Board logo

標題: 大金分體 (變頻)一匹冷氣,室內機只有閃燈,不開機 [打印本頁]

作者: onno    時間: 2023-7-10 18:15     標題: 大金分體 (變頻)一匹冷氣,室內機只有閃燈,不開機

本帖最後由 onno 於 2023-7-14 17:45 編輯

大金分體(定頻)一匹冷氣,室內機只閃燈,不開機用遙控測故障碼是U4,是甚麽問題?請教有冷氣高手Ching指點一下嗎?
作者: hon829    時間: 2023-7-10 18:31

簡單一搜...
https://www.google.com.hk/search ... client=gws-wiz-serp
作者: onno    時間: 2023-7-10 18:37

我都測過,但有否俱體說明會否是線路板壞還是乜嘢故障!
作者: hon829    時間: 2023-7-10 18:39

實際兼具體一定係call維修吧
作者: onno    時間: 2023-7-10 18:45

我搵到的師傅,-聽到大金故障碼U4,就說電子野吾識整!
作者: onno    時間: 2023-7-10 18:50

我是想知係壞外面塊底板,還是係室內機塊底板,室內機可試試修理,外面塊板壞就不用想拆機太複雜換機吧了!
作者: hon829    時間: 2023-7-10 21:01

我搵到的師傅,-聽到大金故障碼U4,就說電子野吾識整!
onno 發表於 2023-7-10 18:45



如果咁簡單就斷倒症你估佢有錢點解唔賺


簡單估計十屋其九都係室外機問題多:
一來大部份功率元件都係外機內;
二來外面工作環境一定比室內機差;
三來冇人會定時定候打理吓外機...
作者: raylee    時間: 2023-7-10 21:31

大金分體(定頻)一匹冷氣,室內機只閃燈,不開機用遙控測故障碼是U4,是甚麽問題?請教有冷氣高手Ching指點一 ...
onno 發表於 2023-7-10 18:15


https://poe.com/s/1HjS1uVMXnYjYSiVbZsj
作者: achanchan    時間: 2023-7-10 21:51

上次我睇error code, 換咗風扇摩打, 救得返部大金冷氣

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: onno    時間: 2023-7-10 23:30

本帖最後由 onno 於 2023-7-10 23:51 編輯

搵原廠測要$500 測機費 又未必肯出外機測,要你拆曬所有障外物先肯岀去測好煩,肯定是外機的就叠埋心水換新機,請高手CHing 幫忙比議見?
作者: onno    時間: 2023-7-10 23:45

raylee 發表於 2023-7-10 21:31



請問 Ching 上次換摩打要幾錢,原廠換嗎?
作者: onno    時間: 2023-7-10 23:45

回覆 8# raylee
作者: onno    時間: 2023-7-10 23:52

本帖最後由 onno 於 2023-7-11 00:00 編輯

[quote]
raylee 發表於 2023-7-10 21:31 [/quot
作者: tsuicharlie    時間: 2023-7-11 00:55

我搵到的師傅,-聽到大金故障碼U4,就說電子野吾識整!
onno 發表於 2023-7-10 18:45



    可能太舊電線老化
作者: kachungho    時間: 2023-7-11 01:39

部機行Fan mode著唔著到機?
仲著到嘅話,好大機會係壞室外機

我估你嗰部係FTWN25J,個款好大路,亦有好多用家嫌嘥電未壞機已經換走,肯定大把二手零件喺業界流通

宜家係裝冷氣旺季,冷氣師父淨做安裝都做到手軟,相信呢個先係真正彈你job嘅原因,尤其你部室外機裝喺啲麻煩位

via HKEPC Reader for Android
作者: onno    時間: 2023-7-11 06:21

[quote]部機行Fan mode著唔著到機?
仲著到嘅話,好大機會係壞室外機

我估你嗰部係FTWN25J,個款好大路,亦有好多 ...
kachungho 發表於 2023-7-11 01:39 [/quot

部機無得淨行 Fan Mode 開機就淨閃燈吾識行, 型號大金FTWX-25AXVl
在這有否 Ching 比比意見!
作者: onno    時間: 2023-7-11 06:26

上次我睇error code, 換咗風扇摩打, 救得返部大金冷氣

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F) ...
achanchan 發表於 2023-7-10 21:51


請問Ching上次換摩打幾錢,是原廠換嗎?
作者: achanchan    時間: 2023-7-11 07:29

請問 Ching 上次換摩打要幾錢,原廠換嗎?
onno 發表於 2023-7-10 23:45

嗰次好好彩, 咁啱喺旋轉搵到件二手件, 自己換到。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: achanchan    時間: 2023-7-11 07:31

師兄可以参考下我之前呢個貼

https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=19&tid=2687962&ordertype=0&page=1#pid41540221

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: onno    時間: 2023-7-11 08:39

師兄可以参考下我之前呢個貼

https://www.hkepc.com/forum/view ... 7962&ordertype= ...
achanchan 發表於 2023-7-11 07:31


室內部份有得整自己可試試,室外部份真的無能為力!
作者: big_nature    時間: 2023-7-11 11:54

回覆 20# onno

室外機真係冇得搞
若要搭棚就換新機好過!

作者: onno    時間: 2023-7-11 12:41

多謝各Ching比意見!
為有換新機吧!
請問有無好裝機師傅推介,裝分體機時肯做抽真空的!
作者: tsuicharlie    時間: 2023-7-11 16:09

[quote]部機行Fan mode著唔著到機?
仲著到嘅話,好大機會係壞室外機

我估你嗰部係FTWN25J,個款好大路, ...
onno 發表於 2023-7-11 06:21


FTWX變頻冷暖
作者: onno    時間: 2023-7-11 16:52

FTWX變頻冷暖
tsuicharlie 發表於 2023-7-11 16:09


我自己都弄錯原來是變頻機,以為係定頻機i
作者: oystercake    時間: 2023-7-11 17:06

[youtube]dK1I36vIytQ[/youtube]
作者: onno    時間: 2023-7-11 18:08

oystercake 發表於 2023-7-11 17:06


謝謝Ching提供不過沒有此儀器測試!不知買要多少錢?
作者: aichun    時間: 2023-7-11 18:50

謝謝Ching提供不過沒有此儀器測試!不知買要多少錢?
onno 發表於 2023-7-11 18:08


淘寶有
作者: onno    時間: 2023-7-11 19:03

淘寶有
aichun 發表於 2023-7-11 18:50


剛在淘寶找到,要接近$600人仔 謝謝!
正考慮是否購買!
作者: oystercake    時間: 2023-7-11 19:04

謝謝Ching提供不過沒有此儀器測試!不知買要多少錢?
onno 發表於 2023-7-11 18:08


其實一d 都唔平, 除非你做維修.
https://item.taobao.com/item.htm ... amp;_u=t2dmg8j26111
作者: Miipp    時間: 2023-7-11 19:22

剛在淘寶找到,要接近$600人仔 謝謝!
正考慮是否購買!
onno 發表於 2023-7-11 19:03


ching 買來試試 &報告下

不過若果只係訊號線問題就變左攪大龍鳳
作者: alax    時間: 2023-7-11 19:28

剛在淘寶找到,要接近$600人仔 謝謝!
正考慮是否購買!
onno 發表於 2023-7-11 19:03

你買咗都無用 呢啲只係檢測,測到咩問題你都係唔識整   

via HKEPC Reader for Android
作者: hon829    時間: 2023-7-11 19:47

本帖最後由 hon829 於 2023-7-11 20:23 編輯

簡單講攪電/器唔熟唔做

買儀器冇技術送的
唔清楚樓主咩機/咩狀態, 但當下用易燃的R32機興起, 遇到而處理不當係有機會爆的


今午有單維修雪櫃都引至火警
https://www.hk01.com/%E7%AA%81%E ... 7%E9%80%81%E9%99%A2
作者: aichun    時間: 2023-7-11 20:08

剛在淘寶找到,要接近$600人仔 謝謝!
正考慮是否購買!
onno 發表於 2023-7-11 19:03


真係check到有問題你識唔識整先?
作者: oystercake    時間: 2023-7-11 20:16

本帖最後由 oystercake 於 2023-7-11 20:18 編輯

其實會唔會試試換室內機主板, 如果唔work 就換新機吧.
(當然要考慮自己有無能力先).
作者: aichun    時間: 2023-7-11 20:31

剛在淘寶找到,要接近$600人仔 謝謝!
正考慮是否購買!
onno 發表於 2023-7-11 19:03


呢個case同樓主個case好似
https://www.discuss.com.hk/archiver/?tid-25808939.html
作者: onno    時間: 2023-7-11 21:43

其實會唔會試試換室內機主板, 如果唔work 就換新機吧.
(當然要考慮自己有無能力先). ...
oystercake 發表於 2023-7-11 20:16


Ching 都可試試你的提議!謝謝
作者: oystercake    時間: 2023-7-11 22:04

Ching 都可試試你的提議!謝謝
onno 發表於 2023-7-11 21:43


睇番U4 error , 好似大部份都係室外機主板出問題.
作者: tsuicharlie    時間: 2023-7-12 01:24

剛在淘寶找到,要接近$600人仔 謝謝!
正考慮是否購買!
onno 發表於 2023-7-11 19:03



    其實要睇吓你個外機擺邊到先好買,買咗出唔到去咪冇用
作者: Miipp    時間: 2023-7-12 11:03

其實要睇吓你個外機擺邊到先好買,買咗出唔到去咪冇用
tsuicharlie 發表於 2023-7-12 01:24



如果訊號線無問題, 駁室內機個邊都應該用到
作者: kwliu    時間: 2023-7-12 13:08

如果訊號線無問題, 駁室內機個邊都應該用到
Miipp 發表於 2023-7-12 11:03


Check完要整都係要出到去搞先有用.
作者: Miipp    時間: 2023-7-12 13:20

Check完要整都係要出到去搞先有用.
kwliu 發表於 2023-7-12 13:08


樓煮想知 - 6#

任何野都有個代價,信息未必免費
作者: kwliu    時間: 2023-7-12 13:44

樓煮想知 - 6#

任何野都有個代價,信息未必免費
Miipp 發表於 2023-7-12 13:20


就算知係室內機板問題, 部檢測儀咁貴不如直接買室內機底板買大細.
作者: oystercake    時間: 2023-7-12 14:05

就算知係室內機板問題, 部檢測儀咁貴不如直接買室內機底板買大細.
kwliu 發表於 2023-7-12 13:44


講得無錯,留返d 錢換新機好過.
作者: onno    時間: 2023-7-12 17:18

講得無錯,留返d 錢換新機好過.
oystercake 發表於 2023-7-12 14:05



都係打算拆塊室內機底板睇睇👀,看看有無明顯傷痕先!
作者: aichun    時間: 2023-7-12 20:20

都係打算拆塊室內機底板睇睇?,看看有無明顯傷痕先!
onno 發表於 2023-7-12 17:18


拆完出黎影幅相上來,等呢度高手幫你跟下眼
作者: onno    時間: 2023-7-13 17:51

拆完出黎影幅相上來,等呢度高手幫你跟下眼
aichun 發表於 2023-7-12 20:20


好的!先謝謝各位Ching
作者: onno    時間: 2023-7-14 17:35

拆完出黎影幅相上來,等呢度高手幫你跟下眼
aichun 發表於 2023-7-12 20:20


底板已拆出無表面燒嘢痕跡無從入手,
相片已影但不能上傳說size太大
無法上傳,
現真是無奈無得搞!
作者: alax    時間: 2023-7-14 17:45

底板已拆出無表面燒嘢痕跡無從入手,
相片已影但不能上傳說size太大
無法上傳,
現真是無奈無得搞! ...
onno 發表於 2023-7-14 17:35

圖片可以先上載到其他地方 ,再貼條link出黎

via HKEPC Reader for Android
作者: tsuicharlie    時間: 2023-7-15 01:06

底板已拆出無表面燒嘢痕跡無從入手,
相片已影但不能上傳說size太大
無法上傳,
現真是無奈無得搞! ...
onno 發表於 2023-7-14 17:35



    表面唔一定燒,可能要用他錶度下有冇電容電阻失效
作者: onno    時間: 2023-7-15 07:47

拆完出黎影幅相上來,等呢度高手幫你跟下眼
aichun 發表於 2023-7-12 20:20
[attach]2380956[/attach][attach]2380957[/attach]
作者: xiao    時間: 2023-7-15 07:50

參考看看
https://www.findlifevalue.com/archives/8675
作者: onno    時間: 2023-7-15 07:52

終能上傳圖片,但不確定是否這塊室內机底板壞,
可能是外冷氣主板壞,外面壞就無能為力了
(大金分体冷氣机出現U4故障碼)
作者: xiao    時間: 2023-7-15 07:55

有能力自己檢測的話, 看看給你裝機的是渣滓還是合規合法的
https://xiaolaba.wordpress.com/2 ... -aircon-cs-ps12qka/
作者: alax    時間: 2023-7-15 08:00

onno 發表於 2023-7-15 07:47

Fuse中間有粒黑點,係穿左定係?

via HKEPC Reader for Android
作者: onno    時間: 2023-7-15 08:07

Fuse中間的是箱頭筆痕,測過Fuse無燒!
作者: hon829    時間: 2023-7-15 10:27

咁下一步一定係要買檢測儀啦
作者: Miipp    時間: 2023-7-15 11:09

有能力自己檢測的話, 看看給你裝機的是渣滓還是合規合法的
xiao 發表於 2023-7-15 07:55


樓上樓煮底板都拆埋出來啦

同埋渣裝又同故障無關係
作者: oystercake    時間: 2023-7-16 02:57

個檢測儀由真係幾方便.
[youtube]Rj3C6BnKoXs[/youtube]
作者: onno    時間: 2023-7-16 08:54

我拆下的是內機底板,外機底板我拆不下來,在外牆外面,好困難
拆下我都不識修理,可能要真的放棄
要換機.
作者: Miipp    時間: 2023-7-16 10:07

個檢測儀由真係幾方便.
oystercake 發表於 2023-7-16 02:57


檢測儀無送最關鍵的 troubleshoot 技術呢,部野係段片呢個案例度的唯一作用係話比人知修好未





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2