Board logo

標題: Amazon Makita 工具 [打印本頁]

作者: jackyt    時間: 2021-3-14 14:33     標題: Amazon Makita 工具

本帖最後由 jackyt 於 2021-3-14 14:37 編輯

其實依套有冇着數, 為翻起港幣$3700 + 約$650運費
有四件我都會用,支燈同吹風機就會少用.

Makita XT706 3.0Ah 18V LXT Lithium-Ion Cordless Combo Kit (7 Piece) https://www.amazon.com/dp/B01KNW ... TGXXJZWXZX5DD41PE75

https://www.makitatools.com/products/details/XT706
作者: t9097    時間: 2021-3-14 15:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pooh24680    時間: 2021-3-14 16:04

我會咁計
全數(約4300) - 最常用幾件(唔買呢set都會 買)= 幾件租霸(幾多錢)

個人租霸條數 低於 1/3 都會買  
作者: Kin_2012    時間: 2021-3-14 16:17

本帖最後由 Kin_2012 於 2021-3-14 16:22 編輯
其實依套有冇着數, 為翻起港幣$3700 + 約$650運費
有四件我都會用,支燈同吹風機就會少用.

Makita XT706  ...
jackyt 發表於 2021-3-14 14:33


650運費係轉運?

$4300 7樣唔貴, 不過太多唔等使....

黎套抵 d?
https://www.amazon.com/Makita-CX ... less/dp/B08TNRT26N/
作者: Kin_2012    時間: 2021-3-14 16:17

回覆  jackyt

Charger好似係110V
t9097 發表於 2021-3-14 15:34


黎個反而好閒
作者: t9097    時間: 2021-3-14 16:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hongkongiron    時間: 2021-3-14 19:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: madebyp90    時間: 2021-3-14 19:08

220->110幾十蚊~
hongkongiron 發表於 2021-3-14 19:06



    上網大把教學改220
作者: madebyp90    時間: 2021-3-14 19:10

我會咁計
全數(約4300) - 最常用幾件(唔買呢set都會 買)= 幾件租霸(幾多錢)

個人租霸條數 低於 1/3  ...
pooh24680 發表於 2021-3-14 16:04



    得一支係BL
其實冇乜用
作者: wongkm33    時間: 2021-3-14 21:07

本帖最後由 wongkm33 於 2021-3-14 21:10 編輯
650運費係轉運?

$4300 7樣唔貴, 不過太多唔等使....

黎套抵 d?
Kin_2012 發表於 2021-3-14 16:17

而家喺美國亞馬遜買嘢超過US$50,係免費送貨到香港啊!我早幾日買咗$80多貨,預計下星期三免費送到屋企,無需轉運。
作者: KinChungE    時間: 2021-3-14 21:14

而家喺美國亞馬遜買嘢超過US$50,係免費送貨到香港啊!我早幾日買咗$80多貨,預計下星期三免費送到屋企, ...
wongkm33 發表於 2021-3-14 21:07


Amazon倉出貨先免運
樓主果個唔係
作者: tgo    時間: 2021-3-14 23:57

Makita 好似冇得改.

上網大把教學改220
madebyp90 發表於 2021-3-14 19:08

作者: pockchop    時間: 2021-3-15 00:18

無積疏就爭d
作者: jackyt    時間: 2021-3-15 00:35

回覆 4# Kin_2012


    依一套都唔錯喎! 依三件我都會成日用.
作者: Kin_2012    時間: 2021-3-15 01:01

Makita 好似冇得改.
tgo 發表於 2021-3-14 23:57


https://www.youtube.com/watch?v=YMEMMpEN7P0
作者: hkeclipse    時間: 2021-3-15 03:41

得兩舊3AH 吾夠用 經常要Charge 電
作者: tgo    時間: 2021-3-15 07:53

Makita嘅線路唔似dewalt/Milwaukee咁易改!你睇埋下面d comment,都有人failed !

Kin_2012 發表於 2021-3-15 01:01

作者: pooh24680    時間: 2021-3-15 09:00

本帖最後由 pooh24680 於 2021-3-15 09:12 編輯
Amazon倉出貨先免運
樓主果個唔係
KinChungE 發表於 2021-3-14 21:14

唔關事
D sold by xyz and fulfill Amazon 都可以免運費送香港

[attach]2253202[/attach]


Sold by amazon 都有啲係冇(over us$49)免運費

[attach]2253201[/attach]
作者: rabbit82047    時間: 2021-3-15 10:22

軍刀鋸同吹風機唔太用得著
如果積疏+萬用寶會好D, 不過唔係森林賣, 第三方就諗過先
作者: madebyp90    時間: 2021-3-15 10:49

Makita嘅線路唔似dewalt/Milwaukee咁易改!你睇埋下面d comment,都有人failed !
tgo 發表於 2021-3-15 07:53



    dewalt新款先難改
紅m 18Rc已經係好易
作者: hon829    時間: 2021-3-15 12:07

Kin_2012 發表於 2021-3-15 01:01



淨加大隻電容及壓敏電阻的電壓 我唔會信囉
[attach]2253215[/attach]
作者: Kin_2012    時間: 2021-3-15 12:24

本帖最後由 Kin_2012 於 2021-3-15 12:26 編輯
Makita嘅線路唔似dewalt/Milwaukee咁易改!你睇埋下面d comment,都有人failed !
tgo 發表於 2021-3-15 07:53


再擔心先用隻 220v -> 110v 牛就可以, 好平....

而且玩得工具, 多數已有叉機

另外怕煩怕風險可以買番行貨, 自己選擇, 行貨水貨各有支持....
作者: Kin_2012    時間: 2021-3-15 12:55

本帖最後由 Kin_2012 於 2021-3-15 13:04 編輯
淨加大隻電容及壓敏電阻的電壓 我唔會信囉
hon829 發表於 2021-3-15 12:07


有興趣可以睇下前人的討論...

https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2175292
作者: hon829    時間: 2021-3-15 13:15

有興趣可以睇下前人的討論...
Kin_2012 發表於 2021-3-15 12:55



睇完
結論係110V及220V充機實際電路結構/分別唔清唔楚! 所謂改後的長期穩定工作成問號
作者: Kin_2012    時間: 2021-3-15 13:43

睇完
結論係110V及220V充機實際電路結構/分別唔清唔楚! 所謂改後的長期穩定工作成問號 ...
hon829 發表於 2021-3-15 13:15


計番數, 人地改完用到而家都唔少年, 可以請教下人。
作者: madebyp90    時間: 2021-3-15 13:46

計番數, 人地改完用到而家都唔少年, 可以請教下人。
Kin_2012 發表於 2021-3-15 13:43



    我隻dewalt只係改220v電容
用到今日
作者: tgo    時間: 2021-3-15 14:51

如果己入坑就唔會係度講成套買啦。220->110牛係好平,有一日未記得直插就GG啦。

再擔心先用隻 220v -> 110v 牛就可以, 好平....

而且玩得工具, 多數已有叉機

另外怕煩怕風險可以買番行 ...
Kin_2012 發表於 2021-3-15 12:24

作者: tgo    時間: 2021-3-15 14:53

完全同意ching嘅見解。

睇完
結論係110V及220V充機實際電路結構/分別唔清唔楚! 所謂改後的長期穩定工作成問號 ...
hon829 發表於 2021-3-15 13:15

作者: Kin_2012    時間: 2021-3-15 15:10

如果己入坑就唔會係度講成套買啦。220->110牛係好平,有一日未記得直插就GG啦。

...
tgo 發表於 2021-3-15 14:51


你覺得玩工具只會買一粒電一個差機無問題。。。

另外怕煩怕風險可以買番行貨, 自己選擇, 行貨水貨各有支持....
作者: 亞基拉    時間: 2021-3-15 15:38

淨加大隻電容及壓敏電阻的電壓 我唔會信囉
hon829 發表於 2021-3-15 12:07



咁你吾好信,買只220v charger
我mod 完用咁耐都冇事
作者: rabbit82047    時間: 2021-3-15 15:38

回覆 27# tgo


    其實好少會插錯, 香港英式三腳插, 同美水兩腳/三腳插, 完全唔同唔可能插錯
我就係用 220V > 110V 降壓火牛, 出俾美水電器/充電器, 唔考慮流動性, 咁樣最方便
作者: pockchop    時間: 2021-3-15 22:11

搭單問下, 淘仔d牧田代用電有無伏
作者: CTM833    時間: 2021-3-15 22:20

回復 10 #wongkm33

唔咪所有嘢都免運費。 尤其是有電池同香港有代理更難。

via HKEPC Reader for Android
作者: pockchop    時間: 2021-3-16 00:04

買牧田盡量買日本做, 買大陸做可能有呢個情况..

[youtube]LUwInp2moQU[/youtube]
作者: pooh24680    時間: 2021-3-16 01:03

買牧田盡量買日本做, 買大陸做可能有呢個情况..
pockchop 發表於 2021-3-16 00:04

咁仲問淘仔電?
作者: pockchop    時間: 2021-3-16 01:23

咁仲問淘仔電?
pooh24680 發表於 2021-3-16 01:03 AM


其實我知少少,扮代表!一件Makita都無

想聽下d師兄過來人意見,學多啲野
作者: pooh24680    時間: 2021-3-16 11:35

本帖最後由 pooh24680 於 2021-3-16 11:49 編輯
其實我知少少,扮代表!一件Makita都無

想聽下d師兄過來人意見,學多啲野 ...
pockchop 發表於 2021-3-16 01:23

價錢反映一切
肯比錢,用vtc6,足料0.25mm 鎳片 一樣有
一舊水貨仔就要預佢唔足秤

買左4年,仲用緊
值唔值見仁見智

[attach]2253414[/attach]
作者: madebyp90    時間: 2021-3-16 11:47

價錢反映一切
肯比錢,用vtc6,足料0.25mm 鎳片 一樓有
一舊水貨仔就要預佢唔足秤

買左4年,仲用緊
值唔 ...
pooh24680 發表於 2021-3-16 11:35


Diy只要買到靚野
   21700可以完爆原廠
只係好難搵堅野
作者: pockchop    時間: 2021-3-16 13:51

見到呢舊牧田代用,用vtc6, 性價比同你紅M嗰舊差唔多⋯

[attach]2253440[/attach]

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: kswong8d    時間: 2021-3-16 13:52

回覆 34# pockchop

我估佢支批本身就有間題
作者: pockchop    時間: 2021-3-16 14:02

回覆  pockchop

我估佢支批本身就有間題
kswong8d 發表於 2021-3-16 01:52 PM

佢話用左兩個禮拜就變成咁,我唔明無保嘅咩?

我一味係咁睇支野邊度造,見到made in china...

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: pockchop    時間: 2021-3-16 14:05

本帖最後由 pockchop 於 2021-3-16 14:38 編輯

手機卡,重複左....
作者: jackyt    時間: 2021-3-16 14:45

回覆 40# kswong8d


    我都覺得有機會係黑仔.
咁買無刷應該會好啲.
作者: kswong8d    時間: 2021-3-16 14:52

回覆 43# jackyt


    其實大品牌在全世界都有廠,為左本身名聲,QC一定要執緊,除非山寨貨,品質冇理由太離譜。
作者: pockchop    時間: 2021-3-16 14:52

回覆  kswong8d


    我都覺得有機會係黑仔.
咁買無刷應該會好啲.
jackyt 發表於 2021-3-16 02:45 PM


Made in Japan 唔會黑仔

[youtube]p2EpdRN2h6A[/youtube]





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2