Board logo

標題: [操作疑難] 請教 煤氣熱水爐 選購問題 [打印本頁]

作者: dearkaki    時間: 2017-10-8 15:32     標題: 請教 煤氣熱水爐 選購問題

家中個煤氣熱水爐,大大話話用了近30年,終於煲唔到熱水啦,師傅上嚟睇完都話要換(無零件,但好合理)

去煤氣網頁睇,原來好多款
https://www.towngasappliance.com/products/category/water-heater
價錢 $13080 ~ $5000 都有
真係唔識分,睇唔明功能有何分別(其實只係煲熱水沖涼)

家人話,最緊要耐用(話晒呢個都用了廿幾年,唔洗煩),可以貴買平用
個人就希望 $7000~$9500 呢個 range 選
唔介意畀多少少,但最緊要唔識分「貴喺邊」?功能係咪有用

真係十年唔換一次爐(其實係30年一次,下次都我退休後既事~)
真心求教,希望各師兄賜教選購攻略
作者: wgpoon    時間: 2017-10-8 15:36

1. 要師傳睇位先知邊隻爐可以比你裝
(因為都有分好多隻, 如超薄/排氣方式都有分別)

2.  睇出水量, 一廁通常12L, 雙廁起碼16L

3. 睇產地, MIJ 當然貴D
作者: solexkey    時間: 2017-10-8 15:54

本帖最後由 solexkey 於 2017-10-8 16:21 編輯

要睇返你而家用緊邊一種爐,有d超薄身嘅因為爐頭喺屋外(留意吓外牆有無一個四方金屬罩突出嚟),呢種款最難揾,之前揾過發覺只有TG有得賣,30年前嘅話有機會喺呢種爐,要留意

以前揾過其他公司品牌,有d可以揾cFu免費上門睇位,聽佢俾d意見先

另外TG有門市,電腦有記錄知你而家用緊乜款,亦可以直接話你知你應該用邊款

等你研究清楚之後可能只喺得幾款俾你揀

唔好隨便落單住,買錯你就頭疼
作者: nameless.ken    時間: 2017-10-8 16:03

前排有留意過下,煤氣公司d爐mic 同mij都係2年保,個人而言 最主要睇budget同是否需要恆溫爐作考慮重點。

ps.因為入邊有條銅管老化漏水,熄左水總掣 ,最後痴左小小玻璃膠 ,家陣都冇再出現漏水,兔仔牌mig
作者: dearkaki    時間: 2017-10-8 18:42

頭先剛去媒氣 showroom 睇,雖然無網上咁多款,但都將範圍縮窄

原來我家係不能裝薄裝式熱水爐,而佢就得4款 tg 牌的,並只有2款係 made in Japan(另外2款係上海芯),價錢就約 $8700 左右
作者: LoveMariahDayAn    時間: 2017-10-8 18:58

3 樣野
L
溫度(最高)
button 定 "樓" 制

如果係用開既, 可以同長輩講明而家果 d 用唔到黎 "6" 雞都得啦
一定唔得 (我知以前平平既都得)

咁煤氣爐係即熱架嘛
咁幾多升都無所謂啦, 最細咪已經得囉
作者: 別問我是誰    時間: 2017-10-8 19:02

本帖最後由 別問我是誰 於 2017-10-8 19:15 編輯
頭先剛去媒氣 showroom 睇,雖然無網上咁多款,但都將範圍縮窄

原來我家係不能裝薄裝式熱水爐,而佢就得4 ...
dearkaki 發表於 2017-10-8 18:42

啲爐有分 最低操作

你住果度水壓太低又開得細水 唔會開得著熱水

最低操作水壓差: 10 千帕
https://www.towngasappliance.com ... r-heater-tnjw120rfl

最低操作水壓差: 20 千帕
https://www.towngasappliance.com ... water-heater-st16sk
作者: 別問我是誰    時間: 2017-10-8 19:09

本帖最後由 別問我是誰 於 2017-10-8 19:14 編輯
咁煤氣爐係即熱架嘛
咁幾多升都無所謂啦, 最細咪已經得囉
LoveMariahDayAn 發表於 2017-10-8 18:58

參考一下以下 升

升唔夠 同時兩個龍頭開熱水 會唔夠熱

熱水供應量: (25°C 升溫) 11 公升/分鐘
https://www.towngasappliance.com ... er-heater-srsw110rf

熱水供應量: (25°C 升溫) 10 公升/分鐘
https://www.towngasappliance.com ... -water-heater-st10b

熱水供應量: (25°C 升溫) 20 公升/分鐘
https://www.towngasappliance.com ... -heater-rjw200sfa-w
作者: solexkey    時間: 2017-10-8 19:35

本帖最後由 solexkey 於 2017-10-8 19:48 編輯

不下一次咁講..
如果決定㨂tg嘅,等得嘅等到年尾工x會tg個booth買,唔等得嘅借張會員咭經工x優惠中心買tg爐

有時間嘅話,當然貨比三家,比較吓其他品牌
作者: bei6266    時間: 2017-10-8 22:06

本帖最後由 bei6266 於 2017-10-8 22:08 編輯

兩個幾月前馬鞍山煤氣公司門市.有一款TGC熱水爐標價$9xxx特價$6xxx唔知重有冇.重有分期我都買左.
作者: dearkaki    時間: 2017-10-9 00:45

暫時睇中咗呢兩款,因日本製

TNJW120RFL(Noritz 樂麗 - 機芯)
https://www.towngasappliance.com ... r-heater-tnjw120rfl

TRJW121RFL(Rinnai 林內 - 機芯)
https://www.towngasappliance.com ... r-series-trjw121rfl


唔知機芯不同廠製,會否有無好大分別呢?
作者: sonycliepda    時間: 2017-10-9 09:25

不下一次咁講..
如果決定㨂tg嘅,等得嘅等到年尾工x會tg個booth買,唔等得嘅借張會員咭經工x優惠中心買tg爐
...
solexkey 發表於 2017-10-8 19:35


亦可以選擇煤氣公司的特約零售商買, 比係煤氣公司直接買平好多架! 但送貨/安裝/保養都係煤氣公司自己做返的!
作者: dearkaki    時間: 2017-10-9 10:26

亦可以選擇煤氣公司的特約零售商買, 比係煤氣公司直接買平好多架! 但送貨/安裝/保養都係煤氣公司自己做返 ...
sonycliepda 發表於 2017-10-9 09:25



   


下????

而家我煤氣爐有問題,可隨時call 師傅上嚟維修,若特約經銷商,服務有咩唔同呢?


最緊要,大約平幾多呢?謝謝
作者: sonycliepda    時間: 2017-10-9 13:28

下????

而家我煤氣爐有問題,可隨時call 師傅上嚟維修,若特約經銷商,服務有咩唔同呢?


...
dearkaki 發表於 2017-10-9 10:26


一模一樣的, 有咩事都係揾返煤氣公司攪, 我用的係超薄爐, 我係特約零售商買MIJ的型號的價錢, 在煤氣公司只能買到MIT 型號咋!~
作者: dearkaki    時間: 2017-10-9 13:46

一模一樣的, 有咩事都係揾返煤氣公司攪, 我用的係超薄爐, 我係特約零售商買MIJ的型號的價錢, 在煤氣公司 ...
sonycliepda 發表於 2017-10-9 13:28





同特約零售商買,煤氣做返維修?

最驚售後服務,可能無同煤氣直接買咁好炸..........(因而家嗰部用廿幾年,煤氣都肯派人嚟維修,驚同特約零售商買唔包)
作者: sonycliepda    時間: 2017-10-9 14:16

同特約零售商買,煤氣做返維修?

最驚售後服務,可能無同煤氣直接買咁好炸..........(因而家嗰部用廿 ...
dearkaki 發表於 2017-10-9 13:46


請放心! 特約零售商都係係煤氣公司認可嗰啲, 特約零售商只係幫你落單, 之後所有野都係比返煤氣公司做的! 如果你仍然係唔放心, 就只有比返四叔昆你算了吧!
作者: dearkaki    時間: 2017-10-9 16:01

請放心! 特約零售商都係係煤氣公司認可嗰啲, 特約零售商只係幫你落單, 之後所有野都係比返煤氣公司做的!  ...
sonycliepda 發表於 2017-10-9 14:16





謝師兄指教,明晒

而家睇中嗰部約 $8300,但回贈 $600 + $400 煤氣餐廳coupon,睇下外面開咩 offer 先~
作者: C_Law    時間: 2017-10-9 17:26

咁煤氣爐係即熱架嘛
咁幾多升都無所謂啦, 最細咪已經得囉
一 ...
LoveMariahDayAn 發表於 2017/10/8 18:58


恆溫氣體爐的"升"不同於電熱水爐的"升"。

電熱水爐係講個膽的容量。

氣體恆溫爐係講它的火力,正確來講個單位不是 L,而係 L℃/Min。例如 8# 所講的第三個爐"(25°C 升溫) 20 公升/分鐘",如果想開 40℃ 熱水,當室外溫度係 30℃,即係要升溫 10℃,它的火力可以出到最大出水量 20*25/10=50L/Min;不過當至外溫度得 10℃ 時,即係要升溫 30℃,最大出水量就跌到只得 20*25/30= 16.7L/Min。換做第一個爐的話"(25°C 升溫) 10 公升/分鐘",同樣係想開 40℃ 熱水,當室外溫度有 30℃ 時,最大出水量是 10*25/10=25L/Min,如果室外溫度只得 10℃,即係要升溫 30℃,它的最大出水量就只得 10*25/30=8.3L/Min,即使入水的水壓夠大足以出到到超過 8.3L/Min,但係個爐要保持出水溫度在 40℃,就算將個水掣開到最大,個爐都會自動減慢出水量變到只得 8.3L/Min。

簡單來講,恆溫爐的這個所謂"升"數值越細,天氣越冷出水量越慢。
作者: dearkaki    時間: 2017-10-9 17:34

恆溫氣體爐的"升"不同於電熱水爐的"升"。

電熱水爐係講個膽的容量。

氣體恆溫爐係講它的火力,正確來講 ...
C_Law 發表於 2017-10-9 17:26



   


嘩~~~~~~~多謝賜教

暫時家中那老爺機,係10升,都尚算OK,係冬天開大熱水,就出水少而慢

咁我應買12升定16升好呢?   SALES話兩廁先需要16升,唔知真唔真
作者: LoveMariahDayAn    時間: 2017-10-9 18:20

查實隻隻都係咁樣保

點解係都要買 d 差唔多最貴架呢?

爭成 3-4 千蚊喎
貴果堆 8 千幾喎
作者: LoveMariahDayAn    時間: 2017-10-9 18:25

恆溫氣體爐的"升"不同於電熱水爐的"升"。

電熱水爐係講個膽的容量。

氣體恆溫爐係講它的火力,正確來講 ...
C_Law 發表於 9/10/2017 17:26

你唔係想話俾大家聽, 你係冬天果陣, 會直接淨係開熱水沖涼下話?

煤氣公司 d 熱水爐我又唔信有邊部細 L 既係冬天出 d 人會唔夠熱囉
作者: C_Law    時間: 2017-10-9 19:18

你唔係想話俾大家聽, 你係冬天果陣, 會直接淨係開熱水沖涼下話?

煤氣公司 d 熱水爐我又唔信有邊部細 L 既 ...
LoveMariahDayAn 發表於 2017/10/9 18:25


用得恆溫爐,都係只開熱水掣,用個爐去校水溫,而不是溝冷熱水去校水溫。除非係夏天將個爐校到最低溫都仍然覺得熱才會溝冷水。

細 L 數的爐不會不夠熱,只係出水量不夠。如果你住開高水壓的樓,開慣猛水沖涼,就會發覺在冬天最冷的日子,用恆溫爐沖涼時的水流明顯係慢一截。
作者: C_Law    時間: 2017-10-9 19:21

嘩~~~~~~~多謝賜教

暫時家中那老爺機,係10升,都尚算OK,係冬天開大熱水,就出水少而慢 ...
dearkaki 發表於 2017/10/9 17:34


視乎你會不會兩邊同時用啦。

沖涼+洗碗應該問題不大(洗碗都係開頭放一盤熱水就閂水喉,過水會用返凍水),影響有限。

但沖涼+沖涼就可能不夠水。
作者: liyee    時間: 2017-10-9 19:44

視乎你會不會兩邊同時用啦。

沖涼+洗碗應該問題不大(洗碗都係開頭放一盤熱水就閂水喉,過水會用返凍水) ...
C_Law 發表於 2017-10-9 19:21


ching正正係講啱我想知既嘢
唔該,清楚哂
作者: solexkey    時間: 2017-10-9 22:49

本帖最後由 solexkey 於 2017-10-9 22:51 編輯
謝師兄指教,明晒

而家睇中嗰部約 $8300,但回贈 $600 + $400 煤氣餐廳coupon,睇下外面開咩 offer  ...
dearkaki 發表於 2017-10-9 16:01


我之前買爐,比較哂tg嘅特約經銷商,發覺工x優惠中心用埋會員證(有額外拆扣)最抵,安裝同之後保養其實都喺tg做

TG 有時做特價加埋有tg爐具現金劵在手嘅話有時先比較抵

揀好型號之後可以格清楚價
作者: nganshiu    時間: 2017-10-10 02:31

你唔係想話俾大家聽, 你係冬天果陣, 會直接淨係開熱水沖涼下話?

煤氣公司 d 熱水爐我又唔信有邊部細 L 既 ...
LoveMariahDayAn 發表於 2017-10-9 18:25



    10 公升/分鐘 理論上夠, 但當爐老化了... (你可開盡水喉入到2L汽水樽x秒數, 計吓現在出水量)
同理冬天猛水D, 花灑cover濶D, 老人家無噤易涷親.

現在D恆溫爐多電子野, 浴室潮濕好難用到30年...

TG不平, 幾年前壞了後換其他cheap牌子cheap恆溫爐12L/min (連安裝>$2500).
開心使用中, 後侮換得太遲!

諗法係: 我幾年換一個新的都比TG平, 仲可以每次選不同款不同級數. 換番TG又得.
如果驚爆炸可以試吓兔子牌, 當時報價$5xxx包裝.
作者: nganshiu    時間: 2017-10-10 02:46

本帖最後由 nganshiu 於 2017-10-10 02:52 編輯

以下是另一個case, 不知其他牌子有無:

[attach]2016755[/attach]
這款櫃內爐好貴($12000+), 用了十年.
TG說不鏽鋼管接駁位已經梅晒, ,不換零件, 要成個爐換....
你接唔接受到這些保養?
事主無奈接受了
作者: solexkey    時間: 2017-10-10 09:55

TG而家d新入行c Fu越做越hae,分分鐘喺用無零件做借口而唔做維修
作者: dearkaki    時間: 2017-10-10 10:02

下?..........我仲以為 TG 既品質好靚啲,用唔到30年、都起碼有十多年

有無師兄用緊電子式熱水爐(最好講一下價位),知道大約可用幾多年呢?
因諗緊若真係唔襟用,就唔洗買高級既款啦,甚至買簡柏算數
作者: sonycliepda    時間: 2017-10-10 10:36

TG而家d新入行c Fu越做越hae,分分鐘喺用無零件做借口而唔做維修
solexkey 發表於 2017-10-10 09:55


煤氣公司係出面跑維修架, 大部份都係hea做的(包括新/舊師傅), 任何爐具一過五年睇都唔睇就話無零件換, 逼人地換新爐, 嗰班一啲都唔似師傅, 似 Sales多啲呀! 個個月白交保養維修費呀!~
作者: LoveMariahDayAn    時間: 2017-10-10 14:24

下?..........我仲以為 TG 既品質好靚啲,用唔到30年、都起碼有十多年

有無師兄用緊電子式熱水爐(最好講 ...
dearkaki 發表於 10/10/2017 10:02

一早叫左你唔好買貴果 d model 啦, 你又當聽唔到
作者: dearkaki    時間: 2017-10-10 14:45

一早叫左你唔好買貴果 d model 啦, 你又當聽唔到
LoveMariahDayAn 發表於 2017-10-10 14:24



   


哈哈~~~而家先醒~~

因初時諗住最緊要耐用,點知貴既都只用到10年、8年,咁就真係嘥氣啦,買平算
作者: nganshiu    時間: 2017-10-10 16:36

哈哈~~~而家先醒~~

因初時諗住最緊要耐用,點知貴既都只用到10年、8年,咁就真係嘥氣啦, ...
dearkaki 發表於 2017-10-10 14:45



    電子野, 可用超過十年唔出奇, 但不少人十年內開始出問題.
要耐用, 不要電子恆溫, 不要輕輕按制的. 但恆溫係爽的!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2