作者: msx1983 時間: 2015-1-27 12:01 標題: 有冇人知圖中黃色電容邊到有得買?鉭質電容330uf 10V
[attach]1758001[/attach]
作者: ja8 時間: 2015-1-27 15:39
淘寶 !
作者: lok418 時間: 2015-1-27 15:46
留下放工地點/往邊 睇下各師兄經唔經過送幾粒比你
作者: YES_MAN 時間: 2015-1-27 15:54
element14
作者: kamcm 時間: 2015-1-27 16:00
玩DIY 真係唔可以冇零件...
次次拆完先番發現要訂零件...
會咩癮都冇哂....
所以我買左好多電容

作者: ckshum 時間: 2015-1-27 17:34
本帖最後由 ckshum 於 2015-1-27 17:40 編輯
回覆 5# kamcm
咁有無呢隻?

有是DIY維修很難準備,今日整mon要low ESR、明日整音響要polystyrene、後日整電暖爐要1uF X2 cap,同是電容,需要的種類、數值都不一樣

回樓主:現在鴨寮街找到合用的through hole都已經很好彩,SMD種類更多,都係上網訂吧!
再問樓主:整SMD淨用辣雞未必掂,有玩熱風槍嗎?
作者: kamcm 時間: 2015-1-27 21:27
我冇呢款..
鉭電容我只儲左20幾款常用的....

如果普通電解電容... 以種類計... 我收成了不少於150款..
我買的唔係NCC 就係RUBYCON ...貴的每款儲10粒...平的儲了20~30粒
基本上依家我有咩壞左.. 都一定搵到電容換落去...
作者: ja8 時間: 2015-1-28 11:57
回覆 7# kamcm
師兄好勁 !~
作者: NOPSS 時間: 2015-1-28 12:00
電容我存左幾萬粒
1. 教宗
2. HiFi 電容
3. PPS, PP, MKP,MKT...
4. 銀雲母
5. OSCON
作者: kamcm 時間: 2015-1-28 12:00
我估遲D 愈來愈少呢D工廠貨尾流出來...
D價好可能會愈來愈貴.....
依家同E14比, 平咁鬼多... 就買左先...
作者: ja8 時間: 2015-1-28 12:36
本帖最後由 ja8 於 2015-1-28 12:39 編輯
回覆 10# kamcm
點講都係無零件無得攪
家人成日話成屋垃圾 , 做維修唔存零件又唔得 , 用到時真是垃圾變黃金 !
作者: HK2046 時間: 2015-1-28 14:12
拆
作者: 凌天羽v 時間: 2015-1-28 15:11
樓主係燒NOTEBOOK 電容嗎? ?
呢隻電容叫做鉭電容, 大約5~8 年就老化
之前維修IBM X31 NOTEBOOK 買左一批, 個SPEC 一樣.
香港未必有咁大粒(330u 10V 係好大的)
結果最後要華強買廿幾粒, 要 4 蚊人仔一粒的.
你要幾多粒看看吧.
作者: kamcm 時間: 2015-1-28 15:20
落手落腳去玩電子... 屋企好難唔一屋垃圾...
我仲中埋工具毒... 愈買愈多...
作者: 凌天羽v 時間: 2015-1-28 15:22
我家陣得番兩種電容
1. 可變空氣電容

2. 油浸沙甸罐頭

因為上面兩款都停晒產, 連華強都貨稀可炒.
至於其它電容, 暫時好少貯.
作者: 凌天羽v 時間: 2015-1-28 15:24
本帖最後由 凌天羽v 於 2015-1-28 15:46 編輯
想當年.....
算了..... .
作者: superman9394 時間: 2015-1-28 21:23
淘10蚊人仔10粒而且包郵(國內)
作者: NOPSS 時間: 2015-1-28 21:43
地方珍惜
有用就網上訂就算了 XD
反正有教宗呢位老友, PM 多數有電容買到
作者: ja8 時間: 2015-1-29 12:55
回覆 14# kamcm
同意 , 真是越買越想再買 .

