作者: 悲歌之王 時間: 2022-3-21 01:09 標題: 想問下diy洗冷氣的購買的工具 ( 問題已解決)
本帖最後由 悲歌之王 於 2022-3-21 14:53 編輯
因為冷氣機有阿摩尼亞味 , 上網約人上門洗冷氣每部平均6至800蚊 , 感覺有點貴 , 見佢哋好快手 , 半個鐘就一部 , 所以今次我想試下自己買工具材料自己整
首先最簡單我知道買支 活奇能洗冷氣機清潔劑 , 第二樣嘢亦都係我最頭痕 , 有咩方法可以打水呢 ? , 我諗住喺沖涼嘅企缸龍頭 鬆咗下面花灑喉 , 買配件喺嗰度拎水 ,
因為啲尺寸唔係好識所以請教下大家 , 初步預計下面圖片中嘅配件 ,
唔知道佢可唔可以直接扭入去平時駁花灑喉嗰個位呢 ? 見佢有寫 1/2
麻煩大家幫我睇下 唔該
繽紛園藝

即係我而家想問下呢粒嘢

可唔可以扭入去花灑喉嗰個位呢 ?

啱啱出去旺角買咗呢兩個洗冷氣機用品 , 跟住問埋水喉舖嘅老細 , 佢話你個組件可以直接 扭 入去 , 叫我不用買其他配件 。
[attach]2311765[/attach]
作者: btchanchan 時間: 2022-3-21 13:28
我要求冇你咁高,一年最多只用一次
淘個膠袋 + 噴水壺搞掂
[attach]2311743[/attach]
[attach]2311744[/attach]
最近版主介紹水槍,幾十人仔買左一支,遲D再試下
[attach]2311745[/attach]
作者: rwkero2 時間: 2022-3-21 13:33
有巴打出過post介紹用蒸氣機
作者: 悲歌之王 時間: 2022-3-21 14:11
多謝你嘅回覆 , 因為淘寶太耐喇 , 所以選擇喺香港買了,謝。
作者: 悲歌之王 時間: 2022-3-21 14:11
大金冷氣機經常會有異味 , 所以搵大量清水好啲 , thx
作者: Kin_2012 時間: 2022-3-21 14:18
一問係窗口定分體
二問機齡
作者: 悲歌之王 時間: 2022-3-21 14:48
兩部分體, 兩年機。
作者: Pennylau 時間: 2022-3-21 15:14
我都有淘膠袋同噴壺,請問有冇邊隻清潔劑推薦啊?
作者: dominicyu 時間: 2022-3-21 15:22
如果洗多過2部 買個電動噴水機 唔駛手軟
作者: Kin_2012 時間: 2022-3-21 15:32
如果洗室內機, 先買專用大袋套住收集廢水。
作者: hihihellohihi 時間: 2022-3-21 15:38
回覆 8# Pennylau
我用藍威寶
作者: dominicyu 時間: 2022-3-21 15:44
BTW有亞蒙尼亞味 無人提佢可能漏雪種 多過污Joe呢
作者: btchanchan 時間: 2022-3-21 16:32
我都係用藍威寶
平,靚,正

作者: btchanchan 時間: 2022-3-21 16:35
無論 R22 或 R410A 雪種都係冇味
如果漏雪種,應該會結冰,而且會唔夠凍
作者: HK2046 時間: 2022-3-21 18:33
師兄用
活奇能洗冷氣機水嘅時候要小心
佢有少少強水成分
同威猛先生除霉劑一樣有好少鏹水成分
如果冇稀釋 情形下 彈咗落眼鏡
眼鏡鍍膜 係會拿走
小心 小心 最好 唔好帶全新眼鏡
作者: 悲歌之王 時間: 2022-3-21 19:04
本帖最後由 悲歌之王 於 2022-3-21 19:06 編輯
都多謝大家嘅提示 , 啱啱搞掂完廳嗰部 , 整體嚟講感覺良好 , 暫時未有啲 酸宿味 出嚟 , 跟住而家諗緊房嗰度點樣洗 , 因為始終有 床舖 近電腦危險啲。
上面係之前 , 下面去之後 , 冷氣真係唔污糟 , 只係有異味
[attach]2311781[/attach]
[attach]2311782[/attach]
作者: blkbd5 時間: 2022-3-21 19:06
原本都淘左洗室內機個套,但用落唔方便,最後,用番最簡單方法,大黑色垃圾袋算!
作者: 剋星 時間: 2022-3-21 19:15
我都係簡簡單單用沐浴露.
如果有高壓水槍..其實咩清潔劑都唔重要
作者: 雲一0一 時間: 2022-3-21 20:00
水槍點接花灑水龍頭? 有冇圖 THX
作者: btchanchan 時間: 2022-3-21 20:29
水槍唔洗接花灑水龍頭
係接 2L 汽水樽
無喉連接
[attach]2311797[/attach]
作者: 悲歌之王 時間: 2022-3-21 23:02
都多謝大家嘅提示 , 啱啱搞掂完 廳 同 房嗰兩部 , 整體嚟講感覺良好 , 總共用咗六個鐘 , 不過建議真係買啲正規嘅洗冷氣機膠袋就會方便啲 ,洗完 暫時未有啲 酸宿味 出嚟 , 其實 冷氣真係唔污糟 , 只係有異味 , 不過今次我唔敢拆過去水盤落嚟洗 , 係咁以係上面沖一沖希望可以有改善. , 最後多謝回覆。 , 今次相片會高清少少 .
客廳冷氣

房間冷氣

作者: HK2046 時間: 2022-3-22 01:54
師兄都幾創新喎
用沐浴露洗冷氣機
有冇話咩牌子嘅味道零捨清新
滴露沐浴露會唔會好啲
作者: Pennylau 時間: 2022-3-22 13:18
thx,試下先
作者: Pennylau 時間: 2022-3-22 13:18
收到。
作者: HK2046 時間: 2022-3-22 13:31
師兄 原來你洗機
冇拆下面長條型水兜
(只可以拆開左手邊打斜溜走拆啲水
右手邊有有電線相連 唔到的)
衝出嚟嘅 塵埃太多的話
會塞室內去水喉 塞喉漏水到 時你又要通
如果係清潔睡房 就冇所謂
仲有你幅名畫都冇拎走 你做嘢都相當求其

作者: 悲歌之王 時間: 2022-3-22 14:55
多謝師兄提醒 , 我其實都有用毛巾抹個下面個水兜 , 係有少少啫喱嘅 , 至於去水位 , 我有用水槍沖過
作者: btchanchan 時間: 2022-3-22 16:46
我下面個水兜好難拆,驚拆散左裝唔番
亦係有少少啫喱,我用希釋漂白水沖下
再用水槍射
家用冷氣機塵唔多,噴下水都已經乾淨
作者: 剋星 時間: 2022-3-22 19:04
正如而家防疫洗手一樣 任何梘液都一樣.唔會話滴露洗手液特別好
至於抗菌洗手液,許多人也會疑惑是不是會比肥皂更有殺菌的效果?一窩蜂看到訴求抗菌就買來囤貨,事實上,大部分抗菌洗手液中添加的成分「氯己定Chlorhexidine」已被證實沒有辦法殺死新型冠狀病毒,等同於和肥皂一樣的洗手效果,所以並不需要特別使用抗菌洗手乳洗手。
作者: TH30 時間: 2022-3-22 22:44
回覆 21# 悲歌之王
有冇洗豬籠扇呀?
作者: 悲歌之王 時間: 2022-3-22 22:49
當然有向上噴 (豬籠扇)

