Board logo

標題: [操作疑難] 冬天櫃門曲左 求救 [打印本頁]

作者: faifai2016    時間: 2019-12-8 11:00     標題: 冬天櫃門曲左 求救

本帖最後由 faifai2016 於 2019-12-8 11:01 編輯

隻櫃門約6呎半高, 夏天無事,但唔知點解到左冬天隻櫃門曲左 . 請問還有救嗎 ?

上:
[attach]2163809[/attach]
下:
[attach]2163807[/attach]
中間:
[attach]2163806[/attach]
作者: O人    時間: 2019-12-8 16:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: faifai2016    時間: 2019-12-8 20:59

回覆 2# O人
thx ching . 如果唔理佢,會唔會夏天又變方直d 呢?
作者: 別問我是誰    時間: 2019-12-8 21:03

回覆  O人
thx ching . 如果唔理佢,會唔會夏天又變方直d 呢?
faifai2016 發表於 2019-12-8 20:59

機會微乎其微  
作者: TH30    時間: 2019-12-8 22:36

隻櫃門約6呎半高, 夏天無事,但唔知點解到左冬天隻櫃門曲左 . 請問還有救嗎 ?
faifai2016 發表於 2019-12-8 11:00 AM


曲是因為溫度還是濕度?
作者: faifai2016    時間: 2019-12-8 22:49

曲是因為溫度還是濕度?
TH30 發表於 2019-12-8 22:36


其實我都唔知,但又唔覺特別潮濕,我估溫度多.
作者: pooh24680    時間: 2019-12-8 22:51

樓主櫃門係乜板?
冇外力受壓好少彎得咁快,除非係兩塊唔同嘅板夾埋
作者: TH30    時間: 2019-12-8 22:52

其實我都唔知,但又唔覺特別潮濕,我估溫度多.
faifai2016 發表於 2019-12-8 10:49 PM


呢幾日特別乾,用蒸氣熨斗噴濕佢試下 (頭盔:後果自負)
作者: faifai2016    時間: 2019-12-8 22:54

回覆 7# pooh24680

應該係實木,但詳細係乜木就唔知了, 不過細細塊都好重下.
作者: 別問我是誰    時間: 2019-12-9 12:23

回覆  pooh24680

應該係實木,但詳細係乜木就唔知了, 不過細細塊都好重下.
faifai2016 發表於 2019-12-8 22:54

我估多數係壓縮板 壓縮板一樣好重秤
作者: pooh24680    時間: 2019-12-9 12:26

回覆  pooh24680

應該係實木,但詳細係乜木就唔知了, 不過細細塊都好重下.
faifai2016 發表於 2019-12-8 22:54

實木好少咁彎法
就算變形個弧形應該係上邊唔係則邊

咁變形法,我會估係兩塊板痴埋
作者: faifai2016    時間: 2019-12-9 12:36

本帖最後由 faifai2016 於 2019-12-9 12:37 編輯

回覆 11# pooh24680
塊板係中間曲起小小,所以關門先發現中間位置曲起左小小.
但好奇怪,今朝睇又好似無曲得咁勁,唔知係咪暖返d
作者: doggiestyle    時間: 2019-12-9 12:39

呢 D 點會係實木
九成係高壓板
作者: faifai2016    時間: 2019-12-9 12:39

我估多數係壓縮板 壓縮板一樣好重秤
別問我是誰 發表於 2019-12-9 12:23


咁就唔知,可以點分到呢 ? 同埋今朝可能暖返小小,好似無曲得咁勁.
作者: faifai2016    時間: 2019-12-9 12:41

呢幾日特別乾,用蒸氣熨斗噴濕佢試下 (頭盔:後果自負)
TH30 發表於 2019-12-8 22:52


佢呢家曲左,因為只係曲小小,如果用力壓係可以直返,如果我找東西壓直佢一段時間,唔知有無用呢.
作者: faifai2016    時間: 2019-12-9 12:49

呢 D 點會係實木
九成係高壓板
doggiestyle 發表於 2019-12-9 12:39

點樣可以分, 個櫃係現場師父做.我見d 木又好似係實心咁.
作者: doggiestyle    時間: 2019-12-9 13:04

點樣可以分, 個櫃係現場師父做.我見d 木又好似係實心咁.
faifai2016 發表於 2019-12-9 12:49




現場砌定係現場鋸先...
作者: faifai2016    時間: 2019-12-9 13:11

本帖最後由 faifai2016 於 2019-12-9 13:16 編輯

回覆 17# doggiestyle

現場鋸木的, 因為個櫃太大個.所以要現在做.唔係一夠夠咁砌埋的
如果真係變返唔直, 等過埋冬天,再叫個師父上來成隻門換左去.
作者: doggiestyle    時間: 2019-12-9 13:20

回覆  doggiestyle

現場鋸木的, 因為個櫃太大個.所以要現在做.唔係一夠夠咁砌埋的
如果真係變返唔 ...
faifai2016 發表於 2019-12-9 13:11



影個鋸口位望下咪知係咩板
作者: ghost2377    時間: 2019-12-9 13:44

回覆 19# doggiestyle

做櫃唔做封邊,阿差先找數
作者: faifai2016    時間: 2019-12-9 13:51

回覆  doggiestyle

做櫃唔做封邊,阿差先找數
ghost2377 發表於 2019-12-9 13:44


你意修口 ? 全部都有修口的.
作者: faifai2016    時間: 2019-12-9 13:53

回覆 19# doggiestyle
全部都封晒白色.要影邊到
作者: faifai2016    時間: 2019-12-9 13:57

算了,還定有保養, 佢會上來換過隻門. 諗住簡單自己整下.但好似自己應該搞唔到
作者: doggiestyle    時間: 2019-12-9 13:59

回覆  doggiestyle
全部都封晒白色.要影邊到
faifai2016 發表於 2019-12-9 13:53



下次上黎鋸果時再影囉
作者: faifai2016    時間: 2019-12-9 14:04

下次上黎鋸果時再影囉
doggiestyle 發表於 2019-12-9 13:59

好,如果佢現場鋸,就影下,不過只係隻門好大機會佢整好成塊拎上來換就算
作者: pooh24680    時間: 2019-12-9 14:30

回覆 22# faifai2016

係咪用煙斗校?係就拆開盼下個窿就知
不過係三個校先好拆,得兩個唔識唔好亂拆
作者: 別問我是誰    時間: 2019-12-9 18:31

本帖最後由 別問我是誰 於 2019-12-9 18:35 編輯
咁就唔知,可以點分到呢 ? 同埋今朝可能暖返小小,好似無曲得咁勁.
faifai2016 發表於 2019-12-9 12:39

以下 夾板



以下 高壓板



以下 纖維板




以下 蔗渣板



以下 原木板



作者: ghost2377    時間: 2019-12-9 21:25

原木果兩張只能算拼板吧,冷熱仲有可能出現不同伸縮度吧
作者: 別問我是誰    時間: 2019-12-9 21:39

原木果兩張只能算拼板吧,冷熱仲有可能出現不同伸縮度吧
ghost2377 發表於 2019-12-9 21:25

去邊鼠搵咁大棵樹 做咁大塊板 
作者: ghost2377    時間: 2019-12-9 22:38

回覆 29# 別問我是誰

過度砍伐地區當然無啦
作者: pooh24680    時間: 2019-12-9 23:44

回覆 29# 別問我是誰

你唔介意造櫃個呎價貴過山頂屋呎價就得  





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2