作者: weiweiliar 時間: 2015-10-8 15:33 標題: 匙膽-舌太長, 可以鋸短嗎?
各位師兄,
小弟自己換鎖, 買左個匙膽, 但匙舌(唔知個多岩唔岩)太長.
有沒邊度可以鋸返短佢?
如果有錯, 請指正, 謝謝!
作者: jwong852 時間: 2015-10-8 15:35
本帖最後由 jwong852 於 2015-10-8 15:37 編輯
邊度可以鋸返短佢 ?
咪就喺匙舌果度鋸囉 !
作者: EW 時間: 2015-10-8 15:38
通常果條嘢一節節, 比你有多cut斷佢.
作者: weiweiliar 時間: 2015-10-8 15:42
對唔住, 我問得唔好.
應該話有沒鋪頭可以幫我鋸架?
我樓下間5金鋪, 佢叫我買把鋸, 但係我覺得佢唔係用黎鋸銅= ="我鋸黎鋸去都鋸唔入~
作者: 大頭 時間: 2015-10-8 16:03
回覆 4# weiweiliar
師兄 可以影幅相睇睇?
作者: billyck2 時間: 2015-10-8 16:10
一般手鋸就只有木鋸同鐵鋸,你唔會用線鋸去鋸掛...
作者: weiweiliar 時間: 2015-10-8 16:12
你指把鋸定匙膽?
如果匙膽就係依隻

作者: kswong8d 時間: 2015-10-8 16:14
用普通鐵鋸在節位鋸几嘢,再用鉗鉗住,上下拗佢几吓就斷
作者: weiweiliar 時間: 2015-10-8 16:14
果個5金鋪老細就係俾把線鋸我= ="
作者: weiweiliar 時間: 2015-10-8 16:26
本帖最後由 weiweiliar 於 2015-10-8 16:31 編輯
如果油尖旺區有沒五金鋪好人可以收費地整一整佢?
作者: 火神 時間: 2015-10-8 16:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: billy0301 時間: 2015-10-8 17:05
用兩把鉗,屈幾屈搞掂啦
作者: 1號閒人 時間: 2015-10-8 17:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wildcat2005 時間: 2015-10-8 17:19
用平鉗最快
作者: billyck2 時間: 2015-10-8 17:21
本帖最後由 billyck2 於 2015-10-8 17:23 編輯
我大概知佢比邊隻你,果隻係簡失版鐵鋸,真正既線鋸係一把外形好似弓咁U形好怪又好貴
其實呢類舌位,有哂卡位,用鉗夾住拎手錘中佢兩野左右屈就好易斷
作者: 水杯 時間: 2015-10-8 17:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: weiweiliar 時間: 2015-10-8 18:06
本帖最後由 weiweiliar 於 2015-10-8 18:08 編輯
多謝各位師兄~我今晚試下用鉗~
其實我本身都有懷疑, 真係得? 我仲問佢有沒剪鉗賣
但老細同個伙計都咁講, 用鋸鋸啦, 咁我諗, 咁佢有節節咁, 佢地應該講真掛~
點知真係中招><~ 我鋸左成分鐘, 只係花左~~
作者: goodman85 時間: 2015-10-8 18:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DGCNYO 時間: 2015-10-9 00:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: morris 時間: 2015-10-9 00:53
本帖最後由 morris 於 2024-3-22 08:58 編輯
......
作者: lays 時間: 2015-10-9 01:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kcso1 時間: 2015-10-9 07:23
你可用返舊鎖匙舌試下
作者: weiweiliar 時間: 2015-10-9 09:36
本帖最後由 weiweiliar 於 2015-10-9 09:37 編輯
多謝咁多位師兄教路, 我用2個鉗已經1分鐘攪掂了!
其實我已經當場同佢講話幫我鋸埋, 因為我拎舊鎖去配, 我都知幾長, 但佢都唔制
佢唔肯, 我咪話買把剪鉗囉, 但佢(地)又叫我買個鋸咪得囉~當然我唔敢肯當老細佢自己係咪用果把線鋸攪得掂(但我鋸左一陣, 我覺得把線鋸壞都未鋸到)
陰謀論: 可能佢覺得, 我買把鎖, 鋸唔掂, 就要搵佢安, 咁佢可以收埋上門安裝掛~><"(雖然唔想咁諗,綜合成上黎唔係無可能)
作者: kammoo 時間: 2015-10-9 10:12
你想得太多了!
正路最便宜又可以解決你的問題的工具,就是手工鋸仔.
只不過是你唔識用.
正常半分鐘內可以鋸斷.
次選先至係平口鉗(但一定要屈的位置正好是斷口位,兩個斷口位就中間位置不行,反而不及鋸仔好用)
大力剪鉗是最差的選擇,剪口會捲起,而且這工具也不便宜.
我真唔明白上面好多師兄推介用大刀剪鉗,又唔認同五金店家給你手工鋸的原因,
我懷疑他們也是跟你一樣,手工鋸仔都唔識用.
作者: weiweiliar 時間: 2015-10-9 10:32
本帖最後由 weiweiliar 於 2015-10-9 10:42 編輯
多謝師兄意見, 我都唔想想太多, 所以我諗我可能唔識用佢~
師兄, 想學下, 如果用手工鋸仔應該點用法?
因為把鋸, 我覺得我鋸堀佢都未鋸得入~
把鋸大約應該係咁既(大細大約1隻手咁大,6吋左右):

作者: goodman85 時間: 2015-10-9 10:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kammoo 時間: 2015-10-9 10:55
又未必!只是你見得少.
有時鎖芯多一格會頂,少一格就太短,剛好碰到位置唔受力,
要鋸2格中間,就會用到鋸, 或者用三角銼2邊去屈都得.
作者: kammoo 時間: 2015-10-9 10:58
正是這手工鋸仔,鋸鐵無問題的.
就算是線鋸也可以鋸鐵.
作者: weiweiliar 時間: 2015-10-9 11:05
本帖最後由 weiweiliar 於 2015-10-9 11:06 編輯
請問可以點用法, 因為我唔太識用, 我試過側鋸同係卡位都鋸唔入, 只係花左= ="
不過如果係卡位就OK, 用2把鉗真係快好多~我生手都攪掂左.
作者: kammoo 時間: 2015-10-9 11:28
原來你真的不懂用,就唔好怪人俾錯工具過你.
聽你說就是"起鋸'也不懂,鋸片都給你弄坏了.
1.注意鋸片是有方向的,一般金工用的鋸片齒尖是向前的,木工用有些是向後.
起鋸就是先定出鋸路,
方法就是用手指旁住鋸片,向後輕拖(向後拉,不要太大用力壓).
待拖出有一點坑路後,就可以開始去鋸.
鋸的方法,一定要記著.向前推時用一點點向下壓力,但拖回鋸時,
就不要加下壓力,順著一下一下的推就是.
最重要還是每次推的角度要一致及平行,不能左擺右擺,否則就會斷鋸片,
就算唔斷,都會把鋸齒磨平磨蝕,很炔就消耗掉鋸片,就不能用了.
作者: weiweiliar 時間: 2015-10-9 11:53
首先多謝師兄既教學及指教, 我會再拎淨返既材料試試~
不過起鋸, 其實我都跟師兄的差不多, 因為小時候都有上木工金工堂, 雖然step ,記憶都生疏.
所以我起左幾下, 都入唔到, 就咩鋸法都試下啦.
所以我亦有指出我可能未必好像老細一樣識用把鋸.
所以我接受師兄的指正的
對於一個生手, 如果有師兄你既教路教學, 鋸係一個較好既工具
但可能係一個生手方面, 鉗可能係一個快捷方便點的工具.
不過好多謝你既教學, 我再試試, 當學多樣野!
作者: kammoo 時間: 2015-10-9 12:13 標題: RE: 匙膽-舌太長, 可以鋸短嗎?
隨便拿來一支扁鐵1/2"*1/8"厚,給你示範,
証實一下,手工鋸去鋸金屬是毫無難度的.
[attach]1832557[/attach]
[attach]1832558[/attach]
[attach]1832560[/attach]
[attach]1832561[/attach]
全程用了十秒鐘,搞掂!
作者: weiweiliar 時間: 2015-10-9 12:19
謝謝師兄!!
反而我有個問題仲想請教, 因為把鋸唔係我手, 但我想記憶中, 鋸齒好似無咁細少的, 都幾大既鋸齒
咁會唔會鋸法有分別?
作者: lays 時間: 2015-10-9 12:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kammoo 時間: 2015-10-9 12:32
你影張相上來先有得講.
只要是金屬鋸片,粗齒距離細過你要鋸的東西厚道就可以用.反而粗鋸齒還鋸得快些.
如果粗齒距太大,也可以把鋸的角度放平一點點去鋸,也是沒問題的.
除非你手上的鋸片是木工鋸片,但可能性不大.
因為這些手工鋸大部份都預左你鋸金屬的.
作者: weiweiliar 時間: 2015-10-9 12:34
學多樣野, 咁到時有用咪用到, 大家交流下^^
作者: rayonooo 時間: 2015-10-9 12:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: weiweiliar 時間: 2015-10-9 12:42
好呀,我影左相再請教你,謝謝你
作者: newdaylow 時間: 2015-10-9 12:43
用鋤, mark 位,鋤小小坑,一屈,攪定,咁小事

作者: kammoo 時間: 2015-10-9 12:49
唔係披口,用剪鉗會捲起,
即係變成C型,如果靓鎖芯,是好少虛位的,
就會插唔入,又要用錘錘平,更麻煩.
況宜買把大力剪,要幾錢呢?
教人用大力剪鉗最笨實.
基本鋸幾下就斷,識鋸都唔使用力的.
如果鋸仔甘基本野都唔識,就唔好走去自己換鎖啦!
作者: lays 時間: 2015-10-9 12:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vernen 時間: 2015-10-9 13:02
正解!
我都係咁做
作者: kammoo 時間: 2015-10-9 13:03
cheap 野可以用粗活.

作者: goodman85 時間: 2015-10-9 13:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kamcm 時間: 2015-10-9 15:36
我買過同樓主圖中一樣的果款鎖, 的確用兩個鉗去屈就得
之後我又換左把靚D的 Multilock
作者: billyck2 時間: 2015-10-9 16:26
用鉗屈,只不過係香港人偷雞貪快既產物,用係粗品身上係冇咩問題
但唔代表係唯一標準,通常同人地做,唔洗埋返手率既,都會用屈就OK,不過自己野,我就唔會貪快
作者: big_nature 時間: 2015-10-9 20:17
用鉗屈得唔好,
傷到近鎖頭果節,
用用下就大近視了!
作者: goodman85 時間: 2015-10-9 22:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pslleung 時間: 2015-10-10 00:01
靚鎖用鉗有難度,五金舖俾手工鋸係正路,因為此終可以慢慢鋸(唔識用除外),但用鉗如果冇翻咁上下大力,係好難剪斷,我是說剪斷唔係上面所說屈斷。
作者: goodman85 時間: 2015-10-10 00:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pslleung 時間: 2015-10-10 08:57
條脷外形一樣都係一條嘢。經驗試過自己用鉗剪幾十蚊嘅好容易,有一次買了貴一、兩舊水嘅唔夠力剪,最後拿去買鎖膽的舖頭求救,老闆本身係鎖匠,他用一把大我把鉗一半的同型號鉗,pop一聲攪掂,老闆手瓜同我小腿咁大。
作者: ANWKLO 時間: 2015-10-10 09:51
我都係用2把普通鉗仔攪掂, 但是分兩次試, 因為驚一次會太短

作者: hitkcm 時間: 2015-10-10 13:45
K大師好心唔好教佢地做野
偷完師……教識逃弟無師傅架
現實中會比人話……老屎忽佐住個地轉……唔死無X用
宜家這個時世……只求急功近利……無人識慢功出細貨架啦
作者: goodman85 時間: 2015-10-10 19:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: computer1975 時間: 2015-10-10 23:19
用平頭鉗的cutter位大力壓佢反轉壓一之,再用活動把手夾住要保留的那邊,再用平頭上下屈佢
作者: goodman85 時間: 2015-10-10 23:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mazinger00 時間: 2015-10-11 13:08
早排換鎖,個舊鎖膽條脷磨幼同薄咗,去到間樓梯底嘅舖仔,有得換鎖配匙嘅,俾張舊鎖相俾鎖佬睇,佢就開部磨機幫我攪掂,不過講明把鎖冇得換

