作者: andy1234 時間: 2017-7-17 21:09 標題: 波殊18V充電油壓鑽開箱[淘勇士]+寨充及電池+中伏報告51樓
本帖最後由 andy1234 於 2017-7-22 17:00 編輯
近期論壇興開油鑽轉箱,其實都睇左好耐,替代把人壓轉,月前安裝窗台百頁廉,向天花打洞到虛脫,近來論壇開在唔少大有,睇到都唔平,祗可睇下有線油壓鑽,最平都5、6百幾,正想出手時候,
有師兄介紹淘X有賣支新波殊油壓鑽,幾經考慮後博一博,最平都有兩個方案,
方案一就系油壓鑽+山寨充電及電池,二系油壓鑽+二手充電及電池洋垃圾,諗住’ 寨都’個名都唔系流,都系簡咗方案一。
[attach]1997692[/attach]
鑽裸機499人仔,山寨充電及4A電池約300人仔。
比錢等運到果幾日,擔心運咗舊鉄嚟,到咗終於開箱啦! 放下心頭大石。
[attach]1997691[/attach]
[attach]1997690[/attach]
全機無爛無裂,花旣位都少,有d新機味度,標貼寫杭洲製造,長12吋幾,高8吋。
[attach]1997693[/attach]
[attach]1997694[/attach]
係三用轉,禁粒紅制可以轉動,左邊單轉,跟住衝擊鑽石屎,最右好似T字系錘鑽可以打坑,衝擊同錘鑽中間好似有鑿削位置調整功能。
[attach]1997695[/attach]
[attach]1997703[/attach]
開關係無段,上便粒紅制控制鑽向前或後。
[attach]1997696[/attach]
電池位,4個接點。
[attach]1997698[/attach]
拆開個手柄。
[attach]1997699[/attach]
用星星鑼絲,全機外殼貼合度算不錯,寬窄位差1mm到。
[attach]1997700[/attach]
[attach]1997702[/attach]
[attach]1997701[/attach]
重2.45kg,單手操作自如,如果你有史太龍咁大隻,把鑽比想像中重些,有d份量,須要有兩手操佢,操縱佢。
[attach]1997704[/attach]
安裝鑽咀比人壓鑽容易得多,由鑽咀尾吉入去,轉左或右有位再入,入曬就ok.
[attach]1997705[/attach]
[attach]1997706[/attach]
逗下鑽咀,有dd虛位,冇試過其他牌子油壓鑽,冇得比較,感覺同心度都正常,
[attach]1997707[/attach]
下推接合位可以囉番支鑽咀出嚟,大家睇下把鑽,系唔系買咗把山寨高仿?
[attach]1997708[/attach]
作者: andy1234 時間: 2017-7-17 21:09
本帖最後由 andy1234 於 2017-7-29 20:26 編輯
回覆 1# andy1234
山寨充電及電池開箱及小測
[attach]1997710[/attach]
[attach]1997711[/attach]
[attach]1997712[/attach]
電池重580克,標示4.0Ah,充電器重約450克,標示output 10.8-18V Max 3.5A。
[attach]1997974[/attach]
[attach]1997973[/attach]
[attach]1997975[/attach]
電池有測電,由油壓鑽電池位推入,入剩1cm到有阻力,再推入囇有卡一聲。
[attach]1997976[/attach]
[attach]1997977[/attach]
入咗電都可以單腳企系到。
[attach]1997978[/attach]
試吓開鑽,自動開Led,上端有些少陰影,把鑽d聲比把人壓鑽低沈少少,輕力無段開始時會細聲d,加速後勁好多,放手把鑽冇brake,鑽咀唔會即停,不過停唔洗半秒停囇。
[attach]1997979[/attach]
充電器跟2圓腳插蘇,最好換番13A插,充電時綠燈閃,充好長著,充好舊電20.9V,充咗兩個幾鐘,慢充d電祇系微微暖。
[attach]1997980[/attach]
[attach]1997981[/attach]
用電子Loading放電試一下,放電恆常4.0A,Set跌到16.5V自動cut。
總共放咗42分鐘,粗算對比4.0Ah標示有7成功力,再入電落把鑽,仲可以著,不過唔系龍精虎猛,冇做其他測試。
[attach]1997982[/attach]
對寨充都系冇信心,要開蓋睇吓乜料,4線出,左右正負充,中間兩條似測溫,初級用Capxon 47u 400V電容,整體目測幾工整。
[attach]1997983[/attach]
[attach]1997984[/attach]
[attach]1997985[/attach]
[attach]1997993[/attach]
鉗吓充電,開波時有1.93A,充咗大約10分鐘,初級散熱器有48度C,次級有60度C! 就系呢part熱,整流散熱器+cap+後面粒二極管,用不知名電容 470u 35V,充電成80w,使唔使用料咁慳! 各位師兄,呢part有冇得改善?
[attach]1997986[/attach]
[attach]1997987[/attach]
[attach]1997994[/attach]
同場彩蛋為波殊(唔知系唔系堅)4坑石屎鑽咀,
[attach]1997988[/attach]
上面 plus-1唔洗4蚊人仔,下面 plus-3約7蚊人仔,甘平當國產消耗品,
[attach]1997989[/attach]
[attach]1997990[/attach]
D鑼紋有d唔同,個頭都有dd出入,謝謝收看。+++跟進: 中伏報告在51樓+++
[attach]1997991[/attach]
[attach]1997992[/attach]
作者: fai3600 時間: 2017-7-17 21:30
支持開箱!!
有LINK 更好!!
作者: belleville 時間: 2017-7-17 21:58
回覆 2# andy1234
機, 電幾錢?
作者: billy0301 時間: 2017-7-17 22:26
師兄,鑽可否pm link
作者: joe6_6 時間: 2017-7-17 22:34
CHING求LINK X2
作者: Offer 時間: 2017-7-17 22:40
本帖最後由 Offer 於 2017-7-17 22:44 編輯
回覆 5# billy0301
http://c.b1yt.com/h.NVtYDM?cv=pwci00ozBu7&sm=d9ec0e
作者: avdaemon 時間: 2017-7-17 22:44
Brushless?
作者: billy0301 時間: 2017-7-17 22:47
我見上邊師兄寫裸機499,本住個貪所以問師兄拎條link
作者: andy1234 時間: 2017-7-17 23:20
回覆 6# joe6_6
之前有師兄貼過。
機
https://item.taobao.com/item.htm ... &_u=h89arni0e6a
充及電
https://item.taobao.com/item.htm ... &_u=h89arnif212
作者: andy1234 時間: 2017-7-17 23:26
回覆 8# avdaemon
當然唔系EC麽打,應該有碳刷。
作者: ckl20002003 時間: 2017-7-17 23:28
想問下把鑽係二手定山寨貨?
作者: Offer 時間: 2017-7-17 23:39
本帖最後由 Offer 於 2017-7-17 23:42 編輯
回覆 2# andy1234
請問山寨電池入面看不看到容量是否標4000mAh(拆開睇)
作者: andy1234 時間: 2017-7-17 23:44
回覆 13# Offer
舊電標4.0A,宜家測緊放電,遲D有報告。
作者: digiman 時間: 2017-7-17 23:49
平衡放電?,否則少心過放其中一粒電就gg
作者: Offer 時間: 2017-7-19 06:58
有看來有七成,已經不錯,吾知電池開壳易嗎?想知用乜電池
作者: bassfranky 時間: 2017-7-19 11:20
試過真正喺牆身轉洞未,效果如何呢?
作者: dieago 時間: 2017-7-19 11:34
想買支5401,
如果舊電ok, 樓主個組合可能仲好。兩支點簡好?
作者: digiman 時間: 2017-7-19 11:56
之前都有ching話5401勁過好多名牌又大力啲,1.7j等同甚至勁過2.7j,一直都不明所以
原來個轉速係快好多,一般標準900rpm,佢有1400rpm
[attach]1998104[/attach]
作者: dieago 時間: 2017-7-19 14:54
回覆 19# digiman
如果有比較,我都好想知。
我看門口渣,諗隹光棍先出手5401
作者: 別問我是誰 時間: 2017-7-19 15:17
光棍前記住留意住個價 到光焜果日睇佢加咗幾多錢
作者: digiman 時間: 2017-7-19 15:44
俾我揀5401
作者: dieago 時間: 2017-7-19 16:12
回覆 21# 別問我是誰
下望-100,跌穿先襯低吸納
利申,本人並沒持有以上工具
作者: dieago 時間: 2017-7-19 16:19
回覆 22# digiman
角磨帶線巳有2個,佢部條腰吾算粗,可惜貴左d。平3舊就打孖入,到時2電共用,正。5401單拖,雞肋少少。
作者: 別問我是誰 時間: 2017-7-19 16:49
用角磨 啲屎彈到周圍都係 仲要好難清理
所以我用充電款 走去後樓梯磨及 CUT 拍拍囉友就走得
作者: 別問我是誰 時間: 2017-7-19 16:50
我諗
作者: dieago 時間: 2017-7-19 16:58
回覆 26# 別問我是誰
用50天ma
作者: 別問我是誰 時間: 2017-7-19 17:07
我記得早一年 喺淘寶留意咗呢把野好耐
結果 一到光棍節早一個月 所有舖即加價 ¥100

作者: andy1234 時間: 2017-7-19 17:12
本帖最後由 andy1234 於 2017-7-22 17:10 編輯
回覆 13# Offer
冇中空星批,拆唔到。
我都想睇吓裡面,將來老化咗换索尼VTC6就正。過兩日出鴨記買支。
作者: andy1234 時間: 2017-7-19 17:19
回覆 17# bassfranky
用5.5mm沙磚牆打洞,入5cm唔洗4、5秒,手慢d都過龍,唔算,揾日落街過對面大厦試吓石屎外牆。
作者: pooh24680 時間: 2017-7-20 00:17
我有兩粒,
3a,乜都睇唔倒
[attach]1998222[/attach]
[attachimg]1998223[/
4a, 正好多,LG
[attach]1998224[/attach]
[attach]1998225[/attach]
via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: nganshiu 時間: 2017-7-20 03:17
聞說一般標準900rpm的原因是避免鑽嘴鑽太快過熱
作者: digiman 時間: 2017-7-20 09:38
快速咁多,除鑽咀消耗快外,我諗齒輪結構都會損耗快啲,仲有個大疑問,轉速快咗超過5成,撞鎚係氣壓推動非連杆式推動,仲跟唔跟得切個轉速
作者: madox 時間: 2017-7-20 11:18
原廠電有沒有保護circuit呢?
作者: kevinckcheung 時間: 2017-7-20 12:18
果然是老簡,一點保護電路都無,同正品差太遠。
.jpg)
作者: pooh24680 時間: 2017-7-20 12:20
呢兩粒唔係原廠,淘寶百零人仔一粒
有溫度感應,有冇過載/短路保護就唔知
用左都有一年,只係輕用量,冇問題出現過
[attach]1998310[/attach]
via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: kevinckcheung 時間: 2017-7-20 12:25
有關 RMP 事?
我只睇 BPM 同 J....
作者: pooh24680 時間: 2017-7-20 12:25
呢個一定,原廠4C急差都唔熱
淘寶1/3,睇錢份上,小心啲用 囉
via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: kevinckcheung 時間: 2017-7-20 12:29
我用 8A 差 6.3A電... 用老簡死定。
作者: pooh24680 時間: 2017-7-20 12:32
6.3 唔係用18650,成 十幾C放電,老簡應該未做到(夠平),6.0一早有,300人仔
via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: digiman 時間: 2017-7-20 12:36
去官網睇直頭冇bpm數據呢
,rpm同bpm應該有直接正比關系呱作者: madox 時間: 2017-7-20 14:03
都ok wor
作者: kevinckcheung 時間: 2017-7-20 14:23
有直接正比關系? 你識唔識英文?
作者: digiman 時間: 2017-7-20 15:17
唔识英文
作者: Offer 時間: 2017-7-20 19:41
[youtube]C_39WkiFPD8[/youtube]
作者: dieago 時間: 2017-7-21 05:20
回覆 28# 別問我是誰
又行小左寃枉路
作者: charleslam009 時間: 2017-7-21 09:44
GBH180Li&GBH18VEC&5401,基本上同一樣野,硬要分高低只有産地,性價比係好高,要入手主要考慮係其他配套,如果有其他工具就可以玩2電幾機,最基本要兩電而且最好4A以上,6A係現在標準,美Ebxy 亦唔貴,平均價六佰幾已買到全新,代用電揾食唔啱用,利申我擁有過5把GBH18vEC,2把轉讓比朋友,3把用來搵食現在仲健在,輕而有力係佢最大好處
作者: ckl20002003 時間: 2017-7-21 11:40
回覆 47# charleslam009
ching,想問你部GBH18vEC 淨機大約幾錢入手?我都物色緊18V 油壓鑽,THX
作者: charleslam009 時間: 2017-7-21 16:34
一年前美Ebxy bid全新只需要連運費約一千,今年開始已冇新貨,美亞亦唔見平,反而大陸出個把仲平
作者: charleslam009 時間: 2017-7-21 20:34
其實講diy抵玩,應該去英B&O買MAC ALLISTER
我買過5把MERH18-LI,3把讓比朋友,1把用緊,1把鋪塵,朋友用來揾食都話好用,缺點得3a電2舊,冇出代用(價錢偏平,我英Ebxy bid時全部連運費平過B&O正價)
如果唔怕寨品,祖國小強款(大有副品牌)係一模一樣
http://diy.com/departments/mac-a ... 18-li/587951_BQ.prd
重過18vec亦大力過佢,同18v-26f同级
作者: andy1234 時間: 2017-7-22 16:57
本帖最後由 andy1234 於 2017-7-22 17:14 編輯
+++中伏報告+++
話說馬老闆話寨貨好過正貨,那就抱著執到寳心理研究吓,今次拆舊18V 4.0ah電,
抱有期望而特登買支中空星批來拆,
[attach]1998900[/attach]
拆開後,d電係淺藍色皮,
[attach]1998901[/attach]
舊電冇保護電路(好似波殊細電都系一樣),連二粒析認電阻都冇,(唔知有冇師兄知道阻值補上)
[attach]1998903[/attach]
焊功正常,d電唔似拆机電,
[attach]1998904[/attach]
錯開小小睇到兩行噴字,15M M 及SDIEM,好多師兄都知道SDIEM系三***電子,
[attach]1998902[/attach]
再用谷歌大神15M M SDIEM,原來標示真系三***,不過15M系1500ma動力電池,
http://www.samsungsdi.com/lithiu ... ces/power-tool.html
再用小學心算5x2並聯共10粒加埋都系得3.0ah,怪唔得同放電測試咁一致性,如果d噴碼都系流旣就真系一山還有一山x。
馬老闆! 抵你發!
作者: kcso1 時間: 2017-7-22 17:04
回覆 51# andy1234
電池
作者: pooh24680 時間: 2017-7-22 18:44
唔係有師兄提議拆電睇,我都唔太想開,癈事眼怨
買得山寨,唔足料係預左
佢比我粒原廠2a電高電量,又冇爆炸,我收晒貨
via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: dcc2000 時間: 2017-7-22 18:57
師兄喺邊間買? 標4Ah實際係2並1.5Ah,要揾返佢傾傾喎!
作者: dcc2000 時間: 2017-7-22 19:05
本帖最後由 dcc2000 於 2017-7-22 19:07 編輯
反而塊板冇乜零件唔算好大問題,保護電路喺body及叉機裏面,BOSCH個叉機本身係串充,依家個別型號會喺電池入面加咗偽平衡充。不過真係唔明PCB冇焊電阻,點做型號識别 ?
板下面有冇(SMD)電阻之類?
作者: avdaemon 時間: 2017-7-22 19:07
買馬牌電池加充電器咁多風險,加加埋埋成千,去買套5401唔好,仲要送唔少工具。
作者: kevinckcheung 時間: 2017-7-22 22:17
保護電路喺body及叉機裏面?
佢用老返叉機...
body有保護電路? 你驗過咩?
你用過咩 18V BOSCH BODY?作者: kevinckcheung 時間: 2017-7-22 22:18
你一早預左啦

作者: kevinckcheung 時間: 2017-7-22 22:19
你當佢買完裝 BOSCH 電

作者: andy1234 時間: 2017-7-22 23:05
回覆 54# dcc2000
淘宝嘢預左麻煩d, 即退款。底板底有冇電阻未check。
作者: charleslam009 時間: 2017-7-22 23:19
用過原廠電&代用電就會知分別,消耗品係冇得慳,想平去bid&等特價入手,買電出海買會穩慎D,A级貨會先出歐美澳日,其他你懂的
SDI品牌出哂名X,好多品牌都奶哂野
Bosch依家唔會有內置保護板在機身,十年前綠色款就有
5401係好,但電都唔平,配套太少係考慮之一
作者: andy1234 時間: 2017-7-22 23:35
回覆 61# charleslam009
香港d電太貴了,有幾會再到Homedepot 睇d套裝,有時真系當買電叉送機咁制。
作者: andy1234 時間: 2017-7-22 23:43
回覆 56# avdaemon
Cheap要cheap到底嘛,所謂家居睇門口,仲平過大有。
曾幾何時感覺級數worx>大有=東成=滬工,不知不覺已經上囇位,實在out囇dated。
不過把鑽499冇得輸了。
作者: dcc2000 時間: 2017-7-23 01:16
本帖最後由 dcc2000 於 2017-7-23 06:43 編輯
BOSCH嘅工具電池,出晒名裏面設計及結構 "簡約",乜乜平衡充,唔見有,保護電路? 類似大功率MOSFET之類又唔見有?咁條fuse應該算係啵!代用電應該都有抄埋呢個fuse設計啩!真係連呢條fuse都冇嘅話,就真係有d那個喇!
咁話body冇保護(控制)電路、叉機又話冇保護(控制)電路,咁靠乜保護(控制)電池組過放、過充?
BOSCH 10.8V(12V)電批我有,電池裏面仲簡約,連fuse都冇。至於佢嘅18V電動工具,用就用過,拆就真係未拆過喇,不過睇果張所謂原廠嘅彩圖,塊PCB望落好 "Pro" 吓,但似係將舊版兩塊PCB合而為一,再睇埋網上人哋拆18V電池嘅相,又真係唔覺有乜特別嘅保護電路喎,電池組正負極直出(經fuse)觸片,36V果款塊PCB就較為有規模少少,不過圖太少睇唔清楚有冇所謂嘅保護電路。
當然唔排除較新出廠(或新型號)嘅電池或許有巨大躍進嘅 "保護" 設計,好似10.8V(12V)個款品字型電池,裏面塊PCB(以前用塊膠板(架)),據聞都加咗幾粒零件疑似玩吓偽平行充,某程度上可以延長電芯嘅壽命,皆因BOSCH嘅原裝叉機設計祗係串充。
小弟孤陋寡聞,請各位有原裝電嘅師兄賜教,或者有大功率電子負載嘅,可以試吓接電池正負觸片,load個高電流,例如二、三十A,睇吓個電池本身係咪有內置 "保護" 電路,識自己保護自己cut輸出 ?當然,燒咗條fuse果種cut就唔算喇!
[attach]1999010[/attach]
[attach]1999001[/attach]
[attach]1999002[/attach]
[attach]1999003[/attach]
[attach]1999004[/attach]
[attach]1999005[/attach]
[attach]1999006[/attach]
[attach]1999007[/attach]
[attach]1999008[/attach]
[attach]1999009[/attach]
作者: dcc2000 時間: 2017-7-23 06:15
本帖最後由 dcc2000 於 2017-7-23 06:47 編輯
至於樓主果隻所謂老翻叉機,睇個款同塊PCB,應該似係 1:1 仿BOSCH果隻AL1820CV,對比返所謂原裝叉機,隻仿貨嘅做工,都唔算係山寨級別。
BOSCH嘅原裝叉機(串充),電路又唔算係咩尖端科技,大路設計,普通零件,百份百抄捉唔係難事。
不過亦可考慮俾多舊幾水淘隻二手原裝AL1860CV,叉高容量電池會快好多,加上係 "原裝",自我感覺一定良好,話晒唔係所謂老翻。
[attach]1999023[/attach]
[attach]1999024[/attach]
[attach]1999025[/attach]
作者: kevinckcheung 時間: 2017-7-23 09:43
你肯定佢粒電是原裝?
作者: pooh24680 時間: 2017-7-23 11:18
本帖最後由 pooh24680 於 2017-7-23 11:24 編輯
比得幾舊水旺地買啦,1860 4舊水有找,洗鬼淘
另外就算有保護都冇30a... 咁少,得偉有把鑽spec 係800W, 簡單心算都成40a
via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: dcc2000 時間: 2017-7-23 16:40
我上次我話AL1860唔使3百蚊人仔,就俾人
問係二手定老翻,另外有位師兄話599人仔。
原來旺地賣AL1860咁平,4舊水有找!大概係邊間?好耐冇去新填地街。
多謝師兄提供資訊。
作者: dcc2000 時間: 2017-7-23 17:04
假若係有電子負載嘅話,咪再load高d測囉,"測試" 就係要喺唔同條件下測吓試吓,所得出嘅測試結果。
而長時間高電流(倍率)放電,電芯會發熱,仲可以測埋個電池喺高温度下識唔識 "自我保護","自己" 截斷輸出。
作者: dcc2000 時間: 2017-7-23 17:33
果幾個電池又唔係我親手拆,我點 "肯定" 呢?
冇實物喺手,話佢係原裝又得,老翻亦得。
師兄有原裝電池,可能你仲清楚。
作者: pooh24680 時間: 2017-7-23 17:50
本帖最後由 pooh24680 於 2017-7-23 17:56 編輯
新填地街「圳嵐」或對面「衫保」
都係睇人開價
過400唔好買,鴨記明碼實價都係4百頭
淘寶原廠入口野一定貴過香港,要比稅
見過自由行去旺地買工具,係斷「喼」咁買
via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: dcc2000 時間: 2017-7-23 17:59
新填地街「圳嵐」或對面「衫保」
都係睇人開價
過400唔好買,鴨記明碼實價都係4百頭
淘寶原廠入口野一定貴過香港,要比稅
見過自由行去旺地買工具,係斷「喼」咁買
pooh24680 發表於 2017-7-23 17:50
收到,多謝師兄提供。
有個朋友佢自己用緊果隻係AL1820CV,想買多一隻AL1860CV,佢去鴨記睇話要7xx,冇買,之後咁啱喺咸魚見到有人放隻二手,160人仔買咗。
作者: pooh24680 時間: 2017-7-23 18:06
鴨記最好去「永 川頁」,佢 比較多博世工具賣,標晒價,比旺地貴少少,不過唔會獅子開大口
via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: dcc2000 時間: 2017-7-23 18:20
內地嘅外國牌子主要係流嘢太多,可能用正價亦係買到假貨。而且件工具張label可能標示其它地區(國家)生產,認為質素會比同款國內版本好,感覺良好。
就算係同一外國牌子,大陸行貨亦未必貴過香港,好睇生產商或代理商對當地市場嘅意向,好似BOSCH果兩款低價套裝電批,大陸係平過香港,分別可係標示made in邊度嘅分別。
至於淘寶貨,更多古靈精怪渠道入貨,外國牌子嘅產品亦唔一定貴過香港,等同於香港人海淘或水貨概念一樣。
作者: pooh24680 時間: 2017-7-23 18:30
咁又係
我經常去亞馬遜 醫悲 搵好野搵平野,真係好多平貨,只要你勤上網,好易執平貨
最近比樓上有位師兄度左升仙,睇怕離破產不遠
via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: 3K 時間: 2017-7-24 10:03
所謂原裝咪又咁上下 , 保護板一樣咁簡單. 係多左條保險絲同接線同料好D
[attach]1999256[/attach]
[attach]1999257[/attach]
作者: dcc2000 時間: 2017-7-24 15:54
BOSCH工具電池入面塊PCB,根本就唔算係 "保護板",嚴格嚟講,袛係提供某個數值,例如電池類型識別(電壓,靠一至兩粒電阻)、電芯當時温度(靠粒NTC),嚟 "被" 保護而已,真正 "保護" 嘅責任,喺叉機(控制充電)同body(控制放電)果度,稍為有電子常識就明解,係有d一知半解,為拗而拗啫。
其實好多大廠電動工具鋰電池,都係採用相類似設計,個別牌子仲有內置芯片提供數據俾叉機同body,當電池出現異常(如温度、電壓之類),會 "鎖" 咗個電池,既叉唔到電,放落件工具度又用唔到,實際上係電池芯片 "通知" 個叉機唔好叉電,或者 "通知" 隻body唔好放電,個 "决定權" 喺叉機同body果度,個電池嘅正負極仍然係有輸出,甚至亦可以用可調電源,直接對電池充電。
反而好多國產或雜廠牌子工具產品,真係將保護電路(甚至叉電電路)做喺電池入面,咁隻body同配套嘅叉機,設計就可以簡單得多。
作者: dcc2000 時間: 2017-7-24 17:34
原裝電池 "理論上" 係最可靠,最省事,祗係售價高。
想經濟d嘅,可以揀代用(或稱老翻),不過都要細心揾間冇呃称(例如電芯牌子、型號、容量)嘅賣家。
大多數所謂原裝電池,咪又係用P記(三洋)、SONY、三星、LG之類嘅動力鋰電芯,至於話電芯咩A B C D ranking,外國牌子正廠電芯,ranking差極有個譜,同容量代用電嘅售價幾乎係原裝電嘅三份之一,但係實際使用效果相信唔會差三份二。
作者: 3K 時間: 2017-7-24 18:45
DEWALT 真正平衡充
不過不嬲係我心目中 BOSCH 都係普通貨式 , 比百得好D .
如果唔係為左499 鑽都唔會買 代用 同 二手原裝各一 , 代用標 4AH , 實際 3AH , 佢都好順灘退差價. 屈多來回運費 . 不過呢部1.7J 放係大陸用 , 香港用DEWALT .
作者: diy0627 時間: 2017-7-24 18:53
其實想問有無師兄不幸試過用鋰電工具玩到粒電出煙爆炸之類?
因為睇到大家講到粒電內容有保護無保護之類,爬過下YouTube, 有講到落足料保護的唔知係唔係太落力保護用家,反而變成容易死電。。。
雖然我明白保護這家野保不到一次可能已GG。。。
作者: jackyy01 時間: 2017-7-24 22:10
出煙都有好多原因 ... 唔用恆流充又有 ; 死用高壓高流充又有 (如 note 7) ; 物料、接觸不良做成高負荷又有 ... 正如好多師兄講 "你信我品牌、咁有機會縮本縮得就縮 .." 。
做多些資料研究。而家要谷某些產品,好多時都會在 討論區 講,又話邊買,跟住又話無貨,炒上炒...
祝好運
作者: kevinckcheung 時間: 2017-7-24 23:52
只是 4.0 的電沒有保護板,6.0 及 6.3 的電有保護板!
作者: 3K 時間: 2017-7-25 23:52
明知 3Ah , 4Ah 無"真"保護板 , 又要搵 6Ah 同人比?!!
作者: dcc2000 時間: 2017-7-26 04:37
本帖最後由 dcc2000 於 2017-7-26 05:35 編輯
果句嘢咁樣表達係咪會貼地d ?
只是 6.0 及 6.3 的電有保護板,其它容量的電沒有保護板!
之前都講過,睇呢幅圖,電池入塊PCB望落好似好Pro吓,呃到吓人,令人以為係咩所謂 "保護板",睇真似係將舊版電池裏面原本係兩塊嘅PCB(接口板 + 電量顯示板主要零件)合而為一而已,稍稍有些少電子基礎,睇吓零件型號對比吓亦可了解,假如6.0Ah及6.3Ah電池裏面果塊PCB同呢張圖相同,咁就恭喜晒,根本就係一塊 "冇保護" 嘅 "保護板"。要拗嘅話,粒fuse都可以算係 "保護"。
[attach]1999656[/attach]
作者: dcc2000 時間: 2017-7-26 04:44
呢塊PCB,"可能" 係加咗所謂偽平衡充,不過亦祗係 "可能" !
作者: dcc2000 時間: 2017-7-26 05:10
仲有,之前話BOSCH電動工具嘅保護電路係做喺body同叉機果度,即刻有人質疑乜body有保護電路咩?又有話乜乜十幾年前綠色款嘅body先至有保護電路,咁依家又發現原裝18V電池原來都冇保護電路。(也許原裝6.0Ah或6.3Ah電池除外,祗係 "也許",並未確認)
咁買咗或用緊藍色嘅BOSCH 18V工具咪好危,乜保護都冇?真係隨時出事㗎喎 !

作者: kevinckcheung 時間: 2017-7-26 09:33
睇真似係將舊版電池裏面原本係兩塊嘅PCB(接口板 + 電量顯示板主要零件)合而為一而已?
你唔好玩啦,電量顯示板一早已經有又何必二合一咁七? 你睇清楚先講。

作者: dcc2000 時間: 2017-7-26 10:17
本帖最後由 dcc2000 於 2017-7-26 10:23 編輯
睇真似係將舊版電池裏面原本係兩塊嘅PCB(接口板 + 電量顯示板主要零件)合而為一而已?
你唔好玩啦,電量顯示板一早已經有又何必二合一咁七? 你睇清楚先講。
kevinckcheung 發表於 2017-7-26 09:33
幅圖我轉載嘅,我梗係知道旁邊有塊板,呢塊係 "非6.0Ah 6.3Ah電池" 嘅電量顯示板。
電池入面就係接口板 + 顯示板,冇任何 "保護板"。你想表達乜嘢?
[attach]1999682[/attach][attach]1999683[/attach][attach]1999684[/attach][attach]1999685[/attach]
你話6.0 6.3電有 "保護板",咁你睇吓佢旁邊嘅電量顯示位置,有冇一塊相同設計及零件一樣嘅顯示板?
最理想當然係俾張相參考吓啦,正所謂有圖有真相!
[attach]1999686[/attach]
作者: digiman 時間: 2017-7-26 10:42
本帖最後由 digiman 於 2017-7-26 10:44 編輯
呢條片可能清楚啲
https://youtu.be/k6FCsVOBIvA?t=243

不過唔值得糾纏落去

作者: kevinckcheung 時間: 2017-7-27 12:05
你之前話新電的電板"將舊版電池裏面原本係兩塊嘅PCB(接口板 + 電量顯示板主要零件)合而為一而已"
作者: dcc2000 時間: 2017-7-27 21:20
係有人鍾意死拗同死撑啫,"保護" 係乜嘢原理都未搞明白。
人哋拆隻代用電,佢就話老翻電一點保護電路都無,同正品差太遠。
人哋話保護電喺body度,佢就話body有保護電路? 驗過咩?
人哋轉載原裝電嘅拆機圖,佢就話肯定佢粒電是原裝?
人哋拆隻原裝電同上埋拆機圖,裏面結構同之前轉載嘅圖係一樣,佢就話只是 4.0 的電沒有保護板,6.0 及 6.3 的電有保護板!
人哋話新款(版)果塊 "PCB" (實際上並非 "保護板")似係將舊版電池裏面原本係兩塊嘅PCB(接口板 + 電量顯示板主要零件)合而為一而已,佢就話電量顯示板一早已經有又何必二合一咁七?
佢聲稱有原裝BOSCH電池,仲 "可能" 有6.0及6.3型號,其實拆開影幾張相已經可以 "有圖有真相",不過到依家為止都祗係齋噏。
多謝師兄提供條U tube link,喺另一條片發現原來BOSCH 18V電池,除咗某人所講嘅6.0及6.3用新款PCB(佢認為係 "保護板"),原來5.0Ah嘅電池,都已有使用呢款PCB。
[attach]1999957[/attach]
[attach]1999958[/attach]
作者: kevinckcheung 時間: 2017-7-27 22:12
本帖最後由 kevinckcheung 於 2017-7-27 22:22 編輯
BOSCH 18V 野我唔多,2 支最新 18V EC,10 粒電,有 2粒 4A, 6 粒 6A, 2 粒 6.3A。 3 個 BC 1880,110V 改 220V,你話有圖有真相,我自己影,不借圖了。
你的圖在那裡呀? 有幾多粒 BOSCH 18V 電呀?
原裝電有 SEAL,我唔想破壞佢了。

作者: kevinckcheung 時間: 2017-7-27 22:28
本帖最後由 kevinckcheung 於 2017-7-27 22:52 編輯
我深信電量顯示的電路和上面的電板是分開,無你所講既二合一。新電同舊電都是有 3 條電線接去電量顯示,用下腦都知不會沒有電路板啦,你的電子智識咁高,可能是讀.....

作者: kevinckcheung 時間: 2017-7-27 23:11
本帖最後由 kevinckcheung 於 2017-7-27 23:21 編輯
以下在 BOSCH WEB SITE COPY 來的 ,佢咁寫你話是不是有保護板呢? 唔知你想點兜呢?
Will a lithium-ion battery overheat?
Thanks to the Bosch exclusive ECP technology (Electronic Cell Protection), a Bosch lithium-ion battery will never overheat. If the battery gets too hot during discharge, the ECP actively manages the performance of the tool until the battery has reached the optimum working temperature again. Therefore, there is no risk of overheating when using Bosch lithium-ion batteries. Furthermore, Bosch has developed a heat conductive housing (Bosch Heat Management), which transfers the heat from the inside to the outside of the battery pack.
https://www.bosch-professional.c ... technology-faq.html
Bosch Electronic Cell Protection (ECP)
The unique Bosch Electronic Cell Protection (ECP) protects the lithium-ion battery, ensuring a longer lifetime.
This special electronic component offers the following:
Protection against overload:
The tool is shut down if the battery pack is put under excessive load.
Protection against overheating:
The electronics intervene and shut down the tool before the battery heats up excessively.
Protection against deep discharge:
The Bosch Electronic Cell Protection (ECP) ensures that the battery is not deeply discharged, therefore protecting it against irreparable damage.
作者: 3K 時間: 2017-7-28 00:17
玩開鋰電都知 , 無B1 B2 B3 B4 pin 連接電路板 都無可能有平衡充 ! 完 !
作者: dcc2000 時間: 2017-7-28 00:33
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: dcc2000 時間: 2017-7-28 00:35
本帖最後由 dcc2000 於 2017-7-28 01:16 編輯
以下在 BOSCH WEB SITE COPY 來的 ,佢咁寫你話是不是有保護板呢? 唔知你想點兜呢?
Will a lithium-ion battery overheat?
Thanks to the Bosch exclusive ECP technology (Electronic Cell Protection), a Bosch lithium-ion battery will never overheat. If the battery gets too hot during discharge, the ECP actively manages the performance of the tool until the battery has reached the optimum working temperature again. Therefore, there is no risk of overheating when using Bosch lithium-ion batteries. Furthermore, Bosch has developed a heat conductive housing (Bosch Heat Management), which transfers the heat from the inside to the outside of the battery pack.
https://www.bosch-professional.c ... technology-faq.html
Bosch Electronic Cell Protection (ECP)
The unique Bosch Electronic Cell Protection (ECP) protects the lithium-ion battery, ensuring a longer lifetime.
This special electronic component offers the following:
Protection against overload:
The tool is shut down if the battery pack is put under excessive load.
Protection against overheating:
The electronics intervene and shut down the tool before the battery heats up excessively.
Protection against deep discharge:
The Bosch Electronic Cell Protection (ECP) ensures that the battery is not deeply discharged, therefore protecting it against irreparable damage.
kevinckcheung 發表於 2017-7-27 23:11
你quote咁大段嘢,咪正正突顯出你唔明白鋰電工具嘅 "保護" 原理囉!
overheat,overload,over-discharge,呢d protection,係使用時由件tools嚟 "控制",個電池祗係提供一個數值,BOSCH嘅設計,overheat protection係靠粒NTC已而,俾返個阻值俾body或叉機,由body控制可否開動工具,或者叉機可否叉電,舊款原裝電,甚至老翻代用電,一樣有呢個基本嘅設計,冇乜高科技。
試吓唔接B-temp(或者甩開粒NTC,睇下仲用唔用到,或者叉唔叉到電?咁就知道真正係由誰 "保護" 電池!
個別牌子有內置芯片設計嘅電池,例如Makita,當過熱或電壓異常,會send一個error code俾body(或叉機),叫佢唔好 "放電" (或 "叉電")。BOSCH嘅新款電,"可能" 參考咗呢個設計,不過祗係 "可能" 而已。
至於overload,over-discharge protection,全由body控制是否繼續開動工具,所以就算係冇新款PCB嘅BOSCH舊款電池(或者老翻代用電),一樣有呢個 "保護" 功能。
廠家嘅官方宣傳,當然會吹大吓d所謂新設計,唔係點呃到班崇尚原裝嘅忠實Fans買佢嘅新產品。當然,個别產品確係有實質提升(例如電芯容量、模具設計),更多嘅就祗係新瓶舊酒。

作者: dcc2000 時間: 2017-7-28 01:04
本帖最後由 dcc2000 於 2017-7-28 01:07 編輯
睇片唔係好清楚,但 "好似" 有細少嘅飛線。
其實喺電路板加幾粒三極管等等嘅零件,係可以做成 "偽平衡充",甚至祗係加幾粒電阻都可以。
電池祗有4個觸點,B+ B- B-sense B-temp,甚至3個觸點,亦可以做到真正嘅平衡充,祗係塊PCB唔會好似BOSCH工具電池入面果塊咁簡約囉!
好多電動單車,電動滑板車,整套BMS係做喺battery pack入面。
反而好多山寨電批,真係將所有功能(叉電、過熱、過載、甚至短路保護)做喺電池入面,當然,設計及用料好一般。
作者: charleslam009 時間: 2017-7-28 02:46
仲討論緊,師兄真係好得閒,可能我懶一早已經唔評論(有用過就一定知分別,冇用過就繼續吹),有時間就多D去研究開發設計,齊吹為拗而拗浪費人生時間,此Post已變質,要討論自己開帖吧
作者: dcc2000 時間: 2017-7-28 06:35
仲討論緊,師兄真係好得閒,可能我懶一早已經唔評論(有用過就一定知分別,冇用過就繼續吹),有時間就多D去研究開發設計,齊吹為拗而拗浪費人生時間,此Post已變質,要討論自己開帖吧
charleslam009 發表於 2017-7-28 02:46
有時間咪硏究吓、討論吓、吹吓,又唔覺呢個post有乜變質喎!開post嘅樓主想經濟d玩吓BOSCH,用代用電、代用叉機之嘛,相信佢都唔係攞嚟揾食用,未嘗不何。電池裏面其實都冇咩技術含量,不外乎就係電芯、接駁材料、接口質素,同埋外壳、整體做工之類呢幾瓣嘢。
完全同意係有分別,例如模具精緻度冇原裝咁好,外壳材質同插拔電池時手感差好遠。至於電器特性,例如電池容量、甚至係電芯內阻呢d,咁就真係睇個賣家(廠家)用d乜嘢貨色嘅電芯喇,話明係代用電(有人稱之為老翻),價錢比較所謂原裝電又平一截,質素當然唔似得原裝電咁穩定,係會有良莠不齊嘅情況架喇!
話時話,隻原裝BOSCH電池入面除咗粒fuse有過流保護之外,唔覺有咩所謂保護板(電路),見師兄話Bosch依家唔會有內置保護板在機身,想請教吓咁依家嘅BOSCH工具係咪祗靠粒fuse做保護就足夠,定係根本毋需任何保護?

