作者: Rozen 時間: 2016-10-2 17:53 標題: 急!批嘴拿不出來
[attach]1927594[/attach]
太實拿不出來
作者: yeeyee2004 時間: 2016-10-2 18:02
用wd40試下,或用兩個大力鉗扭
作者: Rozen 時間: 2016-10-2 18:04
大力鉗擰邊個方向?
作者: GEISS 時間: 2016-10-2 18:08
差滿舊電,捉實個頭就得!
作者: Rozen 時間: 2016-10-2 18:10
差滿,但唔敢用手
作者: trustme133 時間: 2016-10-2 18:18
回覆 4# GEISS
你靠害!
作者: GEISS 時間: 2016-10-2 18:24
自動索頭,我成日都咁做,方便換批咀!
作者: AV死刑犯 時間: 2016-10-2 18:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: whitechunk 時間: 2016-10-2 18:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Rozen 時間: 2016-10-2 19:01
調至最大扭力再用手會唔會有事?
作者: whitechunk 時間: 2016-10-2 19:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 別問我是誰 時間: 2016-10-2 19:38
本帖最後由 別問我是誰 於 2016-10-2 19:39 編輯
因人而異 12v 及以下無問題 18V 就唔多掂
作者: Rozen 時間: 2016-10-2 20:02
有無大埔師父喺度?
約個時間幫我拿返批嘴出來得唔得?
薄酬 50 蚊
作者: jacky1d01 時間: 2016-10-2 20:15
像筋包一包個頭再拎?如果冇手滑都唔得就係手唔夠力了
作者: @112 時間: 2016-10-2 20:20
本帖最後由 @112 於 2016-10-2 20:24 編輯
自已買的:
用鎚仔敲下嗰索頭,或較返低既收羅絲力度
再揸實索頭比電,等佢震下震下咁,
震返鬆出來
老闆買的:
拎起離地約5-6"高,再亨落地下
作者: test012345678 時間: 2016-10-2 20:28
this method much better.
作者: newbox 時間: 2016-10-2 21:24
一直都咁做
作者: java2 時間: 2016-10-2 21:39
點解靠害? 我都係咁喎
作者: digiman 時間: 2016-10-2 21:51
本帖最後由 digiman 於 2016-10-2 21:54 編輯
用鎚仔柄之類敲打批咀周圍震鬆索頭就可以
鬆咗之後落返啲油滲入索頭入面潤滑,日後就冇咁易索死鬆唔到,其實索頭一有唔多順就要落油潤滑
作者: TH30 時間: 2016-10-2 22:10
本帖最後由 TH30 於 2016-10-2 22:12 編輯
delete
我想錯了
這方法不行
作者: lunxg 時間: 2016-10-3 00:12
荃灣可以免費幫你整
作者: 別問我是誰 時間: 2016-10-3 05:31
本帖最後由 別問我是誰 於 2016-10-3 05:32 編輯
兩個步驟 手掌用力擘佢 睇你既造化
[attach]1927760[/attach]
[attach]1927761[/attach]
作者: belleville 時間: 2016-10-3 13:39
驚就搵塊布隔住
作者: digiman 時間: 2016-10-3 14:03
逢係磨打都唔應該用帶手套或布接觸,雖然電批唔算強力,俾批咀或索頭纏繞都足可扭傷手指或手腕
http://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/ ... 0702_00822_001.html
見過有啲工人或cf喜歡帶手襪揸住索頭位鑽嘢或換批咀

作者: belleville 時間: 2016-10-3 14:40
咪無限放大, 唔係好快講到地球好危險
樓主充電批 only, 用塊布仔渣住個頭鬆開之麻
作者: find72 時間: 2016-10-3 14:48
佢都系注重工業安全姐

不過我都系徒手鬆

作者: belleville 時間: 2016-10-3 15:27
講安全, 徒手都有機會擦損的
作者: GEISS 時間: 2016-10-3 15:46
安全還安全,最緊要快!
作者: Joe_Black 時間: 2016-10-3 16:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: digiman 時間: 2016-10-3 16:03
本帖最後由 digiman 於 2016-10-3 16:07 編輯
如果覺得誇大可以毋需理會,只係樓主鬆唔到批咀,經驗應該唔多,好心提一提安全性啫
曾經有衝動買呢枝怪獸電批,勁過好多電鑽,唔好話充電批啫
https://www.youtube.com/watch?v=2RaTTY2sSOo
作者: manqwe 時間: 2016-10-3 16:39
用沖擊電批,嘴對嘴
作者: skipskip 時間: 2016-10-3 17:34
回覆 10# Rozen
驚用手嘅,咪放索頭前半喺木登再著對波鞋踏鬼住佢,反向最大扭力睇佢鬆唔鬆.
作者: Rozen 時間: 2016-10-3 19:56
我喺樓主,
唔用電批嘅力,徒手鬆開要扭邊個方向?
1 or 2?
[attach]1927936[/attach]
作者: wach2 時間: 2016-10-3 20:04
我估2
作者: belleville 時間: 2016-10-3 20:13
正常都係逆時針鬆的, 即係 2
作者: pppp41 時間: 2016-10-4 01:52
我都試過用腳踩。
作者: digiman 時間: 2016-10-4 08:09
咁你有冇試過敲打法呀?
https://www.youtube.com/watch?v=R0hQ9nnX9KU
作者: ps42hk 時間: 2016-10-4 08:48
如果咁講不如話唔好用手拎電批,一陣唔夠力都可以扭傷手
好多野係要適當同量力而為
作者: digiman 時間: 2016-10-4 08:55
太緊嘅索頭我通常用敲打法就可輕鬆扭開
用螺絲批之類任何嘢都得,四圍唔同方向輕敲打一吓批咀或鑽咀搞掂,唔得先續步加大力度
[attach]1928056[/attach]
順便介紹一個唔會整花物件嘅好用工具
[attach]1928054[/attach]
[attach]1928055[/attach]
最後冇辦法我先會用兩個喉鉗鬆索頭,不過就算墊布或皮都有機會整花個索頭
作者: ginastar 時間: 2016-10-4 08:55
我會用木搥打批咀幾下
作者: digiman 時間: 2016-10-4 09:27
真係有咁嘅意外發生,所以有電批出防扭傷手功能

https://youtu.be/QHWtzHB7AfI?t=322
作者: leokg21 時間: 2016-10-4 10:28
18V沖擊電批索頭我都係用手捉實黎鬆開啫。

