Board logo

標題: [操作疑難] 鐵觳有孔火牛,其實要唔要比抽氣佢散熱? [打印本頁]

作者: 風十三    時間: 2017-9-3 19:25     標題: 鐵觳有孔火牛,其實要唔要比抽氣佢散熱?

本帖最後由 風十三 於 2017-9-3 19:29 編輯

呢件嘢15v(10a)本身供電給 12v, 9v, 5v 設備
工作如下
Router 12v 0.9a
Switch 12v. 1.2a
Model 9v. 0.9a
Fan 5v 0.9a (x5)
我放咗個測溫計係佢,尾部散熱片,暫時係38度,安裝咗係一個膠盒裡面。
其實我想問要唔要提供散熱扇?
我現時做緊溫度測試
同時充緊 8部機,睇下佢會唔會好熱
[attach]2009046[/attach]
作者: yeeyee2004    時間: 2017-9-3 20:19

本帖最後由 yeeyee2004 於 2017-9-3 20:21 編輯

個設計應該預埋散熱,除非周圍環境溫度高或者用戶想安全系數更高就加抽氣亦無不可,但如果你個膠盒無對流就唔掂!
作者: 風十三    時間: 2017-9-3 20:37

過咗一段時間,現時停咗係 45 度
咁真係要做個對流位
作者: yeeyee2004    時間: 2017-9-3 20:42

回覆 3# 風十三

我覺得高,如果係我會做
作者: 風十三    時間: 2017-9-3 20:46

回覆  風十三

我覺得高,如果係我會做
yeeyee2004 發表於 3/9/2017 20:42



    咁一頭一尾開孔,頭尾放把慢速一入一出,還是一把做抽就夠。
作者: HK2046    時間: 2017-9-3 20:46

師兄仲喺邊度 ??
作者: 風十三    時間: 2017-9-3 20:56

本帖最後由 風十三 於 2017-9-3 21:02 編輯

以免引起不安
其實我唔係 15v 直出
我係訂咗兩組降壓模組 7v-30v 有斷路停止,輸出可在模組上設定 12v/9v/5v 上限每組2.8a
[attach]2009109[/attach]
作者: yeeyee2004    時間: 2017-9-3 21:02

回覆 5# 風十三

其實係唔係一定要盒?如果一定要就唯有用風扇,但要做好防塵,唔係的話D塵整實個heatsink就好易壞,一巴定兩巴就要by testing
作者: 風十三    時間: 2017-9-3 21:04

本帖最後由 風十三 於 2017-9-3 21:05 編輯
回覆  風十三

其實係唔係一定要盒?如果一定要就唯有用風扇,但要做好防塵,唔係的話D塵整實個heatsink就 ...
yeeyee2004 發表於 3/9/2017 21:02



    由於 AC 連接是外露,所以先搵個盒裝起佢。
[attach]2009110[/attach]
作者: nganshiu    時間: 2017-9-3 21:05

加一把先, 仲熱先加多把.
都熱升級把fan....

至於幾熱先叫熱, 就唔識評論
作者: yeeyee2004    時間: 2017-9-3 21:08

回覆 9# 風十三

咁你係ac個度做個膠cover得唔得,如果得就唔洗咁煩+膠盒,如果真係唔得唯有做防塵+風扇
作者: 風十三    時間: 2017-9-3 21:08

加一把先, 仲熱先加多把.
都熱升級把fan....

至於幾熱先叫熱, 就唔識評論
nganshiu 發表於 3/9/2017 21:05


我打開盒用手背去感受,其實空氣係微溫,但測溫頭我貼咗係散熱片上,所以先錄得最高45度
作者: yeeyee2004    時間: 2017-9-3 21:12

回覆 9# 風十三

個兩鏍絲換長小小做個膠或鐵cover就得,唔洗用盒
作者: 風十三    時間: 2017-9-3 21:18

回覆  風十三

咁你係ac個度做個膠cover得唔得,如果得就唔洗咁煩+膠盒,如果真係唔得唯有做防塵+風扇 ...
yeeyee2004 發表於 3/9/2017 21:08



    都可以做個膠 Cover
我原先係想咁
做個亞加力膠架,順手做個 cover 只蓋上通電位上面。
但比我搵到個幾蚊膠盒,所以先無做架。
作者: yeeyee2004    時間: 2017-9-3 21:18

或者拆左兩個鏍絲+銅柱+cover+番鏍絲又得,個cover好易整用塊鋁片屈L已可L至V+咁長已好安全
作者: yeeyee2004    時間: 2017-9-3 21:24

回覆 14# 風十三

其實你整好d線介塊玻璃纖維片(買塊底板仔就得)按落去都得係上面鑽個孔就可以adj v la
作者: 別問我是誰    時間: 2017-9-3 21:29

本帖最後由 別問我是誰 於 2017-9-3 22:04 編輯
由於 AC 連接是外露,所以先搵個盒裝起佢。
風十三 發表於 2017-9-3 21:04

買個膠箱 入住帶電部份 用螺絲固定唔會甩 再冚返蓋 會唔會好啲

[attach]2009116[/attach]
作者: 風十三    時間: 2017-9-3 21:30

測溫頭我放在尾部
我打開上蓋後,溫度下降了
[attach]2009117[/attach]
[attach]2009118[/attach]
作者: yeeyee2004    時間: 2017-9-3 21:35

最簡單都係拆左兩個鏍絲+銅柱+塊玻璃纖維片+番鏍絲
作者: yeeyee2004    時間: 2017-9-3 21:44

一般呢d火牛應該有個安全cover配你問下個supplier如果無就用我上面個方法都好安全同快
作者: 風十三    時間: 2017-9-3 21:52

感謝哂大家提供的技巧。
用膠盒,我似乎足錯用神
作者: imax    時間: 2017-9-3 21:53

回復 18 #風十三

我都有兩個呢啲火牛,我方法先拆殼後鋸去 AC 兩格簪位

AC 220V 對線直焊落線路板錫點,貼好綿貼做絕緣
作者: yeeyee2004    時間: 2017-9-3 21:58

回覆 22# imax

咁就無左保
作者: imax    時間: 2017-9-3 22:05

回覆  imax

咁就無左保
yeeyee2004 發表於 2017-9-3 21:58

有保用一年嘅咩 ? 我未聽過  
作者: 風十三    時間: 2017-9-3 22:07

呢隻牛,係好耐之前玩水冷時留下來,早個月執屋搵番出嚟,忽然諗,而家拖版上插滿哂火牛,單講周圍溫度都好高下,每隻牛都發出相當大的熱流。
所以先想用呢隻牛去慳番4個插位,而且10A 150W絕對夠哂我現時網絡組合的供電,而且今日做了溫度測試,明顯周圍溫度係比,以往降咗幾多下。
作者: yeeyee2004    時間: 2017-9-3 22:11

回覆 24# imax

無保就點玩都得
作者: nganshiu    時間: 2017-9-3 22:13

我公司有大量用這款牛去推百幾火既設備. 隻牛封在假天花鐵箱內, 行了幾年so far 無乜壞.但唔代表你的不會壞
作者: imax    時間: 2017-9-3 22:34

[b]回覆
cut 咗 AC 兩格先安心用
作者: 風十三    時間: 2017-9-3 23:34

回覆
cut 咗 AC 兩格先安心用
imax 發表於 3/9/2017 22:34



    咁你 AC 做咗係裡面?
作者: imax    時間: 2017-9-3 23:48

咁你 AC 做咗係裡面?
風十三 發表於 2017-9-3 23:34

AC 線改由火牛後面個窿出
作者: edgeyim    時間: 2017-9-5 18:37

我公司有大量用這款牛去推百幾火既設備. 隻牛封在假天花鐵箱內, 行了幾年so far 無乜壞.但唔代表你的不會壞 ...
nganshiu 發表於 2017-9-3 22:13


鐵箱散熱條件比樓主放膠箱入面好得多了。
作者: yeeyee2004    時間: 2017-9-5 19:00

回覆 29# 風十三


  你唔怕肉酸裝完個AC缐整D玻璃膠係上面都得
作者: 風十三    時間: 2017-9-5 19:39

回覆  風十三


  你唔怕肉酸裝完個AC缐整D玻璃膠係上面都得
yeeyee2004 發表於 5/9/2017 19:00

呢個方法唔錯
其實都係想安全少少啫
想問下熱容膠得唔得呢


作者: yeeyee2004    時間: 2017-9-5 20:16

回覆 33# 風十三


    重好整多D穩陣的
作者: imax    時間: 2017-9-5 20:34

呢個方法唔錯
其實都係想安全少少啫
想問下熱容膠得唔得呢


風十三 發表於 2017-9-5 19:39

熱溶膠有可能甩
作者: yeeyee2004    時間: 2017-9-5 22:47

回覆 35# imax

整多d包住兩條線應該唔會
作者: 風十三    時間: 2017-9-5 23:50

我搵咗把30蚊人仔,好靜又夠抽。
[attach]2009510[/attach]
作者: nganshiu    時間: 2017-9-6 18:35

回覆 37# 風十三


    幾靚仔, 有無link?
作者: sunnybar    時間: 2017-9-6 19:08

正經的工控火牛,工作環境60度左右仍是容許範圍內
作者: 風十三    時間: 2017-9-6 21:47

回覆  風十三


    幾靚仔, 有無link?
nganshiu 發表於 6/9/2017 18:35


USB風扇8寸迷你靜音小風扇
https://detail.tmall.com/item.ht ... amp;_u=t2dmg8j26111





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2