Board logo

標題: 電視天線用既線材有冇指定? [打印本頁]

作者: shingzhk    時間: 2014-2-3 03:44     標題: 電視天線用既線材有冇指定?

如題, 屋企有條天線, 由socket兜去TV走成10米左右明線,
用左15年有多, 又粗又黃又核突, 想換好耐
奈何唔知果種線既名, 想google都唔識
亦唔知可唔可以用別種線代替(如cat5e)

想請問各位師兄有冇見過D幼身既TV天線, 呢個距離用唔用得
or 用LAN線代唔代替到?
作者: 凌天羽v    時間: 2014-2-3 04:04

本帖最後由 凌天羽v 於 2014-2-3 22:06 編輯

75ohm 同軸線,
作者: hugo_soyin    時間: 2014-2-3 12:22

本帖最後由 hugo_soyin 於 2014-2-3 12:24 編輯

回復 2# 凌天羽v


   
This is RF signal ! Not composite video wor sure can use balun?
作者: TommyLam    時間: 2014-2-3 13:07

75 ohm cable 要多層屏蔽
作者: 病態賭徒    時間: 2014-2-3 13:18

搭單一問,自己接駁天線頭困難嗎?

係針頭來的.
作者: DanielHO    時間: 2014-2-3 13:27

RG6 可能粗左D 但質素一定有保証 自己打頭好易
作者: shingzhk    時間: 2014-2-3 13:49

我都自己夾過天線頭,不過未試過自己買/拉線
anyway, 試下買D幼身試下先
作者: hongkongiron    時間: 2014-2-3 15:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 凌天羽v    時間: 2014-2-3 15:40

回復  凌天羽v

This is RF signal ! Not composite video wor sure can use balun?
hugo_soyin 發表於 2014-2-3 12:22


老爺電視機人家轉300ohm 天線都係用balun 啦
作者: 凌天羽v    時間: 2014-2-3 15:41

75 ohm cable 要多層屏蔽
TommyLam 發表於 2014-2-3 13:07


幼果d 因為無alun fold,但取而代之係雙層鍍銀網同埋telfon 皮,其實仲貴過租線
作者: lau1900    時間: 2014-2-3 18:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 凌天羽v    時間: 2014-2-3 22:06

只可以用75 ohm 同轴线,怎可以用cat5线代替?
lau1900 發表於 2014-2-3 18:35


sorry,咁我應該錯左,
作者: 高登阿伯    時間: 2014-2-4 11:16

回復 1# shingzhk

幼身嘅TV天線其實唔係想像中咁好用,而且仲貴。以前貪得意買過,結局機頂盒一用佢就追唔到台(駁電視又無事先激氣),唯有死死氣地裝番條粗線。
作者: lawrencelau1    時間: 2014-2-4 12:09

搭單一問,自己接駁天線頭困難嗎?

係針頭來的.
病態賭徒 發表於 2014-2-3 13:18


F 頭要用專用夾
(雖然就咁用鱷魚夾夾實都冇事睇得到, 但據有有線員工表示咁夾會影響寛頻)
作者: dcc2000    時間: 2014-2-4 12:28

有種F頭係將條線擰入去,唔洗夾。另外仲有一種係上螺絲嘅。
作者: singkee1    時間: 2014-2-4 16:02

搭單一問,自己接駁天線頭困難嗎?

係針頭來的.
病態賭徒 發表於 2014-2-3 13:18


即係 F 型插頭,
去鴨街買萬視宝,約 $12 蚊,倒牙設計,
開線後就咁迫入就 ok。


或者用擰入式 :

作者: singkee1    時間: 2014-2-4 16:04

如題, 屋企有條天線, 由socket兜去TV走成10米左右明線,
用左15年有多, 又粗又黃又核突, 想換好耐
奈何唔知 ...
shingzhk 發表於 2014-2-3 03:44


http://www.hkepc.com/forum/viewt ... page%3D1&page=5
作者: chinwah    時間: 2014-2-4 16:58

回復 16# singkee1


擰入去嗰隻F頭絕對夠用,我屋企一入四出嗰個位全部轉晒用擰式F頭,
再加埋個cheap cheap super 1分4 F接口分插,全屋2部機頂盒,1部idtv,1支usb tv stick
收晒所有台包括 港台31,32,33 都唔洗加放大器
啲F頭我淘寶買,每粒 兩毫幾子人仔
作者: singkee1    時間: 2014-2-4 17:59

回復  singkee1


擰入去嗰隻F頭絕對夠用,我屋企一入四出嗰個位全部轉晒用擰式F頭,
再加埋個cheap cheap ...
chinwah 發表於 2014-2-4 16:58

淘宝當然平好多,仲跟埋防水膠圈。

作者: 病態賭徒    時間: 2014-2-4 22:28

thx brother, will diy, happy lunar year
作者: hk852    時間: 2014-2-4 23:36

搭單問下,淘_有冇邊隻RF頭好?
作者: singkee1    時間: 2014-2-5 14:45

本帖最後由 singkee1 於 2014-2-5 14:49 編輯
搭單問下,淘_有冇邊隻RF頭好?
hk852 發表於 2014-2-4 23:36


邊隻RF頭好就唔知,但同類插頭就唔平得幾多。
免焊最靚仔呢隻 ..

作者: 病態賭徒    時間: 2014-2-12 12:28

即係 F 型插頭,
去鴨街買萬視宝,約 $12 蚊,倒牙設計,
開線後就咁迫入就 ok。


或者用擰入式 :
...
singkee1 發表於 2014-2-4 16:02


萬視宝倒牙設計鴨記邊度有得賣? 街檔見不到.

Thx
作者: singkee1    時間: 2014-2-12 14:38

萬視宝倒牙設計鴨記邊度有得賣? 街檔見不到.

Thx
病態賭徒 發表於 2014-2-12 12:28


上華輝或各地鋪揾揾,
作者: smallwhite1234    時間: 2014-2-12 15:00

個人鍾意擰果隻,同軸芯唔需要再駁支針訊號原汁原味進入,用鉗仔幫手擰線入去,d牙咬到條線實一實好穩固

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: volante8657    時間: 2014-2-12 15:03

F 頭要用專用夾
(雖然就咁用鱷魚夾夾實都冇事睇得到, 但據有有線員工表示咁夾會影響寛頻) ...
lawrencelau1 發表於 2014-2-4 12:09



    你應該有幸見過我d舊同事

因為個F頭其實係有textbook method去打(至少有線果種制式打頭係咁)
亂咁打頭會因為冇咗屏敝導致漏noise入去條線度嘅機會大好多
電視果part未必有大影響, 但寛頻死有一部份理由係某粒F頭打衰/死咗
有noise漏咗入去upstream度
作者: denc    時間: 2014-2-13 01:49

華輝有隻75 ohm 幼線,不過幾貴,我用過由廳拉入房三四十呎,
一樣收到好清,不過因為太幼普通插頭用唔到,
我要去鴨記有間專賣8仔嘢嗰間舖,
佢有隻可以夾住條線嗰啲L頭先得.
作者: 凌天羽v    時間: 2014-2-13 08:56

搭單問下,淘_有冇邊隻RF頭好?
hk852 發表於 2014-2-4 23:36


3/8頭,家陣3 G 基站都係用佢,但好貴好貴,成百幾蚊一個頭ONLY,
作者: 凌天羽v    時間: 2014-2-13 09:00

華輝有隻75 ohm 幼線,不過幾貴,我用過由廳拉入房三四十呎,
一樣收到好清,不過因為太幼普通插頭用唔到,
我要 ...
denc 發表於 2014-2-13 01:49



    RG187 75OHM ,TELFON 皮,隻層鍍銀外網
作者: 凌天羽v    時間: 2014-2-13 09:01

你應該有幸見過我d舊同事

因為個F頭其實係有textbook method去打(至少有線果種制式打頭係 ...
volante8657 發表於 2014-2-12 15:03


其實,唔會的,
作者: volante8657    時間: 2014-2-13 11:26

回復 30# 凌天羽v


    你有冇拎起隻spectrum睇先?
作者: 凌天羽v    時間: 2014-2-13 16:36

本帖最後由 凌天羽v 於 2014-2-13 17:00 編輯

小弟有部spectrum analysiser,雖然係平野得1ghz,但玩無線電非法廣播真係唔可能無佢

我用開用鉗去夾果種,或再唔係用日本仔野,F 頭好似電視機背的 RF-PLUG 咁直插唔駛扭的。

呢d 頭唔係發射,己經少理好多野,一係通一係唔通如果signal 弱可以點焊可以包銅箔大把拿渣方法





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2