Board logo

標題: Router 火牛問題 [打印本頁]

作者: Soxan    時間: 2016-1-21 01:02     標題: Router 火牛問題

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: solexkey    時間: 2016-1-21 02:12

本帖最後由 solexkey 於 2016-1-21 02:18 編輯

睇番catalog (雖然無List你exactly嗰隻model) , 我覺得DC接口多數喺 5.5mm x 2.1mm
http://aviton.spb.ru/files/doc/d ... niki/SUNNY_2009.pdf

如果你有Linksys router 嘅 火牛, 可以比較吓個DC接口,

Linksys Router 嘅 火牛,DC接口一般都喺 5.5mm x 2.1 mm..
作者: 人中之龍    時間: 2016-1-21 02:29

根據網上規格pdf同Ebay用家所post model,應該係用5.5mm x 2.1mm接頭了,只要買5V,電流大於或等於1.2A,而又用5.5 x 2.1既牛就OK

http://elmechanics.com/documents/pdf/409/SYS1196-0605-W2E.pdf

http://www.ebay.com.hk/itm/Level ... R6001-/161759922784

http://www.sunny-usa.us/en/produ ... 11-s-2wc-1-4m-4-5ft
作者: 人中之龍    時間: 2016-1-21 02:39

其實遇到呢D情況,通常我會用維修Notebook用既DC萬用頭來試,有時唔會咁好彩,有PDF或者網上資料,俾你check到的
作者: tenleehk    時間: 2016-1-21 05:27

鴨記應該有計,5v牛易搞
作者: kamcm    時間: 2016-1-21 07:22

家中 router (Level One WBR-6001) 隻火牛死左
如上淘寶買個隻,請問DC接口個尺寸應該點度?

...
Soxan 發表於 2016-1-21 01:02


用卡尺度外徑同內徑

最常用的是5.5*2.5 (外徑*內徑) 帶彃片款..
作者: big_nature    時間: 2016-1-21 09:11

如果手頭上有其他5V而合A數火牛,
可以咁做!
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2126323
作者: Soxan    時間: 2016-1-21 09:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Soxan    時間: 2016-1-21 10:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Soxan    時間: 2016-1-21 10:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Fatti    時間: 2016-1-21 10:20

囉隻牛去鴨記檔口或新高登配,不難.
作者: Soxan    時間: 2016-1-21 10:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: diy-apprentice    時間: 2016-1-21 10:27

http://www.goldenedge.com.hk/ind ... tching_POWER_SUPPLY

鴨寮街地鋪內,大把類似的任你揀,附送咁多款不同的接口,實有一款合用。
作者: BlackBird    時間: 2016-1-21 10:29

點解唔買條USB轉DC線插落隻USB牛咪搞掂lor
作者: Soxan    時間: 2016-1-21 10:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Soxan    時間: 2016-1-21 10:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kamcm    時間: 2016-1-21 11:03

請問有無彈片重唔重要?
我試 5.5mm x 2.1 mm (無彈片),好似插得入無問題,不過無法開牛試,所以都唔知是 ...
Soxan 發表於 2016-1-21 10:14


一定係有彈片接觸得好D...反正你都係買. 緊係買有彈片
作者: Soxan    時間: 2016-1-21 11:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Soxan    時間: 2016-1-21 11:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: big_nature    時間: 2016-1-21 11:21

回覆 19# Soxan

我以前部level one,
都死過牛,
在新槍買左隻Olympus 相機牛改插換落去!
冇問題!

作者: BlackBird    時間: 2016-1-21 11:24

USB牛牛、又唔知有USB轉DC線
Soxan 發表於 2016-1-21 10:41



    舊電話都應該有一兩個啦
作者: Soxan    時間: 2016-1-21 11:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Soxan    時間: 2016-1-21 11:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: big_nature    時間: 2016-1-21 11:42

回覆 23# Soxan

果時買好似$30-35
5V 2.5A

用左幾年後換Router!

作者: kamcm    時間: 2016-1-21 11:45

我都有諗過如果買錯,就剪左原本個頭駁過
Soxan 發表於 2016-1-21 11:18




可以考慮買埋左邊果款.. 隻新牛唔駛改.. 剪舊牛條線.. 呢D頭整野幾方便
作者: Soxan    時間: 2016-1-21 11:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kamcm    時間: 2016-1-21 12:19

回覆  kamcm

C兄,依隻牛牛點睇? (不過插頭好似無彈片)

全新原裝美國cui inc英格爾代工5V3A電源適配器  ...
Soxan 發表於 2016-1-21 11:58



我自己唔會買呢D 細廠牛...

右下角唔係好見得人

作者: Soxan    時間: 2016-1-21 12:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kamcm    時間: 2016-1-21 13:18

原來咁雞,仲講到係CUI inc 代工

請問有無好介紹,成朝上淘跑網,一陣食完飯好快就俾老細炒 (講 ...
Soxan 發表於 2016-1-21 12:27


PMED
作者: 人中之龍    時間: 2016-1-21 13:35

PMED
kamcm 發表於 2016-1-21 01:18 PM


PM埋俾我得嗎?
作者: Soxan    時間: 2016-1-21 13:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 人中之龍    時間: 2016-1-21 13:54

其實火牛插經常用到,我的收藏,左一二係notebook維修用DC插,左三係5.5 X 2.1同5.5 X 2.5插頭,右面係USB轉線
作者: kamcm    時間: 2016-1-21 13:59

PM埋俾我得嗎?
人中之龍 發表於 2016-1-21 13:35


沒問題!
DONE
作者: C-Leung    時間: 2016-1-21 14:00

回覆 25# kamcm


呢隻係方便,但始終金屬位外露,同冇野固定線尾,感覺唔夠安全
幾時出返隻加強版呀
作者: kamcm    時間: 2016-1-21 14:01

回覆  kamcm


呢隻係方便,但始終金屬位外露,同冇野固定線尾,感覺唔夠安全
幾時出返隻加強版呀 ...
C-Leung 發表於 2016-1-21 14:00


自己用熱縮通收窄果果位
作者: 人中之龍    時間: 2016-1-21 14:10

沒問題!
DONE
kamcm 發表於 2016-1-21 01:59 PM


Thanks
作者: Soxan    時間: 2016-1-21 14:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 人中之龍    時間: 2016-1-21 15:06

右邊USB轉線,係淘跑應用乜key words 去搵?
如香港買,昌記個類舖頭有無?
Soxan 發表於 2016-1-21 02:37 PM


我N年前係鴨記永順買的,唔知宜家仲有無賣啦
作者: william-yeung    時間: 2016-1-21 15:10

買牛唔好買 D 咁差,好快打柴,而且 router牛又長插電源,好易出事。
好多牛裡面無保護電路,router 都打瓜。買隻好少少啦。
作者: 人中之龍    時間: 2016-1-21 15:14

其實可以買條USB轉5.5 x 2.5,加一set notebook維修轉插就可以,$16果set,我未見過淘寶有賣
作者: chinwah    時間: 2016-1-21 15:19

5v 5A牛我都想搵, 因為啲cheap雞機頂盒依家全部5v牛
作者: 人中之龍    時間: 2016-1-21 15:26

買牛唔好買 D 咁差,好快打柴,而且 router牛又長插電源,好易出事。
好多牛裡面無保護電路,router 都打瓜 ...
william-yeung 發表於 2016-1-21 03:10 PM


最好電流A數買大些少,咁隻牛會襟捱一D
作者: CKW    時間: 2016-1-21 15:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Soxan    時間: 2016-1-21 16:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 人中之龍    時間: 2016-1-21 16:23

本帖最後由 人中之龍 於 2016-1-21 16:25 編輯
回覆  人中之龍


    買這種牛好嗎?


長時間使用OK?

不知道香港有沒有正貨賣 ...
CKW 發表於 2016-1-21 03:54 PM



呢D都係翻新、換線、換殼、換label或洋垃圾電源,唔係點解咁平,可靠性自然打折
作者: goodman85    時間: 2016-1-21 16:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: william-yeung    時間: 2016-1-21 17:37

3 隻唔同牛牛,唔夠 1年打柴。
[attach]1859770[/attach][attach]1859771[/attach]

[attach]1859772[/attach]
[attach]1859773[/attach][attach]1859774[/attach]
作者: CKW    時間: 2016-1-21 18:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dcc2000    時間: 2016-1-21 18:30

5V 1.2A,好多手機USB牛代用都OK啦,剪咗壞牛條線,焊個USB公頭搞掂。
作者: dcc2000    時間: 2016-1-21 18:35

或者買條USB轉黃色5.5mm (內圈2.5mm)有彈片果種就可以喇,可以兼容2.1mm
作者: C-Leung    時間: 2016-1-21 20:09

回覆 35# kamcm


少用的話特登買條o岩size熱縮通唔環保又貴過粒頭
抗拉扯效果唔強之餘仲冇得返手
始終唔係上佳之選
作者: KimuraKouichi    時間: 2016-1-22 19:35

PMED
kamcm 發表於 2016-1-21 13:18

有需要搵呢類火牛長開,請問可唔可以P理比我
作者: CKW    時間: 2016-1-23 16:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: goodman85    時間: 2016-1-23 18:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: copper    時間: 2016-1-25 09:11

PMED
kamcm 發表於 2016-1-21 13:18


PM埋俾我得嗎? Thanks!
作者: CKW    時間: 2016-1-25 15:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: BEpsilon    時間: 2016-1-25 18:08

PMED
kamcm 發表於 2016-1-21 13:18

PM me too please? Thanks!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2