Board logo

標題: 急!批嘴拿不出來 [打印本頁]

作者: Rozen    時間: 2016-10-2 17:53     標題: 急!批嘴拿不出來

[attach]1927594[/attach]

太實拿不出來
作者: yeeyee2004    時間: 2016-10-2 18:02

用wd40試下,或用兩個大力鉗扭
作者: Rozen    時間: 2016-10-2 18:04

用wd40試下,或用兩個大力鉗扭
yeeyee2004 發表於 2016-10-2 18:02


大力鉗擰邊個方向?
作者: GEISS    時間: 2016-10-2 18:08

差滿舊電,捉實個頭就得!
作者: Rozen    時間: 2016-10-2 18:10

差滿舊電,捉實個頭就得!
GEISS 發表於 2016-10-2 18:08



    差滿,但唔敢用手
作者: trustme133    時間: 2016-10-2 18:18

回覆 4# GEISS


    你靠害!
作者: GEISS    時間: 2016-10-2 18:24

自動索頭,我成日都咁做,方便換批咀!
作者: AV死刑犯    時間: 2016-10-2 18:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: whitechunk    時間: 2016-10-2 18:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Rozen    時間: 2016-10-2 19:01

有乜問題
whitechunk 發表於 2016-10-2 18:56



    調至最大扭力再用手會唔會有事?
作者: whitechunk    時間: 2016-10-2 19:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 別問我是誰    時間: 2016-10-2 19:38

本帖最後由 別問我是誰 於 2016-10-2 19:39 編輯
調至最大扭力再用手會唔會有事?
Rozen 發表於 2016-10-2 19:01

因人而異 12v 及以下無問題 18V 就唔多掂 
作者: Rozen    時間: 2016-10-2 20:02

有無大埔師父喺度?

約個時間幫我拿返批嘴出來得唔得?

薄酬 50 蚊
作者: jacky1d01    時間: 2016-10-2 20:15

有無大埔師父喺度?

約個時間幫我拿返批嘴出來得唔得?

薄酬 50 蚊
Rozen 發表於 2016-10-2 20:02



像筋包一包個頭再拎?如果冇手滑都唔得就係手唔夠力了
作者: @112    時間: 2016-10-2 20:20

本帖最後由 @112 於 2016-10-2 20:24 編輯

自已買的:
用鎚仔敲下嗰索頭,或較返低既收羅絲力度
再揸實索頭比電,等佢震下震下咁,
震返鬆出來

老闆買的:
拎起離地約5-6"高,再亨落地下
作者: test012345678    時間: 2016-10-2 20:28

像筋包一包個頭再拎?如果冇手滑都唔得就係手唔夠力了
jacky1d01 發表於 2016-10-2 20:15



    this method much better.
作者: newbox    時間: 2016-10-2 21:24

回覆  trustme133


    充電批好多人都係捉實索頭鎖緊或放鬆索嘴
AV死刑犯 發表於 2016-10-2 18:48


一直都咁做
作者: java2    時間: 2016-10-2 21:39

點解靠害? 我都係咁喎

回覆  GEISS


    你靠害!
trustme133 發表於 2016-10-2 18:18

作者: digiman    時間: 2016-10-2 21:51

本帖最後由 digiman 於 2016-10-2 21:54 編輯

用鎚仔柄之類敲打批咀周圍震鬆索頭就可以

鬆咗之後落返啲油滲入索頭入面潤滑,日後就冇咁易索死鬆唔到,其實索頭一有唔多順就要落油潤滑
作者: TH30    時間: 2016-10-2 22:10

本帖最後由 TH30 於 2016-10-2 22:12 編輯

delete

我想錯了
這方法不行
作者: lunxg    時間: 2016-10-3 00:12

荃灣可以免費幫你整
作者: 別問我是誰    時間: 2016-10-3 05:31

本帖最後由 別問我是誰 於 2016-10-3 05:32 編輯
太實拿不出來
Rozen 發表於 2016-10-2 17:53

兩個步驟 手掌用力擘佢 睇你既造化 

[attach]1927760[/attach]

[attach]1927761[/attach]
作者: belleville    時間: 2016-10-3 13:39

調至最大扭力再用手會唔會有事?
Rozen 發表於 2016-10-2 19:01


驚就搵塊布隔住
作者: digiman    時間: 2016-10-3 14:03

驚就搵塊布隔住
belleville 發表於 2016-10-3 13:39


逢係磨打都唔應該用帶手套或布接觸,雖然電批唔算強力,俾批咀或索頭纏繞都足可扭傷手指或手腕
http://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/ ... 0702_00822_001.html
見過有啲工人或cf喜歡帶手襪揸住索頭位鑽嘢或換批咀
作者: belleville    時間: 2016-10-3 14:40

逢係磨打都唔應該用帶手套或布接觸,雖然電批唔算強力,俾批咀或索頭纏繞都足可扭傷手指或手腕

見過有啲 ...
digiman 發表於 2016-10-3 14:03


咪無限放大, 唔係好快講到地球好危險
樓主充電批 only, 用塊布仔渣住個頭鬆開之麻
作者: find72    時間: 2016-10-3 14:48

咪無限放大, 唔係好快講到地球好危險
樓主充電批 only, 用塊布仔渣住個頭鬆開之麻  ...
belleville 發表於 2016-10-3 14:40


    佢都系注重工業安全姐
不過我都系徒手鬆
作者: belleville    時間: 2016-10-3 15:27

佢都系注重工業安全姐
不過我都系徒手鬆
find72 發表於 2016-10-3 14:48


講安全, 徒手都有機會擦損的
作者: GEISS    時間: 2016-10-3 15:46

安全還安全,最緊要快!
作者: Joe_Black    時間: 2016-10-3 16:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: digiman    時間: 2016-10-3 16:03

本帖最後由 digiman 於 2016-10-3 16:07 編輯
咪無限放大, 唔係好快講到地球好危險
樓主充電批 only, 用塊布仔渣住個頭鬆開之麻  ...
belleville 發表於 2016-10-3 14:40


如果覺得誇大可以毋需理會,只係樓主鬆唔到批咀,經驗應該唔多,好心提一提安全性啫

曾經有衝動買呢枝怪獸電批,勁過好多電鑽,唔好話充電批啫
https://www.youtube.com/watch?v=2RaTTY2sSOo
作者: manqwe    時間: 2016-10-3 16:39

用沖擊電批,嘴對嘴
作者: skipskip    時間: 2016-10-3 17:34

回覆 10# Rozen


    驚用手嘅,咪放索頭前半喺木登再著對波鞋踏鬼住佢,反向最大扭力睇佢鬆唔鬆.
作者: Rozen    時間: 2016-10-3 19:56

我喺樓主,

唔用電批嘅力,徒手鬆開要扭邊個方向?

1 or 2?

[attach]1927936[/attach]
作者: wach2    時間: 2016-10-3 20:04

我估2
作者: belleville    時間: 2016-10-3 20:13

我喺樓主,

唔用電批嘅力,徒手鬆開要扭邊個方向?

1 or 2?
Rozen 發表於 2016-10-3 19:56


正常都係逆時針鬆的, 即係 2
作者: pppp41    時間: 2016-10-4 01:52

我都試過用腳踩。
作者: digiman    時間: 2016-10-4 08:09

我喺樓主,

唔用電批嘅力,徒手鬆開要扭邊個方向?

1 or 2?
Rozen 發表於 2016-10-3 19:56


咁你有冇試過敲打法呀?
https://www.youtube.com/watch?v=R0hQ9nnX9KU
作者: ps42hk    時間: 2016-10-4 08:48

如果咁講不如話唔好用手拎電批,一陣唔夠力都可以扭傷手
好多野係要適當同量力而為
作者: digiman    時間: 2016-10-4 08:55

太緊嘅索頭我通常用敲打法就可輕鬆扭開
用螺絲批之類任何嘢都得,四圍唔同方向輕敲打一吓批咀或鑽咀搞掂,唔得先續步加大力度
[attach]1928056[/attach]

順便介紹一個唔會整花物件嘅好用工具
[attach]1928054[/attach]
[attach]1928055[/attach]

最後冇辦法我先會用兩個喉鉗鬆索頭,不過就算墊布或皮都有機會整花個索頭
作者: ginastar    時間: 2016-10-4 08:55

我會用木搥打批咀幾下
作者: digiman    時間: 2016-10-4 09:27

如果咁講不如話唔好用手拎電批,一陣唔夠力都可以扭傷手
好多野係要適當同量力而為 ...
ps42hk 發表於 2016-10-4 08:48


真係有咁嘅意外發生,所以有電批出防扭傷手功能
https://youtu.be/QHWtzHB7AfI?t=322
作者: leokg21    時間: 2016-10-4 10:28

18V沖擊電批索頭我都係用手捉實黎鬆開啫。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2