Board logo

標題: 行理轆: 邊到有得賣呢? [打印本頁]

作者: g2david    時間: 2015-12-3 12:02     標題: 行理轆: 邊到有得賣呢?

己拆了, 可以去邊到買到呢?

[attach]1846415[/attach]

[attach]1846416[/attach]
作者: Hatil    時間: 2015-12-3 12:27

Here you go

http://world.taobao.com/item/218 ... -759537942.2.W67iMc
作者: xiao    時間: 2015-12-3 14:14

本帖最後由 xiao 於 2015-12-3 14:16 編輯
己拆了, 可以去邊到買到呢?
g2david 發表於 2015-12-3 12:02



    拿到行李當下, 檢查有問題的話, 行李運輸帶的旁邊, 大約是6號還是8號的行李櫃台, 忘記實際地點.
請航空公司報備, 他們會幫你處理好的.
但是出了海關走到接機大堂就沒輒了.
前年去年換了兩個, 摔到破皮斷骨爛輪子的都有
作者: ckshum    時間: 2015-12-3 16:30

我之前有隻Delsey既轆用爛左,問過新填地街一帶賣膠轆的舖頭都搵唔到合用的,類似既轆都要幾十元一個,平o急就無謂整了。我最後找度這間可以度身訂造維修,費用約數百元:
http://luggagefirstaid.com/basic/
作者: g2david    時間: 2015-12-3 16:33

回覆 4# ckshum


    香港都有就好了.謝謝師兄
作者: kchouse    時間: 2015-12-3 16:39

我買過  大約呢個位置
[attach]1846475[/attach]
作者: edgeyim    時間: 2015-12-3 22:32

如果啱size,inline roller轆係最正。
耐磨,高彈力,無聲,咬地。
中間用608 bearing,
要靚有外國貨,要平有淘寶國貨。
常見size(直徑):76/80/84/90/100mm

http://www.pro-skate.com.hk/web/shop/seba-si-wheels-h/
作者: HK2046    時間: 2015-12-4 01:46

60MM 18MM 溜冰鞋輪子 PU輪 拉桿箱輪 rmb25 2603 2015 共7天運送

http://world.taobao.com/item/164 ... ;abbucket=20#detail

[attach]1846605[/attach]

[attach]1846606[/attach]
作者: g2david    時間: 2015-12-7 11:29

回覆 4# ckshum


    請問幾百是否包人工?
作者: g2david    時間: 2015-12-7 11:30

回覆 8# HK2046


    我的也是 68mm x 18mm   6mm 心.   有608ZB.   買你這個就okay?
作者: g2david    時間: 2015-12-7 11:31

回覆 6# kchouse

等我去看看
作者: g2david    時間: 2015-12-7 11:33

回覆 3# xiao


    我都試過, 但今次爆應該唔關運送行李事, 雖然佢地好似唔同你理論.  會有第三間公司找你上門pick-up.

我試過換了一個新的回來, 十年前款都有, 勁
作者: g2david    時間: 2015-12-7 11:33

回覆 2# Hatil


    thx..
作者: g2david    時間: 2015-12-7 11:34

回覆 7# edgeyim


    幾錢架
作者: ckshum    時間: 2015-12-7 14:38

回覆  xiao
我試過換了一個新的回來, 十年前款都有, 勁 ...
g2david 發表於 2015-12-7 11:33


邊間airline咁好?我試過CX話無得整,只賠錢,仲要扣折舊





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2