作者: whitechunk 時間: 2018-5-23 13:06 標題: 典解咁多冷氣機佬
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tomchen 時間: 2018-5-23 13:28
咁新聞真係好少跌冷氣意外...
作者: kamcm 時間: 2018-5-23 13:39
本帖最後由 kamcm 於 2018-5-23 13:42 編輯
以前好少用自攻去咁裝機...
近年個個貪快... CF見人地懶佢又跟住懶...
但自攻螺絲未必經得起時間考驗...
過番十年八載.. 隨時幾日就有一單冷氣趺落街的新聞
作者: timrice 時間: 2018-5-23 14:31
用自攻做少好多野. cut好, 一野上落去, 得左, 收工, 下一單.
作者: DGCNYO 時間: 2018-5-23 15:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: qkuser 時間: 2018-5-23 15:12
知道得越多,就會覺得好多野其實都好化學,正常
作者: Man@MFHK 時間: 2018-5-23 15:20
你有無見過兩匹半珍寶(部機好長果種)用鋁架裝係鋁窗,然後你一路睇住師傅拆舊機再裝上去成排窗一直都係度震?
我見過,我真係見過!
但之後一路用又無事無幹⋯⋯
作者: DGCNYO 時間: 2018-5-23 19:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Man@MFHK 時間: 2018-5-23 21:56
咁果兩條鋁臂都有既,但睇住佢拆裝就會驚囉⋯⋯
作者: Shiva94 時間: 2018-5-23 22:18
最恐怖唔係D師傅用咩料裝點樣裝, 而係D師傅唔用安全帶就咁爬出去裝, D師傅一路裝你就一路驚.
作者: digiman 時間: 2018-5-23 22:54
我今日搭巴士都有留意睇吓啲冷氣點裝,底層眼見都唔多覺用自攻,不過我發覺好多斜拉條鋁裝係底架外面,用過山或拉釘問題都不大,用自攻咁裝會唔會耐咗滑牙甩呢?自攻牙紋咁淺又係鋁角

作者: 白川鄉 時間: 2018-5-23 23:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 白川鄉 時間: 2018-5-23 23:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wing1234 時間: 2018-5-23 23:42
你覺得10號自攻好
定分半牙山好????
機架一定燒焊啦????
作者: chining0923 時間: 2018-5-24 00:24
我都係同一個問題,點解自攻會唔得?
硬又硬過你,實又實過你
上左之後係唔會拆既地方,用又有咩問題
作者: wing1234 時間: 2018-5-24 00:34
成個屋頂d 坑鐵都係收六角頭自攻????都未見過人燒落去
作者: digiman 時間: 2018-5-24 11:35
自攻打鋁角係點樣
薄料
[attach]2060944[/attach]
就咁拆出嚟睇牙紋
[attach]2060945[/attach]
又睇吓鋸走自攻頭啲螺紋點樣
[attach]2060946[/attach]
用marker筆先睇得清,得一圈牙 真係安心裝冷氣
[attach]2060948[/attach]
厚料都唔好得幾多
[attach]2060947[/attach]
安唔安全自己衡量,我都有坑板簷篷係用自攻裝,不過係角鐵唔係鋁兼且螺絲紋唔會淋雨,生鏽氧化冇咁快速,簷篷用大量自攻又有個架承重,同裝冷氣架長時間承重都唔同
作者: kamcm 時間: 2018-5-24 11:59
有圖有真相
作者: digiman 時間: 2018-5-24 12:08
仲有樣見好多冷氣裝條斜拉係外面,拉釘問題不大,用過山螺絲要留心少少,萬一絲母震甩
斜拉係入面就唔怕甩絲母,因為機殼頂住螺絲,底架又限住鋁條向外移
[attach]2060950[/attach]
用自攻裝冷氣,條斜拉係入面都好啲,如果係架外面就祝好運
作者: 1個閒人 時間: 2018-5-24 12:18
其實得一粒拉釘,都幾恐怖架.......
作者: digiman 時間: 2018-5-24 12:23
本帖最後由 digiman 於 2018-5-24 12:24 編輯
住村屋唔怕跌落街整傷人
作者: DGCNYO 時間: 2018-5-24 12:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DGCNYO 時間: 2018-5-24 12:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 白川鄉 時間: 2018-5-24 12:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DGCNYO 時間: 2018-5-24 12:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: whitechunk 時間: 2018-5-24 12:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: whitechunk 時間: 2018-5-24 13:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: digiman 時間: 2018-5-24 13:09
只係自攻拆出嚟同時都會刮走部分螺紋,鋸走個尾就冇嘢刮,可以真實睇吓螺紋
你禽日出貼我咁啱搭緊巴士,留意睇係有,多數都係外面,只有好少數係入面,不過全部都係用拉釘或過山螺絲
作者: kamcm 時間: 2018-5-24 15:12
本帖最後由 kamcm 於 2018-5-24 15:15 編輯
冇錯..條斜係入面再加上之後有機殼頂實條過山絲, 應該係最安全的...
但香港讀到書, 肯諗多少少果D.. 跟本唔會揀做裝修..做裝冷氣
通常都只係讀唔成書的人... 先會走去學門手藝做裝修, 裝冷氣之類的...
然後幾年後他們就變成民間口中的CF.
見其他CF改用自攻咁快手... 咪齊齊轉用自攻咯..
你好難叫果類人去諗多少少的... 因為肯諗多少少佢地一早就轉JOB 啦

作者: digiman 時間: 2018-5-24 15:23
本帖最後由 digiman 於 2018-5-24 15:28 編輯
回覆 29# kamcm
我又唔會咁諗人嘅
有啲係知有啲未必知
又好似分體抽真空咁
,個個裝冷氣嘅都知,做唔做足呢
作者: 邊個邊個 時間: 2018-5-24 15:50
自攻打鋁角, 留響鋁角上嘅係粗牙(D牙等於螺絲牙距), 唔係幼牙, 無咁易滑牙.......
你自己試下翻手裝拆番十幾次就知,
而且拆舊左生鏽自攻係最麻煩, 因為D牙食死晒, 如果你cut左個頭尾你都幾麻煩(冇得用大力鉗扭出)
拆拉釘一支一字加個鎚仔, 批甩個頭就得咗, (工廠區鋁窗鉸位常見個頭霉到甩左)..........
作者: 虎虎 時間: 2018-5-24 15:51
本帖最後由 虎虎 於 2018-6-4 20:16 編輯
------Updated
作者: 邊個邊個 時間: 2018-5-24 16:11
成部冷氣機機身都係收螺絲, 薄牙, 有冇見過震甩解體?斷螺絲? 我就未見過.......
其實最穩陣一定係收過山>自攻>拉釘
作者: whitechunk 時間: 2018-5-24 16:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: thoito 時間: 2018-5-24 16:59
鬼叫宜家D客話$500裝機都貴, 搵$450裝機果D你估有咩服務? 將貨就價.
作者: whitechunk 時間: 2018-5-24 17:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DGCNYO 時間: 2018-5-24 17:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: whitechunk 時間: 2018-5-24 17:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DGCNYO 時間: 2018-5-24 18:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bearing 時間: 2018-5-24 18:56
鋁質安裝要加$的
作者: wingwah 時間: 2018-5-27 19:58
怕出事咪叫泠氣佬出返張克工紙給你,有事不是你問題.
作者: wingwah 時間: 2018-5-27 19:58
完工紙
作者: kev18 時間: 2018-6-17 12:44
本帖最後由 kev18 於 2018-6-17 12:45 編輯
我住50幾樓,大風食到應, 裝2部一匹,1不2匹, 全部用自攻螺絲, 冷暖機當淨冷來裝但收我冷暖錢,平台上留下大量螺絲,任何一件跌落街都會死人, 實在太離譜!
好在我有朋友幫我出去棚睇發現, 最後個師父都願意重裝。
建議完工要師父影相檢查。。。佢地真係貪快
作者: Deer272 時間: 2018-6-17 13:20
用自攻都好過用拉釘

作者: ww9876 時間: 2018-6-17 13:58
這就是香港常態。只要有一單嚴重跌冷氣機事故,政府才會立例,強制x個月內全部冷氣機檢查,禁用自攻螺絲
via HKEPC Reader for Android
作者: zoulo 時間: 2018-6-17 14:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: thoito 時間: 2018-6-17 14:51
今日先有個客入泥問裝1匹窗口機, 舊機系1.5匹. 佢話有人報佢全套$300安裝. 真系
作者: DGCNYO 時間: 2018-6-17 17:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

