氣机出現U4故障碼)
作者: xiao 時間: 2023-7-15 07:55
有能力自己檢測的話, 看看給你裝機的是渣滓還是合規合法的
https://xiaolaba.wordpress.com/2 ... -aircon-cs-ps12qka/
作者: alax 時間: 2023-7-15 08:00
Fuse中間有粒黑點,係穿左定係?
via HKEPC Reader for Android
作者: onno 時間: 2023-7-15 08:07
Fuse中間的是箱頭筆痕,測過Fuse無燒!
作者: hon829 時間: 2023-7-15 10:27
咁下一步一定係要買檢測儀啦

作者: Miipp 時間: 2023-7-15 11:09
樓上樓煮底板都拆埋出來啦
同埋渣裝又同故障無關係
作者: oystercake 時間: 2023-7-16 02:57
個檢測儀由真係幾方便.
[youtube]Rj3C6BnKoXs[/youtube]
作者: onno 時間: 2023-7-16 08:54
我拆下的是內機底板,外機底板我拆不下來,在外牆外面,好困難
拆下我都不識修理,可能要真的放棄
要換機.
作者: Miipp 時間: 2023-7-16 10:07
檢測儀無送最關鍵的 troubleshoot 技術呢,部野係段片呢個案例度的唯一作用係話比人知修好未
