Board logo

標題: [操作疑難] 窗口機去水喉繼續摺摺 [打印本頁]

作者: teddybearhk    時間: 2023-5-26 18:03     標題: 窗口機去水喉繼續摺摺

上回買錯條PVC喉做去水,有個位摺起少少,雖然排水正常,但避免將來阻塞,都係更換一下好。今次原本已經預備了90度曲,萬一又摺喉都希望解決到,但臨出門口又冇記性拎出來

一般應用網喉,但想試其他物料今次測試用了一款喉叫Teflon tube,特性對油或水小張力不容易附著,點知原來都容易摺,彎曲一去到某一角度就會摺起。

不過唔緊要,第日如果塞喉,喺側邊窗口申隻手出去便更換到。

[attach]2374240[/attach]
作者: hon829    時間: 2023-5-26 18:16

自己裝機就是呢樣好 可無限次跟進/翻手
作者: HK2046    時間: 2023-5-26 19:53

講畀師兄聽
其實唔係濕喺條喉度
係塞喺個原廠小水盤嗰度
到時你要拉開㗎幾先搞到
作者: funkilove    時間: 2023-5-26 20:10

果兩條黃膠睇落好牙煙 ...

點解無用水兜 ?! 喉最緊要係買防 UV 既 ...
作者: Miipp    時間: 2023-5-26 20:32

果兩條黃膠睇落好牙煙 ...

點解無用水兜 ?!  喉最緊要係買防 UV 既 ... ...
funkilove 發表於 2023-5-26 20:10


無個兜少 d 塵無咁易塞吧
作者: alax    時間: 2023-5-26 22:06

果兩條黃膠睇落好牙煙 ...

點解無用水兜 ?!  喉最緊要係買防 UV 既 ... ...
funkilove 發表於 2023-5-26 20:10

佢用呢個有啲似分體機用果種

via HKEPC Reader for Android
作者: alax    時間: 2023-5-26 22:09

無個兜少 d 塵無咁易塞吧
Miipp 發表於 2023-5-26 20:32

原裝果啲去水盤 好多都係個去水口高過個盤底,科唔到水 所以長期積水積塵

via HKEPC Reader for Android
作者: teddybearhk    時間: 2023-5-26 22:25

佢用呢個有啲似分體機用果種  

via HKEPC Reader for Android
alax 發表於 2023-5-26 22:06

跟來有水兜仔和底去水選擇
作者: alax    時間: 2023-5-27 08:25

本帖最後由 alax 於 2023-5-27 08:27 編輯
跟來有水兜仔和底去水選擇
teddybearhk 發表於 2023-5-26 22:25

原來係咁

via HKEPC Reader for Android
作者: kambo_tong    時間: 2023-5-27 15:52

本帖最後由 kambo_tong 於 2023-5-27 15:55 編輯
跟來有水兜仔和底去水選擇
teddybearhk 發表於 2023-5-26 22:25


唔用水兜仔的話,去水咀收係底盤到?以前唔見可以收,只有一個去水嚨咋。去水咀都唔短,上咗去水咀才推機入位?有無阻住吖?唔明喎!
作者: teddybearhk    時間: 2023-5-27 18:38

唔用水兜仔的話,去水咀收係底盤到?以前唔見可以收,只有一個去水嚨咋。去水咀都唔短,上咗去水咀才推機 ...
kambo_tong 發表於 2023-5-27 15:52


個咀喺放好部機玉最後才插入扭實,安裝條件係你住地下或有露台,或左面有隻窗可以打開申隻手出去,又或者窗台夠高升高部機安裝,喺機底申手。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2