作者: zitax 時間: 2014-10-29 22:24 標題: 220V or 230-240V
本帖最後由 zitax 於 2014-10-29 22:29 編輯
用咗幾年先留意到個 voltage selector, set 咗 230-240V, 其實有勿分別, 應否 set 返去220V ?
[attach]1730479[/attach]
作者: 高登阿伯 時間: 2014-10-29 23:42
回覆 1# zitax
香港係220V ,set 咗 230-240V會令部機係低電壓下工作,效率差咗。衰聲與否不得而知。
作者: jerrychan0610 時間: 2014-10-30 09:07
230-240 係HI POWER MODE??
作者: smallstar 時間: 2014-10-30 09:23
無事就唔好搞啦, 你都唔會聽到有分別, set 完個制壞左重麻煩
作者: zitax 時間: 2014-10-30 18:20
真唔點解要分開, 好多電器都係得220-240V, 何能真係要去影音板問
作者: lai113ct 時間: 2014-10-30 21:45
x口up 係唔係frequency問題
220V 50Hz
230~240 60Hz
音響Hz base frequency問題???
作者: smallstar 時間: 2014-10-30 22:45
本帖最後由 smallstar 於 2014-10-30 22:46 編輯
唔好撈亂
220V/230-240V ~ =AC
25W 50/60Hz 兩個 frequency 都可以
作者: edgeyim 時間: 2014-10-31 02:34
只係設計比唔同國家電壓使用吧,聲有無分別唔知,
不過設計得個掣比你選,當然選擇一個合適電壓先係一個正確使用方式。
我亦相信撥完唔會壞…
作者: edgeyim 時間: 2014-10-31 02:40
補充多句:段估樓主知道撥掣前要先斷開電源吧…
作者: ckshum 時間: 2014-10-31 14:10
好多amplifier設計都係降壓整流後就直接比output transistor。如果電壓低了會有clipping,所以220V檔位的降壓比例應該較小,以維持輸出電壓。
作者: sunwawa 時間: 2014-11-1 18:28
本帖最後由 sunwawa 於 2014-11-1 18:29 編輯
睇下 manual 點寫. 或問下通利,問完講返離聽下,我都想知
via HKEPC Reader for Android

