Board logo

標題: 有冇方法將一支撐8mm鑽咀裝上鑼 [打印本頁]

作者: kswong8d    時間: 2018-8-10 16:23     標題: 有冇方法將一支撐8mm鑽咀裝上鑼

有冇方法將一支撐8mm鑽咀裝上鑼机,修邊机的鑼刀是 1/4",目的是方便垂直打洞做木榫,同方便控制深度。
作者: 五拾    時間: 2018-8-10 16:29

本帖最後由 五拾 於 2018-8-10 16:31 編輯

你買到ー個1/4套8mm就可以又可以磨細到2分也OK
作者: kswong8d    時間: 2018-8-10 16:49

[attach]2075181[/attach]回覆 2# 五拾


    因為8mm大過 1/4" 所以先麻煩,見過有片段咁用,自己有鑼机有下压座都想試吓。
作者: josew    時間: 2018-8-10 17:14

唔知夠唔夠位裝得落, 以前鑽床經常用細索頭幫忙轉細鑽咀.
作者: belleville    時間: 2018-8-10 17:20

本帖最後由 belleville 於 2018-8-10 17:22 編輯

直接買呢類頭會唔會簡單 d?
https://www.amazon.com/Whiteside ... ndard/dp/B000K2BGNS
作者: kswong8d    時間: 2018-8-10 17:32

回覆 5# belleville


    唔知淘寶有冇?
作者: belleville    時間: 2018-8-10 17:36

回覆  belleville


    唔知淘寶有冇?
kswong8d 發表於 2018-8-10 17:32


一國兩制, 強國好似唔係 1/4 心, not sure
作者: belleville    時間: 2018-8-10 17:56

ching 用途係 dowel?
會唔會用 dowel 打孔器 + 鑽咀限深環已經 ok?
作者: pooh24680    時間: 2018-8-10 17:59

回覆  belleville


    唔知淘寶有冇?
kswong8d 發表於 2018-8-10 17:32


    【高档川木刃刀 木工铣刀 川木刀具 修边机 直刀系列 1/4柄公制外径】http://m.tb.cn/h.33IscQ7 点击链接,再选择浏览器咑閞;或復·制这段描述€SFbIb1Jj10T€后到????淘♂寳♀????[来自超级会员的分享]

[attach]2075195[/attach]
作者: belleville    時間: 2018-8-10 18:28

【高档川木刃刀 木工铣刀 川木刀具 修边机 直刀系列 1/4柄公制外径】http://m.tb.cn/h.33IscQ7 点击 ...
pooh24680 發表於 2018-8-10 17:59


樓主好似要垂直下壓開孔, 呢隻 ok?
作者: 亞基拉    時間: 2018-8-10 18:44

樓主好似要垂直下壓開孔, 呢隻 ok?
belleville 發表於 2018-8-10 18:28


我試過3mm鑼刀用喺 CNC 機 直落當轉咀用都會"發" 鑽完1定大過3mm, 如果每次落0.5mm上番再落就好好多
作者: Zanron    時間: 2018-8-10 18:51

鑽床做到嘅野,點解要堅持用鑼機做?
作者: ginastar    時間: 2018-8-10 19:01

如果係用在RT0700C, 應該唔係問題, 因為說明書有寫部機設計可用6mm, 8mm, 1/4, 3/8筒夾.
台灣買就跟6mm, 8mm, 我都有用8mm螺旋直刀
試下問香港鋪頭訂原廠貨, 這邊網上價錢都唔算貴
作者: digiman    時間: 2018-8-10 19:02

紅M有8mm collect
作者: ginastar    時間: 2018-8-10 19:03

回覆 12# Zanron

通常係在大工件上用, 又點可以用鑽床
作者: pooh24680    時間: 2018-8-10 19:05

本帖最後由 pooh24680 於 2018-8-10 19:09 編輯

回覆 10# belleville


    大囉機 有升降攻能,或者細囉加個大座
可以調整深度,等同鑽床

有鬼佬用囉機 開層板孔,深度/距離分毫不差

[attach]2075204[/attach]
作者: digiman    時間: 2018-8-10 19:07

如果係用在RT0700C, 應該唔係問題, 因為說明書有寫部機設計可用6mm, 8mm, 1/4, 3/8筒夾.
台灣買就跟6mm, 8m ...
ginastar 發表於 2018-8-10 19:01


之前香港搵過,最後都係TB,我依家有齊四種
作者: pooh24680    時間: 2018-8-10 19:11

回覆 17# digiman


    Ok 唔ok? 有冇link  
我都想買  
作者: ginastar    時間: 2018-8-10 19:13

之前香港搵過,最後都係TB,我依家有齊四種
digiman 發表於 2018-8-10 19:07


TB collet品質如何?
我之前買過TB reducer, 1/2" to 6mm, 有誤差, 用完支鑼刀拿不出來, 後來夾硬鉗出來, 支鑼刀已玩完, 好在部鑼機冇事, 之後這種高速玩意唔敢買TB, 後來都係買返以色列製的Amana.
作者: belleville    時間: 2018-8-10 19:18

回覆  belleville


    大囉機 有升降攻能,或者細囉加個大座
可以調整深度,等同鑽床

有鬼佬用囉機 開 ...
pooh24680 發表於 2018-8-10 19:05


唔係講部機, 係講你 tb link 把直刀
普通直刀側入開就得, 垂直下壓開孔唔得
作者: ginastar    時間: 2018-8-10 19:21

回覆  belleville


    唔知淘寶有冇?
kswong8d 發表於 2018-8-10 17:32


試下keyword: 螺旋刀
作者: belleville    時間: 2018-8-10 19:22

我試過3mm鑼刀用喺 CNC 機 直落當轉咀用都會"發" 鑽完1定大過3mm, 如果每次落0.5mm上番再落就好好多 ...
亞基拉 發表於 2018-8-10 18:44


因為普通直刀個頭無刀,  3mm 咁幼可能壓佢一"發"就勉強開埋孔
但樓主 8mm 就應該入都入唔到
作者: ginastar    時間: 2018-8-10 19:22

唔係講部機, 係講你 tb link 把直刀  
普通直刀側入開就得, 垂直下壓開孔唔得  ...
belleville 發表於 2018-8-10 19:18


普通直刀下壓開孔頂多幾mm就壓唔落
作者: pooh24680    時間: 2018-8-10 19:31

唔係講部機, 係講你 tb link 把直刀  
普通直刀側入開就得, 垂直下壓開孔唔得  ...
belleville 發表於 2018-8-10 19:18


    多又未試過,細囉冇乜力,都係 幾mm幾mm咁開坑 ,第一下幾mm實得
作者: digiman    時間: 2018-8-10 19:46

TB collet品質如何?
我之前買過TB reducer, 1/2" to 6mm, 有誤差, 用完支鑼刀拿不出來, 後來夾硬鉗出來,  ...
ginastar 發表於 2018-8-10 19:13


https://item.taobao.com/item.htm ... ;abbucket=10#detail

TB買牧田原廠配件仲方便過香港周圍搵,叫佢哋訂呢啲細配件有時覺得攞嚟jin
作者: digiman    時間: 2018-8-10 19:46

回覆  digiman


    Ok 唔ok? 有冇link   
我都想買
pooh24680 發表於 2018-8-10 19:11


牧田嘢唔啱你
作者: ginastar    時間: 2018-8-10 19:51

回覆 25# digiman

原廠配件
換返台幣差唔多價
作者: digiman    時間: 2018-8-10 19:56

本帖最後由 digiman 於 2018-8-10 19:57 編輯
回覆  五拾


    因為8mm大過 1/4" 所以先麻煩,見過有片段咁用,自己有鑼机有下压座都想試吓。 ...
kswong8d 發表於 2018-8-10 16:49

當時買埋6mm 8mm collet原因都係想簡易鑽圓木榫,用鑼機做可以推橫少少整大少少虛位唔使驚唔準,又可以鑼 loose tenon,仲可以配多件6轉3mm套筒裝3mm鑼刀
https://www.hkepc.com/forum/redi ... 52&pid=36918751
   
鑼刀唔要求深都可以搵金工用嘅,大路好多比較易搵,木工螺旋刀tb印象中好似得6mm柄,唔知依家有冇8mm柄
作者: pooh24680    時間: 2018-8-10 20:09

回覆 26# digiman


    工具無彊界好耐
作者: kswong8d    時間: 2018-8-10 20:52

回覆 28# digiman


    我都係想咁用,層板窿唔垂直冇力,木榫唔垂直對唔到位。睇完條片覺得有机點解唔用。
作者: kswong8d    時間: 2018-8-10 20:59

回覆 17# digiman


   你提醒我, 原來跟机有多一個9mm筒夾,明天試下可唔可以夾緊8mm鑽咀。
作者: digiman    時間: 2018-8-10 21:30

本帖最後由 digiman 於 2018-8-10 22:04 編輯
回覆  digiman


   你提醒我, 原來跟机有多一個9mm筒夾,明天試下可唔可以夾緊8mm鑽咀。 ...
kswong8d 發表於 2018-8-10 20:59


跟機應該係1/4同3/8,裝唔到8mm
作者: kswong8d    時間: 2018-8-10 21:33

回覆 32# digiman


    收到,咁即係冇得諗。
作者: digiman    時間: 2018-8-10 21:37

回覆  digiman


    我都係想咁用,層板窿唔垂直冇力,木榫唔垂直對唔到位。睇完條片覺得有机點解唔用。 ...
kswong8d 發表於 2018-8-10 20:52

整活動層板Self pin jig,我覺得呢個幾好幾快,最正係唔使吓吓要抽起部機
https://youtu.be/SlmFH7M52ZY
作者: xiao    時間: 2018-8-11 07:13

本帖最後由 xiao 於 2018-8-11 07:18 編輯

用碗石磨刀機自己改刀柄直徑,8mm木工鑽嘴通常6吋長,切短鑽嘴後再自己開刀口,唯一的方法
作者: digiman    時間: 2018-8-11 09:29

回覆  digiman


    工具無彊界好耐
pooh24680 發表於 2018-8-10 20:09

冇紅M修邊機呢隻collet未必啱你用,我只能講東成同紅M collet唔可以共用,其他牌子唔知





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2