作者: 乂雲影乂 時間: 2016-3-9 00:59 標題: 汽油/白電油問題
小弟對燃油冇咩概念 希望師兄唔會覺得以下的問題太白痴。
話說有親人租左塊田耕種,所以買左部汽油驅動的翻土機器。佢以往使用汽油發電機係使用五金鋪買白電油,所以佢同樣用白電油喺部翻土機度。一開始使用正常,但近日投訴經常死火並且點唔著。就依個CASE,我有以下的問題:
1)汽油發電機用白電油係咪已經有問題?我上網睇白電油主要做Solvent、用喺爐/燈上面,搵唔到有人話可以用係汽油機上面...
2) 香港叫的白電油,似乎即係大陸叫120號的汽油?我睇資料話120號係好難點著,係咪因為咁部翻土機開始點唔著?
3) 推薦給發電機及翻土機使用的油。(汽車的無鉛汽油?)
佢部翻土機甚至發電機都唔平,唔想因為用錯油而整壞。我自己又唔係識網上資料又唔太清楚,希望師兄比個方向我
唔該哂
作者: 別問我是誰 時間: 2016-3-9 03:43
唔同牌子有唔同需要 搜尋到以下資料
CA-250迷你中耕管理機(鬆土機)
使用燃料:混合油 25:1(汽油:二行程機油)
(例:1000cc汽油加入40cc二行程機油)
YANMAR 洋馬 MT310 小型耕耘機 迷你中耕機 翻土機
燃料:汽油、總排放量:0.118L
作者: ginastar 時間: 2016-3-9 07:05
回覆 1# 乂雲影乂
農機我用最平的車用電油,然後睇2衝程或4衝程來決定點加偈油.
白電油主要係做清洗, 或用在舊款汽爐, 汽燈, 懷爐...
但死火, 點唔著正是這些機器的通病, 未能完全肯定係油的問題.
建議先找說明書睇睇, 再諗點解決.
作者: digiman 時間: 2016-3-9 08:09
本帖最後由 digiman 於 2016-3-9 08:11 編輯
連用乜油都唔知,分分鐘連引擎要有機油做潤滑都唔知,咁部機都幾傷
四衝程有獨立機油缸,細機冇機油隔要好快換機油
二衝程冇機油缸,入汽油同時混合機油
第一時間搞清引擎類形先,換個新火咀試吓,唔得就搵代理或車房搞
作者: tyuti 時間: 2016-3-9 14:01
本帖最後由 tyuti 於 2016-3-9 14:02 編輯
邊部? 压缩比係?
唔清唔楚就咁用"白電油"就祝君好運 高少少压缩比都要溝野(天拿水係"傳統"野…)扯高個octane先用得
整開"老電"嘅應該都舞得佢掂…
作者: 乂雲影乂 時間: 2016-3-9 18:47
佢比左本說明書我 汽油機型號係170F,Google時喺淘寶搵到佢既資料:
http://gw.alicdn.com/imgextra/i4/325297776/TB2o._6jXXXXXc4XpXXXXXXXXXX_!!325297776.jpg_450x10000q50s150.jpg_.webp
睇番說明書壓縮比係8.2:1,建議使用90#汽油! 係咪即係車用既汽油?Thanks
作者: suiyan 時間: 2016-3-9 20:36
原全係車用氣油
作者: digiman 時間: 2016-3-9 21:06
佢比左本說明書我 汽油機型號係170F,Google時喺淘寶搵到佢既資料:
http://gw.alicdn.com/imgextra/i4/3252 ...
乂雲影乂 發表於 2016-3-9 18:47
即係四衝程機,入油站嘅普通無鉛電油,要另入四衝程機油 (偈油),呢啲機用幾十小時就最好換機油,因為燃燒後會有碳屎殘留,冇偈油隔要頻密啲換,你問吓佢有幾耐使用時間冇換機油,太耐冇換機油嘅話可能已太結,最好換完行十零分鐘再換新機油
行一段時間後死火原因好可能過熱,冇偈油會係其中之一,部機太污糟或散熱扇塵封都會影響散熱
無沿電油加德士可拎鐵罐去入,一次最多四公升要信用咭俾錢,有車嘅咪入完油泵途翻出嚟用囉
作者: tyuti 時間: 2016-3-10 06:51
本帖最後由 tyuti 於 2016-3-10 08:02 編輯
根本就無預你用白電油,係香港稅太貴 d人亂x黎(溝野呢d鬼鼠野無人會公開教…);就算整壞,一副新機頭只係幾百人仔…
===
喔,即係用"筷子",老祖宗係 Honda GX200 。網上大把資料…外國靚仔買黎砌Kart… 換日本牌子火咀係"鬼頭"第一件做的事,重有成日fing來fing去要甩左個"low oil sensor"(但係無偈油後果自負…)先得…
作者: 乂雲影乂 時間: 2016-3-10 10:42
根據師兄們所講
用白電油依D 秘方 未必係死火 撻唔著既成因,反而有機會係機油的問題。
Anyway 我叫佢換左依兩種油先 睇下有冇改變。如果冇可能學師兄咁講 要搞下D 硬件如火咀等等。
唔該哂
作者: tyuti 時間: 2016-3-10 12:29
換油、火咀;清泥塵都唔得 可以飛甩"低油位"sensor試下...
===
洗吸必打、攝嘩佬… 呢款機都唔算難
作者: digiman 時間: 2016-3-10 14:38
本帖最後由 digiman 於 2016-3-10 16:09 編輯
引擎設計係俾某類燃油,閃點、燃點、制熱量唔同對引擎嘅效率、壽命肯定有影響,白電油只係統稱,唔同品牌成分都有分別,唔清楚亂用即係似用以前嘅鬼油,有幾傷引擎冇人知,因為成分個個唔同
賺到間廠就話啫,否則要衡量吓得失
作者: 乂雲影乂 時間: 2016-3-10 16:42
我就係上網想搵白電油係咩都搵唔到確實既答案。不過完全搜尋唔到有人話用黎做燃料。佢部發電機都幾犀利 用咁耐一 D 事都冇。部犁田機就可能GG了
Anyway 會叫佢轉番用無鋁汽油試下會唔會好D。
作者: tyuti 時間: 2016-3-10 17:21
本帖最後由 tyuti 於 2016-3-10 17:54 編輯
部機要run-in(頭5粒鐘,之後換油)。遮呤唔貼同金屬屎未清就大油門(犁田機工作時模式),好好人都比佢玩散…
---
"未加料"嘅白電油即係rubber solvent。辛烷值頂晒龍6x (RON)

