作者: qwer1 時間: 2023-1-23 15:23 標題: Panasonic/rasonic 3/4變頻冷暖 求用家心得
RASONIC 樂信牌 RC-HZ70Z
Panasonic 樂聲 CW-HZ70ZA


作者: Miipp 時間: 2023-1-23 15:37
反正都係變貧,點解唔揀 420?
作者: qwer1 時間: 2023-1-23 16:10
只可裝窗口機
作者: Dcup 時間: 2023-1-23 16:23
細房用一流,要留意變頻買大少少匹,如果以前用3/4單頻係長時間full load的話,就建義要買1匹,唔係變頻變長full load就無意義
作者: Miipp 時間: 2023-1-23 16:39
420 就係裝係窗口位
作者: qwer1 時間: 2023-1-23 16:47
請問好用的是pan/ra?
作者: qwer1 時間: 2023-1-23 16:53
無用過變頻機,吾系好明,系好快壞嗎?
以前3/4定頻夏天全日開,26-27度
1匹變頻機超預算
作者: hpdeskjet3325 時間: 2023-1-23 22:20
本帖最後由 hpdeskjet3325 於 2023-1-23 22:23 編輯
你現在的3/4定频冷气机,開26/27溫度時,冷气有冇cut車頭?
有cut車頭,可買同匹數変频机;
如没有cut車頭,即係長期full load, 買相同匹數変频机就冇意義, 都係長期full load, 即等同定频机一様消耗电。所以買大到一匹,等間房快啲凍到調教的溫度, 其後変频机就會用低频(用少啲电)去維持溫度。
作者: cantona7 時間: 2023-1-23 22:30
本帖最後由 cantona7 於 2023-1-23 22:34 編輯
3年保養,驚易壞買定頻
主流買變頻,固定溫度/電費較平
之前3/4匹得26-27度,明顯買低左匹數
改買1匹
作者: qwer1 時間: 2023-1-24 02:00
其實變頻可以用幾多年?
系想有暖氣
因我用緊暖風機好嘈
作者: alax 時間: 2023-1-24 07:54
呢個問題無人可以答到嫁
變頻因為較定頻多電子野,所以可能會比較容易出現電子問題,比如變頻板
不過要壞既話,定頻一樣會壞,比如壞啟動電容
變頻 : 售價貴過定頻, 但靜啲同電費平啲
定頻 : 售價平過變頻, 但嘈啲同電費貴啲
如果你唔介意嘈啲同電費貴啲,其實買番定頻都無問題嫁
作者: funkilove 時間: 2023-1-24 09:50
其實如果有 1/2匹定頻, 我都想買黎放房長行車頭 ...
作者: qwer1 時間: 2023-1-24 15:37
打算細鋪買機比較平,跟住搵信興裝,
Pan/ra外表一模一樣,差幾百,系米無分別?
作者: Dcup 時間: 2023-1-24 15:41
電路板要控制處理多左,通常都有電路板發熱除濕功能
所以貴機一律建義長待機,有電去除濕同keep住D cap做野
打大制大法對變頻同多功能D既電器,影響好大的。亦係以前D人用貴機成日話壞既其中一個原因
作者: qwer1 時間: 2023-1-28 13:34
舊個部610深,冷暖機640,多成30cm,好似會突出窗台

作者: kwliu 時間: 2023-1-28 15:52
30mm下話?一係原先冷氣六米深~

作者: qwer1 時間: 2023-1-28 15:54
系啊
我傻左
哈哈
作者: qwer1 時間: 2023-1-28 16:01
大家都搵番信興裝嗎
裝了大概幾錢呢?
本身舊機470×345×610有窗台加鋁托
新機346 x 450 x 640
信興好似好貴
我又吾知邊到搵好師父
有介紹的話請pm 我
感謝

作者: teddybearhk 時間: 2023-1-28 19:39
自己裝最有信心
作者: 亞基拉 時間: 2023-1-28 20:17
本帖最後由 亞基拉 於 2023-1-28 20:19 編輯
係好很貴,窗台加u字鋁架,不鏽鋼水兜,3M膠面,收走舊機,成千蚊落樓
作者: happychanbb 時間: 2023-1-28 23:52
用緊早幾年RA R410A分體, RS-RE18UK / RS-LE9SK
暖風係定頻
但係冷氣變頻係已經覺得正左好多
作者: TH30 時間: 2023-1-29 01:30
啟動電容,算是窗口定頻機之中,最易買最易換的零件了,DIY新手也不難應付
作者: TH30 時間: 2023-1-29 01:34
長深多3cm下話,用埋深左都唔係大問題,一對直鋁腳都係在機身三份二深度撐落石屎台
作者: TH30 時間: 2023-1-29 01:37
預左安裝油水位多
要慳,可以走不鏽鋼水兜用返原裝膠兜,機頂唔落膠皮,舊機call勾6保免費收走
作者: qwer1 時間: 2023-1-29 02:03
請問勾6保系咩?
我自己吾識拆機吾夠力抬落黎
作者: 天宮葉月 時間: 2023-1-29 02:28
勾6保唔包拆機。你唔夠力就一定要搵人裝
via HKEPC Reader for Android
作者: 亞基拉 時間: 2023-1-29 04:24
吾慳得,窗喺部機左邊,要靠水兜轉返條喉去部機嘅左邊,第時塞咗可以吾洗????部機落嚟
作者: qwer1 時間: 2023-1-29 11:04
除了信興系米無選擇啦
作者: alax 時間: 2023-1-29 11:14
買機地方好多都包安裝或者加錢安裝嫁啦
via HKEPC Reader for Android
作者: qwer1 時間: 2023-1-29 12:15
因為d人話信興靠得住
豐澤裝機吾知博吾博好
作者: TH30 時間: 2023-1-29 22:25
歐綠保綜合環保(香港)有限公司(歐綠保)是由德國回收專家歐綠保集團及本地固體廢物管理專家綜合環保集團共同創立的合資公司。香港政府委託歐綠保設計及興建廢電器電子產品處理及回收設施-WEEE · PARK,並提供回收服務及營運該設施直至二零二七年。廠房採用由歐綠保集團提供的先進科技,將雪櫃、電視、電腦、洗衣機及冷氣機內含的有害物料進行無害化處理,令電子廢物轉化為寶貴的二次原料。 市民可以致電我們的廢舊電器回收熱線2676 8888或廢舊電器回收電郵collection@weee.com.hk安排免費上門回收服務
作者: Dcup 時間: 2023-1-30 00:51
獨立俾錢可以要求好好多
包裝既裝完就走架啦....
香港地,你俾人工就有要求,人地拆數就變跑數,問D冷氣工程好D果堆,包你點都得
作者: ahtao 時間: 2023-2-1 20:24
變頻冷暖 - 新機無得頂, 壞左無得整. 明就明, 唔明就唔需要明.
作者: atukowing 時間: 2023-2-3 10:43
我係冷氣佬底都搞唔能掂部變頻窗口機嘅升降頻共震噪音(已經重裝落晒避震膠同鋁架收落窗台唔挨窗框)....你諗啦
作者: qwer1 時間: 2023-2-4 00:45
請問定頻3/4匹有無推介?
作者: Dcup 時間: 2023-2-4 02:20
本帖最後由 Dcup 於 2023-2-4 02:22 編輯
共震點會睇膠,係睇有咩野同佢震再解決佢.......
唔掂得咪四邊用空心膠邊填佢
BTW,鋁架實唔實都係會咁,你個窗易震都會鑊

